of 2 weken wachten en voor de helft kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef Jimbo het volgende:
het is een ubi game, die kan je dus goedkoop bij ING halen of gratis bij een nieuwe videokaart krijgen
ik preorder hem welquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
of 2 weken wachten en voor de helft kopen
Neee godverdomme, dan is de ps4 door mn chick bezet door FF VIIquote:
Gewoon met AI doenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat ze voor honderden personages missies en voicelines hebben gemaakt. Dat zou echt wel heel indrukwekkend zijn, dus ik geloof het niet
quote:
Genoeg tijd dus nog om haar te dumpen.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neee godverdomme, dan is de ps4 door mn chick bezet door FF VII
je vergeet anthemquote:
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukkenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Genoeg tijd dus nog om haar te dumpen.
denk dat de missies t zelfde blijven alleen de mensen nietquote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Aurelius het volgende:
Hoe werkt dit in de praktijk? Als die eerste gast niet doodgaat openen die andere missies zich nooit.
Lekker man!quote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukken
is ze van plastic?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, ik neuk ver boven mn vermogen hier. Dat gaat me geen tweede keer lukken
Don't remind mequote:Op maandag 10 juni 2019 22:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah hoe staat het met je jaar sub?
jupquote:
nee, heeft ze geholpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |