abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:07:25 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410746
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En jij bent de duif waarop iedereen mag schijten *O*
Pimpelpaars met gele stippen ja :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:07:59 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk naar 'nieuwe' dierentuin wildlands adventure zoo geweest in Emmen.
Met kinderen/jonge tieners: doen. Had het als kind fantastisch gevonden.
In rolstoel: héél ver vandaan blijven.
Volwassenen: ligt er aan of je een beetje Amerikaans commercieel bent ingesteld.
Mocht je ook afrekenen? Ik heb het drie keer nagerekend :X :X :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou ja ik was ook in het ziekenhuis, maar dan niet voor mezelf maar voor werk.

Allemaal "schade herstel trajecten": klussen die door een ander zijn gestart, zijn vastgelopen of geescaleerd en waarbij dus ook sociaal een boel schade was...
SEH met mopperaars, Onco met terechte kritiek, Capaciteitsmanager die dingen beloofd zijn die niet kunnen enz enz.
Vreselijk!
Ik zie nu in de rol als patiënt zoveel op zo’n afdeling dat beter zou kunnen. Ze zijn al een heel eind maar zoals bijv bloeddruk metingen, dat gaat in Hix meteen in de metingen vd patiënt. Hier (epic)schrijven ze de temp en de bd op een briefje, lopen naar de gang en typen het in mn dossier.
pi_187410770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef fietsie het volgende:

Mocht je ook afrekenen? Ik heb het drie keer nagerekend :X :X :X
32 euro voor 2 personen incl de treinreis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:08:36 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_187410771
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En jij bent de duif waarop iedereen mag schijten *O*
Beter dan de meeuw manager.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187410787
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk naar 'nieuwe' dierentuin wildlands adventure zoo geweest in Emmen.
Met kinderen/jonge tieners: doen. Had het als kind fantastisch gevonden.
In rolstoel: héél ver vandaan blijven.
Volwassenen: ligt er aan of je een beetje Amerikaans commercieel bent ingesteld.
In 1 dag te doen?
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:10:56 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Beter dan de meeuw manager.
Ja die hebben we ook. Die heeft schriftelijk de vraag gekregen waarom de documentatie niet op orde is. Kan ie weer meeuwen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410824
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:09 schreef Bluezz het volgende:

In 1 dag te doen?
:') :') :')

We waren om 14:15 weer buiten. Alles gezien. We waren er om 10.30 uur of zo. Toen naar de oude dierentuin gegaan, waar nu een cultuurpark is. Dat was zoveel leuker en mooier _O_ _O_ (serieus _O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:11:45 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

32 euro voor 2 personen incl de treinreis.
quote:
De entreetickets voor 2019 zijn in prijs verlaagd. Bekijk hier de nieuwe prijzen!
Ik ging dus in 2018....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410833
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vreselijk!
Ik zie nu in de rol als patiënt zoveel op zo’n afdeling dat beter zou kunnen. Ze zijn al een heel eind maar zoals bijv bloeddruk metingen, dat gaat in Hix meteen in de metingen vd patiënt. Hier (epic)schrijven ze de temp en de bd op een briefje, lopen naar de gang en typen het in mn dossier.
Fascinerend he, als je ‘aan de andere kant’ ligt.
Bij mijn opname hadden ze ECD dus als de collega de tablet had werden mijn naam en meetresultaten vrolijk over de gang geroepen :') Nu vond ik mijn temp en tensie geen groot geheim, maar matig was het wel.
Wel papierbesparend, denk ik nu ik jouw post zie :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187410844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja die hebben we ook. Die heeft schriftelijk de vraag gekregen waarom de documentatie niet op orde is. Kan ie weer meeuwen :P
Pffffrrrtttttt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187410846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef fietsie het volgende:

Ik ging dus in 2018....
Toen ze nog dachten dat het veel publiek zou trekken en ze weigerden aan acties etc mee te doen en Eftelingprijzen vroegen? Awwww :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:13:27 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410863
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vreselijk!
Ik zie nu in de rol als patiënt zoveel op zo’n afdeling dat beter zou kunnen. Ze zijn al een heel eind maar zoals bijv bloeddruk metingen, dat gaat in Hix meteen in de metingen vd patiënt. Hier (epic)schrijven ze de temp en de bd op een briefje, lopen naar de gang en typen het in mn dossier.
Totaal onnodig; ten eerste heeft Epic daar een app voor (iOS, Android, ook op beveiligde devices beschikbaar) , ten tweede kan Epic met het merendeel van de digitale bloeddruk meters koppelen en ten derde is er een speciaal supereenvoudig invoerscherm voor, wat je op een COW met je mee kan slepen...
Klinkt als een afdeling die niet optimaal gebruik maakt van de beschikbare mogelijkheden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410875
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

Fascinerend he, als je ‘aan de andere kant’ ligt.
Bij mijn opname hadden ze ECD dus als de collega de tablet had werden mijn naam en meetresultaten vrolijk over de gang geroepen :') Nu vond ik mijn temp en tensie geen groot geheim, maar matig was het wel.
Wel papierbesparend, denk ik nu ik jouw post zie :')
Ik heb privacy in de zorg altijd zo'n mooi fake news onderwerp gevonden al sje opgenomen wordt _O-
Gordijntje (alsof het een geluidswal aan de A28 is) dicht op zaal met 3 anderen. Op luide toon: "Meneer Jansen! Hoe gaat het vandaag met de ontlasting?! Heeft u al windjes gelaten?!"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:14:22 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ze nog dachten dat het veel publiek zou trekken en ze weigerden aan acties etc mee te doen en Eftelingprijzen vroegen? Awwww :*
A. heeft geloof ik zeker 2 uur bij de IJsberen gespeeld in die tunnelbuizen beneden.
Dat was het leukste van het park zei ze daarna.

Oow en de Cavia's. Daar heeft ze ook bergen foto's van gemaakt.
En iets marmotterigs.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb privacy in de zorg altijd zo'n mooi fake news onderwerp gevonden al sje opgenomen wordt _O-
Gordijntje (alsof het een geluidswal aan de A28 is) dicht op zaal met 3 anderen. Op luide toon: "Meneer Jansen! Hoe gaat het vandaag met de ontlasting?! Heeft u al windjes gelaten?!"
Jaaa O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187410914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:14 schreef fietsie het volgende:

A. heeft geloof ik zeker 2 uur bij de IJsberen gespeeld in die tunnelbuizen beneden.
Dat was het leukste van het park zei ze daarna.
Oh bij die ijsberen waar je met een steile trap omlaag kon om ze onder water te zien en je met een rolstoel dus niet heen kon. Maar je kon daar tenminste wel door de sterke versie van kippengaas kijken (elders hout of touw en zag je geen donder in een rolstoel) om iets in het ongelofelijk lelijke verblijf te zien lopen. Verblijf met betonbuizen en ijzeren hek en buizen met van die schroefwielen om aan t egeven 'human was here'. Terugkerend thema in het godganse park.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:18:21 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh bij die ijsberen waar je met een steile trap omlaag kon om ze onder water te zien en je met een rolstoel dus niet heen kon. Maar je kon daar tenminste wel door de sterke versie van kippengaas kijken (elders hout of touw en zag je geen donder in een rolstoel) om iets in het ongelofelijk lelijke verblijf te zien lopen. Verblijf met betonbuizen en ijzeren hek en buizen met van die schroefwielen om aan t egeven 'human was here'. Terugkerend thema in het godganse park.
Ja O+

Dat :P

Ik zit de foto's al even erbij te zoeken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187410956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh bij die ijsberen waar je met een steile trap omlaag kon om ze onder water te zien en je met een rolstoel dus niet heen kon. Maar je kon daar tenminste wel door de sterke versie van kippengaas kijken (elders hout of touw en zag je geen donder in een rolstoel) om iets in het ongelofelijk lelijke verblijf te zien lopen. Verblijf met betonbuizen en ijzeren hek en buizen met van die schroefwielen om aan t egeven 'human was here'. Terugkerend thema in het godganse park.
Je hebt echt genoten _O-

Maar klinkt niet echt doordacht voor een nieuw gereviseerd park.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:22:37 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187410979
Emmen Wildlands Top ster:



Upcoming new stars:



En de betreffende IJsbeer in het betreffende niet rolstoel toegankelijke deel:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 21:28:21 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187411066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 18:57 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat was ook zo, tot zondagavond. Een harde plek in mijn borst kreeg ik met geen mogelijkheid weg gemasseerd. Maandagochtend verhoging. Even voor de zekerheid naar het ziekenhuis waar mijn koorts zo hard steeg (40.4) dat ik aan het infuus moest. Man en kind mochten ook blijven. Met infuus knapte ik hard op en gisteren konden we weer naar huis. De roze wolk is sindsdien dus behoorlijk over. Al is het fantastisch om weer thuis te zijn.
Zo, dat is schrikken :o Beterschap.

Wat zijn de 'ernstige gevolgen' waar je het in die eerdere posts over had? :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187411154
Kennen jullie die donkere oude beton-staal constructies nog in oude dierentuinen? Elke dierentuin had dezelfde dingen. Arnhem heeft nog een hele tijd 1 zo'n verblijf (uit nostalgische overwegingen?) gehad. Nou, in Emmen proberen ze het met dit:





Echt o-ve-ral kwam je die lelijke betonconstructies tegen _O- Zo lelijk en zo duidelijk nep _O-
Ik zie op internet dat het bedrijf dat het heeft gebouwd heel trots is :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:32:29 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411158
Oeh misschien hebben ze in Wildlands straks ook de Reuzenteek. Die zat er toch niet zo ver bij vandaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
Oeh misschien hebben ze in Wildlands straks ook de Reuzenteek. Die zat er toch niet zo ver bij vandaan?
Geen idee. Wat is de reuzenteek? :o

Overigens hadden ze wel nabootsing van lichte golfslag zoals in de zee bij de zeeleeuwen, Dat was wel cool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:35:05 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie die donkere oude beton-staal constructies nog in oude dierentuinen? Elke dierentuin had dezelfde dingen. Arnhem heeft nog een hele tijd 1 zo'n verblijf (uit nostalgische overwegingen?) gehad. Nou, in Emmen proberen ze het met dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Echt o-ve-ral kwam je die lelijke betonconstructies tegen _O- Zo lelijk en zo duidelijk nep _O-
Ik zie op internet dat het bedrijf dat het heeft gebouwd heel trots is :')
Ik mis de beton-otters -O-

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:36:33 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee. Wat is de reuzenteek? :o

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:36 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Huuuu! Als dat in Drenthe is dan verhuis ik direct naar de Randstad hoor!!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187411300
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huuuu! Als dat in Drenthe is dan verhuis ik direct naar de Randstad hoor!!!
And they follow you.

True story.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:38:34 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411310
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

And they follow you.

True story.
Tot op 10 meter las ik...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:35 schreef fietsie het volgende:

Ik mis de beton-otters -O-

[ afbeelding ]
Maar betontijdperk hadden we toch gehad, mensen?! wtf!




Dit is gewoon hetzelfde idee in een modern jasje :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187411321
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:38 schreef Lonaa het volgende:

And they follow you.

True story.
Not helping... :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187411329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:


Totaal onnodig; ten eerste heeft Epic daar een app voor (iOS, Android, ook op beveiligde devices beschikbaar) , ten tweede kan Epic met het merendeel van de digitale bloeddruk meters koppelen en ten derde is er een speciaal supereenvoudig invoerscherm voor, wat je op een COW met je mee kan slepen...
Klinkt als een afdeling die niet optimaal gebruik maakt van de beschikbare mogelijkheden.
Zonde he. Ik heb wel het idee dat het eraan ligt wie dienst heeft en hoe handig de dingen gedaan worden, maar dat hou je toch.
pi_187411355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar betontijdperk hadden we toch gehad, mensen?! wtf!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is gewoon hetzelfde idee in een modern jasje :')
Maar dat is fijn vintage :D
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:41:58 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411384
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zonde he. Ik heb wel het idee dat het eraan ligt wie dienst heeft en hoe handig de dingen gedaan worden, maar dat hou je toch.
Effies een cow midden op de zaal schoppen, je rondje doen waarbij je het ding met je mee laat draaien en niet alleen is alles ingevoerd, je hebt gelijk ffies het dagrooster bij iedereen kunnen valideren en zo nodig kunnen bijstellen...

(Ik doe af en toe zo at random mee bij uurtjes nascholing, om te blijven begrijpen wat er gebeurt)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:44:35 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar betontijdperk hadden we toch gehad, mensen?! wtf!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is gewoon hetzelfde idee in een modern jasje :')
Zo'n foto is er nog van mij in een handgebreide schapewollen trui van handgesponnen schapewol, terwijl mijn moeder me met een stro-touwtje "aangelijnd heeft" terwijl ik de bavianenrots in Blijdorp sta te bewonderen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411471
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:40 schreef Bluezz het volgende:

Maar dat is fijn vintage :D
-O-

En ik probeer foto's te zoeken online van al die 'human was here' voorbeelden, maar niemand maakt foto's van de thematisering van onze zooi op deze planeet _O-

Beschrijving mantelbavianenhok in een krant:
quote:
De leefomgeving van het dier in Wildlands is een replica van de omgeving van de mantelbavianen in het wild. Er ligt veel zand en er zijn nagemaakte rotsen waarop de bavianen kunnen klimmen. Ook stroomt er een in het verblijf een beekje waar de dieren iets kunnen drinken en kunnen spelen met het water. Tussen de rotsen zijn ook grotten waar ze kunnen schuilen voor het weer of voor de hitte als het warm word. Dus de bavianen leven in een Savanneklimaat in het verblijf van Wildlands.
Ze vergeten: alle steigers die er stonden, de kruiwagen, de houten schotten om aan te geven dat het een archeologische opgravingsplaats was rond een soort tempelcomplex. En als ik dan specifiek op mantelbavianen zoek, zet ook niemand al die zooi op de foto. Ah kijk, ééntje:


En deze prachtige roestige omheining zet ook niemand op de foto (was even zoeken). En er was veel van. Niet te ontlopen. Moest een soort scheepswerf/haven? voorstellen of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:48:12 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O-

En ik probeer foto's te zoeken online van al die 'human was here' voorbeelden, maar niemand maakt foto's van de thematisering van onze zooi op deze planeet _O-

Beschrijving mantelbavianenhok in een krant:
[..]

Ze vergeten: alle steigers die er stonden, de kruiwagen, de houten schotten om aan te geven dat het een archeologische opgravingsplaats was rond een soort tempelcomplex. En als ik dan specifiek op mantelbavianen zoek, zet ook niemand al die zooi op de foto. Ah kijk, ééntje:
[ afbeelding ]

Ja, daar waren "mijn" bavianen ook :P



Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de omheiningen zo min mogelijk gefotografeerd heb :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:

Ja, daar waren "mijn" bavianen ook :P
En ik heb de mooie hekken bij de ijsberen gevonden *O* Want die zet je natuurlijk ook niet op de foto want huuu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:50:45 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik heb de mooie hekken bij de ijsberen gevonden *O* Want die zet je natuurlijk ook niet op de foto want huuu.
[ afbeelding ]
Ja! Die, kijk, daar zie je ook de boei liggen van op mijn foto :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:50 schreef fietsie het volgende:

Ja! Die, kijk, daar zie je ook de boei liggen van op mijn foto :P
:D ja, die heb ik ook gezien :D

Ben je ook naar de zeeleeuwenshow-naar-Amerikaans-voorbeeld geweest? Waar je even goed werd ingewreven dat 'human was here' op de hele planeet niet zo geweldig was en wij toch echt schuldig zijn aan die plastic soep? Overigens NUL educatieve producten in de (100) souvenierswinkeltjes, alleen maar pluche beesten en _O- plastic speelgoed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:52:46 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411597
Er was ook binnen nog moois :)

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:53:28 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ja, die heb ik ook gezien :D

Ben je ook naar de zeeleeuwenshow-naar-Amerikaans-voorbeeld geweest? Waar je even goed werd ingewreven dat 'human was here' op de hele planeet niet zo geweldig was en wij toch echt schuldig zijn aan die plastic soep? Overigens NUL educatieve producten in de (100) souvenierswinkeltjes, alleen maar pluche beesten en _O- plastic speelgoed.
Nee daar was de wachttijd heel lang, en we waren op een warme dag. Dat was heel comfortabel tussen al die stalen damwand delen daar.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Er was ook binnen nog moois :)

[ afbeelding ]
Ja, die waren prachtig O+ (kon je voor 1 euro een wegwerp plastic dingetje kopen met vogelvoer waardoor er 10+ kinderen met een arm in de lucht stonden met zo'n plastic bakje om een mooie vogel te lokken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187411625
Ik word verdrietig van deze foto's en posts ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:54:24 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die waren prachtig O+ (kon je voor 1 euro een wegwerp plastic dingetje kopen met vogelvoer waardoor er 10+ kinderen met een arm in de lucht stonden met zo'n plastic bakje om een mooie vogel te lokken).
Je snapt dat ik de foto's met de kinderhandjes erop -niet- geupload had. Nu wel:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:

Nee daar was de wachttijd heel lang, en we waren op een warme dag. Dat was heel comfortabel tussen al die stalen damwand delen daar.....
Bij de show ook stalen platen. En opgespoten betonrotsen in hetzelfde model als in de rest van het park.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:55:56 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411649
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik word verdrietig van deze foto's en posts ;(
Zoals deze?

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187411662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ]
:'(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187411673
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik word verdrietig van deze foto's en posts ;(
Ik werd een beetje verdrietig van de dierentuin het commerciele pretpark. Maar het voordeel van kinderen is dat ze alles wat ik erg vond niet zien. En ze doorgaans (godzijdank) ook niet in een rolstoel zitten. En er heel veel best leuke avontuurlijke dingen waren voor kinderen. Dus voor kinderen is het, lijkt mij, toch wel geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:59:08 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd een beetje verdrietig van de dierentuin het commerciele pretpark. Maar het voordeel van kinderen is dat ze alles wat ik erg vond niet zien. En ze doorgaans (godzijdank) ook niet in een rolstoel zitten. En er heel veel best leuke avontuurlijke dingen waren voor kinderen. Dus voor kinderen is het, lijkt mij, toch wel geweldig.
A. gaf aan dat ze toch liever naar Burgers of Amersfoort gaat, en Gaia Zoo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:00:25 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187411709
Overigens is dit wel mn scherm background op mn telefoon :P

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')