abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187424007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.
Het gaat er niet om wat ik van je verwacht, maar dat jij je gezin beschermt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

What else is new?
Klopt ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187424020
quote:

[..]

Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.
Er zijn hier genoeg links gepost om vanavond nog huisvesting buiten de deur voor hem te regelen.

En waarom moet het per se in Tilburg zijn? Kan ook in Breda hoor: http://www.bredanightflig(...)icle&id=95&Itemid=77

Maar je wilt geen oplossing. Je wilt gewoon per se je broer in huis nemen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 19:59:32 ]
pi_187424023
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Groot gelijk en het blijft natuurlijk wel familie
In be4 het slotje, wat TS vast weer gaat vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 19:56:35 #104
184769 crew  Deisyy
pi_187424025
quote:

[..]

Ga een biertje met hem drinken en laat hem achter in de kroeg, hij loopt nu al je vrouw te commanderen dat is tamelijk respectloos.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_187424135
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ga een biertje met hem drinken en laat hem achter in de kroeg, hij loopt nu al je vrouw te commanderen dat is tamelijk respectloos.
Goed idee! Ik kan zelf ook wel een biertje gebruiken nu. En ja dat ie mijn vrouwtje loopt te commanderen staat me ook niet aan en daar heb ik ook iets van gezegd op verzoek van mn vrouwke. Die gek wou dat ze een ei voor hem ging bakken want hij had al in geen 3 dagen fatsoenlijk te vreten gehad.
En zo gaat hij ook om met zijn eigen vrouw, ik ben traditioneel maar hij spant wel de kroon wat dat betreft.
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 20:03:27 #106
184769 crew  Deisyy
pi_187424155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:02 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Goed idee! Ik kan zelf ook wel een biertje gebruiken nu. En ja dat ie mijn vrouwtje loopt te commanderen staat me ook niet aan en daar heb ik ook iets van gezegd op verzoek van mn vrouwke. Die gek wou dat ze een ei voor hem ging bakken want hij had al in geen 3 dagen fatsoenlijk te vreten gehad.
En zo gaat hij ook om met zijn eigen vrouw, ik ben traditioneel maar hij spant wel de kroon wat dat betreft.
Je moet je gezin beschermen tegen zo'n persoon, ook al is het je broer, dan maar op zo'n manier.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 14 juni 2019 @ 20:05:30 #107
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_187424194
quote:

[..]

Ik zou hem echt direct buiten zetten.
Iemand die te gast is dient zich te gedragen.
pi_187424266
quote:

[..]

Als hij zich direct al zo gedraagt is het duidelijk; nooit in huis nemen zo'n figuur. Is wachten op flinke confrontaties anders.

Geef hem desnoods wat geld mee als je perse voelt dat je iets voor hem wilt doen, en laat het hem verder maar uitzoeken in een hotel of camping.
pi_187424290
En dan 'gewoon' na 10 dagen afkoeltijd lekker weer naar huis? Verder niks? Wat vaag eigenlijk.

Iemand in huis halen is nogal wat. Op zich is de periode te overzien, maar ik raad je sterk aan er open en eerlijk met je vrouw over te praten. Als zij niet wil is het gewoon nee. Het is zijn probleem. Maak het niet jouw probleem.

edit: oh wacht, ik was op pagina 1 blijven haken van de 3. Even verder lezen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187424312
quote:
En ja dat ie mijn vrouwtje loopt te commanderen staat me ook niet aan en daar heb ik ook iets van gezegd op verzoek van mn vrouwke. Die gek wou dat ze een ei voor hem ging bakken want hij had al in geen 3 dagen fatsoenlijk te vreten gehad.
En zo gaat hij ook om met zijn eigen vrouw,
:') wat een pipo

Geef 'm geld mee en zeg 'omdat je mijn broer bent', wijs 'm de weg en trek de deur achter je dicht.
Google is your friend, abuse your friends
pi_187424363
quote:

[..]

Hij gedraagt zich als een onbeschofte lul richting jouw vrouw, en zij verzoekt vervolgens jou dat jij daar dan wat tegen hem over zegt?

Als mijn pa's broer dat bij mijn ma zou flikken, nog los van het hele 'zijn vrouw slaan'-gebeuren, zou ze hem toch echt zelf flink lik op stuk geven.

En als je vrouw het dan blijkbaar lastig vindt om voor zichzelf op te komen tegen jouw broer, vind je dan niet iets waar jij haar in zou moeten faciliteren? Bijvoorbeeld door naar haar mening te vragen en er naar te handelen?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 14 juni 2019 @ 20:15:52 #112
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187424374
Al die users die hier roepen 'je moet je gezin beschermen tegen zo iemand' lijken me wat aan het overdrijven.
Het lijkt me niet dat z'n broer er continu op los slaat.

Ik heb ook soms vrienden over de vloer die weleens iemand klappen hebben gegeven, moet ik daar mijn gezin ook tegen beschermen?

Je broer dient zich wel gewoon te gedragen en je vrouw niet te commanderen.

Ook zou ik duidelijk maken dat het opvangen van hem, wanneer ie niet naar huis mag omdat ie z;n vrouwen tikken heeft gegeven, maar eenmalig is.

Vrouwen slaan is zeer verwerpelijk uiteraard.
pi_187424444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich als een onbeschofte lul richting jouw vrouw, en zij verzoekt vervolgens jou dat jij daar dan wat tegen hem over zegt?

Als mijn pa's broer dat bij mijn ma zou flikken, nog los van het hele 'zijn vrouw slaan'-gebeuren, zou ze hem toch echt zelf flink lik op stuk geven.

En als je vrouw het dan blijkbaar lastig vindt om voor zichzelf op te komen tegen jouw broer, vind je dan niet iets waar jij haar in zou moeten faciliteren? Bijvoorbeeld door naar haar mening te vragen en er naar te handelen?
Ik was werken toen hij hier met niks voor de deur stond, mijn vrouw wist niet precies hoe te reageren en heeft hem binnen gelaten. Maar toen ze mij belde heb ik wel eerlijk gezegd hoe het zit en toen kwam ze aan met dat hij haar had gezegd om een ei te bakken met 3 boterhammen, niet dat hij het vroeg, en dat past mij niet.
pi_187424457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:15 schreef SugeLucky het volgende:
Al die users die hier roepen 'je moet je gezin beschermen tegen zo iemand' lijken me wat aan het overdrijven.
Het lijkt me niet dat z'n broer er continu op los slaat.

Ik heb ook soms vrienden over de vloer die weleens iemand klappen hebben gegeven, moet ik daar mijn gezin ook tegen beschermen?

Je broer dient zich wel gewoon te gedragen en je vrouw niet te commanderen.

Ook zou ik duidelijk maken dat het opvangen van hem, wanneer ie niet naar huis mag omdat ie z;n vrouwen tikken heeft gegeven, maar eenmalig is.

Vrouwen slaan is zeer verwerpelijk uiteraard.
Met vrienden 'die weleens iemand klappen hebben gegeven' bedoel je dan dus dat ze andere mannen klappen hebben gegeven? Want je eindigt met 'vrouwen slaan is zeer verwerpelijk'.

En dan is mijn vervolg-vraag; wat is de reden dat het slaan van juist het slaan van een vrouw (tov een man) zo verwerpelijk is?
pi_187424562
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:19 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik was werken toen hij hier met niks voor de deur stond, mijn vrouw wist niet precies hoe te reageren en heeft hem binnen gelaten. Maar toen ze mij belde heb ik wel eerlijk gezegd hoe het zit en toen kwam ze aan met dat hij haar had gezegd om een ei te bakken met 3 boterhammen, niet dat hij het vroeg, en dat past mij niet.
Ok.

Je zegt dat je vrouw niet precies wist hoe te reageren. Weet ze dat nu wel? Maw, wat vindt zij? En dan doel ik niet alleen op de eieren, maar op de hele situatie.

En je geeft aan dat jullie ook wel een beetje van de traditionele rolverdeling zijn. Jij de kostwinnaar, zij het huishouden? (Als jullie dat samen in goed overleg zo afgesproken hebben, hoor je mij niet oordelen hoor.)

En hoort 'beslissen over wie er in het huis overnacht' niet bij het huishouden?
pi_187424694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef Isabeau het volgende:
En dan 'gewoon' na 10 dagen afkoeltijd lekker weer naar huis? Verder niks? Wat vaag eigenlijk.

Iemand in huis halen is nogal wat. Op zich is de periode te overzien, maar ik raad je sterk aan er open en eerlijk met je vrouw over te praten. Als zij niet wil is het gewoon nee. Het is zijn probleem. Maak het niet jouw probleem.

edit: oh wacht, ik was op pagina 1 blijven haken van de 3. Even verder lezen :@

Ook op de laatste pagina nog een prima post.
pi_187424748
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 20:33 schreef probeer het volgende:

Ook op de laatste pagina nog een prima post.
Ik zag dat het nog actueel is. Maar ik lees eigenlijk tussen de regels door dat hij hem wel 10 dagen onderdak gaat geven. Want hij heeft ook zoveel voor hem gedaan. Ik denk dat het nog tegen zal vallen, maar goed. Tien dagen. Zo voorbij. En dan nog jarenlang verwijten van je vrouw moeten aanhoren, gok ik zo :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187425241
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 11:44 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik zal het even in een spoiler zetten, want eigenlijk gaat het niet zozeer om wat hij heeft gedaan maar meer dat ik het verwerpelijk vind en eigenlijk geen zin heb om hem te helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zou hem niet in huis laten.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 21:18:47 #119
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_187425374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 21:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, ik zou hem niet in huis laten.
Te laat, hij is al binnengelaten door dd vrouw van TS.
pi_187425402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Te laat, hij is al binnengelaten door dd vrouw van TS.
De vrouw van TS houdt van SM?
  vrijdag 14 juni 2019 @ 21:25:13 #121
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_187425462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 21:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De vrouw van TS houdt van SM?
Waarom denk je dat ik dat weet? :+
pi_187425767
Kan er een samenvatting gegeven worden zodat mensen die net in het topic stappen ook met goed advies ontopic kunnen reageren?
pi_187425961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 21:41 schreef phoenyx het volgende:
Kan er een samenvatting gegeven worden zodat mensen die net in het topic stappen ook met goed advies ontopic kunnen reageren?
Familielid van TS heeft losse handjes en mag daardoor 10 dagen niet in de buurt van zijn gezin komen. Familielid heeft geen onderdak en ook geen centen en andere benodigheden. TS vraagt zich af of hij familielid moet helpen. De laatste stand van zaken is dat familielid zichzelf uitnodigde in het huis van TS en daar meteen als opperbevelhebber tekeer ging.
pi_187425971
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 11:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Een familielid heeft iets zeer verwerpelijks gedaan, maar heeft nu hulp nodig.
Laat je dan je eigen normen en waarden varen om je familielid te helpen of moet je je familielid dan maar laten kuchen omdat je het verwerpelijke wat deze persoon heeft gedaan niet kan verenigen met je eigen normen en waarden?
Moreel gezien zou je je familie moeten helpen, zelfs al heeft diegene iemand vermoord.
pi_187425988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 21:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Familielid van TS heeft losse handjes en mag daardoor 10 dagen niet in de buurt van zijn gezin komen. Familielid heeft geen onderdak en ook geen centen en andere benodigheden. TS vraagt zich af of hij familielid moet helpen. De laatste stand van zaken is dat familielid zichzelf uitnodigde in het huis van TS en daar meteen als opperbevelhebber tekeer ging.
Oke ja dat met dat eitje. Dank je trouwens voor deze samenvatting. Denk dat vrijwel iedereen automatisch wel zou weten wat te doen maar ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')