Van heel Zeeland zelfs!quote:
Even lootje trekken wie de voorbind mag gebruiken zodadelijk in de kleedkamerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:55 schreef BlackNero het volgende:
Waarom gaan ze nou in een cirkel staan? Oprechte vraag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even lootje trekken wie de voorbind mag gebruiken zodadelijk in de kleedkamer
Geen idee, ben meteen na het laatste fluitsignaal gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:55 schreef BlackNero het volgende:
Waarom gaan ze nou in een cirkel staan? Oprechte vraag.
Ik heb vernomen dat Stefan Postma daar de keeperstrainer is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu net dus?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ben meteen na het laatste fluitsignaal gestopt met kijken.
Rookgordijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staat al heel lang droog.
Wat goals betreft.
Waarom moest dat erachter?
@El-Stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Net een man hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staat al heel lang droog.
Wat goals betreft.
Waarom moest dat erachter?
Ik sta volledig achter Henk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Henk is altijd een zeer vervelende man.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinhotwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 16:54:59We moeten het serieus beoordelen, als bij de mannen. Dit was te traag, te krachteloos.(Met alle dank aan een tegenstandster die het bestaat om in de extra tijd op het middenveld met de bal gaat lopen.)#nzlned reageer retweet
Wat is er nou weer mis om met de bal te lopen op het middenveld?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
@El-Stinho neemt het nog best vaak op voor de altijd voorspelbare Henk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Henk is altijd een zeer vervelende man.
@:el-stinho en ik verafschuwen hem
Nee dat is Kameroenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was Nieuw Zeeland de makkelijkste in de poule eigenlijk?
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, Kameroenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, op papier is Kameroen dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Henk bij de Tafel van Kees was eerst lachwekkend daarna werd het mensonterend zielig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:el-stinho neemt het nog best vaak op voor de altijd voorspelbare Henk.
Kameroen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwen boeit niemand toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap dat ze voor de file uit willen zijn, maar wel triest dat al dat publiek al ruim voor het einde weg was.
quote:
quote:
Schieten die dames hem ook vanaf de middellijn op doel? #dtvquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, op papier is Kameroen dat.
Ik zit hier op een open werkplek af te tellen naar het eind van dit uur voor een presentatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was zo saai dat ik in slaap viel.
Stukje kont.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
20.25 - 20.45 uur,NPO 3: STUDIO FRANCE
Te gast:Suzanne Schulting Daphne Koster
Schulting heeft een goede volle maar ook strakke bips.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Schultingquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Hartstikke veel succes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit hier op een open werkplek af te tellen naar het eind van dit uur voor een presentatie.
Suzanne Schulting: een stukje kont naar mezelf toe.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schulting heeft een goede volle maar ook strakke bips.
Tot zover mijn analyse
Komen ze daarna tegen een favoriet?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk wel fijn schema voor Nederland, nu tegen Kameroen die je gewoon kunt winnen en dan een wedstrijd om de eerste plek. De Canadese hebben nog niet overtuigt tegen Kameroen, die gaan het nog lastig krijgen tegen NZ.
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk wel fijn schema voor Nederland, nu tegen Kameroen die je gewoon kunt winnen en dan een wedstrijd om de eerste plek. De Canadese hebben nog niet overtuigt tegen Kameroen, die gaan het nog lastig krijgen tegen NZ.
Dus daar heb je wel naar zitten kijken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.
Ja Engeland of Japan als wij eerste wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ze daarna tegen een favoriet?
Ik ging in op de werkwoordspellingfout.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus daar heb je wel naar zitten kijken?
Overtuigent.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.
Einde tijdperk Oranje dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Ah, altijd leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging in op de werkwoordspellingfout.
NL speelt sowieso niet tegen de nummer 1 van een andere poule, geloof ik (tenzij ze 3de worden)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ze daarna tegen een favoriet?
Dat maakt toch niet uit als ze op je gezicht zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gruwelijke kont; en daar blijft het bij.
Alex Greenwoodquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisterenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisteren
Hoe scoorde jij vroeger op werkwoordspelling?quote:
Ik heb je genoemd in de OP van mijn topic maat WKV / Het grote Jill Roord topic #1: onze reddende engelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |