Verander je ‘m toch. Zit mobiel.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een TT waar Strootman niet in voorkwam.
Goede grapquote:Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig moeten de punten van de vakjury nog komen.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een TT waar Strootman niet in voorkwam.
Neequote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Dus Portugal is nu virtueel gekwalificeerd voor het EK?
Neequote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Kennisregio Eindhovenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat er onder PSV'ers hier nog meer idioten zijn zoals PSVCL. Ik noem Tallie1982
Scarface is ook heel bijzonder. Maar dat is een act.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat er onder PSV'ers hier nog meer idioten zijn zoals PSVCL. Ik noem Tallie1982
Mag hopen dat hij geen kinderen heeft.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo? Omdat er iemand is die frenkie niet ophemelt?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik het nog uitleggen ja?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er iemand is die frenkie niet ophemelt?
Bolasie kan er ook bij.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht eerst dat 1982 voor zijn geboortedatum stond, maar ik den dat 82 voor zij iq staat lol.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik denquote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht eerst dat 1982 voor zijn geboortedatum stond, maar ik den dat 82 voor zij iq staat lol.
Ik denquote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht eerst dat 1982 voor zijn geboortedatum stond, maar ik den dat 82 voor zij iq staat lol.
Dat denk ik bij meer voetballers...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
Kan die Ronaldo geen normale kapper vinden?
Gaat naar een architect .quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
Wat staat hier?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar precies kun je niet tegen? Tegen kritiek op de Jong?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik vind het wel fresh.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
Ik kan zien dat je Lewis Hamilton nog nooit gezien hebt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom zouden wij ons druk maken om Noord-Ierlandquote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Noord-Ierland dinsdag nog even winnen van Wit-Rusland en het is eigenlijk best een slechte week voor Oranje
huhquote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan zien dat Lewis Hamilton nog nooit gezien hebt.
Daar viel een "je" weg zie ikquote:
huh?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Snap gewoon niet waarom Promes eruit is en de Roon nog steeds speelt
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Noord-Ierland dinsdag nog even winnen van Wit-Rusland en het is eigenlijk best een slechte week voor Oranje
Zondagavond pingelavond!quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon voor de pingels. Morgen toch vrij.
Denk wel dat we het gaan redden hoor die quali. Maar je moet die inhaalpotjes wel eerst even winnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons druk maken om Noord-Ierland
We missen dan ook een type Emma Wortelboer.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef VeX- het volgende:
Wat een kansloosheid weer. Wat zijn we toch ook een chokeland soms he.
Wat dat betreft is het een klein wonder dat die Duncan Eurovisie heeft gewonnen.
emma.gifquote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
We missen dan ook een type Emma Wortelboer.
Noord-Ierland moet nog 2x tegen Nederland en 2x tegen Duitsland. Waar hebben we het over...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk wel dat we het gaan redden hoor die quali. Maar je moet die inhaalpotjes wel eerst even winnen.
Dan zijn beide landen direct gekwalificeerd voor het EK.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Als Nederland de 1-1 maakt zijn we toch door op uitgoals?
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zullen zienquote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord-Ierland moet nog 2x tegen Nederland en 2x tegen Duitsland. Waar hebben we het over...
Dan komt er een return in een willekeurig land.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Als Nederland de 1-1 maakt zijn we toch door op uitgoals?
Cillessen heeft geen helm op toch?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan zijn beide landen direct gekwalificeerd voor het EK.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is wel erg onverantwoord als hij straks nog op de brommer naar huis moet.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cillessen heeft geen helm op toch?
@:el-stinho
Ik hoop Georgië. Aangezien Anzi failliet gaat.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan komt er een return in een willekeurig land.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]Hm. Slechte foto die vorige danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met liefdequote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
Als Luuk de Jong scoort nemen Davy en ik 48 uur lang een Luuk de Jong UI
Dat klopt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cillessen heeft geen helm op toch?
@:el-stinho
48 uur is wel wat aan de laffe kant. Maak er gewoon 48 dagen vanquote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
Als Luuk de Jong scoort nemen Davy en ik 48 uur lang een Luuk de Jong UI
Okequote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
48 uur is wel wat aan de laffe kant. Maak er gewoon 48 dagen van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5-0
Ik 4,8 jaarquote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
48 uur is wel wat aan de laffe kant. Maak er gewoon 48 dagen van
Zo misplaatst.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Depay speelt echt als mr. big star
Oranje? Waar?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft oranje eigenlijk al een kans gehad?
LOLquote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh ik zie alleen Nederlanders en Portugezen hoor!
xD
Gek he...als het in Portugal wordt gespeeld.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Portugal verdient het wel om te winnen, toeschouwers zijn ook duidelijk op de hand van Portugal.
Om te voetballen is het prima weer.quote:
Grueter is dan ook een parodie op een commentatorquote:
Lekker oneerlijk dan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gek he...als het in Portugal wordt gespeeld.
wie gaat hem aanspelen dumfries? dit is gespeeld.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig komt Luuk erin
We kunnen ons opmaken voor de verlenging
JONGENS HIJ HAPTquote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gek he...als het in Portugal wordt gespeeld.
Jammer dat er geen bal goed voor de goal komt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Luuk de Jong is met koppen een van de beste spitsen van de wereld.
Met zeiken en janken ook.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Geen heen goede voorzet gezien, hoe wil je dat doen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Luuk gaat het verschil maken mensen. Kopdoelpunt in de maak.
De Jong 90+3quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Luuk gaat het verschil maken mensen. Kopdoelpunt in de maak.
Die gaat een lading mentions krijgen zodra hij zijn wachtwoord weer weet.quote:
Domme reactie. Hij laat het alleen zien in Nederland.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Had hij direct moeten doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:23 schreef -XOR- het volgende:
De Roon eruit, hoe moet dat nu met DE BALANS?
De Jong heeft dat niet nodig.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Geen heen goede voorzet gezien, hoe wil je dat doen?
Terecht ookquote:
ik zag luuk op de grond liggenquote:
Een dag is wat aan de laffe kant, maak daar maar een week van.quote:
We noteren het evenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vind dit zo'n dom voetbal van Nederland he.
Toch de finale.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Nederland speelt sowieso dit nation league belabberd
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
Ook al uitgeschakeld deze avond met landendarts.
RKC-godenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat mensen nu al opgeven.
Ik heb wedstrijden gezien die in 90+5 nog werden omgedraaid.
Portugal die geen scheurtje laten zien tegen dit Nederlandquote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
ik heb de duitsers zien wegrijden met de bus toen de wedstrijd nog omgedraaid werdquote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
Toch nog een positief punt dus.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
Ook al uitgeschakeld deze avond met landendarts.
Een paar?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Er vallen er een paar ernstig door de mand hier bij Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |