abonnement Unibet Coolblue
pi_187561151
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 00:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja hoor, 5 man op Fok :D
Vrij bijzonder ja, hoe snel de aandacht van de media naar belangrijkere zaken ging toen duidelijk werd dat er dingen niet helemaal zuiver waren aan de gastjes uit Leaving Neverland.

Van Oprah naar werkelijk helemaal niets.
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 10:27:30 #152
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187561264
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Vrij bijzonder ja, hoe snel de aandacht van de media naar belangrijkere zaken ging toen duidelijk werd dat er dingen niet helemaal zuiver waren aan de gastjes uit Leaving Neverland.

Van Oprah naar werkelijk helemaal niets.
Hoezo is dat per definitie de reden?
Op een gegeven moment wordt het ook gwn minder als er geen updates zijn. Geen enkele BN-er heeft zijn uitspraken teruggenomen (correct me if I’m wrong).
Alleen Oprah, die ik toch al een vrij dubieus figuur vind.
En op E! hebben ze het er ook nog zo nu en dan over, als Wade of Taj bijv weer wat heeft gezegd of zo.
A child is born with no state of mind.
pi_187561292
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 00:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ben nog wel benieuwd naar je antwoord op de 2 vragen hierboven. Je draait er een beetje omheen.

Wat op zich ook genoeg zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
1. Wat vind je ervan dat Wade meineed heeft gepleegd in de zaak tegen MJ Estate?
2. Wat vind je ervan dat bewijs over Safechuck door de rechter niet werd toegelaten, in relatie tot de bewering van Safechuck dat Jackson hem gebeld zou hebben om te komen getuigen?
1. Er is helemaal geen bewijs van dat Wade Robson meineed gepleegd heeft. Meineed is bewust liegen, weet je nog?

Meineed is trouwens strafbaar. En aangezien Wade niet veroordeeld is, was er geen meineed. Zo werkt het bij jou met Michael Jackson in ieder geval wel.

2. Michael Jackson zou dolgraag de voor hem positieve getuigenis van James Safechuck hebben gehad. Dan had hij kunnen zeggen dat er nog een andere jongen was die hij meenam op tour, waarmee hij in London en Japan was. Maar waarbij er geen misbruik was.
pi_187561576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 05:49 schreef bingoman het volgende:
Hier is de echte timing.
quote:
Neither the start (05-1992) nor end (06-1997) of this loan nor the supposed forgiveness have any association with the Chandler case.

https://threadreaderapp.com/thread/1141920594419691521.html
Threadreaderapp plakt gewoon wat twitterberichten achter elkaar. Iedereen kan op twitter zulke teksten online gooien.

Wat is de bron van deze tekst, waar is het op gebaseerd?
.
  zondag 23 juni 2019 @ 11:22:16 #155
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187561862
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 10:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

1. Er is helemaal geen bewijs van dat Wade Robson meineed gepleegd heeft. Meineed is bewust liegen, weet je nog?

Meineed is trouwens strafbaar. En aangezien Wade niet veroordeeld is, was er geen meineed. Zo werkt het bij jou met Michael Jackson in ieder geval wel.
Ik was alweer bijna vergeten wat voor slimme opmerkingen jij post.

Wade had met The Estate gesproken, alleen kwam dat niet uit voor z'n rechtzaak, dus zei hij dat hij nog nooit van The Estate gehoord had.
Dan kan dat misschien lastig the bewijzen zijn, of niet de moeite waard omdat er geen zaak uitgekomen is, maar geloofwaardig is het in ieder geval niet: iedereen had van The Estate gehoord, in ieder geval mensen die MJ volgden en Wade was groupie nummer 1.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187561930
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 11:22 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik was alweer bijna vergeten wat voor slimme opmerkingen jij post.

Wade had met The Estate gesproken, alleen kwam dat niet uit voor z'n rechtzaak, dus zei hij dat hij nog nooit van The Estate gehoord had.
Dan kan dat misschien lastig the bewijzen zijn, of niet de moeite waard omdat er geen zaak uitgekomen is, maar geloofwaardig is het in ieder geval niet: iedereen had van The Estate gehoord, in ieder geval mensen die MJ volgden en Wade was groupie nummer 1.
Wanneer had Wade The Estate gesproken?
Waarom was dat negatief voor zijn rechtszaak? Over welke rechtszaak gaat het berhaupt?
Waar zegt Wade dat hij nooit van The Estate gehoord had?
En is dit belangrijk genoeg voor de kwestie meineed? Wie hebben het over meineed? Is dat een aanklager, rechter of gewoon wat fans op internet?

En graag met bronnen.
  zondag 23 juni 2019 @ 12:07:57 #157
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187562335
Pleur op man.
Zoek zelf eens wat, bende is al 100 keer langsgekomen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 23 juni 2019 @ 13:41:32 #158
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187563481
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 11:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Over welke rechtszaak gaat het berhaupt?

Mijn god zeg.

Jij bent af.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 23 juni 2019 @ 13:53:42 #159
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187563611
10 troubled, triumphant years for the Michael Jackson estate

quote:
The documentary led to some minor cancellations of his music from radio stations and other entities, but no real widespread, worldwide dip in his popularity.

[..]

Branca said the effect has proved fleeting, "like one of those tropical storms. It's passed. Michael Jackson is alive and well and living everywhere in the world."
En daarnaast: in Itali gisteren een nieuw standbeeld onthuld ter herinnering aan zijn 10-jaar overlijden a.s. dinsdag.


Ach ja.

[ Bericht 18% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 23-06-2019 13:59:02 ]
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187564094
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2019 10:27 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hoezo is dat per definitie de reden?
Je ziet toch wie het post?
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 21:40:24 #161
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187570862
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 14:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Je ziet toch wie het post?
Je weet maar nooit wie mee leest.
A child is born with no state of mind.
  zondag 23 juni 2019 @ 22:53:58 #162
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187572544
Michael Jackson’s popularity endures, even after new scandal

LOS ANGELES (AP) — The documentary “Leaving Neverland” presented a disturbing depiction of Michael Jackson as a child molester, but the initial wave of negative publicity hasn’t greatly diminished the King of Pop’s image or the enduring popularity of his music.

Many believe Jackson’s musical legacy is still going strong as Tuesday’s 10th anniversary of his death approaches. Backlash to the documentary that aired in March on HBO and Britain’s Channel 4 prompted radio stations in Canada to stop playing his music and the producers of “The Simpsons” to remove an episode that featured Jackson’s voice.

But that’s been the most visible extent of the backlash.

There’s been no rescinding honors like has happened to Bill Cosby and Harvey Weinstein, or mass movements to stop playing Jackson’s music, as R&B singer R. Kelly has faced.

https://www.apnews.com/c9(...)dium=APEntertainment

AP News is een feitelijke nieuwsbron. De backlash van LN is erg klein.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187573352
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 18:21 schreef quirina het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)sed-from-prison/amp/

Ben benieuwd wanneer hij wat gaat zeggen.
Dit is behoorlijk ondergesneeuwd hier. Maar het is wel interessant. Als je veel geld hebt, kun je ook mensen inhuren die je helpen met zo'n proces. Zodat bewijsstukken kwijtraken (verdwijnen), er nieuw bewijs bijkomt (bijvoorbeeld met opgenomen gesprekken) of mensen zwijgen (omdat ze bang zijn).

Wat dat betreft is het goed mogelijk dat Michael Jackson zich zeer vuil gedragen heeft om maar uit de gevangenis te blijven. Er zijn ook dingen die hier op wijzen. Bijvoorbeeld dat Safechuck aanhaalt dat hij met advocaten politieverhoren geoefend heeft. Dit is gewoon slim, een kind kan natuurlijk breken tijdens zo'n verhoor en plotsklaps de waarheid vertellen, dat wil je niet hebben als je schuldig bent.

Een ander punt is dat Blanca Blanca aangereden werd toen ze met de fiets naar haar werk ging. Ze is hierna een tijd uit de running geweest, haar getuigenis is hierdoor ook vertraagd.

quote:
In the book Who You Love: Inside the Michael Jackson Case, it is told that just prior to testifying in the Jordy Chandler case for the prosecution, Francia was hit by car and received significant injuries that delayed her testimony. It happened in Santa Barbara, while she rode her bicycle to work.

Immediately there calls that this part of a conspiracy to stop her from testifying, ultimately it was ruled to be an accident. But the book states that the incident was notorious amongst the staff who still worked for Jackson, reminding them to “never say anything about the boss.” https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/
Het komt ook overeen met het verhaal van Adrian McManus, die het over de duisterse kant van Michael Jackson heeft. McManus vertelt er ook over dat bodyguards van Michael Jackson tegen haar zeiden dat als ze zou gaan praten, er huurmoordenaars ingehuurd konden worden.



[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 24-06-2019 00:31:18 ]
  maandag 24 juni 2019 @ 00:01:18 #164
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187573906
Haha, gast, je leest teveel sprookjes.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187574863
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 13:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
10 troubled, triumphant years for the Michael Jackson estate
[..]

En daarnaast: in Itali gisteren een nieuw standbeeld onthuld ter herinnering aan zijn 10-jaar overlijden a.s. dinsdag.

Ach ja.
Die in Best was mooier. Ik vraag me af hoeveel klanten ze kwijt zijn geraakt door die flauwekul.

Als je er op let dan zie je overal MJ opduiken. Ik zag hem net nog in de film 'Us'. Prachtige horror film trouwens.

[ Bericht 9% gewijzigd door bingoman op 24-06-2019 04:10:18 ]
  maandag 24 juni 2019 @ 04:02:52 #166
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187574870
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 03:54 schreef bingoman het volgende:

[..]

Die in Best was mooier. Ik vraag me af hoeveel klanten ze kwijt zijn geraakt door die flauwekul.

0
pi_187574877
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2019 10:27 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hoezo is dat per definitie de reden?
Op een gegeven moment wordt het ook gwn minder als er geen updates zijn. Geen enkele BN-er heeft zijn uitspraken teruggenomen (correct me if I’m wrong).
Alleen Oprah, die ik toch al een vrij dubieus figuur vind.
En op E! hebben ze het er ook nog zo nu en dan over, als Wade of Taj bijv weer wat heeft gezegd of zo.
Mensen geven nu eenmaal niet graag toe dat ze 'een beetje' dom zijn geweest, en dat ze zich gemakkelijk laten manipuleren door fake nieuws. Soms (heel soms) heeft Trump wel gelijk.
quote:
"Shame on those who make up false stories of assault to try to get publicity for themselves, or sell a book, or carry out a political agenda… It's just as bad for people to believe it, particularly when there is zero evidence. Worse still for a dying publication to try to prop itself up by peddling fake news - it's an epidemic."
https://news.sky.com/stor(...)s-fake-news-11746706
  Moderator maandag 24 juni 2019 @ 06:45:24 #168
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187575070
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 04:14 schreef bingoman het volgende:

[..]

Mensen geven nu eenmaal niet graag toe dat ze 'een beetje' dom zijn geweest, en dat ze zich gemakkelijk laten manipuleren door fake nieuws. Soms (heel soms) heeft Trump wel gelijk.
[..]

https://news.sky.com/stor(...)s-fake-news-11746706
Maakt nog steeds niet dat het per definitie de reden is.

Overigens beschuldig jij mij van racisme en kiest ervoor niet meer op mij in te gaan als je daar zin in hebt. Maar blijkbaar wel selectief.
A child is born with no state of mind.
pi_187577270
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 06:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Overigens beschuldig jij mij van racisme en kiest ervoor niet meer op mij in te gaan als je daar zin in hebt. Maar blijkbaar wel selectief.
Nou en? Ik ben je psychiater niet.
  Moderator maandag 24 juni 2019 @ 11:57:46 #170
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187578129
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 11:00 schreef bingoman het volgende:

[..]

Nou en? Ik ben je psychiater niet.
Zeg ik dat? Slaat echt nergens op.
Ik zeg dat je selectief bent en daarbij beticht je mij ook nog eens van racisme.
Maar vooral blijven reageren met onzin.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 13:10:34 #171
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187596175
tajjackson3 twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 11:28:02 #10yearswithoutMichaelJackson has been trending in the top 5 here in the states for hours. I’m so happy to read people’s positive tweets about my uncle. This has really helped me with my grieving. It also feels good to know that most people are seeing thru all the fake bs. reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187598276
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
tajjackson3 twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 11:28:02 #10yearswithoutMichaelJackson has been trending in the top 5 here in the states for hours. I’m so happy to read people’s positive tweets about my uncle. This has really helped me with my grieving. It also feels good to know that most people are seeing thru all the fake bs. reageer retweet
Zou de echte Brett Barnes werkelijk een twitteraccount hebben zonder recente foto's van hem zelf en met alleen maar positieve berichten over Michael Jackson?

Of is kritisch zijn en factchecken wederom alleen nodig bij negatieve geluiden over Michael Jackson?
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:29:27 #173
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187600608
Prima om kritisch te zijn, maar er zijn geen aanwijzingen dat dit jarenlange account niet van hem zou zijn. Twitter is geen Facebook h. Niet direct een medium waar iedereen foto's van zichzelf op zet.

Laatst nog bevestigd door Taj dat het echt van hem is.

tajjackson3 twitterde op zondag 23-06-2019 om 06:01:23 I’ve talked to Brett many times outside of Twitter. He is my friend. @IAmBrettBarnes is 100% Brett’s account. https://t.co/wbUTYZyMLb reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187611394
Deze is prachtig. Als je kind misbruikt is vertel je niet lachend een verhaal dat je aan de deur luisterde.
Als lichaamstaal en woorden elkaar tegenspreken dan lieg je dus. Het is ook moeilijk om te liegen over iemand met wie je wel een heel leuke tijd hebt gehad.


Stephanie Safechuck in LN:
quote:
Hung up, went to my husband and said, "We've just been dumped.
" Yeah, it was an emptiness.
I loved him.


[ Bericht 6% gewijzigd door bingoman op 26-06-2019 06:37:48 ]
pi_187612013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 06:21 schreef bingoman het volgende:
Deze is prachtig. Als je kind misbruikt is vertel je niet lachend een verhaal dat je aan de deur luisterde.
Als lichaamstaal en woorden elkaar tegenspreken dan lieg je dus. Het is ook moeilijk om te liegen over iemand met wie je wel een heel leuke tijd hebt gehad.

[ afbeelding ]
Stephanie Safechuck in LN:
[..]

Wel gek dat jullie stans allemaal dezelfde argumenten opnoemen alsof jullie met een script werken. :')

Het grotere plaatje wordt genegeerd en alleen gekeken hoe een verhaal onderuit gehaald kan worden om een pedo te beschermen. Dit is precies waarom slachtoffers niet durven te spreken.
Schaam je.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187612121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:30 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wel gek dat jullie stans allemaal dezelfde argumenten opnoemen alsof jullie met een script werken. :')

Het grotere plaatje wordt genegeerd en alleen gekeken hoe een verhaal onderuit gehaald kan worden om een pedo te beschermen. Dit is precies waarom slachtoffers niet durven te spreken.
Schaam je.
:')

Dit is precies de reactie waarom ik zo dood moe word van alle #metoo berichtjes. "Schaam je!" "Hoe durf je!". Opdonderen. Juist dat gezeik zorgt ervoor dat men niet meer rationeel kan kijken naar dit soort zaken, en dat is juist heel erg belangrijk.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 09:00:58 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187612307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Dit is precies de reactie waarom ik zo dood moe word van alle #metoo berichtjes. "Schaam je!" "Hoe durf je!". Opdonderen. Juist dat gezeik zorgt ervoor dat men niet meer rationeel kan kijken naar dit soort zaken, en dat is juist heel erg belangrijk.
Dat jij niet rationeel kan reageren betekent niet dat dit voor iedereen geldt h.
A child is born with no state of mind.
pi_187612368
quote:
9s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:00 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat jij niet rationeel kan reageren betekent niet dat dit voor iedereen geldt h.
Lezen is moeilijk schijnbaar.
pi_187612452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Dit is precies de reactie waarom ik zo dood moe word van alle #metoo berichtjes. "Schaam je!" "Hoe durf je!". Opdonderen. Juist dat gezeik zorgt ervoor dat men niet meer rationeel kan kijken naar dit soort zaken, en dat is juist heel erg belangrijk.
Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel? :')
Donder zelf op.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187612698
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel? :')
Donder zelf op.
Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.

Maar prima als jij in zo'n samenleving zou willen leven, ergens op de wereld zal er vast een achtergesteld land zijn waarin dat wel normaal is. Volgens mij zou Superhartje zo met je mee gaan, ben je al met z'n 2en! :)
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 09:48:02 #181
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187612764
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.

Maar prima als jij in zo'n samenleving zou willen leven, ergens op de wereld zal er vast een achtergesteld land zijn waarin dat wel normaal is. Volgens mij zou Superhartje zo met je mee gaan, ben je al met z'n 2en! :)
Net zo sterk als je eigen tegenspraak zeker.
Houd toch op met je concreet bewijs, je kan je eigen uitspraken niet eens onderbouwen, sterker nog je spreekt jezelf tegen.
A child is born with no state of mind.
pi_187612788
quote:
13s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Net zo sterk als je eigen tegenspraak zeker.
Houd toch op met je concreet bewijs, je kan je eigen uitspraken niet eens onderbouwen, sterker nog je spreekt jezelf tegen.
Geen idee waar jij het nou weer over hebt.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 10:35:47 #183
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187613354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Geen idee waar jij het nou weer over hebt.
Verassend hoor
A child is born with no state of mind.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:12:43 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187613776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel? :')
Donder zelf op.
Hou toch op man, tegenwoordig wordt elk verhaal geslikt als zoete koek.
Je hoeft maar te zeggen dat er iemand naar je anus keek en klaar..
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187613793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.

Maar prima als jij in zo'n samenleving zou willen leven, ergens op de wereld zal er vast een achtergesteld land zijn waarin dat wel normaal is. Volgens mij zou Superhartje zo met je mee gaan, ben je al met z'n 2en! :)
Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Een video waarop hij de jongens aanrandt en/of verkracht? :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187613810
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hou toch op man, tegenwoordig wordt elk verhaal geslikt als zoete koek.
Je hoeft maar te zeggen dat er iemand naar je anus keek en klaar..
Verrassend, fanboy gelooft het niet. :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187613953
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Jij zou iemand veroordelen op basis van wat je nu weet? :')

Ben ik even blij dat jij geen advocaat of rechter bent, of jurylid in de VS.
pi_187613960
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:15 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Verrassend, fanboy gelooft het niet. :')
Fijne toevoeging ben jij in dit topic. Je komt binnen, roept wat algemeenheden, valt wat users aan. Pleur maar weer op als dit je bijdrages zijn.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:46:44 #189
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187614210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Een video waarop hij de jongens aanrandt en/of verkracht? :')
Een beetje hoor en wederhoor zou leuk zijn.
In plaats van meteen maar aan de schandpaal.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:47:15 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187614216
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:15 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Verrassend, fanboy gelooft het niet. :')
Anders lees je even het topic terug kneus.
Het kan best gebeurd zijn, maar waarom 0,0 kritische vragen. Iedereen slikt het als zoete koek omdat twee mannetjes een sob story hebben. "Oeh knap als man, om zoiets te vertellen" :r

Het is inmiddels wel lang verdacht stil.
Waar zijn al die andere misbruikte jongens (honderden, volgens Wade :'( )
En waar zijn de twee 'misbruikten' zelf? Ondergedoken en geld aan het tellen?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:01:29 #191
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187614413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Fijne toevoeging ben jij in dit topic. Je komt binnen, roept wat algemeenheden, valt wat users aan. Pleur maar weer op als dit je bijdrages zijn.
Minder geslaagde actie van mijn kant.. :o

Maar ben nog wel benieuwd naar zijn antwoord op onderstaande (copy-paste uit het algemene MJ topic). Blijkbaar is alles inmiddels duidelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:47 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

LN is wel degelijk een docu, geloofwaardig en inmiddels zijn alle zogenaamde "holes" ook weerlegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 00:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Kun je wat voorbeelden noemen?

Het treinstation waar Safechuck zou zijn misbruikt dat nog niet bestond bijvoorbeeld?
Of dat Wade met zijn familie mee was naar de grand canyon ten tijde dag hij claimt dat het 1e misbruik plaatsvond op Neverland?

NWS / Docu Michael Jackson - Hand in hand, Leaving Neverland #15
Maar beter hier dan verder gaan..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187615363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Een video waarop hij de jongens aanrandt en/of verkracht? :')
Zelfs dan:



Er is geen 'bewijs' geleverd, laat staan "meer" bewijs. Bewijs verwachten we ook niet in dit soort (misbruik) zaken, maar daarom juist moet hun verhaal/verklaringen op z'n minst wel consistent zijn en overeenkomen met de feiten, en daarbovenop moeten ze zelf geloofwaardig en betrouwbaar zijn (dat ze bijv niet jarenlang hebben lopen verkondigen dat er niks is gebeurd, zelfs toen ze volwassen waren en onder ede). En ze moeten ook geen ander dubieus motief hebben (zoals geld willen hebben vanwege financile problemen), dan dat het recht zegeviert.

Het is niet moeilijk/lastig om aan deze punten te voldoen (zonder bewijs), ls je verhaal op waarheid berust.

Ik wil best geloven dat MJ een pedo was (of homo of buitenaards was) zonder dat er 'bewijs' is, maar wil op z'n minst wel dat het verhaal eromheen klopt, zou ik ook doen als jij ergens van beschuldigd werd (zou je ook wel fijn vinden denk ik?).
pi_187615552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 06:21 schreef bingoman het volgende:
Deze is prachtig. Als je kind misbruikt is vertel je niet lachend een verhaal dat je aan de deur luisterde.

Ben als kind zelf ook misbruikt geweest, en dit was 1 van de vele dingen waaraan ik me stoorde en wat hun verhaal voor mij ongeloofwaardig maakte. En dit was ook nog eens voordat andere zaken bleken waardoor ze door de mand vielen. Dit is niet het verhaal van mensen die misbruikt zijn of ouders die kinderen hebben die misbruikt zijn, maar het verhaal (met de daarbij horende mimiek) van gestoorden.
pi_187615675
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Een video waarop hij de jongens aanrandt en/of verkracht? :')

Hij maakt overigens hetzelfde gezicht als dat jij hier doet :')
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:37:58 #195
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_187615823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef Patron_ het volgende:

[..]

Zelfs dan:

[ afbeelding ]

Er is geen 'bewijs' geleverd, laat staan "meer" bewijs. Bewijs verwachten we ook niet in dit soort (misbruik) zaken, maar daarom juist moet hun verhaal/verklaringen op z'n minst wel consistent zijn en overeenkomen met de feiten, en daarbovenop moeten ze zelf geloofwaardig en betrouwbaar zijn (dat ze bijv niet jarenlang hebben lopen verkondigen dat er niks is gebeurd, zelfs toen ze volwassen waren en onder ede). En ze moeten ook geen ander dubieus motief hebben (zoals geld willen hebben vanwege financile problemen), dan dat het recht zegeviert.

Het is niet moeilijk/lastig om aan deze punten te voldoen (zonder bewijs), ls je verhaal op waarheid berust.

Ik wil best geloven dat MJ een pedo was (of homo of buitenaards was) zonder dat er 'bewijs' is, maar wil op z'n minst wel dat het verhaal eromheen klopt, zou ik ook doen als jij ergens van beschuldigd werd (zou je ook wel fijn vinden denk ik?).
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_187616246
:') Steek je verlepte topic maar in je reet dan.
Wat een sneu volk.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187616385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Graag gedaan hoor :D
pi_187616512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:04 schreef Megalomaniac het volgende:
:') Steek je verlepte topic maar in je reet dan.
Wat een sneu volk.
Jij bent degene die hier sneu is hoor :D _O-
pi_187616865
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Jij bent degene die hier sneu is hoor :D _O-
Ok... ^O^
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_187621095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef Patron_ het volgende:
maar daarom juist moet hun verhaal/verklaringen op z'n minst wel consistent zijn en overeenkomen met de feiten, en daarbovenop moeten ze zelf geloofwaardig en betrouwbaar zijn (dat ze bijv niet jarenlang hebben lopen verkondigen dat er niks is gebeurd, zelfs toen ze volwassen waren en onder ede). En ze moeten ook geen ander dubieus motief hebben (zoals geld willen hebben vanwege financile problemen), dan dat het recht zegeviert.
Ach, feiten zat die in het nadeel van Michael Jackson pleiten. Hij nam speciale vriendjes mee op tour en sliep ermee op hotelkamers. Vind je dat normaal gedrag? Vind je het normaal om boeken met naakte jongetjes er in te hebben?

In de VS dient iedereen over alles schadeclaims in, dat is totaal anders dan hier. Het is een mooi voorbeeld dat de fans van Michael Jackson blijven gebruiken. Want Michael Jackson was nu eenmaal rijk. Ze gebruiken zijn rijkdom om zijn onschuld te bewijzen. Terwijl rijkdom en roem juist grote voordelen zijn, je hebt direct lijntjes naar de pers en kan de beste advocaten en deskundigen inhuren. Daarbij zijn veel mensen nogal onder de indruk van een celebrity, je komt dus met dingen weg waar een normaal mens niet mee weg komt.

En dat seksueel misbruik door het slachtoffer ontkend wordt, is een psychologisch gegeven dat vaker voorkomt.

quote:
Bicanic ziet in die aanvankelijke ontkenning de gebruikelijke reflex bij slachtoffers van seksueel misbruik. „Ik kom dit doorlopend tegen. En op de drie misbruikte mannen en n op de vier vrouwen vertelt hun omgeving nooit wat ze hebben meegemaakt.” Wade Robson vertelt dat hij pas door het opgroeien van zijn zoon besefte dat hij zelf onschuldig was. Bicanic: „Als je ouder wordt, ga je nieuwe dingen meemaken waardoor een eerdere gebeurtenis een nieuwe lading of betekenis krijgt. Die mannen kregen een nieuw perspectief. Daarmee verergerden hun psychische klachten.” https://www.nrc.nl/nieuws(...)ocumentaire-a3953359
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')