quote:De voorman van Pegida wordt belaagd bij een flyeractie in Eindhoven ANP
De voorman van anti-islambeweging Pegida, Edwin Wagensveld, is in Eindhoven belaagd. Dat gebeurde bij een flyeractie in de buurt van de Al-Fourqaan moskee in stadsdeel Woensel. Wagensveld is daarna "voor zijn eigen veiligheid meegenomen", aldus een politiewoordvoerder.
Rond drie uur vond het opstootje tussen de flyeraars en enkele tientallen omstanders plaats. Er is niemand aangehouden.
Op dit filmpje op Twitter is te zien hoe Wagensveld wegrent voor omstanders die hem willen slaan:https://nos.nl/artikel/22(...)ie-in-eindhoven.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind mei braken rellen uit bij een demonstratie van Pegida. Enkele honderden tegendemonstranten keerden zich toen tegen de Pegida-aanhangers. Ze gooiden met stenen en andere voorwerpen.
Hoe onzeker moet je wel niet zijn over je geloof als je zo reageert op een foldertje van deze irrelevante man? Typisch wel weer dat de politie de demonstrant meeneemt ipv het tuig die daar met de vuisten aan het zwaaien is.
Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je anti-islam foldertjes moet verspreiden?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ie-in-eindhoven.html
Hoe onzeker moet je wel niet zijn over je geloof als je zo reageert op een foldertje van deze irrelevante man? Typisch wel weer dat de politie de demonstrant meeneemt ipv het tuig die daar met de vuisten aan het zwaaien is.
Wat had de politie dan moeten doen volgens jou?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schandalig dat de politie zijn veiligheid niet kan garanderen.
Beetje simpel dit. Iedereen heeft het recht zijn boodschap te verspreiden (binnen de marges van de wet). En ja, de poltie hoort mensen te beschermen, ook als ze jou niet aan staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je anti-islam foldertjes moet verspreiden?
Typisch dat de politie überhaupt de moeite neemt om deze haatzaaier te beschermen.
Preventief alle moskeebezoekers opsluiten natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat had de politie dan moeten doen volgens jou?
zorgen dat die lui veilig konden demonstreren.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Had die lui van pegida in een vak gezet. Paar hekken d'r om. Weet ik veel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Preventief alle moskeebezoekers opsluiten natuurlijk.
https://www.at5.nl/artike(...)te-lang-onderbelichtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan van moskeeen die met geweld te maken hebben gehad?
Dus een anonieme mafkees zet een pop zonder hoofd voor de deur van een moskee en dat noemen we dan geweld?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)te-lang-onderbelicht
Jezus wat een domme vraag.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jep en een nachtclub gewoon neermaaien met kalasjnikovs dat is gewoon onze eigen schuld. Ow en islam is vrede natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus een anonieme mafkees zet een pop zonder hoofd voor de deur van een moskee en dat noemen we dan geweld?
Nee, dat schaart de politie onder 'burgerplicht'quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep en een nachtclub gewoon neermaaien met kalasjnikovs dat is gewoon onze eigen schuld. Ow en islam is vrede natuurlijk!!!
Dat is ook zo. Maar dit soort sukkels lokken het uit en daar vind ik wat van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:10 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Beetje simpel dit. Iedereen heeft het recht zijn boodschap te verspreiden (binnen de marges van de wet). En ja, de poltie hoort mensen te beschermen, ook als ze jou niet aan staan.
Zou mooi worden als ik iedere folder rondbrenger die hier aan de deur kom een hoek geef.
Vind je dat ook van anti-Piet demonstranten?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zorgen dat die lui veilig konden demonstreren.
Omdat je van tevoren weet wat je kan verwachten. Zo maakt Pegida zichzelf relevant. Het is duidelijk dat in Eindhoven het geweldsmonopolie niet bij de overheid ligt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:13 schreef Hathor het volgende:
Wat heeft dat Pegida toch met Eindhoven? Waarom steeds daar als je vantevoren al weet wat je kan verwachten?
Zou niet uit moeten maken. Ook sukkels hebben rechten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dit soort sukkels lokken het uit en daar vind ik wat van.
Het is maar een TV serie, hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Je we are borg past in iig goed bij je mentaliteit.
Typisch, iemand die oorzaak-en-gevolgrelaties door elkaar haalt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je anti-islam foldertjes moet verspreiden?
Typisch dat de politie überhaupt de moeite neemt om deze haatzaaier te beschermen.
Moslims zijn idd sukkels dat zij dit soort acties maar uit blijven lokken met hun domme overdreven en agressieve intolerante reacties ja. Daar vind ik ook wat van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat spreek ik niet tegen. Maar wat mij verbaast, is dat sommigen verbaasd zijn dat uitlokken ook daadwerkelijk een reactie oplevert.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Zou niet uit moeten maken. Ook sukkels hebben rechten.
Anders mag iedereen die denkt moreel gelijk te hebben geweld gebruiken.
In Rotterdam zou hetzelfde gebeurt zijn, Den Haag idem, Utrecht ook, Amsterdam ook. Alle Nederlandse (wat zeg ik, westerse) steden worden geteisterd door dit soort aggressieve mohammedanen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
Het is toch simpel
Die Wagensveld is een lul die moslims provoceert en pest.
En het is hem gelukt zo aan te tonen dat hij de vreedzame good guy is en "de moslims" vreselijk slechte mensen zijn. En vele medehaatzaaiers vinden dat prachtig
Hij had ook in een andere stad kunnen flyeren.
Daar zijn jongeren minder opgefokt door al dat gerel van de laatste weken in Eindhoven.
Ah, de welbekende "had ze maar geen rokje moeten dragen".quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat spreek ik niet tegen. Maar wat mij verbaast, is dat sommigen verbaasd zijn dat uitlokken ook daadwerkelijk een reactie oplevert.
Je meet met 2 maten. Jij zou nooit gebak klaarzetten als een stel moslims voor jouw huis komt demonstreren met de boodschap dat blanken gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Moslims zijn idd sukkels dat zij dit soort acties maar uit blijven lokken met hun domme overdreven en agressieve intolerante reacties ja. Daar vind ik ook wat van.
Hadden ze maar klaar gestaan met thee en een koekje, daarmee zet je pegida in hun hemdje. Maar neeeeeeeeee.....
Marcherende gewapende militaire politie, rupsvoertuigen, waterkanonnen.. "and the muslims will pay for it."quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Preventief alle moskeebezoekers opsluiten natuurlijk.
Omdat de meeste mensen zelf niet geneigd zijn om zo snel naar geweld te grijpen. Die kunnen zich er dus maar weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat spreek ik niet tegen. Maar wat mij verbaast, is dat sommigen verbaasd zijn dat uitlokken ook daadwerkelijk een reactie oplevert.
Klopt als een bus. Maar heb je me nu overtuigd dat Pegida hier het slachtoffer is? Nee, ik blijf het teringlijers vinden die niets constructiefs bijdragen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:45 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ah, de welbekende "had ze maar geen rokje moeten dragen".
Doet er allemaal niet zoveel toe. Ook teringlijers die niets constructiefs bijdragen hebben grondrechten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar heb je me nu overtuigd dat Pegida hier het slachtoffer is? Nee, ik blijf het teringlijers vinden die niets constructiefs bijdragen.
Pegida zelf staat te boek als een gewelddadige club.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:48 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen zelf niet geneigd zijn om zo snel naar geweld te grijpen. Die kunnen zich er dus maar weinig bij voorstellen.
Het zegt toch wel wat over die personen in dat filmpje.
En dat is ook een prima principe. Maar gelukkig is Pegida afgevoerd in dezequote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:49 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Doet er allemaal niet zoveel toe. Ook teringlijers die niets constructiefs bijdragen hebben grondrechten.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat is ook een prima principe. Maar gelukkig is Pegida afgevoerd in deze.
In dit voorval zijn de feiten duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pegida zelf staat te boek als een gewelddadige club.
Dat is de boodschap niet hè.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je meet met 2 maten. Jij zou nooit gebak klaarzetten als een stel moslims voor jouw huis komt demonstreren met de boodschap dat blanken gevaarlijk zijn.
Wat een treurigheid weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)te-lang-onderbelicht
Ter verdediging: dat hebben ze wel eens geprobeerd. In Enschede stond Pegida voor het hek van een moskee te demonstreren terwijl daar een paar (oude) moslims thee zaten te drinken - en die boden hen een kopje aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Moslims zijn idd sukkels dat zij dit soort acties maar uit blijven lokken met hun domme overdreven en agressieve intolerante reacties ja. Daar vind ik ook wat van.
Hadden ze maar klaar gestaan met thee en een koekje, daarmee zet je pegida in hun hemdje. Maar neeeeeeeeee.....
Dat tuig in elkaar meppen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eng gevaarlijk mannetje gespot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
Prima zaak. Twee derde van de moskeeën hebben al reeds met xenofoob geweld te maken, goed dat er terug wordt gevochten.
Fraaie geweldsverheerlijking Klopkoek.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
Prima zaak. Twee derde van de moskeeën hebben al reeds met xenofoob geweld te maken, goed dat er terug wordt gevochten.
Dit is toch al jaren bekend?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eng gevaarlijk mannetje gespot.
Klopkoek is wel flink aan het radicaliseren de laatste tijd.quote:
Pegida wint deze slag hoor, het laat zien dat booslims niet in de samenleving passen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij zit nu wel op het niveau dat ik dit moet melden bij de politie.quote:
Ja natuurlijk wtf.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je dat ook van anti-Piet demonstranten?
Abo komt goed uit bij zulke mensen. Hoef dat protofascisme allemaal niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopkoek is wel flink aan het radicaliseren de laatste tijd.
Die kans is minimaal - in de cultuur van de hier aanwezige moslims wordt dat als een teken van zwakte ipv volwassenheid gezien. Vooral bij jongeren speelt dat gevoel sterk;dus die zullen altijd uitlokbaar blijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
Een krachtig standpunt van de moslims zou zijn om hier dikke vette schijt aan te hebben. Ja, die kans lijkt mij ook klein.
Mislukt ? Ze hebben weer precies gekregen wat ze wilden. Een groot succes voor Pegida.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dat klooien bij moskeeën is nu wel vaak genoeg mislukt. Zoek nu maar een andere manier van protesteren.
O ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mislukt ? Ze hebben weer precies gekregen wat ze wilden. Een groot succes voor Pegida.
Inderdaad. Aan de ene kant denk ik: simpel doorzichtig trucje van Pegida wat altijd werkt (dus kansloos van Pegida). Aan de andere kant wordt wel zichtbaar hoe makkelijk deze mensen naar geweld schakelen als ze iets niet leuk vinden. En dat vind ik dan wel weer zorgelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mislukt ? Ze hebben weer precies gekregen wat ze wilden. Een groot succes voor Pegida.
Nee, dat is geen oplossing. Ten eerste is het recht op demonstratie een groot goed, en dat moet goed beschermt worden in onze rechtstaat. Ten tweede wint geweld dan, dat is geen goed signaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, misschien moet de politie dan de volgende keer maar van tevoren aangeven dat ze niet meer meekomen.
ja lekker toegeven aan moslims omdat ze geweld gebruiken dat zal een prima boodschap zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dat klooien bij moskeeën is nu wel vaak genoeg mislukt. Zoek nu maar een andere manier van protesteren.
Dan worden ze nog blijer. Het summum zou zijn als Edwin zwaargewond in het ziekenhuis zou belanden door het uitgeven van wat flyertjes. Dat kunnen ze tot in de eeuwigheid uitmelken om te laten zien hoe walgelijk slecht en gewelddadig moslims zijn en hoe ze niet in onze samenleving passen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja.
Nou ja, misschien moet de politie dan de volgende keer maar van tevoren aangeven dat ze niet meer meekomen.
Dat 'klooien bij moskeeën is een groot succes voor Pegida. En aangezien de burgemeester tot 3x toe Pegida verboden heeft daar weer te demonstreren heeft Wagensveld iets nieuws verzonnen. Gewoon met wat foldertjes door Eindhoven lopen heeft al hetzelfde gewenste effect op de Turkse jongeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
Zo kennen we jou weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja.
Dat is toch de boodschap die Pegida duidelijk wil maken? Nou, gelukt. Je kunt ook een Ajax-demonstratie gaan houden bij de supportersvereniging van Feijenoord om duidelijk te maken dat dat ruzie wordt. Net zo zinnig.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja lekker toegeven aan moslims omdat ze geweld gebruiken dat zal een prima boodschap zijn
Ja, juist zoals ze het daar ook deden. Gewoon keurig in een vak, niet op een veldje achteraf. Iedereen veilig.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je dat ook van anti-Piet demonstranten?
Volgens jou is de boodschap die Pegida duidelijk wilt maken dat moslims gewelddadige criminelen zijn en daarin wil je ze gelijk geven?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is toch de boodschap die Pegida duidelijk wil maken? Nou, gelukt. Je kunt ook een Ajax-demonstratie gaan houden bij de supportersvereniging van Feijenoord om duidelijk te maken dat dat ruzie wordt. Net zo zinnig.
Best link, mensen die de Grondwet zo selectief willen interpreteren. De gevolgen van wat jij wil zijn dat PEGIDA in elkaar geslagen wordt. Dit vindt jij blijkbaar prima.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja.
Nee. Hij wil duidelijk maken dat moslims gewelddadig reageren als je hun religie aanvalt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens jou is de boodschap die Pegida wil duidelijk maken dat moslims gewelddadige criminelen zijn en daarin wil je ze gelijk geven?
Oké en dat is dus zo dus zijn de protesten niet meer nodig?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Hij wil duidelijk maken dat moslims gewelddadig reageren als je hun religie aanvalt.
Voetbalhooligans doen niet aan demonstraties, die doen aan rellen. Dat is iets anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is toch de boodschap die Pegida duidelijk wil maken? Nou, gelukt. Je kunt ook een Ajax-demonstratie gaan houden bij de supportersvereniging van Feijenoord om duidelijk te maken dat dat ruzie wordt. Net zo zinnig.
Of dit soort protesten nodig zijn? Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké en dat is dus zo dus zijn de protesten niet meer nodig?
Maar moslims reageren dus gewelddadig als je wat over hun religie zegt?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of dit soort protesten nodig zijn? Nee, natuurlijk niet.
En dus dat het gewelddadige criminelen zijn die niet passen in de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Hij wil duidelijk maken dat moslims gewelddadig reageren als je hun religie aanvalt.
Mwah, ik vraag me af of er zo'n groot verschil is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:35 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Voetbalhooligans doen niet aan demonstraties, die doen aan rellen. Dat is iets anders.
Een aantal blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar moslims reageren dus gewelddadig als je wat over hun religie zegt?
Als je gewoon gelijk antwoord op mijn vragen geeft in plaats dat selectieve gelul van je.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een aantal blijkbaar wel.
Maak even je punt.
Wagensveld draagt geen rokje. Wagensveld laat omstanders zijn blote kut zien. En is dan “verbijsterd” dat die tussen zʼn benen willen graaien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:45 schreef Oostwoud het volgende:
Ah, de welbekende "had ze maar geen rokje moeten dragen".
Wat natuurlijk ook gewoon aanranding/verkrachting IS.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wagensveld draagt geen rokje. Wagensveld laat omstanders zijn blote kut zien. En is dan “verbijsterd” dat die tussen zʼn benen willen graaien.
Dat is allemaal nogal kort door de bocht, maar goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dus dat het gewelddadige criminelen zijn die niet passen in de Nederlandse samenleving.
En jij geeft hem gelijk.
Ok.
En dat is een heel veel zinnigere vraag. Ik weet het niet. Maar in ieder geval niet door om de zoveel weken weer ergens te proberen om een gewelddadige reactie te ontlokken.quote:Wat is de vervolgstap ?
Pffffff.... Dan niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je gewoon gelijk antwoord op mijn vragen geeft in plaats dat selectieve gelul van je.
Wat ga je verkrachting ook nog even goedpraten? Jezus christus te paard.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wagensveld draagt geen rokje. Wagensveld laat omstanders zijn blote kut zien. En is dan “verbijsterd” dat die tussen zʼn benen willen graaien.
Het verschil is de omvang. Van vele tienduizenden supporters van een club heb je een groepje van tientallen hooligans. Een paar Pegida gasten zorgen er gelijk voor dat er in een wijk honderden rellende en gewelddadige Turken zijn. En dat was ook gebeurd als ze in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam waren geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag me af of er zo'n groot verschil is.
Voetbalhooligans misbruiken een sport om te rellen.
Sommige moslims misbruiken een religie om te rellen.
Capuchon op en los.
Niet echt. Met geweld reageren op een flyertje maakt je een gevaar voor de samenleving. Zo simpel is het echt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is allemaal nogal kort door de bocht, maar goed.
Voor Pegida is dat prima zinnig. Wat moeten de moslims als groep en de rest van maatschappij hier echter mee ? Tsja.quote:En dat is een heel veel zinnigere vraag. Ik weet het niet. Maar in ieder geval niet door om de zoveel weken weer ergens te proberen om een gewelddadige reactie te ontlokken.
Tja, ik praat het geweld van die relturken ook niet goed. Maar Wagensveld vráágt erom, de domme lul.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:39 schreef Kassamiep het volgende:
Wat natuurlijk ook gewoon aanranding/verkrachting IS.
Maak jij je punt eens: PEGIDA bevalt je niet en je ziet ze liever niet demonstreren. Prima, maar draai er dan niet zo omheen. De Grondwet maalt niet om jouw selectieve goedkeuring.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is een heel veel zinnigere vraag. Ik weet het niet. Maar in ieder geval niet door om de zoveel weken weer ergens te proberen om een gewelddadige reactie te ontlokken.
Nou ja, ze zien ook maar. Ik vind het een vrij stupide vertoning, maar als Pegida dit per se nodig vindt, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:41 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Niet echt. Met geweld reageren op een flyertje maakt je een gevaar voor de samenleving. Zo simpel is het echt.
[..]
Voor Pegida is dat prima zinnig. Wat moeten de moslims als groep en de rest van maatschappij hier echter mee ? Tsja.
Stel je niet zo aan, dankje.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ga je verkrachting ook nog even goedpraten? Jezus christus te paard.
Dan zou iedereen niet meer mogen spreken? Want het ene woord lokt een andere woord uit. Dat schiet toch ook nooit op? Dan zouden de vijanden van mensen succes hebben? Dat moet je de vijanden van mensen nooit gunnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou sorry maar ik vind anno 2019 het goedpraten van iemand bij de kut grijpen nogal shocking, mag ik.quote:
Het mag niet, maar als jij op straat aan iedereen je kut laat zien, moet je niet raar opkijken dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou sorry maar ik vind anno 2019 het goedpraten van iemand bij de kut grijpen nogal shocking, mag ik.
Maar zo te lezen ben je niet de enige die zo denkt. @:seven![]()
Ik vind dat eigenlijk wel raar. Zijn mannen zulke onbeheerste lui dat ze op elke blote kut die ze zien duiken dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het mag niet, maar als jij op straat aan iedereen je kut laat zien, moet je niet raar opkijken dat het gebeurt.
Godsamme, zijn we “anno 2019” ons gezond verstand verloren?
Lekker geweld verheerlijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sowieso het hele downplayen van een verkrachting vind ik te zot om op in te gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel raar. Zijn mannen zulke onbeheerste lui dat ze op elke blote kut die ze zien duiken dan?
Echt he, om maar niet te beginnen over vrouwen met korte rokjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
nee, hoor, want de meeste mensen die niet de religie van de wrede aanhangen kunnen hun lusten wel beheersen. Moslims kennen echter de begrippen zelfbeheersing en zelfreflectie niet, dat is wel duidelijk. Het is altijd de schuld van de ander, ook al gaat wat je doet tegen elke wettelijke en morele code in, de ander heeft schuld. Dat is de denkwijze die vanuit hun religie ingegoten wordt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het mag niet, maar als jij op straat aan iedereen je kut laat zien, moet je niet raar opkijken dat het gebeurt.
Godsamme, zijn we “anno 2019” ons gezond verstand verloren?
Sommige mannen wel, ja. Een aanzienlijk deel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel raar. Zijn mannen zulke onbeheerste lui dat ze op elke blote kut die ze zien duiken dan?
Of vrouwen die het wagen om alleen te gaan joggen in het park. Je vraagt er gewoon om,dus moet je niet verbaasd zijn dat het gebeurt. Beschaving is immers maar een dun laagje vernis.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, om maar niet te beginnen over vrouwen met korte rokjes.
Waarmee ze de controle over hun emotionele toestand volledig overgeven aan deze mensen van Pegida. Volledig. Als een kind.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:25 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Die kans is minimaal - in de cultuur van de hier aanwezige moslims wordt dat als een teken van zwakte ipv volwassenheid gezien. Vooral bij jongeren speelt dat gevoel sterk;dus die zullen altijd uitlokbaar blijven.
Dat agressief tuig die hem probeerden te slaan oppakken natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |