Vreemd, ik dacht dat allemaal enorm overdreven was.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:14 schreef Koffieplanter het volgende:
ONZE Tom start niet meer vanwege DE KNIE.
Misschien moet je het bericht even lezen voordat je naar je toetsenbord sprint.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat allemaal enorm overdreven was.
Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:21 schreef Mani89 het volgende:
@:koffieplanter en @:rellende_rotscholier staan keihard voor lul nu.
Nee? Een hele week hebben jullie lopen afgeven op Dumoulin en dat er helemaal niks aan de hand was. Deze etappes waren perfect om je te testen voor de Tour dus afstappen doe je niet zomaar.quote:
“This is more a preventative measure than anything. Ahead of the Dauphiné we said we would take no risk, and that’s exactly what we’re doing.''quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee? Een hele week hebben jullie lopen afgeven op Dumoulin en dat er helemaal niks aan de hand was. Deze etappes waren perfect om je te testen voor de Tour dus afstappen doe je niet zomaar.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:58 schreef Momo... het volgende:
Geen Froome, geen topvorm Nibali, Dumoulin en Bernal komen terug van blessures. Thomas en Porte nog niks laten zien. Zeg het maar jongens wie gaat de tour winnen?
Ronnie Brunswijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:58 schreef Momo... het volgende:
Geen Froome, geen topvorm Nibali, Dumoulin en Bernal komen terug van blessures. Thomas en Porte nog niks laten zien. Zeg het maar jongens wie gaat de tour winnen?
Koeman!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:58 schreef Momo... het volgende:
Helemaal niet. Dat zijn de uitspraken Camiel Aldershof.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Marcoss het volgende:
Hele week Dumoulin niet geloven en zijn uitspraken gebruiken om toch je gelijk te halen
Al denk ik dat dit allemaal wel goed gaat komen voor de Tour.
Ga je nog je excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, ga weg.
Zo.
Doe uit dat licht, weg die knie.
Een simpele knie? DE KNIE VAN TOMquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
Dat jullie hele verslagen vol kunnen schrijven over een simpele knie.
Hij schrijft alvast weer stukjes.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over Baloise gesproken; hoe gaat het met Miesjel ondertussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb juist voorspeld dat ze DE KNIE zouden misbruiken om Tom op een goedkope manier weg te laten komen met zijn wanprestaties.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Na de etappe voelde ik mij erg goed, maar gedurende de avond begon de irritatie in mijn knie terug te komen"
Dat is geen positief bericht...
En dit klinkt wéér anders.twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 10:22:51It's been good to get back into the rhythm of it but don't want to push the knee. Will rest for the weekend then back to it at altitude on Monday! https://t.co/2hXzT7hmNw reageer retweet
Zoals ieder weldenkend mens al wist is DE KNIE dus gewoon een smoesje. Tom gaat even lekker bijspuiten op hoogte en verschijnt in bloedvorm aan de start van de Tour.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:31 schreef wimderon het volgende:
[..]En dit klinkt wéér anders.twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 10:22:51It's been good to get back into the rhythm of it but don't want to push the knee. Will rest for the weekend then back to it at altitude on Monday! https://t.co/2hXzT7hmNw reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals ieder weldenkend mens al wist is DE KNIE dus gewoon een smoesje. Tom gaat even lekker bijspuiten op hoogte en verschijnt in bloedvorm aan de start van de Tour.
En in plaats daarvan allemaal goed nieuws over Lotto Jumbo!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:57 schreef forzaudinese het volgende:
Wat een opluchting zou het zijn als we komende TDF geen Dumoulin hype krijgen bij de NOS!
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in plaats daarvan allemal goed nieuws over Lotto Jumbo!
Kruijswijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:58 schreef Momo... het volgende:
Groenewegen in het geel na Brussel en daarna een sterke ploegentijdrit met: Martin, van Aert, de Plus en Kruijswijk dat zit er dik in ja.Trollen gaat moeilijk worden voor de haters !quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in plaats daarvan allemal goed nieuws over Lotto Jumbo!
Waarom niet?Als hij na de 1e week er goed voor staat met een goede ploegentijdrit en daarna komen nog veel bergen boven de 2000 meter wat hem wel ligt..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft oprecht een kans, al denk ik dat het team er niet goed genoeg voor is.
Okayquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:46 schreef forzaudinese het volgende:
Dumoulin heeft bij mij afgedaan na de TDF van vorig waar hij in een afdaling moest lossen bij Roglic. Na de finish kwam toen even zijn ware aard naar boven drijven, zielige en onsportieve reactie was dat zeg door over motoren te beginnen terwijl die er helemaal niet zo dicht op zaten als je de beelden terug kijkt. Zo lang het allemaal goed gaat en iedereen postitief is dan lijkt het een aardige gozer maar als het even tegen zit dat is het een enorme jankerd.
God bestaat niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Toen sprak God deze woorden: [..] Gij zult geen kwaadspreken over Lotto-Jumbo.
Lotto-Jumbo klinkt beter dan Jumbo Visma.quote:
Ik dacht je Noorse ego te strelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo klinkt beter dan Jumbo Visma.
Hij gaat vanmiddag nog wel weer door een scan, dus helemaal goed zal het ook niet gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:31 schreef wimderon het volgende:
[..]En dit klinkt wéér anders.twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 10:22:51It's been good to get back into the rhythm of it but don't want to push the knee. Will rest for the weekend then back to it at altitude on Monday! https://t.co/2hXzT7hmNw reageer retweet
quote:Selon nos informations, l’organisation reste très préoccupée par la situation météorologique (orages). Une décision concernant un changement de parcours pourrait intervenir plus tard dans la course, mais il n’y a pas réellement de plan B… Plus précisément, c’est la dernière descente qui inquiète.
Par ailleurs, si le parcours reste inchangé, l’avion relais ne pourrait pas décoller et la course ne pourrait être diffusée.
Wel mooi, al die Nederlanders in Le Mans jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig kunnen we straks om 15.00 alsnog met onze vlaggetjes zwaaien![]()
Groetjens uit Gabon? Wat scheelt er eigenlijk met de sprintprofessor, ook een of ander virus?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:23 schreef wimderon het volgende:
Dré zit met een groot probleem. DNS vanwege een bacterie in de maag. Verder onderzoek moet uitwijzen wat de gevolgen gaan zijn voor de Tour.
Geef maar op, hij zal nooit zijn ongelijk toegeven. Net als R_R, uiteraard.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:34 schreef Slobeend het volgende:
Dumoulin stapt af maar het is nog steeds allemaal een act, toch @:Koffieplanter
Dan mogen ze Luts wel even een ferme beuk de berm in geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:39 schreef wimderon het volgende:
Woods, Theuns, Gilbert, Ledanois, Moscon, Power, Fernandez, Cherel, Rosskopf, Cort, Hansen, Padun, Hofstede, Eg, Howson, Van Baarle, Haig, Mertz, Grossschartner, Alaphilippe, Lutsenko, Pacher
Hebben een minuut.
De Luts staat maar op 30 seconden.
Niet met mijn Lutsenko, zegquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan mogen ze Luts wel even een ferme beuk de berm in geven.
Heb je de berichtgeving wel gelezen beste jongen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:34 schreef Slobeend het volgende:
Dumoulin stapt af maar het is nog steeds allemaal een act, toch @:Koffieplanter
2:15.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan mogen ze Luts wel even een ferme beuk de berm in geven.
Circus Poliet gaat een prachtvoorstelling weggeven in de Tour.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
2:15.
Domme Nils is met enkele andere patriotten nog in de achtervolging gegaan!
Jazeker. Ik geloof gewoon niet dat hij dit allemaal faked. Als hij blijft zeiken over z'n knie verwacht ik er helemaal niks meer van in de Tour.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de berichtgeving wel gelezen beste jongen?
Ik geef je op een briefje dat hij er plots 0 ''''''last'''''' van heeft in juli.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker. Ik geloof gewoon niet dat hij dit allemaal faked. Als hij blijft zeiken over z'n knie verwacht ik er helemaal niks meer van in de Tour.
Tegen zoveel achterdocht kan ik niet op.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat hij er plots 0 ''''''last'''''' van heeft in juli.
Ze gaan weer een mri maken, en weten nu al dat de metaalsplinter de oorzaak is. Dat lijkt me dan een terugkerend iets. Waarom verwijder je dat dan niet meteen vandaag? Een relatief kleine ingreep lijkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin gaf aan zich dit weekend te willen testen met het oog op de Tour en besluit vanmorgen niet te starten wegens irritaties in de knie..
Ja, hij is altijd pessimistisch en probeert zich regelmatig in te dekken, maar dan is dit wel de overtreffende trap.
Die heeft de afgelopen anderhalf uur ook (met Hofstede) voor die grote groep uit gereden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Luts en Woods in de aanval, jawel.
Alaphilippe lost als een baksteen, dat ziet er inderdaad nog niet enorm fantastisch uit voor de Tour.
Jouw brein > brein van Slobeendquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:46 schreef Bugno2 het volgende:
Maar mijn heldenbrein beredeneert dat het wel zal staan voor Extreme Weather Protocol.
twitter:GaetanScherrer twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 15:53:25Sur la ligne d’arrivée du Dauphiné aux 7 Laux https://t.co/p25es38UWo reageer retweet
Dat lijkt me niet, want:quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:54 schreef Bugno2 het volgende:
Straks komt Krachtwijk opdoemen uit de mist.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:50 schreef Bugno2 het volgende:
Welke erkende non-dalers/brokkenpiloten mogen we opschrijven voor de sjuut?
Please geen EWP.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:54 schreef showtimer het volgende:
twitter:GaetanScherrer twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 15:53:25Sur la ligne d’arrivée du Dauphiné aux 7 Laux https://t.co/p25es38UWo reageer retweet
Jij hebt ook alles door he.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want:
[..]
quote:Steven Kruijswijk: Ik denk dat ik mee kan doen met de besten
Hij is op weg naar misschien wel zijn beste vorm ooit en droomt over het podium in Parijs. Zaterdag en zondag kan Steven Kruijswijk (32) zich in de bergen van het Critérium du Dauphiné alvast meten met zijn Tourrivalen.
Alle weersomstandigheden heeft Steven Kruijswijk deze week voorbij zien komen. De Dauphiné begon onguur met wind en vooral regen, veel regen. Het werd beter. Donderdag stapte hij zelfs de bus uit met een flinke dot zonnebrandcrème op zijn neus. Was hij vergeten uit te smeren. Vrijdag was het opnieuw bar, beginnend in de regen, maar met een droge finale in de door Julian Alaphilippe gewonnen etappe.
Van Kruijswijk mag het wel wat zonniger zijn, maar hij maakt zich er niet druk om. Niets haalt hem in de Franse rittenkoers uit zijn evenwicht, op weg naar zijn hoofddoel van het seizoen: de Tour. Hij schaaft aan zijn vorm, zet de lijnen uit zoals verwacht mag worden van een echte kopman. Bemoeide zich zelfs met de Tour-selectie en laat zijn gemoed niet afhangen van het weer of van een mindere uitslag of een topdag. ,,In mijn achterhoofd weet ik: het is nog altijd vijf weken tot de laatste week van de Tour. Daar wil ik écht goed zijn. Neemt niet weg dat ik elke wedstrijd liever met de eersten meega.’’
Vorig jaar was hij vijfde in de Tour, reed hij even virtueel in het geel op weg naar de Alpe d’Huez, en werd hij in september ook nog eens vierde in de Vuelta. Kruijswijk haalde in 2018 volgens zijn ploeg een hoger niveau dan in de Giro van 2016, toen zijn val tegen een sneeuwmuur hem de eindzege kostte. Het probleem is: de concurrentie is óók sterker.
Maar Kruijswijk droomt groot. Over het winnen van de Tour wordt niet gesproken, over het podium wel. ,,Het podium zou wel echt mooi zijn’’, zei hij al tijdens een hoogtestage in de Sierra Nevada. Na een sterk voorjaar (derde in de Ruta del Sol, vijfde in Catalonië, zesde in Romandië) meet hij zich in de Dauphiné voor het eerst sinds lange tijd met de rivalen die hij ook in de Tour treft. In de chaotische tweede rit kon hij niet mee met mannen als Chris Froome, Nairo Quintana, Adam Yates, Jakob Fuglsang en Thibaut Pinot, maar op dag 4 was er dan weer een prima tijdrit.
,,Die ene dag kwam ik bergop net tekort. Dat was jammer, even balen. Maar ik heb er niet lang over ingezeten.’’ Ook al niet omdat hij in de 26,1 kilometer lange tijdrit in Roanne vierde werd, één plaats achter Tom Dumoulin. ,,Dat was wel fijn. Het gevoel was gewoon goed en daar kreeg ik de bevestiging dat het inderdaad ook goed zit. Zeker omdat in de Tour een tijdrit over vergelijkbare afstand zit. Als je dan vóór jongens eindigt die ook voor het klassement in de Tour gaan, is dat heel mooi.’’
Op die dag viel Froome ongekend hard uit de wedstrijd. De viervoudig Tourwinnaar werd zes uur lang geopereerd aan meerdere botbreuken en ligt in het ziekenhuis in Saint-Étienne. Tourdeelname is uitgesloten, de revalidatie gaat lang duren.
,,Echt klote’’, zegt Kruijswijk. ,,Zo’n zware val gun je niemand, want hij is er behoorlijk slecht aan toe. Ik hoop dat hij herstelt en dat hij de draad kan oppakken, sportief uiteraard ook. Hij was op weg om nog één keer uit te halen in de Tour, denk ik. Het is zonde dat het zo afloopt.’’
Maar in de wielerwereld is er nauwelijks tijd om stil te staan bij zware valpartijen. De koers gaat verder. Dit weekeinde wacht het peloton serieus werk bergop. Gisteren (ritwinst Alaphilippe) waren er drie bergen van de eerste categorie en kreeg de slotklim het stempel ‘hors categorie’ mee: de Montée de Pipay, 19 kilometer klimmen aan gemiddeld 6,9 procent. Vandaag volgt de beslissing bergop in het Zwitserse Champéry.
De vele Tourfavorieten die hier zijn, willen zich testen. Mannen als Quintana, Pinot en Fuglsang zullen klassementsleider Yates willen aanvallen. En ook Kruijswijk, vijfde in de rangschikking, verwacht een pittig tweeluik. ,,Het wordt nog een heel zwaar weekeinde. Zondag kunnen we pas echt de balans opmaken. Ik denk dat ik mee kan doen met de besten en wil zo hoog mogelijk eindigen in deze Dauphiné.’’
De andere Nederlandse Tourhoop, Tom Dumoulin, besloot uit voorzorg vandaag niet meer van start te gaan. Hij laat zijn knie in Nederland onderzoeken.
Kun je iets meer over 'm vertellen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ondertussen wint een 19 jarige waarschijnlijk de Ronde van België
Oké Hans, dank je.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ondertussen wint een 19 jarige waarschijnlijk de Ronde van België
Hij heet Remco Evenepoelquote:
T'is de moeite zeggen we hier in België.quote:
Bij gebrek aan D: mokerhard lossen, ga ik voor C.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:14 schreef wimderon het volgende:
Naiero gaat:
• Aanvallen
• Niet aanvallen
• Aanvallen en na 5 meter omkijken
Derde optie denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:14 schreef wimderon het volgende:
Naiero gaat:
• Aanvallen
• Niet aanvallen
Als ik de berichtgeving van UCI moet geloven is het einde verhaal voor Tom en Rogla in de grote rondes. Die mogen zich weer lekker gaan focussen op het WK-tijdrijden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker. Ik geloof gewoon niet dat hij dit allemaal faked. Als hij blijft zeiken over z'n knie verwacht ik er helemaal niks meer van in de Tour.
C. Waarna Bardet aanvalt, en na 3 seconden omkijkt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:14 schreef wimderon het volgende:
Naiero gaat:
• Aanvallen
• Niet aanvallen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Zou Kwiatkowski eindelijk voor eigen kans mogen rijden vandaag? Ik zie hem wel ver komen.
Afstoppen waarvoor? Kwiatek staat op een half uur.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Wout mag nu slaafs gaan afstoppen in het peloton.
De etappezege lieve schat, of dacht jij dat Wout de Dauphine nog ging winnen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Afstoppen waarvoor? Kwiatek staat op een half uur.
Ik heb het idee dat ze daar bij Ineos anders over denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De etappezege lieve schat, of dacht jij dat Wout de Dauphine nog ging winnen?
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar bij Ineos anders over denken.
Daar heeft Naiero doorgaans lak aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:33 schreef showtimer het volgende:
Prudhomme zal zo wel met het vlaggetje komen
Goeiequote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heeft Naiero doorgaans lak aan.
Er gebeurt niets.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:41 schreef showtimer het volgende:
Wielrennen zonder Vroem is veel leuker
Die zat er gewoon toch?quote:
Dat was het alweer. Jammer Bardet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aardige versnelling van Bardet. Daar sta ik voor een paar procent achter.
Zou ik, met het oog op een bepaald spel, ook niet erg vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Ik bid voor een ritzege van Buchmann.
Die is toch vaak goed vlak voor een grote ronde?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Hey jongens, die Fuglsang, wat is dat allemaal?
Hij is al het hele jaar de beste renner van allemaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is toch vaak goed vlak voor een grote ronde?
Hij zal gewoon moeten werken voor Bernal/Thomas.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
jaaaa mooie zege! Nu hopen dat ie wat meer vrijheid krijgt in de Tour maar ik vrees ervoor
Dat sparen ze op voor de dag dat het fenomeen daar de kasseien gaat verschroeienquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom kan het wel zo regenen medio juni maar niet op die ene dag in april?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu hopen dat ie wat meer vrijheid krijgt in de Tour
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:02:51#Dauphiné - Koninginne rit - Wout Poel rit winst https://t.co/swvwtVTI5N reageer retweet
Dat hij hier geen tweede kan worden voorspelt weinig goeds.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Emoe die vervelende Amerikaan nog van het podium kunnen rijden?
Ik zie voor me dat deze man in zijn kelder een commentaarbox heeft nagebouwd met papiermaché poppen van Michel en Jozee en verder in totale staat van verwarring is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:04 schreef wimderon het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:02:51#Dauphiné - Koninginne rit - Wout Poel rit winst https://t.co/swvwtVTI5N reageer retweet
Nee. TJ valt altijd tegen als je wat van m verwachtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Zou TJ weer hoop hebben gekregen om voor een Tour klassement te gaan?
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Van Garderen will have a new team leader at the Tour de France for EF Education First in Colombian Rigoberto Uran. Van Garderen is happy to cede the leadership role to Uran but says that he will still look to stay as high up on the overall classification as he can.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Neeeeeeee dan krijgen we weer een verschrikkelijke goednieuwsshow als hij op plek 15 eindigt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Garderen will have a new team leader at the Tour de France for EF Education First in Colombian Rigoberto Uran. Van Garderen is happy to cede the leadership role to Uran but says that he will still look to stay as high up on the overall classification as he can.
Dit wordt weer lachen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Garderen will have a new team leader at the Tour de France for EF Education First in Colombian Rigoberto Uran. Van Garderen is happy to cede the leadership role to Uran but says that he will still look to stay as high up on the overall classification as he can.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Odd moet uitrijden, anders mag hij van Hilaire geen Tour rijden. Dat terwijl hij al twee dagen zo ziek als een hond is.
Tot zover.quote:Abandon
25 GOUGEARD Alexis ALM FRA
37 *TROIA Oliviero UAD ITA
45 *HODEG CHAGUI Alvaro Jose DQT COL
131 *CRAS Steff TKA BEL
182 BAGOT Yoann VCB FRA
183 CAM Maxime VCB FRA
186 *MANZIN Lorrenzo VCB FRA
195 *EIKING Odd Christian WGG NOR
9 Coureur(s)
En dit vervelende vehikel kon ook weer niet achterblijventwitter:YBFroomed twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:04:45There it is, the thumbs up hospital bed photo. I've been trying not to be sceptical but▪Sparse equipment for a standard hospital bed let alone Intensive Care.▪No neck brace for fractured C7 vertebra.▪Not cast on broken elbow.▪No sign of a drip or cannula for pain relief. https://t.co/Ua4CpNwMF7 reageer retweet
twitter:ali_punlla twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:15:18@6WattsPerKg @YBFroomed Saw that one too. What a difference. That's a guy who has really suffered. reageer retweet
Is Stefffffff weer eens gevallen? Die jongen rijdt geen koers uit.quote:
Nee!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Stefffffff weer eens gevallen? Die jongen rijdt geen koers uit.
Renaat en José waren nog naar hem op zoek.
#Itismyyeartwitter:SteffCras twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 18:16:32I have to leave @dauphine because of sickness. It started after the horrible weather in stage 3. I thought It would be better in the next days but unfortunately not. My airways are completely blocked and I suffer with some headache. #Itismyyear reageer retweet
Steff lijkt me geen intelligente jongen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee!#Itismyyeartwitter:SteffCras twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 18:16:32I have to leave @:dauphine because of sickness. It started after the horrible weather in stage 3. I thought It would be better in the next days but unfortunately not. My airways are completely blocked and I suffer with some headache. #Itismyyear reageer retweet
Steef is ook ingestapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door showtimer op 15-06-2019 19:33:22 ]
quote:
Staan al deze data al in je agenda?twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 18:45:08Het worden speciale aankomende weken:Vrijdag 21 juni gaat mijn dochter Saimah trouwen met haar grote liefde ChicoOngeveer een maand later zal ze een kind baren en word ik dus opaTussendoor op 1 juli mijn 52e verjaardag vierenOp 7 juli opnamen @RTLnieuws met #PCSonTour reageer retweet
Moet lukken. Samen met TeringMaijer kan het episch worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Staan al deze data al in je agenda?twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 18:45:08Het worden speciale aankomende weken:Vrijdag 21 juni gaat mijn dochter Saimah trouwen met haar grote liefde ChicoOngeveer een maand later zal ze een kind baren en word ik dus opaTussendoor op 1 juli mijn 52e verjaardag vierenOp 7 juli opnamen @:RTLnieuws met #PCSonTour reageer retweet
Bijna 52 jaar en nog steeds het kansloze gedrag van een klein kind. Ik word hier heel erg verdrietig van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Staan al deze data al in je agenda?twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 18:45:08Het worden speciale aankomende weken:Vrijdag 21 juni gaat mijn dochter Saimah trouwen met haar grote liefde ChicoOngeveer een maand later zal ze een kind baren en word ik dus opaTussendoor op 1 juli mijn 52e verjaardag vierenOp 7 juli opnamen @:RTLnieuws met #PCSonTour reageer retweet
Een kind baren. Mag ik een teiltje?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef heeft vreselijke dingen gezien, hij kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijna 52 jaar en nog steeds het kansloze gedrag van een klein kind. Ik word hier heel erg verdrietig van.
#schoonoordtwitter:DigitalNomadPCS twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 23:06:35Paar dagen op bezoek bij mijn hoogzwangere dochter. Als de @gem_coevorden hoop geld wil verdienen moeten ze een flitspaal zetten hier op de N376 in #Schoonoord. Vooral ’s nachts komen er auto’s hier in de bebouwde kom ver boven de 100km/u voorbij scheuren reageer retweet
#steefneemtstellingtwitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 05-06-2019 om 08:13:33Na alle commerciele uit USA overgewaaide 'tradities' als Valentijnsdag en Halliween eindelijk een leuke aanvulling op de overige Nederlandse tradities: welkom Suikerfeest reageer retweet
En dat rechtvaardigt dat hij aandachtshoerderig een afgelegen weg uitzoekt om met zijn kutcamper in beeld te komen terwijl hij aan een campingtafel zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft vreselijke dingen gezien, hij kan er niets aan doen.
[ afbeelding ]
Nou nou nou Stijn, heeft hij ooit je knikkers gestolen ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigt dat hij aandachtshoerderig een afgelegen weg uitzoekt om met zijn kutcamper in beeld te komen terwijl hij aan een campingtafel zit.
Hij zorgt tussendoor ook nog voor zijn schoonmoeder, een beetje respect graag!twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 06-06-2019 om 15:27:18Very busy upcoming months with work and private life15-06: Family reunion21-06: Marriage daughter01-07: own Birthdayaround 20 July: become grandfatherIn between taking care of my mother-in-law for as long as it may lastTrying to remain same quality on @ProCyclingStats https://t.co/SDjEjjTmC8 reageer retweet
Tweets delen van de beste man is net zo vermoeiend als tweets delen van Thijs Zonneveld. Die mensen zijn zo vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou Stijn, heeft hij ooit je knikkers gestolen ofzo?Hij zorgt tussendoor ook nog voor zijn schoonmoeder, een beetje respect graag!twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 06-06-2019 om 15:27:18Very busy upcoming months with work and private life15-06: Family reunion21-06: Marriage daughter01-07: own Birthdayaround 20 July: become grandfatherIn between taking care of my mother-in-law for as long as it may lastTrying to remain same quality on @:ProCyclingStats https://t.co/SDjEjjTmC8 reageer retweet
Je weet nu wel dat vandaag de reünie is van de familie Van der Zwan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tweets delen van de beste man is net zo vermoeiend als tweets delen van Thijs Zonneveld. Die mensen zijn zo vol van zichzelf.
Er zijn verhalen van miljarden mensen op de wereld waar ik geen weet van heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet nu wel dat vandaag de reünie is van de familie Van der Zwan.
Dit klinkt als het begin van een nummer van Bluf.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zijn verhalen van miljarden mensen op de wereld waar ik geen weet van heb.
Ik ken mensen die gisteren naar het concert van Guus Meeuwis gingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een nummer van Bluf.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gisteren naar het concert van Guus Meeuwis gingen.
Vraag de gemiddelde Nederlander naar The National en ze zullen van niets weten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Het is godgeklaagd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vraag de gemiddelde Nederlander naar The National en ze zullen van niets weten.
*Spinaidsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een nummer van Bluf.
Wat vind je dan van Bas Tietema?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tweets delen van de beste man is net zo vermoeiend als tweets delen van Thijs Zonneveld. Die mensen zijn zo vol van zichzelf.
Wielrenner | Ambassadeur voor het Fonds Gehandicaptensport | ALS1TEAM Challenge | Social media liefhebber | Contact: info@bastietema.nlquote:
We weten genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielrenner | Ambassadeur voor het Fonds Gehandicaptensport | ALS1TEAM Challenge | Social media liefhebber | Contact: info@bastietema.nl
twitter:BasTietema twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:41:41HUP MOLLEMA HUP!! (Ook al ga je me heel veel kopjes koffie en stukjes taart kosten als je de Giro gaat winnen) #Giro102 reageer retweet
Hij bewijst met die tweet wel meteen dat hij inderdaad een ambassadeur is voor het Fonds Gehandicaptensport.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We weten genoeg.twitter:BasTietema twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:41:41HUP MOLLEMA HUP!! (Ook al ga je me heel veel kopjes koffie en stukjes taart kosten als je de Giro gaat winnen) #Giro102 reageer retweet
Gheghe.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij bewijst met die tweet wel meteen dat hij inderdaad een ambassadeur is voor het Fonds Gehandicaptensport.
Daar heb jij gelukkig geen last van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:RobHarmeling twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 23:11:19Lekkere plaat @JohndenBraber Muziekles van John = Fijn. https://t.co/CzBPQRiduO reageer retweet
Saimah en Chicoquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is in werkelijkheid een complot van de vrijmetselaars.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:23 schreef wimderon het volgende:
Men is wat op het spoor!En dit vervelende vehikel kon ook weer niet achterblijventwitter:YBFroomed twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:04:45There it is, the thumbs up hospital bed photo. I've been trying not to be sceptical but▪Sparse equipment for a standard hospital bed let alone Intensive Care.▪No neck brace for fractured C7 vertebra.▪Not cast on broken elbow.▪No sign of a drip or cannula for pain relief. https://t.co/Ua4CpNwMF7 reageer retweet
twitter:ali_punlla twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:15:18@:6WattsPerKg @:YBFroomed Saw that one too. What a difference. That's a guy who has really suffered. reageer retweet
twitter:MCaseum twitterde op donderdag 13-06-2019 om 00:09:17I'm not sure, but I get that itchy feeling with the cycling crash of #ChrisFroome today. No cameras, ambulance conveniently standing at 100m distance, and lots of symbolism. 88. Ferno F2=FFF=666, plus the INferno #satanic reference. And a 42 on the heli: #freemason in #gematria. https://t.co/JnDQxnbplj reageer retweet
In ieder geval autismequote:Op zondag 16 juni 2019 09:00 schreef Mani89 het volgende:
Stephan is echt heel erg raar, er is serieus wat mis met die man, ik kan het alleen nog niet diagnosticeren.
Dat twitter draadjequote:Op zondag 16 juni 2019 09:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het is in werkelijkheid een complot van de vrijmetselaars.twitter:MCaseum twitterde op donderdag 13-06-2019 om 00:09:17I'm not sure, but I get that itchy feeling with the cycling crash of #ChrisFroome today. No cameras, ambulance conveniently standing at 100m distance, and lots of symbolism. 88. Ferno F2=FFF=666, plus the INferno #satanic reference. And a 42 on the heli: #freemason in #gematria. https://t.co/JnDQxnbplj reageer retweet
Van Baarle is zich wel in de Tourploeg aan het rijden op deze manier.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:19 schreef wimderon het volgende:
Van Baarle, Armée, Pernsteiner, Verona, Grosschartner, Haig, Barguil, Reichenbach, Alaphilippe, Kuss, Bernard, De Marchi rijden voorop.
Lau is weer gesjuteerd.
Leek weinig aan de hand toen hij zich liet afzakken.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat en José zijn live en weten te melden dat Yates is afgestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |