Oh zo, tja, zo kun je het idd bekijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:50 schreef Declan-Harp het volgende:
We leven met z'n allen nu in een BM aflevering, met de Covid en alles.
quote:Makers Netflix-serie 'Black Mirror' komt met mockumentary 'Death to 2020'
Hoewel de serie succesvol was, liet Booker eerder dit jaar weten hier voorlopig niet mee verder te gaan. "Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat er iemand trek heeft in verhalen over het uiteenvallen van samenlevingen, dus ik werk niet aan afleveringen voor Black Mirror. Ik wil graag mijn komische vaardigheden opnieuw ontdekken, dus ik heb scripts geschreven waarmee ik mezelf aan het lachen kan maken," zo zei hij. De juist aangekondigde mockumentary lijkt daarvan de eerste te zijn. Het is nog niet bekend wanneer deze op Netflix verschijnt.
Meh. Gaat vooral over de elections en heel Amerikaansquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:15 schreef Benny het volgende:
Zin in!
Ik hoop echt dat de extreme daarin zijn opgezocht
Gericht op de VS, maar ook het VK.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:27 schreef Keelaap het volgende:
[..]
Meh. Gaat vooral over de elections en heel Amerikaans
Hier gaan mijn goede vriend @JR-Style-93 en ik weer van genietenquote:
Ik had niet meer verwacht dat ze nog met een nieuw seizoen zouden komenquote:
Ah,"Jesse Pinkman in space, cooking meth with aliens" heet deze aflevering? Kijk nooit trailers (trailers zuigen donkeyballs), alleen afgaande op de still heb ik deze conclusie getrokken, zit ik in de buurt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |