of 2 weken wachten en voor de helft kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef Jimbo het volgende:
het is een ubi game, die kan je dus goedkoop bij ING halen of gratis bij een nieuwe videokaart krijgen
ik preorder hem welquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
of 2 weken wachten en voor de helft kopen
Neee godverdomme, dan is de ps4 door mn chick bezet door FF VIIquote:
Gewoon met AI doenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat ze voor honderden personages missies en voicelines hebben gemaakt. Dat zou echt wel heel indrukwekkend zijn, dus ik geloof het niet
quote:
Genoeg tijd dus nog om haar te dumpen.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neee godverdomme, dan is de ps4 door mn chick bezet door FF VII
je vergeet anthemquote:
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukkenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Genoeg tijd dus nog om haar te dumpen.
denk dat de missies t zelfde blijven alleen de mensen nietquote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Aurelius het volgende:
Hoe werkt dit in de praktijk? Als die eerste gast niet doodgaat openen die andere missies zich nooit.
Lekker man!quote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukken
is ze van plastic?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukken
Don't remind mequote:Op maandag 10 juni 2019 22:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah hoe staat het met je jaar sub?
jupquote:
nee, heeft ze geholpenquote:
Alleen bang dat de npcs geen echte karakters hebben...quote:Op maandag 10 juni 2019 22:28 schreef Qunix het volgende:
WD3: het idee van de personen mee laten doen in je clan en dood = dood, lijkt mij wel wat. Leuk game element. Verhaal zelf ziet er meh uit.
serie voor nerds, verdien je geld meequote:
dus tv makenquote:
Ja maar... ik ben een nerd... en ik snap het niet.quote:
ze maken niets, die gast mocht meekijken daarquote:
Met zijn Ajax Shirtquote:
Idd!quote:Op maandag 10 juni 2019 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Daadwerkelijk James Bond muziek gebruiken
quote:
adventure time niet waarderen, barbaarquote:
is ook redelijk kutquote:
jij bent kutquote:
samequote:Op maandag 10 juni 2019 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
25 miljoen spelers... ik ben echt out of touch aangezien ik hier echt nog NOOIT van heb gehoord
kunnen we toch samen zwanger wordenquote:
<3quote:
als er een tweede punisher game komt hequote:
neuhquote:Op maandag 10 juni 2019 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als er een tweede punisher game komt he
of brad uit the wolf of wallstreetquote:
de serie was ook redelijk kutquote:
Misschien dan maar eens spelen in plaats van youtube filmpjes er over kijkenquote:
Nee je bent niet de enigequote:Op maandag 10 juni 2019 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
13 in een dozijn shooter![]()
Ben ik de enige ib de wereld die helemaal niks met schietspellen heeft en/of met first person dingen?
Ehh zijn verhalen van fok users nerdquote:Op maandag 10 juni 2019 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens spelen in plaats van youtube filmpjes er over kijken
Alles bevat een gun.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna alles ziet er hetzelfde uit tegenwoordig..
Gaming is dood.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna alles ziet er hetzelfde uit tegenwoordig..
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh zijn verhalen van fok users nerd
rot op met je youtube
Dat is niet wat er in het ps4 topic werd gezegd door mensen die onder nda stondenquote:
Dit spreekt elkaar tegenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niet wat er in het ps4 topic werd gezegd door mensen die onder nda stonden
en nog steeds 0 gameplay gezienquote:
WD 3quote:
Nee hoor mensen hadden schijt aan die ndaquote:
Stelletje bengels!quote:Op maandag 10 juni 2019 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor mensen hadden schijt aan die nda
Mja komt een nieuwe film he, dus je moet iets hypenquote:
Al gedaanquote:Op maandag 10 juni 2019 22:44 schreef Jimbo het volgende:
http://ghostrecon.com/
die doet t morgen wel weer
er is een markt voor, een behoorlijk groottequote:Op maandag 10 juni 2019 22:47 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh nee, dit weer. Elk jaar weer. Elk jaar hoop je dat ze ermee stoppen. En dan toch.
Dit zitten niet bij E3. Of wel, wie weetquote:Op maandag 10 juni 2019 22:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er is een markt voor, een behoorlijk grootte
Fuck it, dansende pandaquote:Op maandag 10 juni 2019 22:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Deze performances elk jaar alleen is al de reden dat Ubisoft nooit de beste presentatie gaat hebben of heeft gehad.
Als ik 1% zou krijgen van de ombrengsten....quote:
quote:
JD of for honorquote:
Er zal een groep bezig zijn anders gaan ze niet verder met contentquote:
For honor. Is zelfs gratis spel geworden op steam geloof ikquote:
ook op psnquote:Op maandag 10 juni 2019 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
For honor. Is zelfs gratis spel geworden op steam geloof ik
nog niets geweest, mss zoquote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef K21 het volgende:
Ben laat. Nog iets over Beyond Good & Evil 2 geweest, of komt dat vandaag niet?
Komt vandaag niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef K21 het volgende:
Ben laat. Nog iets over Beyond Good & Evil 2 geweest, of komt dat vandaag niet?
varkentje met roze haar.. geil hoorquote:
chick ?quote:
jij zou haar aandrijven als ze goed in bed wasquote:Op maandag 10 juni 2019 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
varkentje met roze haar.. geil hoorze is vast lekker gek
Als jij dit geil vind ben jij ook lekker gekquote:Op maandag 10 juni 2019 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
varkentje met roze haar.. geil hoorze is vast lekker gek
ik zou dr nog niet neuken met jouw lulquote:Op maandag 10 juni 2019 22:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jij zou haar aandrijven als ze goed in bed was
je hebt het verdomt veel over mijn lul makkerquote:
Division 2 dankjewel.quote:
obsessie he pikquote:Op maandag 10 juni 2019 22:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je hebt het verdomt veel over mijn lul makker
Je speelt lekker nog in DOS?quote:
Hoezo ondankbaar. Kan je toch 3 dagen kijken of je het wat vindt, of niet dan?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:57 schreef over_hedge het volgende:
Jeej 3 dagen gratis spelen. Heb je ook geen kut aan
Beter dan het wk vrouwenvoetbal kijken iigquote:Op maandag 10 juni 2019 22:57 schreef over_hedge het volgende:
Jeej 3 dagen gratis spelen. Heb je ook geen kut aan
Ja zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo ondankbaar. Kan je toch 3 dagen kijken of je het wat vindt, of niet dan?
Ja, dat zien we aan de winsten die gemaakt wordenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik speel nog weinig games. Gaming is dood.
Jade Raymondquote:
quote:
Allemaal bout games, loot boxes, 100 patches nodig. Pre-order gekut.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zien we aan de winsten die gemaakt worden
Misschien eens verder kijken dan de bagger van de console marktquote:Op maandag 10 juni 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom presenteert Aisha niet meer? Vond haar wel lachen.quote:
zie onderste filmpjequote:Op maandag 10 juni 2019 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarom presenteert Aisha niet meer? Vond haar wel lachen.
Ik ben vanaf dag één een PC-gamer. Consoles geen fan van.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien eens verder kijken dan de bagger van de console markt
Prima johquote:Op maandag 10 juni 2019 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal bout games, loot boxes, 100 patches nodig. Pre-order gekut.
Die hadden ze toch al van deel 1quote:
Er zijn nog zat pareltjes. Heb dit weekend nog Nioh opgepikt.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben vanaf dag één console-gamer. PC’s geen fan van.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben vanaf dag één een PC-gamer. Consoles geen fan van.
Je bent speedrunner?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Division film? Echt? Zat er verhaal in dat spel dan?
quote:Op maandag 10 juni 2019 23:01 schreef Jimbo het volgende:
die gast die keanu breathtaking noemde heeft een gratis CE gehad voor die actie
Als ze van te voren alles lekken dan niet nee.quote:
hij is wel daarquote:
ik ook geestelijkquote:
Dan snap ik dat je niet weet dat er een verhaal is.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee ik speel gewoon geen looter shooters.
anno 1800 <3quote:Op maandag 10 juni 2019 23:03 schreef Aurelius het volgende:
Al kreeg ik betaald om die Ubibagger te spelen...
waar geen ubisoft games meer in ga zittenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor 14,99 per maand heb ik ook Xbox Game Pass Ultimate
alles is een abbo tegenwoordig, dus games ookquote:Op maandag 10 juni 2019 23:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Ah, game subscriptions. De goudmijn van 2019 blijkbaar
Wat is het verhaal in een notendop?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je niet weet dat er een verhaal is.
Truequote:Op maandag 10 juni 2019 23:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waar geen ubisoft games meer in ga zitten
Dan nog niet, maar beetje jammer dat het alleen pc is.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:04 schreef Jimbo het volgende:
als ze zn pas nou lekker zouden laten werken op alles, consoles en pc
ik zou t niet erg vinden meerdere abo's te hebben, maar wil wel op alles kunnen spelen danquote:Op maandag 10 juni 2019 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog niet, maar beetje jammer dat het alleen pc is.
omdat skate the great geen Joy meer wilt zingenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat skate the great geen Joy meer wilt zingen
Roller Derby is gewoon een sportquote:Op maandag 10 juni 2019 23:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is dit niet van die alitia film die pas uit was gekomen?
:[wquote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat niemand dat nog wilt spelen afgezien van een paar 30 plussers.
Voor 8 EURO wel, bazige baas.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat skate the great geen Joy meer wilt zingen
Even voor de oude lullen onder ons, wat is het voordeel van een subscription? Je betaald 180 euro per jaar, en dan? Kan je alles permanent spelen of is het allemaal maar tijdelijk? Iedere maand nieuwe games ofzo?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
alles is een abbo tegenwoordig, dus games ook
als jet daarbij bleef, is het prima. maar als ik straks 3 keer 180 moet betalen, dan ga ik het niet doenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Even voor de oude lullen onder ons, wat is het voordeel van een subscription? Je betaald 180 euro per jaar, en dan? Kan je alles permanent spelen of is het allemaal maar tijdelijk? Iedere maand nieuwe games ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |