Ik ging in op de werkwoordspellingfout.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus daar heb je wel naar zitten kijken?
Overtuigent.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond die Canadezen ook niet erg overtuigent nee.
Einde tijdperk Oranje dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Ah, altijd leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging in op de werkwoordspellingfout.
NL speelt sowieso niet tegen de nummer 1 van een andere poule, geloof ik (tenzij ze 3de worden)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ze daarna tegen een favoriet?
Dat maakt toch niet uit als ze op je gezicht zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gruwelijke kont; en daar blijft het bij.
Alex Greenwoodquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja Engeland of Japan als wij eerste worden
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisterenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisteren
Hoe scoorde jij vroeger op werkwoordspelling?quote:
Ik heb je genoemd in de OP van mijn topic maat WKV / Het grote Jill Roord topic #1: onze reddende engelquote:
Ik had een 8 op mijn eindexamen Nederlands.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe scoorde jij vroeger op werkwoordspelling?
Er zijn geen kleine landen meerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Het wordt sowieso gewoon een lastige achtste finale
Werd er werkwoordspelling getoetst op het eindexamen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een 8 op mijn eindexamen Nederlands.
Zeker gekocht op het Dark Web dibbesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik besteed mijn tijd dan beter. Muziek luisteren, muziek luisteren, muziek luisteren
Daar letten ze toch niet op?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, geen idee meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werd er werkwoordspelling getoetst op het eindexamen?
VWO.quote:
'Komt van'...... serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
Spitse komt van Sneek. Dat hoor je overigens niet ofzo.
De Snitswits is wel een mooie week.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
Spitse komt van Sneek. Dat hoor je overigens niet ofzo.
Geen idee. Kom er nooit. Eind rijden neef.quote:
Haalde twee tienen voor de toetsjes werkwoordspelling. Eerst werd me bij een van beiden een 9 aangesmeerd, maar dat vond ik dusdanig onwaarschijnlijk dus bleek dat de docent een fout had gemaakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |