quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:30 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wel gek dat jullie stans allemaal dezelfde argumenten opnoemen alsof jullie met een script werken.![]()
Het grotere plaatje wordt genegeerd en alleen gekeken hoe een verhaal onderuit gehaald kan worden om een pedo te beschermen. Dit is precies waarom slachtoffers niet durven te spreken.
Schaam je.
Dat jij niet rationeel kan reageren betekent niet dat dit voor iedereen geldt hè.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit is precies de reactie waarom ik zo dood moe word van alle #metoo berichtjes. "Schaam je!" "Hoe durf je!". Opdonderen. Juist dat gezeik zorgt ervoor dat men niet meer rationeel kan kijken naar dit soort zaken, en dat is juist heel erg belangrijk.
Lezen is moeilijk schijnbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat jij niet rationeel kan reageren betekent niet dat dit voor iedereen geldt hè.
Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel?quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit is precies de reactie waarom ik zo dood moe word van alle #metoo berichtjes. "Schaam je!" "Hoe durf je!". Opdonderen. Juist dat gezeik zorgt ervoor dat men niet meer rationeel kan kijken naar dit soort zaken, en dat is juist heel erg belangrijk.
Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel?
Donder zelf op.
Net zo sterk als je eigen tegenspraak zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.
Maar prima als jij in zo'n samenleving zou willen leven, ergens op de wereld zal er vast een achtergesteld land zijn waarin dat wel normaal is. Volgens mij zou Superhartje zo met je mee gaan, ben je al met z'n 2en!
Geen idee waar jij het nou weer over hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Net zo sterk als je eigen tegenspraak zeker.
Houd toch op met je concreet bewijs, je kan je eigen uitspraken niet eens onderbouwen, sterker nog je spreekt jezelf tegen.
Verassend hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het nou weer over hebt.
Hou toch op man, tegenwoordig wordt elk verhaal geslikt als zoete koek.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Want de slachtoffers pakken op technicalities en niet luisteren naar hun verhaal is wel rationeel?
Donder zelf op.
Hoeveel meer bewijs heb je nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, wat meer concreet bewijs verwachten dan wat zielige sob story's wel.
Maar prima als jij in zo'n samenleving zou willen leven, ergens op de wereld zal er vast een achtergesteld land zijn waarin dat wel normaal is. Volgens mij zou Superhartje zo met je mee gaan, ben je al met z'n 2en!
Verrassend, fanboy gelooft het niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hou toch op man, tegenwoordig wordt elk verhaal geslikt als zoete koek.
Je hoeft maar te zeggen dat er iemand naar je anus keek en klaar..
Jij zou iemand veroordelen op basis van wat je nu weet?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Fijne toevoeging ben jij in dit topic. Je komt binnen, roept wat algemeenheden, valt wat users aan. Pleur maar weer op als dit je bijdrages zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Verrassend, fanboy gelooft het niet.
Een beetje hoor en wederhoor zou leuk zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Een video waarop hij de jongens aanrandt en/of verkracht?
Anders lees je even het topic terug kneus.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Verrassend, fanboy gelooft het niet.
Minder geslaagde actie van mijn kant..quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fijne toevoeging ben jij in dit topic. Je komt binnen, roept wat algemeenheden, valt wat users aan. Pleur maar weer op als dit je bijdrages zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:47 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
LN is wel degelijk een docu, geloofwaardig en inmiddels zijn alle zogenaamde "holes" ook weerlegd.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden noemen?
Het treinstation waar Safechuck zou zijn misbruikt dat nog niet bestond bijvoorbeeld?
Of dat Wade met zijn familie mee was naar de grand canyon ten tijde dag hij claimt dat het 1e misbruik plaatsvond op Neverland?
NWS / Docu Michael Jackson - Hand in hand, Leaving Neverland #15
Maar beter hier dan verder gaan..
Zelfs dan:quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ben als kind zelf ook misbruikt geweest, en dit was 1 van de vele dingen waaraan ik me stoorde en wat hun verhaal voor mij ongeloofwaardig maakte. En dit was ook nog eens voordat andere zaken bleken waardoor ze door de mand vielen. Dit is niet het verhaal van mensen die misbruikt zijn of ouders die kinderen hebben die misbruikt zijn, maar het verhaal (met de daarbij horende mimiek) van gestoorden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:21 schreef bingoman het volgende:
Deze is prachtig. Als je kind misbruikt is vertel je niet lachend een verhaal dat je aan de deur luisterde.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef Patron_ het volgende:
[..]
Zelfs dan:
[ afbeelding ]
Er is geen 'bewijs' geleverd, laat staan "meer" bewijs. Bewijs verwachten we ook niet in dit soort (misbruik) zaken, maar daarom juist moet hun verhaal/verklaringen op z'n minst wel consistent zijn en overeenkomen met de feiten, en daarbovenop moeten ze zelf geloofwaardig en betrouwbaar zijn (dat ze bijv niet jarenlang hebben lopen verkondigen dat er niks is gebeurd, zelfs toen ze volwassen waren en onder ede). En ze moeten ook geen ander dubieus motief hebben (zoals geld willen hebben vanwege financiële problemen), dan dat het recht zegeviert.
Het is niet moeilijk/lastig om aan deze punten te voldoen (zonder bewijs), áls je verhaal op waarheid berust.
Ik wil best geloven dat MJ een pedo was (of homo of buitenaards was) zonder dat er 'bewijs' is, maar wil op z'n minst wel dat het verhaal eromheen klopt, zou ik ook doen als jij ergens van beschuldigd werd (zou je ook wel fijn vinden denk ik?).
Jij bent degene die hier sneu is hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Steek je verlepte topic maar in je reet dan.
Wat een sneu volk.
Ok...quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier sneu is hoor![]()
Ach, feiten zat die in het nadeel van Michael Jackson pleiten. Hij nam speciale vriendjes mee op tour en sliep ermee op hotelkamers. Vind je dat normaal gedrag? Vind je het normaal om boeken met naakte jongetjes er in te hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef Patron_ het volgende:
maar daarom juist moet hun verhaal/verklaringen op z'n minst wel consistent zijn en overeenkomen met de feiten, en daarbovenop moeten ze zelf geloofwaardig en betrouwbaar zijn (dat ze bijv niet jarenlang hebben lopen verkondigen dat er niks is gebeurd, zelfs toen ze volwassen waren en onder ede). En ze moeten ook geen ander dubieus motief hebben (zoals geld willen hebben vanwege financiële problemen), dan dat het recht zegeviert.
quote:Bicanic ziet in die aanvankelijke ontkenning de gebruikelijke reflex bij slachtoffers van seksueel misbruik. „Ik kom dit doorlopend tegen. Eén op de drie misbruikte mannen en één op de vier vrouwen vertelt hun omgeving nooit wat ze hebben meegemaakt.” Wade Robson vertelt dat hij pas door het opgroeien van zijn zoon besefte dat hij zelf onschuldig was. Bicanic: „Als je ouder wordt, ga je nieuwe dingen meemaken waardoor een eerdere gebeurtenis een nieuwe lading of betekenis krijgt. Die mannen kregen een nieuw perspectief. Daarmee verergerden hun psychische klachten.” https://www.nrc.nl/nieuws(...)ocumentaire-a3953359
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |