Nee dat niet. Dat was 96 toch? Met Ulrich enzoquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat siert je
[..]
Ooit het verhaal over de Festina ploeg gelezen?
'98 met Zülle en Virenque.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dat was 96 toch? Met Ulrich enzo
Nou ja rond die periode was elke editie volgens mij complete top 10 onder de dopequote:Op woensdag 12 juni 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'98 met Zülle en Virenque.
Ulrich was het coke verhaal rondom zijn knie blessure begin jaren 2000 ergens.
Ik hou je niet tegenquote:
Lekkere tijd wel om een dutje te doenquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest zojuist echt even een dutje doen en nu ben ik uiteraard klaarwakker
Ik had gehoopt dat het niet bij een dutje zou blijven maar gewoon meteen slapen tot de volgende ochtend zou betekenen, helaaschquote:
Wat voor chocolaatjesquote:
Wordt het niet tijd voor OUD?quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het niet bij een dutje zou blijven maar gewoon meteen slapen tot de volgende ochtend zou betekenen, helaasch
Verknald ritme is waarom ik een dutje nodig hadquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Echt he. Prima om ritme te verknallen
80+quote:
Bij dezequote:
Luxe bonbons.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verknald ritme is waarom ik een dutje nodig had![]()
Vanaf morgen kan ik weer fietsen ofwel mijn ritme weer terug krijgenquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Luxe bonbons.
[..]droppie ben je ook
Lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Luxe bonbons.
[..]droppie ben je ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |