Wat een ellendequote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in belevingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsen
En fietsen is toch niet búrgerlijk? Alles en iedereen fietst
Paté die heel zoet blijkt te zijn ja, bahhhhquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:30 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel een beetje. Bijvoorbeeld, vleeswaren.
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Och wat erg P... Sterkte X
Mijn moussaka is klaar. Kan vanavond zo de oven in... Dat is wel makkelijk dan.. Maar de Mies aan de Plaats duurt wel ff
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte p!
Hoe is het met je moeder, uniekje?
Daar zag ik vanmorgen een 80 jarige mee lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Eens met dat fietsen niet burgerlijk is. Een stationcar en een labrador is burgerlijk. Alle studenten fietsen en dat zijn geen burgers
Als ik een burger ben, wil ik een rieten boodschappenmand op wielen zoals Beertje Paddington
Fijn dat ze weer ‘terug’ is. Hopelijk hebben jullie nog mooie tijden samen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
Wat een ellende toch ook, maar fijn dat ze zichzelf weer is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in beleving
Alleen de maagverkleining hier, geen omleiding verder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Absoluut, andere levens en andere kinderen en alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenmaar in het dagelijks leven is het voor mij geen haalbare kaart om te freewheelen met twee drukke banen en een schoolgaan kind.
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
He toch, wat een narigheid Kreaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar watervliegtuigje verhaal!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben thuis! 🥳Joepie!!!! Wat heerlijk. Nu rrr en genieten van thuis zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Geniet nog zolang als het kan zoveel mogelijk van elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Saai, boring, gaap.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Ik ben thuis! 🥳Zo, ontwikkeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan chick!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben thuis! 🥳Goed nieuws dat je weer thuis bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thx all. Nu even slapen.
Als je iets aparts op je bord wil hebben ga dan voor de mantis shrimp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor G die je niet meer kwijt hoeft te zijn in huis.
Ik heb 2,5 uur in de chat gewacht (kon tot 1 uur duren!), een uur op Whatsapp (binnen 15 min antwoord, aldus de website) en uiteindelijk nog maar een keer een poging gedaan te bellen en dat menu was onmogelijk. Uiteindelijk kreeg ik een mevrouw aan de telefoon met een énorm accent die me steeds heel lang in de wacht zette om dingen aan collega's te vragenquote:
Dat klinkt wel spectaculairquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Oja dat wou ik zeggen. Isa, je was een dag te vroeg in Emmen. Spektakel vandaag, een neushoorn heeft een struisvogel geslacht
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel spectaculairWe hebben nog een tijdje naar de neushoorns staan kijken. Ik vond ze er al wat verveeld uit zien.
Dat is vast een heel andere ervaringquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
No problem chickquote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea.... wat een vreselijke plek morgen om heen te gaan (niet echt hemelen he!)
B thuis
Oja, sorry Molo, mijn lieve collegadin heeft wel een GBP en toen wist ik het niet meer
De ogen van een kauw, mooi en tegelijkertijd hartstikke engquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond Ćevapčići met ajvar, tzaziki, ceasar salade, en olijven.
Nu draait er lambadasorbet
Met ajvar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekker
Dat kende ik al wel, maar met ajvar ja. Ook erg lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
Ajvar![]()
Boterham besmeren met naturel hummus, boterham besmeren met ajvar, en dan die twee op elkaar. Goed zomervakantievoedsel
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij tochquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij toch
Wow je maakt dan wel wat mee zegquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Oh dat is helemaal relaxt, kun je nog borrelen zoveel je wilt ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelen
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.quote:
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.
Oh arme HodorIk moest even mijn emotie kwijt, J vindt GoT stom en ligt op de bank te slapen dus daar heb ik niets aan. Hodor
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9
Ben benieuwd, weet al wat er komt, maar niet hoe het is uitgebeeld. Wil het nu het klaar is wel afkijken en afsluiten erna.
Bleef toch een open eindje de hele tijd![]()
Altijd? 😅quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.
Lees terug en wilde net blij zijn voor je goede gesprekken en duimen. Snap dat dit erin hakt. Zo snel ook al weer terugquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd? 😅
Dan misschien maar eens een dokter bellen? Of hoeft dat ook al niet meer denk je 😅🤔
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je erquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef Tele6 het volgende:
voor Bluezz!!!!
Ik heb een fijne middag en avond gehad
Ik heb Scrabble gespeeld met m'n broer, daarna kwam een van m'n partners erbij en we zijn met z'n drieën uit eten geweest. Daarna gewandeld, ijsje gegeten, afscheid van broer en toen nog wat tijd voor A. en mij met z'n tweetjes![]()
Nu moe maar voldaan weer op m'n ziekenhuiskamer
Oh en het was de eerste keer dat broer en A. elkaar zagen, maar het ging meteen heel soepel. Zo anders dan met m'n ex![]()
![]()
Lekker over sport gepraat en over reizen, over eten natuurlijk, en grapjes uitgewisseld
Hoeveel win jij wel niet qua etentjes en overnachtingenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke damequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Bedoelde meer of hij inmiddels niet overleden was als hij altijd daar ligt, suf grapjequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Saai.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Heel heel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:43 schreef MissGiraffe het volgende:
Wat vinden jullie van Chernobyl de HBO serie?
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel erg goed gedaan
Fantastisch geacteerd, fantastisch passende beelden en muziek erbij.
Enige kritiek van mijn kant is dat het anti Sovjet-Unie geneuzel wat meer achterwege had mogen blijven of iig iets minder vanuit Amerikaans/Westers perspectief had mogen zijn
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:50 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.
Kewl. Ga t doen dan. Tnx.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon geven
Neem aan dat diegene ook wel snapt dat het geen comedy is
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Superfijn is dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Ben zo blij dat de best nog erg zieke B. nu lekker dichtbij is en dat ik haar zelf kan verzorgen en verwennen. En dat ons bed weer niet zo leeg is.
#doesnormaalquote:
Nja, dierenpark Emmen kan wel wat extra bezoekers gebruiken toch? Het is verliesgevend, helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
#doesnormaal
Anders ga je naar de savanne in Emmen. Mag je met neushoorns spelen
Ga jij weer even fijn ergens anders de idioot uithangen en weg uit deze SC? Of weer een verdwijntrucje doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |