Hartje, streepje of driehoekje?quote:
Forrest (weliswaar met 1 r) is natuurlijk de vertaling van Bosquote:
Wij hebben ovenschotel met kastanje, pompoen, braadworst en aardappelquote:
Prima filmpjequote:Op zondag 16 juni 2019 16:26 schreef Chia het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_boy_to_my_yard.html
In dit geval vind ik borstvoeding geven in het openbaar aanstootgevend.
Dat zijn de feestjes.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:26 schreef Chia het volgende:
Koeien geven melk, niets nieuws hierquote:Op zondag 16 juni 2019 16:26 schreef Chia het volgende:
Met koeien melken heb ik dit weleens gedaan richting vriend trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koeien geven melk, niets nieuws hier.
Dat zou ik zelf ook niet kunnen laten denk ikquote:Op zondag 16 juni 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Met koeien melken heb ik dit weleens gedaan richting vriend trouwens.
quote:Op zondag 16 juni 2019 16:26 schreef Chia het volgende:
Andersom jouw vriendje ook wel eens bij jou tochquote:Op zondag 16 juni 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Met koeien melken heb ik dit weleens gedaan richting vriend trouwens.
Is het na 10 jaar nog altijd mijn 'vriendje'?quote:Op zondag 16 juni 2019 16:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Andersom jouw vriendje ook wel eens bij jou toch
Als je niet getrouwd bent wel toch?quote:Op zondag 16 juni 2019 16:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het na 10 jaar nog altijd mijn 'vriendje'?
Je heteroseksuele levenspartner.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat moet dan per se een verkleinwoord zijn? Vind het echt raar om een enorme man mijn vriendje te noemen ipv vriend.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je niet getrouwd bent wel toch?.
Ow zo, dat las ik verkeerdquote:Op zondag 16 juni 2019 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat moet dan per se een verkleinwoord zijn? Vind het echt raar om een enorme man mijn vriendje te noemen ipv vriend.
Doe niet zo moeilijkquote:Op zondag 16 juni 2019 16:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Beetje denigrerend ook. Alsof je heel.slap bent en je vriendin wint met Handjedrukken.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat moet dan per se een verkleinwoord zijn? Vind het echt raar om een enorme man mijn vriendje te noemen ipv vriend.
Arme koffiemeneer.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje denigrerend ook. Alsof je heel.slap bent en je vriendin wint met Handjedrukken.
Lang niet gezien.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Deze SC is zo traag als een counter bij het WK vrouwen.
Heb dit geprobeerd. Met links won ik.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje denigrerend ook. Alsof je heel.slap bent en je vriendin wint met Handjedrukken.
Je hebt een enorme man maar jij wint met handdrukken. Je bent een reuzin?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb dit geprobeerd. Met links won ik.Dit was wel mijn laatste kans om te winnen, want hij is ook weer begonnen met trainen sinds twee weken en qua kracht haalt hij me dan al vrij snel weer in.
Hij won ook, maar dan met rechts. Daar is hij wel mee blijven trainen, huehuehue.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt een enorme man maar jij wint met handdrukken. Je bent een reuzin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2019 17:37 schreef Chia het volgende:
Mijne was best mega.What is this, a profile pic for ants?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What is this, a profile pic for ants?
quote:Op zondag 16 juni 2019 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What is this, a profile pic for ants?
Mijne was best mega.potjandorie die ziet er best uit als mijn typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan ik die komen stelen?
Die gooit je vast wel over zijn schouder heen en neemt jou dan mee.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:49 schreef Allures het volgende:
[..]
potjandorie die ziet er best uit als mijn type
Waar kan ik die komen stelen?
Ja dat is de bedoelingquote:Op zondag 16 juni 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gooit je vast wel over zijn schouder heen en neemt jou dan mee.
Chia waarschijnlijk ookquote:Op zondag 16 juni 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anno 2019 is dat een one way ticket to aangeklaagd wordenquote:Op zondag 16 juni 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook niet bij 18 jarige meisjes doenquote:Op zondag 16 juni 2019 17:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anno 2019 is dat een one way ticket to aangeklaagd worden.
18 is legaal, dus dat maakt niet zo heel veel uit denk ikquote:Op zondag 16 juni 2019 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je ook niet bij 18 jarige meisjes doen
Mijne was best mega.Mooie varkenboerendochter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Too easy this onequote:Op zondag 16 juni 2019 18:08 schreef Californium het volgende:
Ken je dat. Dat je iets kwijt bent! Dat je gister nog hebt gebruikt, en vanochtend nog in je hand hebt gehad en je voor je leven nog niet eens kan herinneren waar je het hebt neergelegd
What did I sayquote:
OK, Deliveroo danquote:Op zondag 16 juni 2019 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wou dat er iemand was die voor me ging koken
In b4: thuisbezorgd.nl
Ik zat nog te denken, moet ik er nog achter zetten en equivalenten maar dacht neh, wel dusquote:
Some things never change, zeker deze SC nietquote:Op zondag 16 juni 2019 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, moet ik er nog achter zetten en equivalenten maar dacht neh, wel dusik had 't ook moeten weten.
Seks of pizza?quote:Op zondag 16 juni 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
Zo, thuis. Alles weggeruimd, zooi in de was. Pizza besteld..
Seks. Maar ik ben alleen, dus dan toch maar pizza.quote:
Wat.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:27 schreef HeatWave het volgende:
Toeval, ik kijk nu dit YT filmpje : Penis Pesto Pizza Taste Test
Wow je bekijkt content van hoog niveau merk ikquote:Op zondag 16 juni 2019 18:27 schreef HeatWave het volgende:
Toeval, ik kijk nu dit YT filmpje : Penis Pesto Pizza Taste Test
Nou, precies datquote:
Good Mythical Morning is idd vrij hoogstaandquote:Op zondag 16 juni 2019 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wow je bekijkt content van hoog niveau merk ik
Dat maakt t niet beterquote:Op zondag 16 juni 2019 18:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Rustig maar, het is een stierenpenis.
True, maar het is dan ook een chef die probeert allerlei hele smerige dingen eetbaar te maken.quote:
Wij hebben vanochtend een uur naar een telefoon gezocht. Die was blijkbaar in de vaatwasser gevallen.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:08 schreef Californium het volgende:
Ken je dat. Dat je iets kwijt bent! Dat je gister nog hebt gebruikt, en vanochtend nog in je hand hebt gehad en je voor je leven nog niet eens kan herinneren waar je het hebt neergelegd
Het klonk ook echt ontzettend ranzigquote:Op zondag 16 juni 2019 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het is dan ook een chef die probeert allerlei hele smerige dingen eetbaar te maken.
Hint, niet gelukt deze aflevering.
Ik zou het filmpje niet opzoeken dan, je ziet hem dat ding snijden, marineren, kneden voor malsheid etcquote:
Ja dat dus jaquote:Op zondag 16 juni 2019 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben vanochtend een uur naar een telefoon gezocht. Die was blijkbaar in de vaatwasser gevallen.
Okayquote:Op zondag 16 juni 2019 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het filmpje niet opzoeken dan, je ziet hem dat ding snijden, marineren, kneden voor malsheid etc.
Ach, nu zit ik the Try Guys te kijken die macarons maken, YT random is apart maar wel grappig somsquote:
Materialistquote:Op zondag 16 juni 2019 18:36 schreef HeatWave het volgende:
In het kader positief nieuws, cadeaukaart van 250 euro die ik niet kon vinden en waarvan ik dacht dat hij snel zou verlopen (daarom ging ik zoeken) toch teruggevonden en is nog 2 jaar geldig.
Wederom, some things.......quote:
Nou ik dacht idd dat bepaalde dingen nooit zouden veranderen, boy was I wrong Dus ik durf daar niet meer zomaar van uit te gaanquote:Op zondag 16 juni 2019 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, some things.......
Al is dit zo'n cadeaukaart die je bakken met geld gaat kosten.
Allebei kan eigenlijk ook.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks. Maar ik ben alleen, dus dan toch maar pizza.
OK ok, goed punt. Ik verbaas me er zelf ook nog over af en toequote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik dacht idd dat bepaalde dingen nooit zouden veranderen, boy was I wrong Dus ik durf daar niet meer zomaar van uit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ben te moe voor seks met mezelf. Ik eet zo wel een stukje brownie, net zo lekker.quote:
Jammer joh, wel goed mentionen volgende keer.quote:
Ohhhhhhh goed idee. Ik heb nog wat mini-magnums liggen in de vriezerquote:
hey, een min of meer ontopic post, die zie je niet vaak hierquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een zondagavond-date. Hopelijk zijn de Guus Meeuwis-fans niet al te irritant.
Succes hé!quote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een zondagavond-date. Hopelijk zijn de Guus Meeuwis-fans niet al te irritant.
Condoom al om. Traangas bij de hand.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes hé!
Condooms en traangas bij je?
Zo erg is AXE nou ook weer nietquote:Op zondag 16 juni 2019 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Condoom al om. Traangas bij de hand.
Lekkerquote:Op zondag 16 juni 2019 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhhhhhh goed idee. Ik heb nog wat mini-magnums liggen in de vriezer
Wou Magnum Dark intense pints scoren voor 1 euro bij de Deen. Meerdere mensen hadden hetzelfde ideequote:Op zondag 16 juni 2019 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhhhhhh goed idee. Ik heb nog wat mini-magnums liggen in de vriezer
Veel plezier! Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes vriend, dat we maar snel een dubbeldate kunnen plannenquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
S01E01 blijft toch het allerbest qua WTF effect.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Black mirror is echt om te janken slecht.
Zag aflevering twee van het nieuwe seizoen en dacht: is dit het? "Ja nee, maar dat het de huidige situatie aangeeft moet je aan het denken zetten." Deed me niet zoveel.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Teveel mainstream aandacht gehad.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
per ongeluk 1 en 3 gekeken, allebei feel good endings.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag aflevering twee van het nieuwe seizoen en dacht: is dit het? "Ja nee, maar dat het de huidige situatie aangeeft moet je aan het denken zetten." Deed me niet zoveel.
wat ben je weer opstandig jongen, ergens zenuwachtig voor?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
per ongeluk 1 en 3 gekeken, allebei feel good endings.
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:55 schreef MCH het volgende:
[..]
wat ben je weer opstandig jongen, ergens zenuwachtig voor?
Genoot van die aflevering.quote:
Een vaste relatie?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
als je dit topic even terugleest kun je een update over samzz lezen
Zelfs die matige afleveringen waren nog beter dan dit seizoen.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoot van die aflevering.
En van degene waarin mensen een upgrade hadden waardoor hun ogen alles opnamen, en ze konden terugspelen. Waardoor de man paranoide werd en zijn vriendin niet meer vertrouwde.
Verder zaten er ook matige afleveringen in.
Die was ook tof ja. Er zaten wat pareltjes tussen. Dat je echt met zo'n 'WTF' gevoel zit te kijken. Bij seizoen 5 was mijn enig WTF-moment dat ik een Miley Cyrus versie van een Nine Inch Nails nummer hoorde. Las later dat ze daar toestemming voor hadden gekregen van NIN. Dat vond ik dan wel weer grappig.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Genoot van die aflevering.
En van degene waarin mensen een upgrade hadden waardoor hun ogen alles opnamen, en ze konden terugspelen. Waardoor de man paranoide werd en zijn vriendin niet meer vertrouwde.
Verder zaten er ook matige afleveringen in.
Zag er al memes over.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelfs die matige afleveringen waren nog beter dan dit seizoen.
GoT-effect?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn er bij BM niet iedere aflevering andere schrijvers? En er is geen overarching plot met vast eindpunt dat bereikt moet worden.quote:
Huh? Kleinequote:
Het is nu morgenquote:Op zondag 16 juni 2019 23:46 schreef Californium het volgende:
Net een whatappje van een A4 zitten typen
Morgen maar even sturen
WTFF doe jij op na Sesamstraat?quote:
Soooooooooooooooooooooooo scaryquote:
Net wakkerquote:Op maandag 17 juni 2019 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net wakker of moet je nog slapen?
van zaterdag op zondag niet gedaan, dus ik mis nog een paar uurtjes.quote:
Telefoonnummer hangt op werkquote:
Guusje, niet slecht.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had pinkquote:Op maandag 17 juni 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Guusje, niet slecht.
Ik moest et met Wolter Kroes doen
Oh ja, dan snap ik dat je met 11,5 nog niet bijslaapt.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van zaterdag op zondag niet gedaan, dus ik mis nog een paar uurtjes.
hoe ist met u?
Niet eens de 90's top notch bubbling remix?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:13 schreef Allures het volgende:
Ik sport vaak op pink. De mensen die de lessen maken zijn daar wel gek op
Nee die zijn niet zo handig bij gewichtheffenquote:Op maandag 17 juni 2019 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens de 90's top notch bubbling remix?
best goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, dan snap ik dat je met 11,5 nog niet bijslaapt.
Goed hoor, en daar?
Wie "sport" er niet met zijn vriendje? Of bedoelde je dat nietquote:Op maandag 17 juni 2019 09:16 schreef Allures het volgende:
Wie sport er eigenlijk met zijn vriendje
Ik vind het zo raar want ik ben dan echt niet heet maar hij weet wel wat ie doet dus misschien toch maar eens doen
Dat is altijd een fijne meevallerquote:Op maandag 17 juni 2019 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed.
lichamelijk ook beter dan gedacht na het weekend
Topsportquote:Op maandag 17 juni 2019 09:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie "sport" er niet met zijn vriendje? Of bedoelde je dat niet?
Nee vrij duidelijk niet maar goedquote:Op maandag 17 juni 2019 09:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie "sport" er niet met zijn vriendje? Of bedoelde je dat niet?
Nou nou, grapje op de maandagochtend. Maar als hij je kan helpen, waarom dan niet? Je hoeft er toch niet altijd perfect uit te zien voor een partner?quote:
Ok, dit is de eerste stap naar kort haar en verslonzing Debs!quote:Op maandag 17 juni 2019 09:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou nou, grapje op de maandagochtend. Maar als hij je kan helpen, waarom dan niet? Je hoeft er toch niet altijd perfect uit te zien voor een partner?
Dat korte haar overweeg ik al een tijdjequote:Op maandag 17 juni 2019 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dit is de eerste stap naar kort haar en verslonzing Debs!
............................quote:Op maandag 17 juni 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat korte haar overweeg ik al een tijdje.
Ik weet niet ik vind samen sporten gewoon raarquote:Op maandag 17 juni 2019 09:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou nou, grapje op de maandagochtend. Maar als hij je kan helpen, waarom dan niet? Je hoeft er toch niet altijd perfect uit te zien voor een partner?
Dat weet je helemaal niet want je wil nooit afsprekenquote:Op maandag 17 juni 2019 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............................
Je was leuk.
Ja heel goed. Misschien zat ik naast haar.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Die was goed he?
Heb je TGND nog gezien?
Nee ja, het is ook niet iets wat ik als date zou doen, maar ja als het zijn expertise is, toch wel handig.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vind samen sporten gewoon raar
Vind sporten echt een solo ding en niet een samen met je date ding
Ik vind dit echt categorie plassen terwijl hij onder de douche staat of zo
Maar zijn werk is mensen trainen en ik ben een slappe vaatdoek
zolang het bij overwegen blijft.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jezus debster echt? Wat een romantiekquote:Op maandag 17 juni 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ja, het is ook niet iets wat ik als date zou doen, maar ja als het zijn expertise is, toch wel handig.
En waarom niet plassen als hij onder de douche staat.
Wooooww nu maak je de vergelijking wel echt extreem.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ze wil ook al kort haar. Bij haar hoef je niet meer te zijn voor tips.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus debster echt? Wat een romantiek
quote:Op maandag 17 juni 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Romantisch genoeg op andere vlakken. En als er maar 1 wc is die ook nog eens in de badkamer zit...quote:Op maandag 17 juni 2019 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus debster echt? Wat een romantiek
ja maar jij bent een sexy fitgirlquote:Op maandag 17 juni 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wooooww nu maak je de vergelijking wel echt extreem.
Ik deed vaak kracht training samen met ex.
En nu regelmatig hardlopen met vriendje.
Wel fijn dat je je zo op je gemak voelt bij je geliefdequote:Op maandag 17 juni 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2019 09:44 schreef Chia het volgende:
Ik heb een orgasme als een stikkende zeehond, dus vind mezelf tijdens sporten eigenlijk nog wel ietsje charmanter. Ondanks mijn tomatenhoofd en liters zweet.
Ik heb een orgasme als een stikkende zeehond, dus vind mezelf tijdens sporten eigenlijk nog wel ietsje charmanter. Ondanks mijn tomatenhoofd en liters zweet.
we daten 3 weken hequote:Op maandag 17 juni 2019 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je zo op je gemak voelt bij je geliefde
Je kan hem wel om advies vragen toch? En als je je comfi voelt, eens samen gaan.quote:
Ja nee hij wil vooral samen sporten. Vind ie leukquote:Op maandag 17 juni 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan hem wel om advies vragen toch? En als je je comfi voelt, eens samen gaan.
Rustig beginnen?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee hij wil vooral samen sporten. Vind ie leuk
Sportief ding en zo
quote:Op maandag 17 juni 2019 09:54 schreef Allures het volgende:
Ik wil gewoon samen op de bank liggen, tv kijken en pizza en ijs eten
En sexy time toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:54 schreef Allures het volgende:
Doe ik ook graag.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:54 schreef Allures het volgende:
O jaquote:Op maandag 17 juni 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet want je wil nooit afspreken.
Ik probeerde het geluid net in m'n hoofd na te doenquote:Op maandag 17 juni 2019 09:44 schreef Chia het volgende:
Romantisch.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon naast elkaar in de sneeuw schijten, heb je al die awkwardness gelijk gehad
Bij hommos werkt dit anders vermoed ikquote:Op maandag 17 juni 2019 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeerde het geluid net in m'n hoofd na te doen
Ja dan hoor je een soort engelenkoor een aria zingen, omdat t prostaatorgasme zo fantastisch is dat je dichter bij God komtquote:
Wat denk je dat ik doe tijdens pilatesquote:Op maandag 17 juni 2019 09:40 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar jij bent een sexy fitgirl
Ik ben drillend vet die steeds wanhopig probeert geen scheetjes te laten tijdens pilates als iedereen super zen ligt te ademen
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan hoor je een soort engelenkoor een aria zingen, omdat t prostaatorgasme zo fantastisch is dat je dichter bij God komt
Kutscheetjes a la @RobinOok?quote:Op maandag 17 juni 2019 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe tijdens pilates![]()
Totaal niet flexibel ook. Niet sexy.
in mijn hoofd is dat heel sexy hoor als jij dat doetquote:Op maandag 17 juni 2019 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe tijdens pilates![]()
Totaal niet flexibel ook. Niet sexy.
Ik weet heul niet wat mijn O face isquote:Op maandag 17 juni 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Als je iemands O face hebt gezien maakt de rest eigenlijk ook niet meer uit denk ik.
En dat terwijl ik je nog wel mijn poes aanbiedquote:
Jij bent echt wel het type voor full body mirrors all around.quote:
Dat is mijn normale face ook niet, dus achquote:
Ik vind het nogal een stap!quote:Op maandag 17 juni 2019 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je nog wel mijn poes aanbied
Ik heb wel fullsize spiegels op mijn slaapkamer kledingkast ja, dus uh,...... daar kun je wel in kijkenquote:Op maandag 17 juni 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent echt wel het type voor full body mirrors all around.
Dat is een mening.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan hoor je een soort engelenkoor een aria zingen, omdat t prostaatorgasme zo fantastisch is dat je dichter bij God komt
Dat is correct.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel fullsize spiegels op mijn slaapkamer kledingkast ja, dus uh,...... daar kun je wel in kijken
(hetgeen de meneer van gister ook steeds bleef doen)
Beetje dit jaquote:
Daar bestaan ze toch voorquote:Op maandag 17 juni 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel fullsize spiegels op mijn slaapkamer kledingkast ja, dus uh,...... daar kun je wel in kijken
(hetgeen de meneer van gister ook steeds bleef doen)
Nee dat zijn de plafondspiegelsquote:
Ik kijk dan juist naar degene die ik doe op een andere hoek. Geil niet zo op mezelf.quote:
Dat ja. En dat bekijken wat je normaal niet kunt zienquote:Op maandag 17 juni 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kijk dan juist naar degene die ik doe op een andere hoek. Geil niet zo op mezelf.
Ja dat exact.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kijk dan juist naar degene die ik doe op een andere hoek. Geil niet zo op mezelf.
"How you doin'?"quote:Op maandag 17 juni 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat exact.
Niemand behalve bale gaat toch naar zichzelf kijken mag ik hopen
Ja goed sommige aanblikken van mezelf zijn best aangenaamquote:Op maandag 17 juni 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat exact.
Niemand behalve bale gaat toch naar zichzelf kijken mag ik hopen
Aan dit statement hebben we niets zonder de foto's.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed sommige aanblikken van mezelf zijn best aangenaam
Klopt. Houden zo.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan dit statement hebben we niets zonder de foto's.
Nee!quote:Op maandag 17 juni 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Who you doin'?"quote:
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Ik zag 'mquote:Op maandag 17 juni 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg trouwens vrijdag een mooie ketting van KM, zomaar. Vind ik lief
.
Omdat ze denken dat wij je leven zijn!quote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Waarom denken mensen hier dat hun mening me iets boeit t.a.v. mijn haar?
Precies gewoon doen, jouw fucking haarquote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
We hebben het beste met je voor en hopen dat je tot inzicht komt voor het te laat is.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Wat liefquote:Op maandag 17 juni 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg trouwens vrijdag een mooie ketting van KM, zomaar. Vind ik lief
.
Mooi hequote:
Haha okay, dat is wel een soort van liefquote:Op maandag 17 juni 2019 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben het beste met je voor en hopen dat je tot inzicht komt voor het te laat is.
Mnohquote:Op maandag 17 juni 2019 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik heb date een tekeningetje van zijn lievelingsdier gegeven.
So cute!quote:Op maandag 17 juni 2019 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief.
De buit is al binnen zekerquote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Horloge cadeau was zwaar mislukt helaas. Zwarte coating was nu al ergens beschadigd en hij twijfelt teveel over wat ie dan wel tof vindt dus voorlopig dan maar niks.
Bespaart wel veel geld.
Sowieso zou je gek zijn als je naar ons luisterd. Wij kennen je niet eens.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi he?
[..]
Haha okay, dat is wel een soort van lief.
Ik gaf date mijn ass.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief.
Ja, ik baalde wel, had ik ook niet verwacht voor dat geld.quote:
Jaquote:
Hij was er heel blij meequote:
of het iemand boeit, houdt mij niet tegen om mijn mening te ventilerenquote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat is kutquote:Op maandag 17 juni 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Horloge cadeau was zwaar mislukt helaas. Zwarte coating was nu al ergens beschadigd en hij twijfelt teveel over wat ie dan wel tof vindt dus voorlopig dan maar niks.
Bespaart wel veel geld.
Fair enoughquote:Op maandag 17 juni 2019 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het iemand boeit, houdt mij niet tegen om mijn mening te ventileren
Ja nou dus?!quote:
Doe ik ook eigenlijk niet.quote:
Hij's ook wel te schattig om niet te delen met de wereld.quote:
Lopen ze je haargrens belachelijk te maken? Onbeschoft. Zoiets doe je gewoon niet. Laten we een beetje vriendelijk blijven tegen elkaar.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
topic meteen doodquote:Op maandag 17 juni 2019 10:40 schreef McBrokkie het volgende:
Als je niks liefs te zeggen hebt, zeg dan niets.
beetje weird is okequote:Op maandag 17 juni 2019 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ja, random weirdo's hier af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |