Van heel Zeeland zelfs!quote:
Even lootje trekken wie de voorbind mag gebruiken zodadelijk in de kleedkamerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:55 schreef BlackNero het volgende:
Waarom gaan ze nou in een cirkel staan? Oprechte vraag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even lootje trekken wie de voorbind mag gebruiken zodadelijk in de kleedkamer
Geen idee, ben meteen na het laatste fluitsignaal gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:55 schreef BlackNero het volgende:
Waarom gaan ze nou in een cirkel staan? Oprechte vraag.
Ik heb vernomen dat Stefan Postma daar de keeperstrainer is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu net dus?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ben meteen na het laatste fluitsignaal gestopt met kijken.
Rookgordijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staat al heel lang droog.
Wat goals betreft.
Waarom moest dat erachter?
@El-Stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Net een man hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staat al heel lang droog.
Wat goals betreft.
Waarom moest dat erachter?
Ik sta volledig achter Henk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Henk is altijd een zeer vervelende man.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Wat is er nou weer mis om met de bal te lopen op het middenveld?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@El-Stinho neemt het nog best vaak op voor de altijd voorspelbare Henk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Henk is altijd een zeer vervelende man.
@:el-stinho en ik verafschuwen hem
Nee dat is Kameroenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was Nieuw Zeeland de makkelijkste in de poule eigenlijk?
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, Kameroenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, op papier is Kameroen dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Henk bij de Tafel van Kees was eerst lachwekkend daarna werd het mensonterend zielig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:el-stinho neemt het nog best vaak op voor de altijd voorspelbare Henk.
Kameroen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwen boeit niemand toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap dat ze voor de file uit willen zijn, maar wel triest dat al dat publiek al ruim voor het einde weg was.
quote:
quote:
Schieten die dames hem ook vanaf de middellijn op doel? #dtvquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, op papier is Kameroen dat.
Ik zit hier op een open werkplek af te tellen naar het eind van dit uur voor een presentatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was zo saai dat ik in slaap viel.
Stukje kont.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
20.25 - 20.45 uur,NPO 3: STUDIO FRANCE
Te gast:Suzanne Schulting Daphne Koster
Schulting heeft een goede volle maar ook strakke bips.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Schultingquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Hartstikke veel succes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit hier op een open werkplek af te tellen naar het eind van dit uur voor een presentatie.
Suzanne Schulting: een stukje kont naar mezelf toe.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schulting heeft een goede volle maar ook strakke bips.
Tot zover mijn analyse
Komen ze daarna tegen een favoriet?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk wel fijn schema voor Nederland, nu tegen Kameroen die je gewoon kunt winnen en dan een wedstrijd om de eerste plek. De Canadese hebben nog niet overtuigt tegen Kameroen, die gaan het nog lastig krijgen tegen NZ.
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk wel fijn schema voor Nederland, nu tegen Kameroen die je gewoon kunt winnen en dan een wedstrijd om de eerste plek. De Canadese hebben nog niet overtuigt tegen Kameroen, die gaan het nog lastig krijgen tegen NZ.
Dus daar heb je wel naar zitten kijken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.
Ja Engeland of Japan als wij eerste wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ze daarna tegen een favoriet?
Ik ging in op de werkwoordspellingfout.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus daar heb je wel naar zitten kijken?
Overtuigent.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.
Einde tijdperk Oranje dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Ah, altijd leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging in op de werkwoordspellingfout.
NL speelt sowieso niet tegen de nummer 1 van een andere poule, geloof ik (tenzij ze 3de worden)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ze daarna tegen een favoriet?
Dat maakt toch niet uit als ze op je gezicht zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gruwelijke kont; en daar blijft het bij.
Alex Greenwoodquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisterenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisteren
Hoe scoorde jij vroeger op werkwoordspelling?quote:
Ik heb je genoemd in de OP van mijn topic maat WKV / Het grote Jill Roord topic #1: onze reddende engelquote:
Ik had een 8 op mijn eindexamen Nederlands.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe scoorde jij vroeger op werkwoordspelling?
Er zijn geen kleine landen meerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Het wordt sowieso gewoon een lastige achtste finale
Werd er werkwoordspelling getoetst op het eindexamen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een 8 op mijn eindexamen Nederlands.
Zeker gekocht op het Dark Web dibbesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisteren
Daar letten ze toch niet op?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, geen idee meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werd er werkwoordspelling getoetst op het eindexamen?
VWO.quote:
'Komt van'...... serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
Spitse komt van Sneek. Dat hoor je overigens niet ofzo.
De Snitswits is wel een mooie week.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
Spitse komt van Sneek. Dat hoor je overigens niet ofzo.
Geen idee. Kom er nooit. Eind rijden neef.quote:
Haalde twee tienen voor de toetsjes werkwoordspelling. Eerst werd me bij een van beiden een 9 aangesmeerd, maar dat vond ik dusdanig onwaarschijnlijk dus bleek dat de docent een fout had gemaakt.quote:
Klopt, waar bij de mannen nog wat landen er echt uitsteken is dat bij de vrouwen totaal niet zoquote:
De Snikewike dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Kom er nooit. Eind rijden neef.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haalde twee tienen voor de toetsjes werkwoordspelling. Eerst werd me bij een van beiden een 9 aangesmeerd, maar dat vond ik dusdanig onwaarschijnlijk dus bleek dat de docent een fout had gemaakt.
Jij denkt toch niet dat ik voor mijn plezier 3,5 uur ga rijden? En dan ook weer terug?quote:
Leuk die cijfers uit de brugklas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haalde twee tienen voor de toetsjes werkwoordspelling. Eerst werd me bij een van beiden een 9 aangesmeerd, maar dat vond ik dusdanig onwaarschijnlijk dus bleek dat de docent een fout had gemaakt.
Dat je dit nog weet joh.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een spelling van het lot dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit werd gewoon in het examenjaar getoetst. Jammer dat je afbreuk aan dit cruciale resultaat wil doen. In werkstukken of verslagen die ik samen maak met anderen, kom ik nog altijd lachwekkende spelling- of grammaticafouten tegen. Dan sterft er standaard iets in me.quote:
Bas Muijs heeft ook een mening.twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:05:24Schitterend! En nog gewonnen ook, lekker beginnetje hoor. #nzlned https://t.co/zR56fvXWOH reageer retweet
Merk ik nu zelfs nog in mijn master, het is heel sneu tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit werd gewoon in het examenjaar getoetst. Jammer dat je afbreuk aan dit cruciale resultaat wil doen. In werkstukken of verslagen die ik samen maak met anderen, kom ik nog altijd lachwekkende spelling- of grammaticafouten tegen. Dan sterft er standaard iets in me.
Stefano neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bas Muijs heeft ook een mening.twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:05:24Schitterend! En nog gewonnen ook, lekker beginnetje hoor. #nzlned https://t.co/zR56fvXWOH reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:01:58De hele wereld staat te wachten op de speelsters die zojuist Nieuw-Zeeland hebben geklopt... https://t.co/DakUMpdcYl reageer retweet
Zijn die lui nou serieus of sarcastisch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:01:58De hele wereld staat te wachten op de speelsters die zojuist Nieuw-Zeeland hebben geklopt... https://t.co/DakUMpdcYl reageer retweet
Nederlanders die denken dat Nederland nu op de wereldkaart staatquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:01:58De hele wereld staat te wachten op de speelsters die zojuist Nieuw-Zeeland hebben geklopt... https://t.co/DakUMpdcYl reageer retweet
Marcel Maijer is bloedserieus, want hij is een totaaldebiel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Zijn die lui nou serieus of sarcastisch?
Je kunt ook nog door als derde volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel vaag dat NL zowel bij plek 1 als 2 in de poule een nummer 2 uit een andere poule tegenkomt..
Maar goed, dat krijg je ook als ze bij de mannen naar 48 landen gaan (of bij de huidige opzet van het EK)
Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Dit lijkt mij sarcasme van Marcel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:14 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nederlanders die denken dat Nederland nu op de wereldkaart staat
Nee bij de mannen krijg je poules van 3 waarvan er 2 doorgaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel vaag dat NL zowel bij plek 1 als 2 in de poule een nummer 2 uit een andere poule tegenkomt..
Maar goed, dat krijg je ook als ze bij de mannen naar 48 landen gaan (of bij de huidige opzet van het EK)
Sommige mensen hebben nog altijd kneuzige regeltjes in hun hoofd om spelling toe te passen (lol). Ik zie gewoon zonder uitvoerige redenatie of iets fout is of niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Merk ik nu zelfs nog in mijn master, het is heel sneu tegenwoordig.
Niet iedereen is een mastermind.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nog altijd kneuzige regeltjes in hun hoofd om spelling toe te passen (lol). Ik zie gewoon zonder uitvoerige redenatie of iets fout is of niet.
Zie inderdaad de sarcasme van Marcel, maar er is serieus een grote groep mensen die denkt dat Nederland echt bekend is in het buitenlandquote:
Twee wedstrijdjes genotquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee bij de mannen krijg je poules van 3 waarvan er 2 doorgaan.
Ah, zo kun je dat ook oplossen ja. En dan KO met 32 ploegenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee bij de mannen krijg je poules van 3 waarvan er 2 doorgaan.
Klopt. Duurt elke keer een eeuwigheid voordat ze de bal doorspeelt of schiet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Meisje Miedema speelde redelijk, maar imo niet zo goed als dat iedereen van de NOS nu zegt.
Lol. Gaat iedereen uit je kwalificatiepoule door en dan ook nog eens zo ongeveer iedereen die meedoet aan de eerste ronde. Kuttoernooiquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, zo kun je dat ook oplossen ja. En dan KO met 32 ploegen
zeg het maartwitter:BBCSport twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:38:23"Outrageous" Lieke Martens or Johan Cruyff?Whose turn is better?Watch: https://t.co/JHeosJNFPl #FIFAWWC https://t.co/T19NdGOU6f reageer retweet
Meer KO-duels is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, zo kun je dat ook oplossen ja. En dan KO met 32 ploegen
Gert had lekker samen met Zanger Rinus bij RTV Rijnmond moeten blijven dat was helemaal zijn niveauquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gert had lekker samen met Zanger Rinus bij RTV Rijnmond moeten blijven dat was helemaal zijn niveau
Kippenvel.twitter:NPORadio1 twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:59:19GOAL! Jill Roord maakt de winnende tegen Nieuw Zeeland. Het was lang spannend en leek op een gelijkspel uit te draaien, maar Roord wint hem voor Oranje! 0-1 #NZLNED #NietsHoudtOnsTegen #WWC2019 #OranjeLeeuwinnen https://t.co/Fu6p8xAut2 reageer retweet
Eens.twitter:stefdebont_vi twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:52:05Een schalwbe, een tijdrekkende doelvrouw en vragen om een gele kaart. Het argument: 'vrouwenvoetbal is veel leuker omdat ze al die mannelijke trekjes niet hebben' kan nu wel van tafel, toch?Wel een terechte zege voor Oranje 😊 reageer retweet
Die w in schwalbe is wel erg verdwaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:38 schreef Caland het volgende:
Eens.twitter:stefdebont_vi twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:52:05Een schalwbe, een tijdrekkende doelvrouw en vragen om een gele kaart. Het argument: 'vrouwenvoetbal is veel leuker omdat ze al die mannelijke trekjes niet hebben' kan nu wel van tafel, toch?Wel een terechte zege voor Oranje 😊 reageer retweet
Stef de Hont!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:38 schreef Caland het volgende:
Een schalwbe, een tijdrekkende doelvrouw en vragen om een gele kaart. Het argument: 'vrouwenvoetbal is veel leuker omdat ze al die mannelijke trekjes niet hebben' kan nu wel van tafel, toch?Wel een terechte zege voor Oranje 😊
Nou nou nou hafc.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Triest dat dit zoveel kijkers trekt. Had ik maar een kut.
Zo kom je wel vaak over.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zal ook wel international willen zijn. 😐quote:
Denk goed na waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
blackedquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Of gelijk gespeeld!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:35 schreef TLC het volgende:
Dat was maar net op t nippertje, voor hetzelfde geld had Oranje deze wedstrijd verloren.
D'r was een kans voor Nieuw-Zeeland die zag ik er eigenlijk al ingaan, maar fantastisch gered van de keepsterquote:
Sari was de beste vandaag. Zegt genoeg. Verder alleen Van Lunteren, Groenen en Miedema voldoende. Rest was matig, invallers goed. Ondanks een paar dikke kansen voor NZE wel een verdiende zege.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:42 schreef TLC het volgende:
[..]
D'r was een kans voor Nieuw-Zeeland die zag ik er eigenlijk al ingaan, maar fantastisch gered van de keepster
Spitse is opbouwend vaak een stoorzender. Kijkt alleen naar haar directe tegenstander voordat ze de bal krijgt en niet om zich heen. Daardoor (en door haar houterigheid) vertraagt ze het spel continu, draait ze achteruit in plaats de bal vooruit aan te nemen, ziet ze de snelle voortzetting niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Spitse was erg matig vandaag en Miedema maakt vaak nog 1 of 2 bewegingen te veel. Gelukkig wel gewonnen!
Ik durf niet te kijken. Komt dat effe mooi uit.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal naar maximus z'n topic: WKV / [Zaterdag 15.00 uur:] Nederland-Kameroen #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |