Wat? Wie zegt datquote:Op maandag 10 juni 2019 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat ons in de steek laten voor een man
Oei. Ja dan zou ik ook voorzorgsmaatregelen treffen.quote:
Ja verrassing iddquote:
Vind een mooie cactus meer passen bij CL.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verrassing idd. Ik denk dat t de warscewiczii is, klopt dat?
Het is de triostarquote:Op maandag 10 juni 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verrassing idd. Ik denk dat t de warscewiczii is, klopt dat?
Gaan altijd dood bij mij. M'n laatst cactus staat mooi te shinen bij m'n ouders, daar doet ie het hartstikke goed.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind een mooie cactus meer passen bij CL.
Mijne is ook best gegroeid.quote:
Elke hond aaienquote:Op maandag 10 juni 2019 22:20 schreef DrMarten het volgende:
RDR2 gekocht. Zit tot nu toe voornamelijk te schelden op de kutcontrolls
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ikquote:
Chapter 1 is vrij kort. Daarna chapter 2 en dan kan je veel meerquote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ik
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog geen hond gezien op een paar wolven na. Maar ben er wel weer even klaar mee. Alleen maar donker en grijs tot u toe en de minst logische controlls in tijden in een spel. Hoop dat het uiterlijk van het spel rap beter wordt anders ben ik er snel klaar mee denk ik
Ik heb al tot 3 keer toe "DAT DOE IK TOCH DOM KUTAPPARAAT!!" zitten roepen voordat ik doorhad dat ik de achterdeur open heb staan en mijn buren daar ook van meegenietenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.
Klopt. Ik kon al niet wennen aan de rare manier van lopenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:38 schreef Elvi het volgende:
GTA 4 was met die Rus toch? Het autorijden heb ik daar nooit onder de knie gekregen
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:15 schreef Faxie het volgende:
Godver, fucking feministen beginnen een festivalpagina te infiltreren
Haka.quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haka.
Ik vertrek bijna uit Utrecht. Kan ik straks fatsoenlijk douchen en in een fatsoenlijk bed neerploffen.
GTA IV was kut.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ervaring met GTA 4. Daar kwam ik ook niet doorheen omdat de controls voor mij zo onnatuurlijk aanvoelden.
Te weinig vrouwen op de lineup?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:15 schreef Faxie het volgende:
Godver, fucking feministen beginnen een festivalpagina te infiltreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |