quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:48 schreef rival het volgende:
Er is geen leven hierna. Als je dood gaat stopt het gewoon voor je.
Ik wil hier toch nog even op reageren omdat deze opmerking mij nog steeds dwars zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Van die mensen die miraculeus het licht hebben gezien en een zendeling worden.Heel fijn voor je, maar hou je religie voor jezelf.
En ik ben ook uit een dal gekropen, zónder god. En nu?
Ik was dit hele topic al vergeten. Maar ik ben niet vergeten hoe opdringerig zendelingen kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Ik wil hier toch nog even op reageren omdat deze opmerking mij nog steeds dwars zit.
Ik kamp nog steeds met ernstige psychische klachten en heb niet "het licht" gezien. Ik zei dat het licht in mijn hoofd eindelijk weer begint te schijnen. Met andere woorden ik zie een toekomst.
Dat je gelijk over jezelf begint zegt al genoeg. Ik ken jouw achtergrond niet evenmin als jij de mijne kent. Waarom over jezelf beginnen en waarom oordelen?
Precies wat ik zeg: er is niets verbazingwekkend aan het feit dat mensen onbetaalde kracht nodig hebben. Geen geloof in een god nodig. Ook geen hulp van een god nodig om mensen tegen te komen die iets willen maar niet ervoor gaan betalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:42 schreef Jardis het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe bedoel je? Ik moet betaald wat doen?
Mensen die "in opdracht van god" (onbetaald) werk leveren zie ik als een vorm van misbruik, ja.quote:Hoezo misbruiken?
Dus elke vrijwilliger bij een voetbalvereniging/verzorgingstehuis/dierenasiel wordt misbruikt of wat bedoel je?
Zendelingen bestaan in jouw hoofd. Ik ben geen zendeling.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was dit hele topic al vergeten. Maar ik ben niet vergeten hoe opdringerig zendelingen kunnen zijn.
Je vond het anders wel heel nodig om naast middels je OP het woord van je grote vent te verspreiden om alsnog mijn post op te zoeken om voor de tweede keer erop te reageren. Blijkbaar heb je de behoefte om mensen te overtuigen, omdat je anders je niet zelfverzekerd voelt in je overtuiging. Alsof het mij wat boeit waar je in gelooft. Hou het voor jezelf, zoals ik al eerder zei, maar je kon het blijkbaar toch niet laten. Bedankt in ieder geval dat je mijn punt bewijst dat zendelingen opdringerig zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Zendelingen bestaan in jouw hoofd. Ik ben geen zendeling.
Je kan het topic ook gewoon links laten liggen als het ergernis opwekt, maar ach, het is tenslotte de 21ste eeuw, waar het zeikstralen op religieuzen, of we het nou over moslims of christenen hebben, helemaal hip en hot is.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je vond het anders wel heel nodig om naast middels je OP het woord van je grote vent te verspreiden om alsnog mijn post op te zoeken om voor de tweede keer erop te reageren. Blijkbaar heb je de behoefte om mensen te overtuigen, omdat je anders je niet zelfverzekerd voelt in je overtuiging. Alsof het mij wat boeit waar je in gelooft. Hou het voor jezelf, zoals ik al eerder zei, maar je kon het blijkbaar toch niet laten. Bedankt in ieder geval dat je mijn punt bewijst dat zendelingen opdringerig zijn.
Ja hey, ik was het topic helemaal vergeten na die ene keer, maar ik rakel hier toch geen beef op, man. Waarom is iedereen de afgelopen dagen zo tyfusirritant?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:22 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Je kan het topic ook gewoon links laten liggen als het ergernis opwekt, maar ach, het is tenslotte de 21ste eeuw, waar het zeikstralen op religieuzen, of we het nou over moslims of christenen hebben, helemaal hip en hot is.
Je bent niet voor rede vatbaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je vond het anders wel heel nodig om naast middels je OP het woord van je grote vent te verspreiden om alsnog mijn post op te zoeken om voor de tweede keer erop te reageren. Blijkbaar heb je de behoefte om mensen te overtuigen, omdat je anders je niet zelfverzekerd voelt in je overtuiging. Alsof het mij wat boeit waar je in gelooft. Hou het voor jezelf, zoals ik al eerder zei, maar je kon het blijkbaar toch niet laten. Bedankt in ieder geval dat je mijn punt bewijst dat zendelingen opdringerig zijn.
Walgelijke arrogantie.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:03 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Je bent niet voor rede vatbaar.
Vroeg of laat zie je jezelr in de spiegel.
Misschien moet je bij jezel te rade gaan.quote:
Tyf op met je bijbelteksten. Ik zei toch dat je een zendeling was?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:16 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Misschien moet je bij jezel te rade gaan.
met de maat waarmee gij meet, zal u weder gemeten worden
Ja en ik zei dat ik dat niet was. Dat je überhaupt geen excuses aanbied voor je eerdere opmerkingen in dit topic. Je bent geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tyf op met je bijbelteksten. Ik zei toch dat je een zendeling was?
Nogmaals: ik was dit topic al vergeten, maar jij vond het weer nodig om het op te rakelen. Als je er geen problemen mee had, had je het ook niet naar boven gebracht en liet je me wel met rust. Kan godverdomme niet eens van mijn avond genieten, omdat er een onzekere zendeling zo nodig even moest zeiken. Je lijkt wel een wijf dat een discussie niet kan laten gaan en het na maanden weer erbij sleept. Had me gewoon met rust gelaten, dan was er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:18 schreef SVW5. het volgende:
Gary_Oak je bent onwaarheden aan het verspreiden. Ik heb geen enkel probleem met andere meningen verder.
Ik bied nergens mijn excuses voor aan.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:19 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat ik dat niet was. Dat je überhaupt geen excuses aanbied voor je eerdere opmerkingen in dit topic. Je bent geen knip voor de neus waard.
Dan kan je beter uitloggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nogmaals: ik was dit topic al vergeten, maar jij vond het weer nodig om het op te rakelen. Als je er geen problemen mee had, had je het ook niet naar boven gebracht en liet je me wel met rust. Kan godverdomme niet eens van mijn avond genieten, omdat er een onzekere zendeling zo nodig even moest zeiken. Je lijkt wel een wijf dat een discussie niet kan laten gaan en het na maanden weer erbij sleept. Had me gewoon met rust gelaten, dan was er niets aan de hand.
Zegt genoeg maar OK.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik bied nergens mijn excuses voor aan.
Dit is het enige wat ik er nog over ga zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Of jij kon het na die eerste keer gewoon laten gaan. Of toen daarna zelf uitloggen.
Bedankt kameraadquote:Op maandag 24 juni 2019 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:
TS,
Ik vind het een goed topic en vind je geen zendeling. Jezelf gewoon uiten dat je kracht heb gevonden in God. Goed bezig.
Had ik niet gezegd dat je me met rust moest laten? Flikker eens op joh. Over opdringerig gesproken. Godverdomme nog aan toe.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik er nog over ga zeggen.
Ik vond je eerste opmerkingen walgeijk. Ik reageer er netjes o[ en krijg achterlijke reacties van jou
Je kent mijn hele geschiedenis niet met ziekenhuisbezoeken en de psychiatrie. En tochg heb je binnen enkeloe minuten een oordeel klaar Kijk eens in de spiegel.
Ik hoop dat je enig empathisch vermogen hebt maar daar twijfel ik serieus aan.
Nou om eerlijk te zijn, je eerste reactie, voor de TS je de eerste keer quote, was nou niet bepaald tof. Ik snap sowieso niet wat je er uit denkt te halen om zo fel te reageren op iemand met zware psychische problematiek.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja hey, ik was het topic helemaal vergeten na die ene keer, maar ik rakel hier toch geen beef op, man. Waarom is iedereen de afgelopen dagen zo tyfusirritant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |