Van Persie was technisch uiteraard beter, maar als het er zelden uitkwam in dat elftal op die toernooien terwijl de topscorer van Duitsland op de bank zit die iets anders kan brengen was het prima voer voor discussie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Een discussie over Huntelaar en Van Persie slaat gewoon nergens op. Huntelaar mag blij zijn überhaupt ooit bij de selectie te hebben gezeten.
Moet wekelijks gaan keepen of zekerheid hebben denk ik,de laatste weken komt ie een beetje verward over.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''De laatste maanden''.
De afgelopen 1,5 maand is dat het geval, ja. In de afgelopen seizoenen die hij voor de rest heeft gekeept, was hij nooit zo slecht of wisselvallig. Dan kan je inderdaad simpel schreeuwen dat Zoet er in moet, of janken over de houding van Cillessen op het moment; maar dat zegt niets over de vraag of dit een kortstondige matige fase blijft, of het langer aan zal blijven.
Dat tweede is dodelijk voor de interesse. Liever een vol stadion met 80% fans van het thuisland dan een halfleeg stadionquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:31 schreef Wouter2006 het volgende:
2 dingen die anders moeten in de volgende nations league vind ik:
- halve finales worden op dezelfde dag gespeeld, zodat beide finalisten evenveel rustdagen hebben
- eindtoernooi wordt in een land gespeeld dat niet meedoet aan de eindronde
Wat betreft de finale, volgens mij had Berghuis het veel beter op rechts gedaan dan Dumpfries.
En het wordt tijd dat Cilissen vervangen wordt, weinig tot geen wedstrijden gespeeld en zoals hierboven gezegd veel te klein mannetje. Vilhena of vd Beek zie ik ook veel liever dan de Roon.
Wijnaldum mag er van mijn part gewoon uit. spelvertrager dat hij is, en zo voorspelbaar daar word je gewoon moe vanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luuk de Jong en Weghorst zijn voetballend dan weer te beperkt, dus wordt het lastig om over de grond te spelen met hun ja. Dus tenzij je een spits weet die en sterk in de lucht is en voetballend sterk moeten we kiezen tussen één van de twee.
Ik zou lekker Memphis in de spits laten met Bergwijn er kort omheen en dan Wijnaldum als hangende rechtsbinnen met een back die er vaak overheen gaat.
Heb je Huntelaar zijn gemiddeld gezien 43 goals in 76 wedstrijden als ik het goed heb, en dan moet je beseffen dat hij veel als invaller speelde, en nooit op eindtoernooien. We hadden in het verleden op eindtoernooien van Persie met een vrije rol van de flank moeten laten spelen en de Hunter in de spits maar ja die ego's botsen met elkaar. Maar geloof mij anders hadden wij zeker een eindtoernooi gewonnenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Huntelaar was ook zo'n speler die mensen er liever niet dan wel bij wilden zien, want ja ... te beperkt.
Dan wordt het echt simpelweg wachten tot je eens in de twintig, dertig jaar een absolute topspits hebt die alles kan.
Klopt hij maakte wel ruimte voor andere bij sommige goals, maar als je samenvatting van WK en EK wedstrijden terug ziet dan besef je pas hoeveel kansen hij mistte, en hoe vaak hij in scoringspositie is gekomen bedroevend gewoon. WK finale ook gewoon helemaal niet gezien heel de wedstrijd nietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks troll, die idioot bleef maar opgesteld worden om ergens op een eiland te gaan staan zonder iets bij te dragen.
Erg irritant.
Matige troll, maar verklaar je nader zijn gemiddelde liegt er anders niet om 43/76 tegen van Persie 50/102 en van Persie startte over het algemeen altijd in de basisquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Een discussie over Huntelaar en Van Persie slaat gewoon nergens op. Huntelaar mag blij zijn überhaupt ooit bij de selectie te hebben gezeten.
Dat had in 2010 al gemoetenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Persie was technisch uiteraard beter, maar als het er zelden uitkwam in dat elftal op die toernooien terwijl de topscorer van Duitsland op de bank zit die iets anders kan brengen was het prima voer voor discussie.
Al was ik van mening dat zeker in 2012 er een opstelling bedacht had moeten worden om ze allebei op te stellen aangezien je dan gebruik moet maken van je spelers in vorm, maar Beperkte Bertje kon dat natuurlijk weer niet.
Voornamelijk door ruimte te maken en verdedigers met zich mee te trekken dat kan Huntelaar ook, zeker in die tijd want hij was zeker gevreesd als spits. Topscoorder Bundesligaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:41 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie liet Sneijder en Robben excelleren. Dat kon Huntelaar niet.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:38 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Matige troll, maar verklaar je nader zijn gemiddelde liegt er anders niet om 43/76 tegen van Persie 50/102 en van Persie startte over het algemeen altijd in de basis
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:11 schreef Bolasie het volgende:
Oeps, heb ik die discussie weer opgelaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |