Nou Ja.. onrechtvaardig weet ik niet.. Ik kan het me gewoon niet meer herinneren..quote:Op maandag 17 juni 2019 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
Ah ok.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).
Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r4aXYYwgr2qW4QqK8m7c
Ik hoop zo dat je snel geholpen kunt worden. Steeds die angst dat het weer terugkomt is ook niet goed lijkt me.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou nog niet met sprongen vooruit.
Vannacht slechte nacht, weer daar hoog in de buik behoorlijke last, trok door naar rug, bang dat het weer overnieuw begon..maar even goed nagedacht over mijn eetpatroon. Er werd in het ziekenhuis gezegd dat, omdat ik niet echt goed kan eten, ik maar om de 2 a 3 uur wat moet eten. Maar dan krijgt tegelijkertijd je pancreas die dus ontstoken is, steeds maar voedsel te verwerken.
Gisteravond laat voor het naar bed gaan nog fruit met kwark gegeten.. wie weet was dat wel de oorzaak.
Dus ik laat er nu meer tijd tussen zitten en eet iets meer en doe er langer over. Dat maar proberen
Verder af en toe een gemeen hoofdpijntje en ik heb 0 conditie.
Koorts was gisteren en vandaag weg, nog 1 antiB pilletje te verwerken en de PCM heb ik bijna helemaal afgebouwd. (slikte 4x2)
Dat is 't wel
Had je je auto uitgeleend dan of zo? Anders is het gek toch.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
*lezen gaatquote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r4aXYYwgr2qW4QqK8m7c
Leuk stuk...quote:Op maandag 17 juni 2019 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.
En dit doe ik nog steeds graag met dochterlief.quote:Denk eens aan de tijd dat je op de basisschool zat. Toen kon je nog op weg naar huis ineens een andere weg nemen, struinen, op bankjes klimmen, wat besjes plukken. Beetje kattekwaad uithalen. Alle gevoel voor tijd verliezen en pas uren later thuis komen.
Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...quote:Op maandag 17 juni 2019 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*lezen gaat
edit; herken mezelf hier gelukkig niet in.
Ik leidt gelukkig tegenwoordig een prima rustig leven, lummel genoeg door de dag (altijd al gedaan overigens voor ik wist dat het nog goed voor je was ookbehalve die 3 dagen in de week als ik werk word ik nogal door de tijd en de waan van de dag en door die sneltrein meegevoerd. Maar dat is oké.
't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.quote:
Detailquote:Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.
Tussendoor wel genoeg gelummeltquote:Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Lange dag maar succesvol, Legal intercept en monitoringservers met een paar kleine issues overgezet naar een nieuw datacenter.
Ommetjes met de fiets doe ik ook vaak, andere routes loop ik ook regelmatig naar mijn werk.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...
ik draai op mijn poten en moet nog kokenquote:
Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje etenquote:Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
ik draai op mijn poten en moet nog koken
En dat moet iemand verbazen?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Het eten in dit rusthuis is overigens 1000% lekkerder en met meer liefde verzorgd dan in het vorige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |