Wat? Wie zegt datquote:Op maandag 10 juni 2019 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat ons in de steek laten voor een man
Oei. Ja dan zou ik ook voorzorgsmaatregelen treffen.quote:
Ja verrassing iddquote:
Vind een mooie cactus meer passen bij CL.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verrassing idd. Ik denk dat t de warscewiczii is, klopt dat?
Het is de triostarquote:Op maandag 10 juni 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verrassing idd. Ik denk dat t de warscewiczii is, klopt dat?
Gaan altijd dood bij mij. M'n laatst cactus staat mooi te shinen bij m'n ouders, daar doet ie het hartstikke goed.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind een mooie cactus meer passen bij CL.
Mijne is ook best gegroeid.quote:
Elke hond aaienquote:Op maandag 10 juni 2019 22:20 schreef DrMarten het volgende:
RDR2 gekocht. Zit tot nu toe voornamelijk te schelden op de kutcontrolls
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ikquote:
Chapter 1 is vrij kort. Daarna chapter 2 en dan kan je veel meerquote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ik
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ik
Ik heb al tot 3 keer toe "DAT DOE IK TOCH DOM KUTAPPARAAT!!" zitten roepen voordat ik doorhad dat ik de achterdeur open heb staan en mijn buren daar ook van meegenietenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.
Klopt. Ik kon al niet wennen aan de rare manier van lopenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:38 schreef Elvi het volgende:
GTA 4 was met die Rus toch? Het autorijden heb ik daar nooit onder de knie gekregen
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:15 schreef Faxie het volgende:
Godver, fucking feministen beginnen een festivalpagina te infiltreren
Haka.quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haka.
Ik vertrek bijna uit Utrecht. Kan ik straks fatsoenlijk douchen en in een fatsoenlijk bed neerploffen.
GTA IV was kut.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.
Te weinig vrouwen op de lineup?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:15 schreef Faxie het volgende:
Godver, fucking feministen beginnen een festivalpagina te infiltreren
Ja joh. Laatste directe verbinding naar huis ging al om 21u15. Dan zou ik Fleetwood moeten missen. Denk het niet! Dus heb ik mijn zooi bij elkaar geraapt om 00u30, trein gepakt van 1u17 en via de ene overstap na de andere de eerste trein uit Utrecht naar het noorden kunnen pakken.quote:
Pittig!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja joh. Laatste directe verbinding naar huis ging al om 21u15. Dan zou ik Fleetwood moeten missen. Denk het niet! Dus heb ik mijn zooi bij elkaar geraapt om 00u30, trein gepakt van 1u17 en via de ene overstap na de andere de eerste trein uit Utrecht naar het noorden kunnen pakken.
Had ook nog in mijn tent kunnen neerploffen maar na 2 brakke nachten was ik daar wel klaar mee. En het scheelt dat ik ipv vrijdag vrij die heb kunnen inwisselen voor vandaag.
Goedemorgen.quote:
Het boeit me geen fuck, vrouwenvoetbal is zzzzzquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik houd niet van voetbal, maar toch: dat het maar een mooie dag mag worden voor de voetballeeuwinnen.
Ja man.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Godver kut Olcay gister bij RTL Boulevard
Toch wel een goede catch van Ruud de Wildquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon dat mens sowieso al niet uitstaan maar ze maakt zich niet heel populair begreep ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik was nog even aan het zoeken of ik een filmpje kon vindenquote:
Hij is alweer van d'r af.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch wel een goede catch van Ruud de Wild
En CL is er een beetje mad overquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:29 schreef CherryLips het volgende:
En dan komt Caroline Tensen er nog even doorheen 'draag dan iets wijds'. Ja lekker tijdens bootcamp, een of ander Jomanda-gewaad aan. En de twee kerels in de studio hebben zoiets van 'wat is probleem'.
Huh? Topsport?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:36 schreef Harmankardon het volgende:
Dikkerds doen ook aan topsport. Tijd dat we dat erkennen. Ofzo.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ja, alles is toch topsport tegenwoordig. Kanker hebben is topsport. Hard werken is topsport. Neuken is topsport.quote:
Ik vind ademen al topsport.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, alles is toch topsport tegenwoordig. Kanker hebben is topsport. Hard werken is topsport. Neuken is topsport.
Dat laatste snap ik ja. Maar euhm, ok. Ja man.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, alles is toch topsport tegenwoordig. Kanker hebben is topsport. Hard werken is topsport. Neuken is topsport.
Het is ook zo'n dom wijf.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Het is gewoon lomp.
Moest je veel leggen of in zo'n kamertje waar allemaal hoekjes zitten dat je maar blijft meten en passen?quote:
Zo blij dat ik dat heb laten doenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moest je veel leggen of in zo'n kamertje waar allemaal hoekjes zitten dat je maar blijft meten en passen?
Dat gewicht meezeulen is best knap van t lichaam.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:36 schreef Harmankardon het volgende:
Eddie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister ook nog geweest?
Ik was naar eddie vedder. Die maakt het altijd laat
Gisteren rustiger aan gedaan. En naar Vedder? Jezus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister ook nog geweest?
Ik was naar eddie vedder. Die maakt het altijd laat
Ja ik heb gister maar even niks gedronken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren rustiger aan gedaan. En naar Vedder? Jezus.![]()
Was die wel een beetje goed?
Gisteren alleen een bllody mary om de dag draagbaar te maken. Even genoeg bier gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb gister maar even niks gedronken.
Jawel hij is goed. Maar Jezus wat een volk. Zat tussen de fanclub mensen en die zitten dan hele tijd: wauw! Oh wat vet! Jezus wat goed!
Die zijn dan ook 2 avonden gegaan.
Viel op zich wel mee, grote woonkamer met een paar stukjes rond achterdeur en radiatorbuizen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moest je veel leggen of in zo'n kamertje waar allemaal hoekjes zitten dat je maar blijft meten en passen?
Onder het laminaat gelegd.quote:
Pappie betaalde zeker weer?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb gister maar even niks gedronken.
Jawel hij is goed. Maar Jezus wat een volk. Zat tussen de fanclub mensen en die zitten dan hele tijd: wauw! Oh wat vet! Jezus wat goed!
Die zijn dan ook 2 avonden gegaan.
Schuimquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Zo'n speciaalbierweekendje is wel een dure aangelegenheid inderdaad. Drie en een halve euro voor 18cl speciaalbier.
Doe is niet zo lullig anders bezorg ik je weer een ban hoor.quote:
Echt een gouden business moet dat zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Zo'n speciaalbierweekendje is wel een dure aangelegenheid inderdaad. Drie en een halve euro voor 18cl speciaalbier.
Zeker als je van die gasten hebt zoals ik met oneindige zakken, en oneindige dorst.quote:
huehuequote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker als je van die gasten hebt zoals ik met oneindige zakken, en oneindige dorst.
Op een bepaald moment gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker als je van die gasten hebt zoals ik met oneindige zakken, en oneindige dorst.
Van die momenten dat je de hele strook er goed in hebt liggen op 10cm na en als je dat corrigeert de boel 3 meter verderop er weer uit schietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel op zich wel mee, grote woonkamer met een paar stukjes rond achterdeur en radiatorbuizen.
Enige nadeel was dat je het per strook in moest leggen ipv per plank.
Jezus. Goudmijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, niet voor de skere tata's. Alleen voor de eckte eckte hipsters.quote:
Duur, voor iets wat niet eens lekker is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een paar nieren verkopen. Die groeien wel terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ben geen hipster gelukkig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, niet voor de skere tata's. Alleen voor de eckte eckte hipsters.
Bitch plz.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duur, voor iets wat niet eens lekker is.
Daarom, gewoon gaan met die benaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een paar nieren verkopen. Die groeien wel terug.
Be carefull what you wish for. Ik wilde vroeger ook altijd aankomen toen ik 60 kilo was. Dat is 40 kilo en heel veel bier geleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bier lekker kon vinden, misschien dat ik dan eens een beetje aan zou komen
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt wat van te zeggen natuurlijk.
Daar hebben ze pizza voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bier lekker kon vinden, misschien dat ik dan eens een beetje aan zou komen
Is maar net wat je definitie is natuurlijk he.quote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is maar net wat je definitie is natuurlijk he.
Ze klagen dat er niet genoeg bands met vrouwen spelen.quote:
Ja er zijn gewoon weinig goede bands met vrouwen is mijn mening. Ik zie liever gewoon een goede bandquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze klagen dat er niet genoeg bands met vrouwen spelen.
Elk jaar na het festival is er een poll daar van welke bands we de volgende keer willen zien. En dit jaar was het verdeeld tussen een poll met bands die nooit gespeeld hadden, en bands die al eens gespeeld hadden.
Komt zo'n mens met een aparte poll van vrouwelijke bands/artiesten, terwijl bijna al die namen al in een van de andere polls stonden.
En dan zeg je dat, en vraag je wat het punt is, krijg je van dat feministische gejank over je heen
Flikker op met je identiteitspolitiek
Ja. Er moet voortaan eerst gekeken worden of iemand een poesje of piemeltje heeft voordat die mag spelen daar blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te weinig vrouwen op de lineup?
Gaat dit over de braderie in je dorp?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze klagen dat er niet genoeg bands met vrouwen spelen.
Elk jaar na het festival is er een poll daar van welke bands we de volgende keer willen zien. En dit jaar was het verdeeld tussen een poll met bands die nooit gespeeld hadden, en bands die al eens gespeeld hadden.
Komt zo'n mens met een aparte poll van vrouwelijke bands/artiesten, terwijl bijna al die namen al in een van de andere polls stonden.
En dan zeg je dat, en vraag je wat het punt is, krijg je van dat feministische gejank over je heen
Flikker op met je identiteitspolitiek
Heb heel hard Moeten lachen somsquote:
Er zijn zoveel biersoorten, je hebt vast niet alles geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niemand stopt vrouwen om een band te beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja er zijn gewoon weinig goede bands met vrouwen is mijn mening. Ik zie liever gewoon een goede band
Jawel. Dat doen we.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niemand stopt vrouwen om een band te beginnen.
Moei ook niet willen. Word je ziek van Enzo. Plus rimpelsquote:
Oh ja en boos kijken verbruikt veel calorieën.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Moei ook niet willen. Word je ziek van Enzo. Plus rimpels
Jup. Daarom zijn grappige en leuke mensen vaak dik #het mysterie opgelostquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja en boos kijken verbruikt veel calorieën.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Er moet voortaan eerst gekeken worden of iemand een poesje of piemeltje heeft voordat die mag spelen daar blijkbaar.
Maar oke, er staan nu weer een aantal reacties, en ik heb geen vertrouwen in de wereld meer....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel. Dat doen we.
Probeert ze gitaar te spelen? NEIN!
drummen? NEIN!
Waren met zn tweeën gelukkig. 5 meter is toch aardig lang, en met de keuken kwam er nog 2,5 meter bijquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van die momenten dat je de hele strook er goed in hebt liggen op 10cm na en als je dat corrigeert de boel 3 meter verderop er weer uit schiet
Ohhh daarom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Daarom zijn grappige en leuke mensen vaak dik #het mysterie opgelost
Dat vraag ik daar dus ook. Maar krijg dan reacties over ongelijkheid in de muziekindustrie enzo, en dat discriminatie noodzakelijk is om tot gelijkheid te komen en blabla.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is er nu weer mis met de meest gevraagde bands uitnodigen? Ongeacht poes of piemel.
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:00 schreef Faxie het volgende:
De volgende stap is natuurlijk zeiken over dat het menu niet uitsluitend vegan is, en daarna zal er wel weer iemand zeuren over roken op het terrein.
Roken op een out door festival. Moet niet gekker worden. Goor volk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:00 schreef Faxie het volgende:
De volgende stap is natuurlijk zeiken over dat het menu niet uitsluitend vegan is, en daarna zal er wel weer iemand zeuren over roken op het terrein.
Ik heb geen zin in dat giftige gedoe, dus ben maar uit de pagina gestapt. Jammer, het ging normaal altijd over de muziek.quote:
Tja, als je in de wind staat gaat die rook naar je toe en blablablaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roken op een out door festival. Moet niet gekker worden. Goor volk.
Wel het beste. Die duiken op ieder kans die ze krijgen om iets te zeiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat giftige gedoe, dus ben maar uit de pagina gestapt. Jammer, het ging normaal altijd over de muziek.
Ja daarom. Aan de andere kant gaat het nu een echokamer worden...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel het beste. Die duiken op ieder kans die ze krijgen om iets te zeiken.
Ja, mensen die daar over vallen moeten naar een hutje op de hei gaan verhuizen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, als je in de wind staat gaat die rook naar je toe en blablabla
Ja doei ongelijkheidquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik daar dus ook. Maar krijg dan reacties over ongelijkheid in de muziekindustrie enzo, en dat discriminatie noodzakelijk is om tot gelijkheid te komen en blabla.
Zeg maar hetzelfde soort discussie als je in NWS soms eens ziet bij soortgelijke onderwerpen.
Daarom woon ik in Zeeland.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, mensen die daar over vallen moeten naar een hutje op de hei gaan verhuizen.
Ja, snap ik, echt. Maar op een festival, waar veel mensen zijn, of een terras dan heb ik wel zo iets van, zak er maar in.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Zeeland.
Ik vind in andermans rook staan namelijk wel heel erg vies. Ongeacht binnen of buiten.
Eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het er al is, moet je het niet oplossen met nog meer discriminatie lijkt me.
Op een terrasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Zeeland.
Ik vind in andermans rook staan namelijk wel heel erg vies. Ongeacht binnen of buiten.
Hmmm nee. Sowieso op een terras niet. Zit je daar lekker te genieten van je tapas, komt er telkens een vleug rook je neus in. Gadver.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, snap ik, echt. Maar op een festival, waar veel mensen zijn, of een terras dan heb ik wel zo iets van, zak er maar in.
Kriekjes vind ik nog wel lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn zoveel biersoorten, je hebt vast niet alles geprobeerd.
Ik weeg nu 50 met 1.78, dat is echt niet goedquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. Ik wilde vroeger ook altijd aankomen toen ik 60 kilo was. Dat is 40 kilo en heel veel bier geleden.
Ja datquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm nee. Sowieso op een terras niet. Zit je daar lekker te genieten van je tapas, komt er telkens een vleug rook je neus in. Gadver.
Festival zou ik minder erg vinden.
Kriekjesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kriekjes vind ik nog wel lekker
[..]
Ik weeg nu 50 met 1.78, dat is echt niet goed
Als het kon mocht je wat van mij hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kriekjes vind ik nog wel lekker
[..]
Ik weeg nu 50 met 1.78, dat is echt niet goed
Zeg je er dan ook wat van? Dat je door die paar vleugjes rook ineens niets meer kan proeven, voor de komende 20 minuten? Want dat is wel echt super kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja datDie rook beïnvloedt je smaak enorm. Vorige week beetje luxe vijfgangendiner op een terras want lekker weer, stak er iemand naast ons een sigaret op. Doei smaak.
Iedere hap een sigarettensmaakquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja datDie rook beïnvloedt je smaak enorm. Vorige week beetje luxe vijfgangendiner op een terras want lekker weer, stak er iemand naast ons een sigaret op. Doei smaak.
Katten moet je binnenhouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je er dan ook wat van? Dat je door die paar vleugjes rook ineens niets meer kan proeven, voor de komende 20 minuten? Want dat is wel echt super kut.
Gestrekt been erin en screenshots maken en hier posten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:25 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg meldingen van reacties.... negeren of met een gestrekt been erin?
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestrekt been erin en screenshots maken en hier posten.
Ik denk dat je een niet-roker moet zijn om te snappen hoe goor dat is als je zit te eten. En dat je als roker niet eens doorhebt hoe lekker sommige dingen zijn zonder walm.quote:
Niet per se. Ik ken wat rokers die gewoon niet roken waar gegeten wordt. Maar er zijn er ook genoeg die denken dat t wel meevalt. Maar dat is vooral omdat ze zelf nauwelijks smaakpapillen over hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je een niet-roker moet zijn om te snappen hoe goor dat is als je zit te eten. En dat je als roker niet eens doorhebt hoe lekker sommige dingen zijn zonder walm.
Adres sturen, snel!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:27 schreef Faxie het volgende:
Owja, kreeg ook al een 'fuck you' naar m'n hoofd geslingerd door een willekeurig iemand.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestrekt been erin en screenshots maken en hier posten.
Neu, ik heb genoeg seks.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/1869877809930214/
Veel plezier
yeah but no but yeah but no but yeah butquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:32 schreef Faxie het volgende:
Dacht dat je internetadres bedoelde![]()
Maar volgens mij was het niet bepaald een knappe dame. Een soort van Little Britain type
Ow, haha. Nee ik bedoel je huisadresquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:32 schreef Faxie het volgende:
Dacht dat je internetadres bedoelde![]()
Maar volgens mij was het niet bepaald een knappe dame. Een soort van Little Britain type
Die jaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yeah but no but yeah but no but yeah but
Of vinden dat men niet zo moet zeiken en iets toleranter naar elkaar moet zijn, om dat ene sigaretje in de open lucht om de zo veel tijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se. Ik ken wat rokers die gewoon niet roken waar gegeten wordt. Maar er zijn er ook genoeg die denken dat t wel meevalt. Maar dat is vooral omdat ze zelf nauwelijks smaakpapillen over hebben.
Clean air Nederlandquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roken op een out door festival. Moet niet gekker worden. Goor volk.
Meestal is t niet 'dat ene sigaretje'. Kun je echt niet begrijpen dat het vies is in de sigarettenlucht van een ander te zitten?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of vinden dat men niet zo moet zeiken en iets toleranter naar elkaar moet zijn, om dat ene sigaretje in de open lucht om de zo veel tijd.
Lopen janken over tolerantie als je zelf voor de overlast zorgt, heel knap.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of vinden dat men niet zo moet zeiken en iets toleranter naar elkaar moet zijn, om dat ene sigaretje in de open lucht om de zo veel tijd.
Voortaan zal ik gewoon mijn moeraswinden laten gaan, lucht me enorm op.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal is t niet 'dat ene sigaretje'. Kun je echt niet begrijpen dat het vies is in de sigarettenlucht van een ander te zitten?
Sowieso stinkende mensen die niet eens rokenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal is t niet 'dat ene sigaretje'. Kun je echt niet begrijpen dat het vies is in de sigarettenlucht van een ander te zitten?
Wel richting Hosti, dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan zal ik gewoon mijn moeraswinden laten gaan, lucht me enorm op.
Nouja, als ik sommige mensen zie ontneemt me dat ook de eetlust. Daar heb ik last van. Die moeten dan ook maar weg?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen janken over tolerantie als je zelf voor de overlast zorgt, heel knap.
Precies! Dus leg die peuk even weg als mensen naast je zitten te eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als ik sommige mensen zie ontneemt me dat ook de eetlust. Daar heb ik last van. Die moeten dan ook maar weg?
Ik vind het 'last van' argument altijd maar zwak. Het draait niet alleen om jou.
Juist. Dus die peuk pas opsteken als je niet meer in de buurt van etende mensen zitquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als ik sommige mensen zie ontneemt me dat ook de eetlust. Daar heb ik last van. Die moeten dan ook maar weg?
Ik vind het 'last van' argument altijd maar zwak. Het draait niet alleen om jou.
Gewoon even een paar minuutjes wachten met verder eten tot de peuk opgerookt is. Is toch simpel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist. Dus die peuk pas opsteken als je niet meer in de buurt van etende mensen zit.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies! Dus leg die peuk even weg als mensen naast je zitten te eten.
Nee, die etende mensen gaan maar weg. Want ik heb last van hun aanwezigheid als ik m'n peuk opsteek.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist. Dus die peuk pas opsteken als je niet meer in de buurt van etende mensen zit.
Zit je wel alsnog in de stinklucht. Maar allez. Prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een paar minuutjes wachten met verder eten tot de peuk opgerookt is. Is toch simpel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee, die etende mensen gaan maar weg. Want ik heb last van hun aanwezigheid als ik m'n peuk opsteek.
Ja zo werkt dat niet op een terras waar eten wordt geserveerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee, die etende mensen gaan maar weg. Want ik heb last van hun aanwezigheid als ik m'n peuk opsteek.
En je eten is afgekoeld. Of gesmolten. Maar dan kun je een hap nemen zonder as in te ademen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je wel alsnog in de stinklucht. Maar allez. Prima.
Waarom niet? Ik heb als niet roker geen last van de rokers hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet op een terras waar eten wordt geserveerd.
En je kunt het je niet voorstellen dat een ander dat wel kan hebben. Inlevingsvermogen 1/10quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb als niet roker geen last van de rokers hoor.
Ik als niet-roker wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb als niet roker geen last van de rokers hoor.
Ja maar jezus nee! Wachten! Gewoon doen wat je wil, NU NU NU.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met even wachten met je sigaret opsteken toch? En dat zeg ik als roker
Jij kan je niet voorstellen dat een roker ook last van jou kan hebben? Inlevingsvermogen -1/10quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt het je niet voorstellen dat een ander dat wel kan hebben. Inlevingsvermogen 1/10
Jullie onderschatten de verslaving nogal.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jezus nee! Wachten! Gewoon doen wat je wil, NU NU NU.
Don't tell me what to do, you're not my real momquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jezus nee! Wachten! Gewoon doen wat je wil, NU NU NU.
Zeg je nu dat ik stink? Of noem je me nu lelijk. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat een roker ook last van jou kan hebben? Inlevingsvermogen -1/10
Gossie. Kusje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie onderschatten de verslaving nogal.
Zit je daar tegen zo'n grote puist aan te kijken terwijl je onder het genot van een sigaretje je steak naar binnen werktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik stink? Of noem je me nu lelijk. Ik weet het niet.
Ik knal nog concealer op die pukkel. De meur van die peuk kun je moeilijk opvangen in een plastic zakje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je daar tegen zo'n grote puist aan te kijken terwijl je onder het genot van een sigaretje je steak naar binnen wekrt
Uiteraard. Je kiest ervoor verslaafd te zijn aan roken. Daar zijn echt genoeg middelen voor om te stoppen. 9 van de 10 die nu nog rookt wil gewoon niet stoppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ow, in dat geval stink je gewoonquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knal nog concealer op die pukkel. De meur van die peuk kun je moeilijk opvangen in een plastic zakje.
Nee erger. Een parfum walm erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knal nog concealer op die pukkel. De meur van die peuk kun je moeilijk opvangen in een plastic zakje.
Daarom voor rookvrij terrasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:04 schreef Faxie het volgende:
Je kiest er voor om op een terras te zitten waar iemand wellicht een sigaretje opsteekt.
Alle niet-rokers binnen blijvenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:04 schreef Faxie het volgende:
Je kiest er voor om op een terras te zitten waar iemand wellicht een sigaretje opsteekt.
Die meuren welquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Neem dan in elk geval zo'n e-sigaret, die meurt niet. Maar o jezus nee, daar kun je je als kerel niet mee vertonen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Neem dan in elk geval zo'n e-sigaret, die meurt niet. Maar o jezus nee, daar kun je je als kerel niet mee vertonen.
Niet echt. Wel het gebrek van begrip. Dat iemand wil roken, prima. Maar niet op een terras waar mensen van hapjes en drankjes genieten. Ga dan lekker ergens om een hoekje staan stinkenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daar jank ik niet over.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen janken over tolerantie als je zelf voor de overlast zorgt, heel knap.
Om nou een baby te vergelijken met je sigaret, gaat zelfs mij wat ver. Meer te vergelijken met een mombie die een luier op dat tafeltje voor je tapas gaat zitten verschonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar jank ik niet over.
Mensen hebben nogal snel last van anderen. Als ik op een terras zit en mensen zitten naast me te eten zal ik niet zomaar een peuk opsteken. Maar sommige mensen gaan dan wel luidruchtig hun youtubes kijken op hun telefoon zonder gene. Of nemen hun jankende babaaaaay mee naar het terras. Vind ik vervelend, maar we wonen in zo'n druk land dat het geen zin heeft om je aan allemaal die dingetjes te gaan ergeren. Vind ik persoonlijk dan. Je hebt gewoon last van elkaar, dat is, zeker op een terras. Hoort er bij.
True. Zou er ook niks van zeggen. Maar zou het wel fijn vinden als terras rookvrij wordt. En baby vrij.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar jank ik niet over.
Mensen hebben nogal snel last van anderen. Als ik op een terras zit en mensen zitten naast me te eten zal ik niet zomaar een peuk opsteken. Maar sommige mensen gaan dan wel luidruchtig hun youtubes kijken op hun telefoon zonder gene. Of nemen hun jankende babaaaaay mee naar het terras. Vind ik vervelend, maar we wonen in zo'n druk land dat het geen zin heeft om je aan allemaal die dingetjes te gaan ergeren. Vind ik persoonlijk dan. Je hebt gewoon last van elkaar, dat is, zeker op een terras. Hoort er bij.
Die twee seconden nare sigarettenlucht, die in de openlucht binnen no time diffundeert. En een kakbaby een halve meter van je voer. Meh.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou een baby te vergelijken met je sigaret, gaat zelfs mij wat ver. Meer te vergelijken met een mombie die een luier op dat tafeltje voor je tapas gaat zitten verschonen.
Een jankbaby vergelijken met een sigaret opsteken gaat een beetje scheef. Over een baby heb je maar weinig controle. En een beetje ouder zou even weglopen met zo'n jankmonster.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar jank ik niet over.
Kinderen waarschijnlijk, om ze bezig te houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jankbaby vergelijken met een sigaret opsteken gaat een beetje scheef. Over een baby heb je maar weinig controle. En een beetje ouder zou even weglopen met zo'n jankmonster.
Maar luidruchtig youtubefilmpjes gaan kijken zou ik ook vervelend vinden. En ook wat van zeggen. Doen mensen dat serieus?
Het gaat toch om last hebben van elkaar?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jankbaby vergelijken met een sigaret opsteken gaat een beetje scheef. Over een baby heb je maar weinig controle. En een beetje ouder zou even weglopen met zo'n jankmonster.
Maar luidruchtig youtubefilmpjes gaan kijken zou ik ook vervelend vinden. En ook wat van zeggen. Doen mensen dat serieus?
Nah, geen 2 seconden. Die lucht blijft best hangen. Ook in de buitenlucht. Helemaal als het herhaaldelijk jouw kant opgeblazen wordt. Je rookt namelijk niet 2 seconden een sigaret.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die twee seconden nare sigarettenlucht, die in de openlucht binnen no time diffundeert. En een kakbaby een halve meter van je voer. Meh.
Klopt. Daarom zeg ik, een beetje ouder zou dan weglopen tot t kind gekalmeerd is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het gaat toch om last hebben van elkaar?
Het is nog waar ookquote:
Jezus dat gaat wel ver hoor. Gooi er dan een kleurplaat voor of zo. Of ga ergens anders heen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen waarschijnlijk, om ze bezig te houden.
Daar mag je ook al niks meer over zeggen tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou een baby te vergelijken met je sigaret, gaat zelfs mij wat ver. Meer te vergelijken met een mombie die een luier op dat tafeltje voor je tapas gaat zitten verschonen.
Zelfs in zeeland waar altijd windkracht 20 staat?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, geen 2 seconden. Die lucht blijft best hangen. Ook in de buitenlucht. Helemaal als het herhaaldelijk jouw kant opgeblazen wordt. Je rookt namelijk niet 2 seconden een sigaret.
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zeg ik, een beetje ouder zou dan weglopen tot t kind gekalmeerd is.
Wat is het probleem danquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs in zeeland waar altijd windkracht 20 staat?
Je kan inderdaad best een beetje rekening met elkaar houden, zoals niet roken als iemand naast je eet. Minste wat je kan doen. Maar als je op een terras gaat zitten zit je elkaar gewoon een beetje in de weg. Met geluid, met geurtjes, etc.
Ja.... riiiight.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus dat gaat wel ver hoor. Gooi er dan een kleurplaat voor of zo. Of ga ergens anders heen.
Zeg je niks van?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Weleens gehad in Zandvoort geloof ik, zo'n strandtent met lekkere hangbanken en een grote tafel in het midden en we deelden die banken even met twee dames met een baby. Zit ik aan m'n hamburger, gaat er eentje die baby op de bank zitten verschonen. Zeg je ook niks van WaNt iK mOeT mIjN kInD kUnNeN VeRsChOnEn, maar later toen ze weg waren begon ik erover te klagen tegenover vriendin, en toen stonden ze blijkbaar achter me af te rekenen.
Maar goed. Was dat ook duidelijk.
Gewoon koptelefoon geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus dat gaat wel ver hoor. Gooi er dan een kleurplaat voor of zo. Of ga ergens anders heen.
Vriendin vond dat niet tofquote:
Ja, dan blijkt dadelijk dat iemand twee tafels verderop aan het eten is en ik zie het niet. Of dan heeft iemand er last van dat ze hun rose niet meer proeven als ik rook. Etc. Sliding scale. En dat ik dat doe wil niet zeggen dat iedereen het doet.quote:
Maar op een terras is de kans vrij groot dat iemand ergens zit te eten of te drinken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dan blijkt dadelijk dat iemand twee tafels verderop aan het eten is en ik zie het niet. Of dan heeft iemand er last van dat ze hun rose niet meer proeven als ik rook. Etc. Sliding scale. En dat ik dat doe wil niet zeggen dat iedereen het doet.
Ja precies. Moet kunnen, net als dat ik vind dat ik er een peuk moet kunnen roken, omdat we in de open lucht zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar op een terras is de kans vrij groot dat iemand ergens zit te eten of te drinken.
Tuurlijk zeg je daar minstens iets van.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin vond dat niet tofDie vond het al kut dat ik erover klaagde terwijl ze achter me stonden. Maar jezus wat smerig. Gelukkig stond de wind de andere kant op.
Als jij je rose niet meer kunt proeven omdat iemand 3 tafels verderop een sigaretje rookt heb je de verkeerde rose besteld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dan blijkt dadelijk dat iemand twee tafels verderop aan het eten is en ik zie het niet. Of dan heeft iemand er last van dat ze hun rose niet meer proeven als ik rook. Etc. Sliding scale. En dat ik dat doe wil niet zeggen dat iedereen het doet.
Ja, ook hierquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs in zeeland waar altijd windkracht 20 staat?
Je kan inderdaad best een beetje rekening met elkaar houden, zoals niet roken als iemand naast je eet. Minste wat je kan doen. Maar als je op een terras gaat zitten zit je elkaar gewoon een beetje in de weg. Met geluid, met geurtjes, etc.
Ik vind ook niet dat je maar binnen moet blijven zodra je kinderen hebt. Een baby ligt als het goed is nog lekker te pruttelen in een wieg ofzo. Pas als ze gaan lopen en kutten krijg je niet meer de kans om wat te eten op een druk, krap terras. Kun je beter naar een pannenkoekenhuis gaan, die zijn daar wat meer op berekend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:28 schreef Samzz het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom mensen uiteten gaan met een baby erbij. Of sowieso kinderen die aandacht vragen. Dan eet je toch ook niet lekker
.
Nee Zandvoort he, allemaal kak. Was buiten op het terras, in de zomer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg je daar minstens iets van.
Kan me niet eens voorstellen dat ze er niet uitgezet werden....
Same. Regel een oppas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:28 schreef Samzz het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom mensen uiteten gaan met een baby erbij. Of sowieso kinderen die aandacht vragen. Dan eet je toch ook niet lekker
.
Of even verderop gaan staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ook hier.
Maar als het niet zo moeilijk is een beetje rekening met elkaar te houden, dan kun je toch ook gewoon die sigaret niet opsteken op een terras?
Ja goed, ik vind een terras daar dan weer niet de geschikte plek voor. Juist omdat je daar te maken hebt met mensen die lekker willen eten en drinken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Moet kunnen, net als dat ik vind dat ik er een peuk moet kunnen roken, omdat we in de open lucht zitten.
Dus ik moet elke keer als ik een peuk wil roken weglopen van het terras terwijl de rest van mijn vrienden daar verder lult? Ja daaaag. We zitten in de open lucht. Als men zo fucking allergisch is voor rook dan moeten ze maar binnen gaan zitten in de airco.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ook hier.
Maar als het niet zo moeilijk is een beetje rekening met elkaar te houden, dan kun je toch ook gewoon die sigaret niet opsteken op een terras?
Nee, dat niet. Maar pas je restaurantkeuze er dan op aan. Een baby gewoon thuis laten en peuters ook als t even kan, of meenemen naar een familierestaurant. Die zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je maar binnen moet blijven zodra je kinderen hebt. Een baby ligt als het goed is nog lekker te pruttelen in een wieg ofzo. Pas als ze gaan lopen en kutten krijg je niet meer de kans om wat te eten op een druk, krap terras. Kun je beter naar een pannenkoekenhuis gaan, die zijn daar wat meer op berekend.
Maar vervolgens wel tolerantie predikenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ik moet elke keer als ik een peuk wil roken weglopen van het terras terwijl de rest van mijn vrienden daar verder lult? Ja daaaag. We zitten in de open lucht. Als men zo fucking allergisch is voor rook dan moeten ze maar binnen gaan zitten in de airco.
Kun je beter als roker binnen gaan zitten in een apart hokje. Jij moet roken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ik moet elke keer als ik een peuk wil roken weglopen van het terras terwijl de rest van mijn vrienden daar verder lult? Ja daaaag. We zitten in de open lucht. Als men zo fucking allergisch is voor rook dan moeten ze maar binnen gaan zitten in de airco.
Binnen roken mag niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter als roker binnen gaan zitten in een apart hokje. Jij moet roken.
Eens een ijsje gaan eten met m'n nicht en haar koter van destijds drie. Ik werd gillend gek. Kind zat helemaal onder het smurfenijs en toen ze weer naar huis gingen wist ik nog steeds niet hoe het met m'n nicht ging.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar pas je restaurantkeuze er dan op aan. Een baby gewoon thuis laten en peuters ook als t even kan, of meenemen naar een familierestaurant. Die zijn er genoeg.
Waarschijnlijk kut omdat ze nergens meer rustig naartoe kanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens een ijsje gaan eten met m'n nicht en haar koter van destijds drie. Ik werd gillend gek. Kind zat helemaal onder het smurfenijs en toen ze weer naar huis gingen wist ik nog steeds niet hoe het met m'n nicht ging.
Als iemand er last van heeft en ze vragen me dat, prima. Want copd ofzo. Kan. Maar niet zomaar uit mezelf. Als roker ben je tegenwoordig al een outcast, en als je dan niet eens meer buiten mag roken met een biertje dan gaat er iets scheef vind ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel tolerantie prediken.
Zielig hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand er last van heeft en ze vragen me dat, prima. Want copd ofzo. Kan. Maar niet zomaar uit mezelf. Als roker ben je tegenwoordig al een outcast, en als je dan niet eens meer buiten mag roken met een biertje dan gaat er iets scheef vind ik.
Waarom blijf je eigenlijk roken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand er last van heeft en ze vragen me dat, prima. Want copd ofzo. Kan. Maar niet zomaar uit mezelf. Als roker ben je tegenwoordig al een outcast, en als je dan niet eens meer buiten mag roken met een biertje dan gaat er iets scheef vind ik.
Ja of dat je niet meer stinkend thuis hoefde te komen na een avondje stappenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Deze discussie is vrijwel gelijk aan de discussie die gevoerd werd voordat het rookverbod voor de horeca werd ingevoerd trouwens
En oh wat was ik blij toen er niet meer in restaurants gerookt mocht worden
Ik ben te trots en eigenwijs om zelfmoord te plegenquote:
Jezus ook nog eens alcohol.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik rook zelf, maar ik rook ook al jaren niet meer binnen thuis. Heerlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja of dat je niet meer stinkend thuis hoefde te komen na een avondje stappenheerlijk!
Hele terras even vragen, of niemand er last van heeft?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk andersom moeten zijn. 'Is het goed als ik even een sigaretje opsteek?' Sowieso in gezelschap.
Nee, ik niet. Want je kiest ervoor je op te houden op een plaats waar meerdere mensen samenkomen om te genieten van eten en drinken. Hoe moeilijk is het dan op die plek gewoon niet te roken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk niet dat zij ermee zat, ze vertelde wel honderduit over wat de kinders allemaal uitspookten enzo, en steeds voorkomen dat haar kind zichzelf ophing aan die stoel of z'n gevallen ijsje van de grond likte.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kut omdat ze nergens meer rustig naartoe kan.
Ja, of verjaardagen vieren waar niet alle kinderen bij hoeven te zijn? Sowieso kunnen kinder verjaardagen die een maand van elkaar af liggen niet samen gevierd te worden? Nu moet ik in September 3x op visite.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Zouden moeders ook moeten doen. 'Is het goed als ik mijn parasiet meeneem?' En dat je dan ook nee mag zeggen zonder een stomme kut te zijn.
Ja, doe het eens. Eens kijken wat de reacties zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hele terras even vragen, of niemand er last van heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |