Dus jouw vrouw commanderen en oneerbaar voorstel doen zorgt ervoor dat je hem eruit gooit?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:15 schreef Cryptocoryne het volgende:
Hier kan een slotje op. Heb m'n broer net buiten geflikkerd. Deed mijn vrouw een oneerbaar voorstel. Tis dat ze me tegenhield anders had hij een paar butsen gehad. Senna slaapt bij haar vriend. Jules lag al te bed. Maar ben echt boos nu. Kankerlijer. Direct mijn kiet uitgegooid, vuile teinglijer, mijn vrouw commanderen. Echt..
Sorry Cat, maar je hebt een stuk gemist. Zijn broer stond uit zichzelf al bij TS op de stoep toen TS zelf aan het werk was.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ha, TS wil weer slotje.
Weer een topic met een vraag om advies van deze TS. Zowat iedereen raadt hem unaniem af hem in huis te nemen, omwille vanzijn gezin, hij blijft erbij om het toch te doen en voila... kerel misdraagt zich.
Goed dat je hem eruit gooide, maar je had je vrouw een hoop ellende kunnen besparen door dat uren eerder te doen.
En dat gedrag van je broer... lijkt mij dat dit niet helemaal nieuw voor je was? Iemand die ergens te gast is en anderen zo rondcommmandeert, dat ontstaat niet plotseling.
Ik denk niet dat ik iets gemist heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry Cat, maar je hebt een stuk gemist. Zijn broer stond uit zichzelf al bij TS op de stoep toen TS zelf aan het werk was.
En hij keurt het mishandelen door de broer toch echt wel af, hoor.
En ruim twee uur later wordt hij door TS naar buiten gegooid.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou hij is zelfstandig op eigen houtje hier al naar toe gekomen terwijl ik werken was, dacht dat die mn vrouw kon commanderen, hem net even duidelijk gemaakt dat we dat hier anders doen. Ben er alweer helemaal klaar mee, en dan vind die koekert het nog volkomen onterecht dat hij een huisverbod heeft.
Morgen direct zoeken naar een betere oplossing.
Dat had hij dus twee uur eerder ook al kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:15 schreef Cryptocoryne het volgende:
Hier kan een slotje op. Heb m'n broer net buiten geflikkerd. Deed mijn vrouw een oneerbaar voorstel. Tis dat ze me tegenhield anders had hij een paar butsen gehad. Senna slaapt bij haar vriend. Jules lag al te bed. Maar ben echt boos nu. Kankerlijer. Direct mijn kiet uitgegooid, vuile teinglijer, mijn vrouw commanderen. Echt..
Jij schreef dat iedereen hem adviseerde het niet te doen en dat hij er bij bleef om het wel te doen. Dat strookt gewoon niet met de feiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iets gemist heb.
Ik had gelezen dat broer op de stoep stond toen TS nog aan het werk was.
Hier lijkt TS zelf thuis te zijn gekomen:
[..]
En ruim twee uur later wordt hij door TS naar buiten gegooid.
[..]
Dat had hij dus twee uur eerder ook al kunnen doen.
Nadat hij (wellicht pas bij thuiskomst) van zijn vrouw hoorde dat broer haar commandeerde eieren te bakken. Maar er moest eerst een oneerbaar voorstel bij komen voordat de maat vol was.
Zegt wie? Verzonnen principes.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Moreel gezien zou je je familie moeten helpen, zelfs al heeft diegene iemand vermoord.
Same shit, different month.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij schreef dat iedereen hem adviseerde het niet te doen en dat hij er bij bleef om het wel te doen. Dat strookt gewoon niet met de feiten.
Ik ben het niet met je eens. Maar jij bent zeker niet de enige die bij deze TS alles in een negatief licht ziet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Same shit, different month.
TS is gewoon een bullebak waar de overheid keihard moet ingrijpen.
Jammer dat Fok! hem een platform blijft geven, waarbij hij advies vraagt maar ondertussen bij het typen van zijn OP allang zijn keuze weet.
Nee hij zat al hier op de bank toen ik thuis kwam. Het is niet dat ik hem opgehaald heb ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij schreef dat iedereen hem adviseerde het niet te doen en dat hij er bij bleef om het wel te doen. Dat strookt gewoon niet met de feiten.
Wat moet de overheid hier komen doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Same shit, different month.
TS is gewoon een bullebak waar de overheid keihard moet ingrijpen.
Jammer dat Fok! hem een platform blijft geven, waarbij hij advies vraagt maar ondertussen bij het typen van zijn OP allang zijn keuze weet.
Ik lees het anders. Jij noemt het zaken in een negatief licht zien, ik noem het herkenning (en daardoor voorspellen van) van een patroon.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had hier niet echt een keus hè. Of je wil zeggen dat ik hem meteen buiten had moeten zetten?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees het anders. Jij noemt het zaken in een negatief licht zien, ik noem het herkenning (en daardoor voorspellen van) van een patroon.
Blijkbaar heeft TS keer op keer escalaties nodig voordat hij slimmere keuzes maakt.
En dat vind ik jammer, voor TS en voor zijn naasten.
Die keuze had je inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:34 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik had hier niet echt een keus hè. Of je wil zeggen dat ik hem meteen buiten had moeten zetten?
Ja, en kennelijk ziet een aantal users dan ook alles in dat licht. Dan deugt dus gewoon niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees het anders. Jij noemt het zaken in een negatief licht zien, ik noem het herkenning (en daardoor voorspellen van) van een patroon.
Blijkbaar heeft TS keer op keer escalaties nodig voordat hij slimmere keuzes maakt.
En dat vind ik jammer, voor TS en voor zijn naasten.
Iedereen zegt hotel maar de man geeft geen geld. Een hotel voor 10 dagen is prijzigquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel?
Vakantiehuis?
AirBnB?
Vrienden?
Als het goed is wordt in die 10 dagen de benodigde hulp geregeld door de instantiesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef Isabeau het volgende:
En dan 'gewoon' na 10 dagen afkoeltijd lekker weer naar huis? Verder niks? Wat vaag eigenlijk.
Iemand in huis halen is nogal wat. Op zich is de periode te overzien, maar ik raad je sterk aan er open en eerlijk met je vrouw over te praten. Als zij niet wil is het gewoon nee. Het is zijn probleem. Maak het niet jouw probleem.
edit: oh wacht, ik was op pagina 1 blijven haken van de 3. Even verder lezen![]()
Incest, geweld, maakt jou niet uit?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Ah het is al opgelost zie ik. Maar ik zal mn familieleden altijd helpen, het maakt niet uit wat ze hebben gedaan en of het tegen mn normen in gaat.tenzij ze mij iets hebben geflikt dan. Maar helpen kan op meerdere manieren,de manier waarop ik help ligt aan de situatie. Maar fijn dat t (voor jou) opgelost is.
Ja maar je vrouw is ook je familie, dus je vrouwenmeppende broer in huis halen schaadt andere familieleden dan weer hè.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Ah het is al opgelost zie ik. Maar ik zal mn familieleden altijd helpen, het maakt niet uit wat ze hebben gedaan en of het tegen mn normen in gaat.tenzij ze mij iets hebben geflikt dan. Maar helpen kan op meerdere manieren,de manier waarop ik help ligt aan de situatie. Maar fijn dat t (voor jou) opgelost is.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:44 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik zal het even in een spoiler zetten, want eigenlijk gaat het niet zozeer om wat hij heeft gedaan maar meer dat ik het verwerpelijk vind en eigenlijk geen zin heb om hem te helpen.Het lijkt mij heel verstandig om een vrouwenmishandelaar in huis te halen, waar jouw eigen vrouw ook zit. En je kind ook nog lees ik. Ik zou er geen 2 seconden over na te hoeven denken; broer of geen broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:44 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik zal het even in een spoiler zetten, want eigenlijk gaat het niet zozeer om wat hij heeft gedaan maar meer dat ik het verwerpelijk vind en eigenlijk geen zin heb om hem te helpen.Als mijn broer zijn vrouw zou slaan, dan zou hij zeker niet bij mij kunnen crashen. De loyaliteit zou in mijn geval bij mijn schoonzusje en de kinderen liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |