Ja dat dus..quote:
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correctquote:
Ja, bedankt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijvenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correct
Ned nied?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
You just did.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
Die filmpjesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je browniesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
Wieeeee heeft een goed recept voor mij?
Graag ook in kleine porties te maken![]()
![]()
![]()
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarponequote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishutquote:Op zondag 9 juni 2019 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je brownies
Integratie enzo
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishut
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarpone
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebakOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Preciesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?
Deze is lekker ja. @Vanyel gaf me de tip een tijdje terug.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebak
Uitzittenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doe ik aan een zo'n lokaal droog kriebelplekje in mijn keel?
Groot glas sterke drank, gorgelen.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi dat dat helpt. Ik vind dat echt rotspul, trachitolquote:Op zondag 9 juni 2019 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trachitol lijkt te werken. Dit is echt irritant. Ik stikte er net bijna in.
Ik vind het een van de weinige dingen die echt helpen. Stukken better dan Strepsils in elk geval. Thee met honing en citroen werkt ook maar even.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat helpt. Ik vind dat echt rotspul, trachitol
Ik zou ook niet weten wat het is maar bij keel dingen helpt gorgelen met sterke drank steengoedquote:Op zondag 9 juni 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jullie wel handig hoorDe lichamen van J en mij werken echt tegenovergesteld. Hij heeft nog nooit een droog keelplekje gehad en doet
![]()
alsof ik gek ben
Het is echt zo'n raar en onaangenaam gevoel. Slikken is dan ook heel gek. En wat het precies is, geen ideequote:Op zondag 9 juni 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jullie wel handig hoorDe lichamen van J en mij werken echt tegenovergesteld. Hij heeft nog nooit een droog keelplekje gehad en doet
![]()
alsof ik gek ben
Oh nee, puur persoonlijk hoor! Ik krijg gewoon een naar gevoel van verdoofde, dikke tong en zoquote:Op maandag 10 juni 2019 00:40 schreef minilot het volgende:
Wat heb je (als zorgprofessional, dus betrouwbaar) tegen op trachitol, Isa? Het verdooft wel lekker succesvol!
Overigens ben ik met J, Lucky, ik ken het eigenlijk ook niet. Maar het klinkt vervelend!
Maar ook naarder dan zo'n voor mij volkomen mysterieus droog keelplekje?quote:Op maandag 10 juni 2019 00:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, puur persoonlijk hoor! Ik krijg gewoon een naar gevoel van verdoofde, dikke tong en zo
Ik vind een doof gevoel in mijn mond naarder dan een heleboel andere dingen. Tenzij heel noodzakelijk wil ik bij de tandarts ook nooit een verdoving. Gaatje vullen altijd zonder.quote:Op maandag 10 juni 2019 00:54 schreef minilot het volgende:
Maar ook naarder dan zo'n voor mij volkomen mysterieus droog keelplekje?
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.quote:Op maandag 10 juni 2019 00:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind een doof gevoel in mijn mond naarder dan een heleboel andere dingen. Tenzij heel noodzakelijk wil ik bij de tandarts ook nooit een verdoving. Gaatje vullen altijd zonder.
Jij bent raarquote:Op maandag 10 juni 2019 00:58 schreef minilot het volgende:
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.
Vind ik wel een leuk stukje omdenkenquote:Op maandag 10 juni 2019 00:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.
Daar is de cul chat toch voor bedoeld?!quote:Op maandag 10 juni 2019 06:33 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah kwam de roparun toch uit Parijs?
Hopelijk gaat het beter met de pijnstilling van B. Idd!
En L-S ik gebruik dit topic ook vaak voor de grote filosofische (of taalkundige) vraagstukken hoor.. sommige dingen weet ik dat K. het niet intreseert, niet kent of er niet over wil weten![]()
Vooral omdat mini dan om 1 uur s nachts gaat googlen hoe het probleem opgelost kan worden
Groetjes terug uit een behaaglijk Nederland. Is het wel mooi daar? Is de reis goed gegaan?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Groetjes uit Hanoi. Het is hier onmenselijk warm..
X zondag?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar is de cul chat toch voor bedoeld?!![]()
Nog erger: bij zo een vraag, vraagt mn.X of jullie daar geen antwoord op hebben...![]()
Goeiemorgen op de laatste X zondag.
Vanaf nú doen we weer normaal tot Kerstmis met x vrije dagen en zo.
En waar zou de X dan voor moeten staan?quote:
Wel vreemd, ik heb het recept dat ik uit de NRC plukte in OneNote gezet, en dat is iets anders. Die vuilbakken doen aan geschiedvervalsing.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze is lekker ja. @:vanyel gaf me de tip een tijdje terug.
quote:250 gram roomboter, in stukken
250 gram pure chocolade (met minimaal 70% cacao), grof gehakt
100 gram walnoten, grof gehakt
4 eieren + 2 eidooiers
200 g bruine basterdsuiker
200 g fijne kristalsuiker
een snuf zout
100 g bloem
extra: een rechthoekig bakblik, ingevet met boter en bestoven met bloem
Wodkaquote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had een paar maanden geleden hier het perfecte brownie recept gepost, Mar kan get ff niet vindenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isquote:
Sterkte meid, pijn is kut.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isDus meer oxy maar daar ben ik zo sloom van
Straks lekker douchen proberen. Verder eet ik bijna niks. Zit al vol als ik er naar kijk en wordt er misselijk van. Ik verstouw 4 ltr vocht via infuus voel me opgeblazen en moet steeds plassen (logisch)Tis allemaal gewoon k*t eerlijk gezegd.
Hoe zijn de loempia's?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Wat een klote zooi. Maar toch maar wat meer oxy, dan maar sloom want pijn is ook geen doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isDus meer oxy maar daar ben ik zo sloom van
Straks lekker douchen proberen. Verder eet ik bijna niks. Zit al vol als ik er naar kijk en wordt er misselijk van. Ik verstouw 4 ltr vocht via infuus voel me opgeblazen en moet steeds plassen (logisch)Tis allemaal gewoon k*t eerlijk gezegd.
Aha, er loopt dus de hele tijd iemand. Dan moet je stevig doorlopen om dat in een weekend te doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 06:27 schreef PdeHoog het volgende:
En @:derLudolf: om antwoord te geven op je vraag over de te rennen afstsnd:
De renners die jij ziet komen uit Hamburg en lopen 560km in een team van 8 lopers. Die lopers lopen in twee teams van 4 elke keer 50km om en om in estafette-vorm (renner loopt 1-2km en wordt dan weer afgewisseld) en worden beschermd en begeleid door tenminste drie fietsers.
Valt toch mee? 36 graden en nog geen 60% vocht.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Valt meequote:Op maandag 10 juni 2019 09:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch mee? 36 graden en nog geen 60% vocht.
Hij is nog niet in Ho Chi Minh. Zelfde temperatuur maar een stuk meer vocht in de lucht.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Valt mee??? Da’s 12 graden teveel voor prettig weer
Ok, Vietnam stond al niet op mijn lijst, maar nu komt het er niet eens meer in de buurtquote:Op maandag 10 juni 2019 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Hij is nog niet in Ho Chi Minh. Zelfde temperatuur maar een stuk meer vocht in de lucht.
En ik weet niet waar hij allemaal langs komt maar het kwik kan maar zo richting 40 graden zonder wind gaan. Voor mij heerlijk weer. Voor andere iets te veel.
Die was ook lekker ja. En toch kom ik terug bij die van NRC, kan er niet de vinger op leggen waar hem dat in zit.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had een paar maanden geleden hier het perfecte brownie recept gepost, Mar kan get ff niet vinden
Hebbus
Ik heb brownies gebakken volgens dit recept
230 g Bittere chocolade
130 g Boter
140 g Meel
210 g Donkerbruine basterdsuiker
1/2 TL Bakpoeder
1/4 TL zout
Vanille extract of het merg van 1 stokje
3 Eieren
100 gram gebroken bittere choclade
Boter en Chocolade au bain marie zachtjes smelten, onderwijl de andere ingredienten mengen zonder het meel en de gebroken chocolade. Gesmolten chocolade toevoegen, dan voorzichtig het meel erdoor zeven. Hiena de gebroken chocolade erdoor.
Lage bakvorm met bakpapier beleggen en het mengsel erin gieten.
20-25 minuten bakken bij 180 graden,
Jum Jum Jum
plakkerige chocoladige goedheid.
Vietnam is een heerlijk land. Zeker in het begin van het jaar. In februari is het rond Hanoi tussen de 20 en 25 graden. Ga je naar het buitengebied is het nog wat koeler. En Sa Pa is met 10 graden overdag koud. Het zijden is altijd warm/heet. Enkel meer of minder regen.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ok, Vietnam stond al niet op mijn lijst, maar nu komt het er niet eens meer in de buurt
Nog steeds. Hanburg is een extra route om de Parijsroute te ontlasten.quote:Op maandag 10 juni 2019 06:33 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah kwam de roparun toch uit Parijs?
Bluezzquote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op maandag 10 juni 2019 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bluezzik vind het ongelooflijk k*t voor je 😘😘
Vanuit Parijs moeten teams gemiddeld 11km per uur kunnen lopen. Ze starten zaterdag om 11:30 met de eerste 6 en die moeten uiterlijk maandag om 18 uur gefinished zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, er loopt dus de hele tijd iemand. Dan moet je stevig doorlopen om dat in een weekend te doen.
De noten?quote:Op maandag 10 juni 2019 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En toch kom ik terug bij die van NRC, kan er niet de vinger op leggen waar hem dat in zit.
https://www.nrc.nl/nieuws/2007/09/19/brownies-11394900-a1263265quote:Op maandag 10 juni 2019 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De noten?
Heb je daar ook een recept voor, je gaf alleen de ingredienten
Mehquote:Op maandag 10 juni 2019 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws/2007/09/19/brownies-11394900-a1263265
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meh
De eerste 4 artikelen hebben we u cadeau gedaan.
Ook dit artikel lezen?Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
DuckDuckGo haar browser maakt dat erg gemakkelijk, heb ik speciaal daarvoor.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.
Ik kan het recept anders wel ff omrekenen naar 250 gram boter.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
[..]na 3 x lezen, snap ik de opmerking van Zet.
@:Molo: hoe lees jij XL en XXL of XS? in kledingetiketten bijvoorbeeld.
@:Piet en Vanyel: nu heb ik 3 prefecte brownie recepten.![]()
Terwijl die van Kayotic zoek is op inet.
Het héle pakje boter heeft een voordeel, ja
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meh
De eerste 4 artikelen hebben we u cadeau gedaan.
Ook dit artikel lezen?Voor de volledigheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voor ongeveer 25 brownies:
225 g roomboter, in stukken
225 g pure chocolade (met mini-maal 64% cacao), grof gehakt
75 g walnoten, grof gehakt
4 eieren
½ theelepel zout
200 g bruine basterdsuiker
190 g fijne kristalsuiker
125 g bloem
extra: een vierkant bakblik (24 bij 24 cm), ingevet met boter of bekleed met bakpapier
Verwarm de oven voor op 175 graden. Smelt de boter samen met de chocolade in een steelpannetje op heel laag vuur en laat het mengsel afkoelen tot het lauw is. Strooi de walnoten uit over een bakplaat en rooster ze 5 – 8 minuten in de oven. Breek de eieren boven een beslagkom en klop ze met een elektrische mixer schuimig. Voeg het zout en de suiker toe en blijf kloppen tot een dikke vla.
Roer er eerst de chocoladeboter en walnoten door en spatel er daarna zo luchtig mogelijk de bloem door. Schenk het beslag in het bakblik en bak de brownies in het midden van de oven in 35-45 minuten gaar.
Laat de cake afkoelen in de vorm en snijd hem in blokken.Spoilers!
quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, voorlopig doe ik het even zonder x pakjes boter.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan het recept anders wel ff omrekenen naar 250 gram boter.
Nee, niet chocoladig genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:20 schreef AnneX het volgende:
Zeg Piet: een vraagje aan jou als enorme wandelende recepten juke box: zou een pakje chocolade boter smelten ook een idee zijn.
( ik zat de reepten en de verschillen door te lezen).
Of zitten daar als kant en klaar dan verkeerde toevoegingen in?
(het was wel lekker vroegúh op de boterham van moeders. Net als kokosbrood) .
Daar hou ik ook niet van. Gekochten zijn altijd zo.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:10 schreef kwakz0r het volgende:
@:bluezz sterkte, toch maar veel pijnstilling nemen dan...
Ik houd niet van cakeige brownies. Luchtig kloppen en bloem spatelen klinkt als cakeige brownies. Meh.
Dat is redelijk bekend, itt een X dagquote:Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
@:Piet en Vanyel: nu heb ik 3 prefecte brownie recepten.![]()
Terwijl die van Kayotic zoek is op inet.
Het héle pakje boter heeft een voordeel, ja
Getver zet... Nare shit datquote:Op maandag 10 juni 2019 12:09 schreef golfer het volgende:
Laatste B. update:
gaat waarschijnlijk een wat langduriger verblijf in het zkh worden, want de MDL-arts adviseert haar om, zodra de pancreasontsteking iets verminderd en verbeterd is meteen over te gaan met de operatie van het verwijderen van de galblaas. De kans is namelijk reëel aanwezig dat anders binnen 3 weken de alvleesklier weer gaat ontsteken.
quote:Op maandag 10 juni 2019 12:09 schreef golfer het volgende:
Laatste B. update:
gaat waarschijnlijk een wat langduriger verblijf in het zkh worden, want de MDL-arts adviseert haar om, zodra de pancreasontsteking iets verminderd en verbeterd is meteen over te gaan met de operatie van het verwijderen van de galblaas. De kans is namelijk reëel aanwezig dat anders binnen 3 weken de alvleesklier weer gaat ontsteken.
Laatste B. update:
Jompelt meequote:Op maandag 10 juni 2019 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Egopost:
Mensen, ik doe even een voorzichtig![]()
Zaterdag had ik een verschrikkelijke dag, zo ontzettend veel pijn aan mijn been, kon in huis haast geen kant op (voelde alsof er een heel strak verband om zat, van lies tot halverwege de kuit). Zondagochtend stond ik op, nauwelijks last en 's nachts niet wakker geworden van de pijn. Gisteren een eindje gelopen (200 meter) nul last. Rest van de dag ook niet. Weer heerlijk geslapen (weer niet wakker geworden van de pijn, 2e keer sinds het begon) en net bijna 800 meter gelopen. Ook nul pijn. Zou het dan zou het dan de goede kant op gaan?
Oh bah wat ellendig.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:09 schreef golfer het volgende:
Laatste B. update:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 10 juni 2019 12:59 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2019 12:59 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 10 juni 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2019 13:04 schreef AnneX het volgende:
[..]Ja, morgen moet ik eerst naar een uitvaart (kan meerijden) en in de middag naar de apotheek (daar doen ze iets verkeerd, krijg nu medicatie tot aan het eind der tijden geloof ik), en dan fiets ik langs een brievenbus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben braaf, en luister naar je, nu doe ik niets meer, blijf lekker thuis, proberen een blouse af te maken.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 10 juni 2019 13:02 schreef AnneX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik als iks elquote:Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk moet je nu het origineel ook eens proberen. Die probeerde ik destijds aan te raden, niet deze.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 11:10 schreef kwakz0r het volgende:
@:bluezz sterkte, toch maar veel pijnstilling nemen dan...
Ik houd niet van cakeige brownies. Luchtig kloppen en bloem spatelen klinkt als cakeige brownies. Meh.
Precies. Niets cakeigs aan. Ik zal het origineel ook een keer proberen. Eerst deze batch maar eens opmaken de komende weken.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies zo zompig als ze moeten zijn. Behalve aan de randjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 10 juni 2019 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Trek, dorst, moet plassen...
Maar ja
Herkenbaar. Hier ligt de Bengaal te slapen en zelfs te dromen. Zo zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Trillende voetjes, alles?quote:Op maandag 10 juni 2019 14:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier ligt de Bengaal te slapen en zelfs te dromen. Zo zoet
Awwwwquote:
Vitamine D laten prikken?quote:Op maandag 10 juni 2019 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ok, ook even klagen:
Ik ben ZO moe. De hele tijd. Ik slaap voldoende, ik eet en drink oke, ik doe niet heel veel dus ik snap er niks van.
Dat had ik ook. Ze was eigenlijk nog veelzijdiger dan ik dacht.quote:Op maandag 10 juni 2019 14:32 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, ik wilde in de tuin werken en val in de herh. van Martine Bijl.
Zit ik met tranen in mijn ogen te kijken.
Eerst herkenning voor ouwe liedjes, dan glimlachen om de comédienne, dan bewondering voor de tekst vertalingen, en dan het verdriet.
Dat hoofdquote:
Ik heb een n voor je in de aanbieding. Hebben?quote:Op maandag 10 juni 2019 14:45 schreef Myraela het volgende:
Meh, Rrrollend Rotterdam was een tegenvaller. Cevapcici was wel heel lekker, maar verder 2 flesjes met peking eend (formaat dunne sigaar - 6 euro) die niet lekker waren en een smakeloze 'pittige' pita kip. De pita zelf was wel lekker, maar wat smaak erin was ook wel fijn geweest.
Uiteindelijk maar een patatje Bram gehaald.
..helpt vast wat voor..quote:
quote:De groep is leuker dan ik dacht.
Richting de white thai. Ook een fietstoer daar?quote:Op maandag 10 juni 2019 15:58 schreef Kreator het volgende:
Met fietstaxi door de stad was wel een ervaring. Morgen naar het noordwesten. Nu redelijk bezopen. De groep is leuker dan ik dacht.
Gelukkig (groep), ga zo door (bezopen). Slaap lekker straks!quote:Op maandag 10 juni 2019 15:58 schreef Kreator het volgende:
Met fietstaxi door de stad was wel een ervaring. Morgen naar het noordwesten. Nu redelijk bezopen. De groep is leuker dan ik dacht.
Gewoon één grote chaos in de sfad. Filmpjes staan alleen op camera.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:00 schreef minilot het volgende:
[..]
..helpt vast wat voor..
[..]![]()
![]()
Leuk om vanuit den verre van je horen! Wat was er met de taxi dan?
Voor een foto verslag wachten we (on)geduldig totdat je weer terug bent. Door jouw verslagen hier weten we dat ons veel moois te wachten staatquote:Op maandag 10 juni 2019 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon één grote chaos in de sfad. Filmpjes staan alleen op camera.
@:z80
We gaan naar Mai Chau. Rondfietsen idd.
Vind het wel een hele bijzondere ervaring tot nu toe toe. Het leven is hier echt compleet anders. En het is warm.
Vanavond emt de groep gegeten en dat was bijzonder lekker. Foto's op camera..
Eten is daar inderdaad goed. De koffie ook. Als je thuis een koffie machine hebt waar hele bonen in gaan dat is het zeker de moeit waard om van verschillende soorten wat mee te nemen.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon één grote chaos in de sfad. Filmpjes staan alleen op camera.
@:z80
We gaan naar Mai Chau. Rondfietsen idd.
Vind het wel een hele bijzondere ervaring tot nu toe toe. Het leven is hier echt compleet anders. En het is warm.
Vanavond emt de groep gegeten en dat was bijzonder lekker. Foto's op camera..
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 juni 2019 16:34 schreef Tele6 het volgende:
aan @:Bluezz en @:golfer wat vervelend dat je nu in het ziekenhuis moet blijven. Sterkte beiden.
voor @:Lonaa ook
op @:Kaatje1 d'r kuit
Ik ben vandaag jarig
Mijn oma en tante zijn op bezoek geweest. Ik heb tekenpapier, gelpennen, potloden en een kalligrafieset gehad. We zijn in de stad gaan lunchen, hebben er wat rondgewandeld en een ijsje gegeten.
Het was markt, en er stonden wat kraampjes met tweedehands spullen. Mijn tante wilde wat kopen voor mijn neef, die binnenkort jarig is. Hij spaart messen, en ze zag een behoorlijk indrukwekkend zwaard met schede liggen. De verkoper vroeg 30 euro, en dat had m'n tante er echt niet voor over. Slaagt mijn oma erin om er 10 euro vanaf te krijgen. Mijn oma is een held
aan @:Bluezz en @:golfer wat vervelend dat je nu in het ziekenhuis moet blijven. Sterkte beiden.
Ik ben vandaag jarig
Mijn oma en tante zijn op bezoek geweest. Ik heb tekenpapier, gelpennen, potloden en een kalligrafieset gehad. We zijn in de stad gaan lunchen, hebben er wat rondgewandeld en een ijsje gegeten.
Het was markt, en er stonden wat kraampjes met tweedehands spullen. Mijn tante wilde wat kopen voor mijn neef, die binnenkort jarig is. Hij spaart messen, en ze zag een behoorlijk indrukwekkend zwaard met schede liggen. De verkoper vroeg 30 euro, en dat had m'n tante er echt niet voor over. Slaagt mijn oma erin om er 10 euro vanaf te krijgen. Mijn oma is een held
Ja, dat is die tantequote:Op maandag 10 juni 2019 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Klinkt als een erg gezellige dag. En leuke cadeaus ook. Is dit die tante waar je laatst zo goed mee hebt kunnen praten?
En wat een oma, afdingen (ik krijg dat echt niet voor elkaar)
Hehequote:Op maandag 10 juni 2019 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuit, niet kut.
En gefeliciteerd Tele
Laatste B. update:
Ik hoop het echt en jompel even voorzichtig met je meequote:Op maandag 10 juni 2019 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Egopost:
Mensen, ik doe even een voorzichtig![]()
Zaterdag had ik een verschrikkelijke dag, zo ontzettend veel pijn aan mijn been, kon in huis haast geen kant op (voelde alsof er een heel strak verband om zat, van lies tot halverwege de kuit). Zondagochtend stond ik op, nauwelijks last en 's nachts niet wakker geworden van de pijn. Gisteren een eindje gelopen (200 meter) nul last. Rest van de dag ook niet. Weer heerlijk geslapen (weer niet wakker geworden van de pijn, 2e keer sinds het begon) en net bijna 800 meter gelopen. Ook nul pijn. Zou het dan zou het dan de goede kant op gaan?
Mooi zoquote:Op maandag 10 juni 2019 15:58 schreef Kreator het volgende:
Oh ja, dit ging ik ook nog zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt en jompel even voorzichtig met je mee
Ik ben vandaag jarig
Bummerquote:Op maandag 10 juni 2019 14:45 schreef Myraela het volgende:
Meh, Rrrollend Rotterdam was een tegenvaller. Cevapcici was wel heel lekker, maar verder 2 flesjes met peking eend (formaat dunne sigaar - 6 euro) die niet lekker waren en een smakeloze 'pittige' pita kip. De pita zelf was wel lekker, maar wat smaak erin was ook wel fijn geweest.
Zelfde hier ja, herstel was ook snel destijds.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef minilot het volgende:
J. laat mij desgevraagd weten dat -ie z'n weggehaalde galblaas nog geen moment heeft gemist, maar leuk is anders natuurlijk.. Balen hoor Bloes, dikke kus voor je!
Wij zijn qua uit eten ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 10 juni 2019 14:45 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat B. nog wel tot eind volgende week moet blijven.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Sterkte B. Hoe lang moet je blijven denk je?
Ik snap hier niets van. Kan je het in gewoon begrijpbaar Nederlands aan een niet agrariër of militair uitleggen?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:25 schreef derLudolf het volgende:
Ben op de trekkertrek, defensie was er ook met twee Leopards. Er dacht iemand dat het een goed idee was om door het spoor waar die dingen haaks om gingen de parkeerplaats te verlaten. Dat gaat niet goed natuurlijk.
Er stond al vrij snel een YA4440 paraat met een ketting. Iemand van hogere rang kwam er bij en zei dat het op eigen risico is. Toen stapte hij uit om in discussie te gaan. Die vent was gewoon straal bezopen, toen hebben ze hem laten staan![]()
Er kwam een prutswr vast te staan in de sporen van een militair voertuig , omdat ie dwars over de sporen van dat voertuig heen reed.. toen stond ie vast. Toen kwam er een agrarisch voertuig bij en toen vo d een militair er iets van en toen bleek de prutser dronken te zijn dus toen hebben ze de dronken prutser laten staanquote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Kan je het in gewoon begrijpbaar Nederlands aan een niet agrariër of militair uitleggen?
Is er nog wat over?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Bohh. Ik had tortilla chips gemaakt en ze toen opgestapeld met pulled pork met bbqsauss en cheddarkaas. Even in de oven, afmaken met mais, wortel, aovocado en zure room.
Dat maakt het al iets duidelijker, dank je.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:32 schreef Barreltje het volgende:
Er kwam een prutswr vast te staan in de sporen van een militair voertuig , omdat ie dwars over de sporen van dat voertuig heen reed.. toen stond ie vast. Toen kwam er een agrarisch voertuig bij en toen vo d een militair er iets van en toen bleek de prutser dronken te zijn dus toen hebben ze de dronken prutser laten staan
Correct. Zeer waarschijnlijk. Het agrarisch voertuig zou ook militair kunnen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Er kwam een prutswr vast te staan in de sporen van een militair voertuig , omdat ie dwars over de sporen van dat voertuig heen reed.. toen stond ie vast. Toen kwam er een agrarisch voertuig bij en toen vo d een militair er iets van en toen bleek de prutser dronken te zijn dus toen hebben ze de dronken prutser laten staan
Dat is mijn interpretatie van het verhaal.. Ik kan er ook HELEMAAL naast zitten..quote:Op maandag 10 juni 2019 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt het al iets duidelijker, dank je.
Je bedoelt iemand zonder enig praktisch technisch inzicht?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Kan je het in gewoon begrijpbaar Nederlands aan een niet agrariër of militair uitleggen?
Je bent niet echt heel handig in dingen uitleggenquote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand zonder enig praktisch technisch inzicht?
Kun je een voorstelling maken wat er gebeurd als een rups voertuig (Leopard) haaks om gaat?
En dat je daar met een gewone auto door gaat.
En een YA4440 is de gewone standaard 4 tons Daf vrachtwagen. In jou tijd de YA314.
Doe niet zo denigrerend zeg...quote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand zonder enig praktisch technisch inzicht?
Kun je een voorstelling maken wat er gebeurd als een rups voertuig (Leopard) haaks om gaat?
En dat je daar met een gewone auto door gaat.
En een YA4440 is de gewone standaard 4 tons Daf vrachtwagen. In jou tijd de YA314.
Waar zijn de jalapeños?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Bohh. Ik had tortilla chips gemaakt en ze toen opgestapeld met pulled pork met bbqsauss en cheddarkaas. Even in de oven, afmaken met mais, wortel, aovocado en zure room.
Hear hear.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend zeg...
![]()
We zijn niet allemaal boeren die geilen op grote machines al dan niet aangedreven door diesel motoren...
Hoek van 90 graden maken zonder van zijn plek te komen. Dus rond zijn eigen as draaien.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent niet echt heel handig in dingen uitleggen
Wat is "haaks omgaan"?
Het hebben van technisch inzicht heeft niet direct te maken met het zijn van agrarisch ondernemer (wat ik ook niet ben).quote:Op maandag 10 juni 2019 18:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend zeg...
![]()
We zijn niet allemaal boeren die geilen op grote machines al dan niet aangedreven door diesel motoren...
ohohohquote:Op maandag 10 juni 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Dank u. En dat laatste lijkt me idd evident.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoek van 90 graden maken zonder van zijn plek te komen. Dus rond zijn eigen as draaien.
En dat geeft een behoorlijk gat in het grasveld.
Dan zul je eerst moeten weten wat een Leopard is. Als je er vergeet tank bij te zetten.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het hebben van technisch inzicht heeft niet direct te maken met het zijn van agrarisch ondernemer (wat ik ook niet ben).
Is ook meer een constatering ipv waardeoordeel.
Gebruik gewoon termen die normale mensen ook snappen. Heeft niks van doen met technisch inzicht...quote:Op maandag 10 juni 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het hebben van technisch inzicht heeft niet direct te maken met het zijn van agrarisch ondernemer (wat ik ook niet ben).
Team Ludolf hoor mensen. Prima te begrijpen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En het spuien van technische vaktermen heeft weinig te maken met technisch inzicht.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Juistemquote:Op maandag 10 juni 2019 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En het spuien van technische vaktermen heeft weinig te maken met technisch inzicht.
Meer met (gebrek aan) didactisch inzicht.
Het hebben van technisch inzicht heeft ook amper een aars te maken met je typenummerverhaalquote:Op maandag 10 juni 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 10 juni 2019 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan zul je eerst moeten weten wat een Leopard is. Als je er vergeet tank bij te zetten.
Vervolgens begin je over een YA4440. Noem dat ding gewoon een legertruck.
Nee hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik de enige die BBQsaus niet lekker vind?
Dat, ik kon het helemaal volgen, behalve dat YA dingquote:Op maandag 10 juni 2019 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Het hebben van technisch inzicht heeft ook amper een aars te maken met je typenummerverhaal
Wel een spannend verhaalquote:Op maandag 10 juni 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat, ik kon het helemaal volgen, behalve dat YA ding
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee hoor
Niet te vreten en allesoverheersend die zut
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:15 schreef Molo het volgende:
De brownies staan in de oven, ik herhaal, de brownies staan in de oven
Dat is prima toch?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een lekkere BBQ-saus en doe een beetje door mn pulled pork. Dan is het prima. Ik eet het niet zo ergens bij, want niet te vreten.
Herkenbaar. Nou ja, bij een (niet-culinaire) BBQ dan. En anders satésaus (mits lekker) of mengsel van mayo en ketchup.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:24 schreef Molo het volgende:
Vroeger deed ik overal whisky cocktailsaus bij, lekker man
Mijn moeder kende marinades of kruiden/specerijen niet in haar 'koken' dus dan werd een stukje gegrilde kip een stuk lekkerder
Nog steeds nostalgische gevoelens bij
Dat is hier al geweest. Met flink wat regen erbij. Nu droog.quote:
Hier nu ook. Een half uur eerder dan volgens buienradar of weeronline. Blij dat ik net een rondje ben gaan lopen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Had saté van haas, mals maar droog, volgende keer weer procureur. Satésaus, salades, stokbrood, tzatziki, olijven en peperoni. Na crème brulee, die koelt nu af.
Niks mis met mengsel mayo/ketchup. Doe ik nog steeds bij mijn frietjesquote:Op maandag 10 juni 2019 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nou ja, bij een (niet-culinaire) BBQ dan. En anders satésaus (mits lekker) of mengsel van mayo en ketchup.
Barbaars, ik weet het
Hoezee!quote:
Leopards worden volgens mij regelmatig in de media genoemd. We hebben het toch ook over F16's en JSF's?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Het hebben van technisch inzicht heeft ook amper een aars te maken met je typenummerverhaal
Procureur is lekker van de grill. Marineer het vaak met knoflook, olie en Provençaalse kruiden. Saté is altijd kippendij hierquote:Op maandag 10 juni 2019 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Had saté van haas, mals maar droog, volgende keer weer procureur. Satésaus, salades, stokbrood, tzatziki, olijven en peperoni. Na crème brulee, die koelt nu af.
En nu de virtuele duiven.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoezee!
*gooit viruele rijst*
Want anders gaan de duiven deaud.
quote:
Nee. Dan is het een rupsberger/bergingstank. Of takeldoos. De Leopard (type 1,2 of 3) is een pantserrupsaanvalvoertuig.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leopards worden volgens mij regelmatig in de media genoemd. We hebben het toch ook over F16's en JSF's?
Ik zal de volgende keer pantserbergvoertuig zeggen
Had zaterdag op de straat BBQ (organiseer ik sinds 4 jaar) 3 kilo saté van kippendij, werd verslonden,quote:Op maandag 10 juni 2019 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Procureur is lekker van de grill. Marineer het vaak met knoflook, olie en Provençaalse kruiden. Saté is altijd kippendij hier
Ook weleens lekkerquote:Op maandag 10 juni 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu trouwens een ouderwetse AGV: gekookte aardappels met roomboter en zout, spinazie a la crème en een cordon bleu
Heb die van Vanyel gemaakt, maar die van jou ook opgeslagen, volgende keerquote:
Speklap in je soep??quote:Op maandag 10 juni 2019 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook weleens lekker
Hier aten we soep.
Tomatensoep want dat is zo lekker.
Bij het opscheppen leek het verdacht op roerbak-AGV.
Aardappelblokjes, diepvries italiaanse groenten en reepjes speklap om precies te zijn.
Ergens ging iets mis maar het smaakte prima
Nou niet helemaal.quote:
Één keer soepgroenten in gedaan, was smerigquote:Op maandag 10 juni 2019 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat ze zonder kijken niet soepgroente maar een aardappelschotel erin gegooid had ofzo?
Ik doe soberso geen soepgroente in de tomatensoep, maar soit.
Heet water erin werkt om leeg te maken. Al kosten die blikjes natuurlijk vrijwel niets.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:03 schreef z80 het volgende:
Hier pasta mat een saus van groenten en kalfsgehakt.
En me tong open gehaald met het aflikken van de deksel van de tomatenpuree. Kreng bleek akelig scherp. En de blikjes moeilijk compleet leeg te maken. Volgende keer even een voorraad tubes mee nemen bij de lidl. De blikjes waren nood. Was vergeten de voorraad aan te vullen en moest even in Nederland tomatenpuree halen.
Hier morgen ook de herkansing...quote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer soepgroenten in gedaan, was smerig![]()
Wel goeie, morgen soepje maken, tomatenlinzen ofzo![]()
Ah!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.
In de supermarkt opperde iemand ineens: mam, kunnen we niet gewoon speklapjes eten ipv soep?
Dus dat deden we
De smaak is het belangrijkstquote:Op maandag 10 juni 2019 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook weleens lekker
Hier aten we soep.
Tomatensoep want dat is zo lekker.
Bij het opscheppen leek het verdacht op roerbak-AGV.
Aardappelblokjes, diepvries italiaanse groenten en reepjes speklap om precies te zijn.
Ergens ging iets mis maar het smaakte prima
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De smaak is het belangrijkst
Owh wacht, je maakte ook roerbak AVG![]()
Fijn!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Hoi! Zonder koekoeksklok.
Voel me iets beter mensen 😍
Goed nieuws!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben Grieks gehaald. De Griek hier is niet zo superieur als die in Barendrecht en die in Dordrecht maar zeker niet slecht.
En ik kan weer autorijdenDat geeft de burger weer moed.
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:16 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanuit een Duitse gasthof met koekoeksklok
Een takeldoos is een YB616/626 of YBZ3300 (die laatste was er ook trouwens)quote:Op maandag 10 juni 2019 19:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Dan is het een rupsberger/bergingstank. Of takeldoos. De Leopard (type 1,2 of 3) is een pantserrupsaanvalvoertuig.
Ja inderdaad. Ik was vorige week echt een gevaar. Te langzaam rijden, gordel vergeten, te veel risico nemen, vergeten hoe ik moet schakelen. Niet grappig.quote:
Goed om te horen!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje eigenlijk had je niet moeten gaan rijden dus...quote:Op maandag 10 juni 2019 20:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik was vorige week echt een gevaar. Te langzaam rijden, gordel vergeten, te veel risico nemen, vergeten hoe ik moet schakelen. Niet grappig.
Nee dag had ik zeker niet. Maar je moet het toch een keer proberen. En dat was echt niet het goede moment.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje eigenlijk had je niet moeten gaan rijden dus...
Fijn zegquote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Haha ook leukquote:Op maandag 10 juni 2019 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Mijn schoonmoeder heeft een klok van Goofy. Die maakt elk uur een grapje en een muziekje.
Leuk inderdaad die Duitse tenten.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha ook leuk
Dit klinkt kneuterig met zo'n klok, maar hey, prima gegeten met drie man inclusief soep vooraf voor ¤55![]()
Ben je bij de shoarma tent ook kwijt.
Niks mis met een goeie duitse gasthofquote:Op maandag 10 juni 2019 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha ook leuk
Dit klinkt kneuterig met zo'n klok, maar hey, prima gegeten met drie man inclusief soep vooraf voor ¤55![]()
Ben je bij de shoarma tent ook kwijt.
400 km?!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
`400km "rondje kindje ophalen" later was ik weer thuis.
Uk had leuke logeerpinksteren
En dan was je niet eens hierlangs geweest ook nogquote:Op maandag 10 juni 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
`400km "rondje kindje ophalen" later was ik weer thuis.
Uk had leuke logeerpinksteren
Nee dat was echt geen optie meer; ze is onderweg naar huis al 2x in slaap gesukkeld, en ik kon vanmiddag pas weg toen de stormschade hier onder controle wasquote:Op maandag 10 juni 2019 20:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En dan was je niet eens hierlangs geweest ook nog
En mijn ouders dus ook eerder deze week 400km om dr te halen.quote:
Mja logisch.. auto slaapt prima.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat was echt geen optie meer; ze is onderweg naar huis al 2x in slaap gesukkeld, en ik kon vanmiddag pas weg toen de stormschade hier onder controle was
Ah, ze was bij je ouders? Maar wat een wereldreis joh...quote:Op maandag 10 juni 2019 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
En mijn ouders dus ook eerder deze week 400km om dr te halen.
Ze is er wel zeker van: de vakantie moet op een camping. Liefst die camping. En liefst in dezelfde weken als mn broerquote:Op maandag 10 juni 2019 20:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja logisch.. auto slaapt prima.
Zeker na dit weekend
Jup; vanmorgen eerst bij schoonouders geholpen stormschade te fixen, en toen ff heen en weer.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ze was bij je ouders? Maar wat een wereldreis joh...
Een beter voelende Bluezzquote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Zevenkamp had ik vorige week een BBQ. En dat vond ik al een wereldreis met het OV (metro)quote:Op maandag 10 juni 2019 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup; vanmorgen eerst bij schoonouders geholpen stormschade te fixen, en toen ff heen en weer.
Moest ook nog wat ophalen bij familie in Zevenhuizen en Rotterdam; al met al leuke expeditie.
Zo tof dat je je expedities gewoon alleen doet (of mis ik iets?). Ik vind dat verschrikkelijk en ga dus maar gewoon nietquote:Op maandag 10 juni 2019 20:45 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Leuk om weer eens in het Rijks geweest te zijn. Laatste dag van de Rembrandt-tentoonstelling.
Niet alles gezien, maar dat komt wel weer. Museumjaarkaart tonen en je bent zo weer binnen.
Qua eten werd het een broodje warm vlees en broodje kroket bij Van Dobben op de hoek bij het Rembrandtplein
Vandaag met moeders en broertjequote:Op maandag 10 juni 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo tof dat je je expedities gewoon alleen doet (of mis ik iets?). Ik vind dat verschrikkelijk en ga dus maar gewoon niet
Wat nu Zevenkamp is was vroeger het gebied waar mijn opa en oma de weilanden en tuinderijen bezaten.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zevenkamp had ik vorige week een BBQ. En dat vond ik al een wereldreis met het OV (metro)
Broodje warm vlees, lekker! Al tijden niet meer ergens gezien. Geen broodje bapao erbij?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:45 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Leuk om weer eens in het Rijks geweest te zijn. Laatste dag van de Rembrandt-tentoonstelling.
Niet alles gezien, maar dat komt wel weer. Museumjaarkaart tonen en je bent zo weer binnen.
Qua eten werd het een broodje warm vlees en broodje kroket bij Van Dobben op de hoek bij het Rembrandtplein
Koekoek. Je voelt je beter dan eerder. Fijn om te lezen.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Kan je FWB niet mee?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo tof dat je je expedities gewoon alleen doet (of mis ik iets?). Ik vind dat verschrikkelijk en ga dus maar gewoon niet
Veel veranderd dus..quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat nu Zevenkamp is was vroeger het gebied waar mijn opa en oma de weilanden en tuinderijen bezaten.
Die ik uit het raam gegooid heb?quote:
Ja. Was mooi. Alle Rembrandts die het Rijks heeft zijn tentoongesteld. Wel heel erg drukquote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Broodje warm vlees, lekker! Al tijden niet meer ergens gezien. Geen broodje bapao erbij?
Was leuke tentoonstelling?
Wel handig als je dat kuntquote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag met moeders en broertje. Maar ik ga er ook wel alleen op uit. Wisselt een beetje. Dagje Leiden en München ging ik alleen idd. Ben vorig jaar met een groep naar de Gentse Feesten geweest. Dus tja. Waar ik zin in heb. Maar ik kan goed dingen alleen doen.
![]()
Ik mag alles eten, maar tot nu toe bleven een kwart banaan, een bakje bosbessenkwark en een cracker met jam er in. Dat was het enige voedsel in 2,5 dagen of zo. Heb wel een zetpil tegen de misselijkheid gevraagd als hulpmiddel. En toen ik gegeten had werd ik eindelijk warm. Nu doodmoe maar wil t nog ffuitstellen om te slapen. Vocht loopt langzamer in zodat ik nu ws niet 6x vannacht op mijn eigen naamtroon hoef te zitten.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Koekoek. Je voelt je beter dan eerder. Fijn om te lezen.
Is het dankzij de meds?
En wat mag je (niét) eten?
Dan lekker alleen de hort op tochquote:Op maandag 10 juni 2019 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ik uit het raam gegooid heb?
Nee. Maar voor hem het raam uit gooien ging dat ook al niet. Weinig ondernemend typje.
Ik dacht dat vast voedsel niet toegestaan was bij een acute pancreatitis. Omdat dat de zaken zou verergeren.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag alles eten, maar tot nu toe bleven een kwart banaan, een bakje bosbessenkwark en een cracker met jam er in. Dat was het enige voedsel in 2,5 dagen of zo. Heb wel een zetpil tegen de misselijkheid gevraagd als hulpmiddel. En toen ik gegeten had werd ik eindelijk warm. Nu doodmoe maar wil t nog ffuitstellen om te slapen. Vocht loopt langzamer in zodat ik nu ws niet 6x vannacht op mijn eigen naamtroon hoef te zitten.
Daar vind ik dus weinig aanquote:
Schetsen en studies vind ik soms nog mooier dan de eindwerken, vanwege het procesquote:Op maandag 10 juni 2019 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Was mooi. Alle Rembrandts die het Rijks heeft zijn tentoongesteld. Wel heel erg druk. Mooi om dat dan zo bij elkaar te zien. Dan zie je ook een paar schetsen/studies tot het definitieve werk.
Ik was er nog nooit geweest. Maar Eetsalon Van Dobben is tenminste nog een echte ouwe Amsterdamse zaak.
Is zo'n club voor mensen die niet zo enorm makkelijk vrienden maken zoals waar Krea naartoe ging geen idee dan?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar vind ik dus weinig aan
Ik wil graag de ervaring delen. Zelfs bij een wandeling of fietstochtje al ("Kijk, heb je dat gezien?", "Wat is het hier mooi he?", "Wow, wat is dat knap geschilderd" etc).
Achterhaald volgens de nieuwe inzichten. Net als sneller de galblaas verwijderen. Trek m der maar uit hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vast voedsel niet toegestaan was bij een acute pancreatitis. Omdat dat de zaken zou verergeren.
Maar fijn dat je je wat beter voelt en hopelijk een betere nacht zult hebben
Nou, daar word je niet fysiek sterk van.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag alles eten, maar tot nu toe bleven een kwart banaan, een bakje bosbessenkwark en een cracker met jam er in. Dat was het enige voedsel in 2,5 dagen of zo. Heb wel een zetpil tegen de misselijkheid gevraagd als hulpmiddel. En toen ik gegeten had werd ik eindelijk warm. Nu doodmoe maar wil t nog ffuitstellen om te slapen. Vocht loopt langzamer in zodat ik nu ws niet 6x vannacht op mijn eigen naamtroon hoef te zitten.
Daar was ik al lid van toen ze net begonnen en het nog gratis was (20 jaar geleden ofzo)quote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is zo'n club voor mensen die niet zo enorm makkelijk vrienden maken zoals waar Krea naartoe ging geen idee dan?
Samen dingen doen en vrienden maken
Totaal geen last van. Maar ik ben van nature ook wel een einzelgangerquote:Op maandag 10 juni 2019 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar vind ik dus weinig aan
Ik wil graag de ervaring delen. Zelfs bij een wandeling of fietstochtje al ("Kijk, heb je dat gezien?", "Wat is het hier mooi he?", "Wow, wat is dat knap geschilderd" etc).
Sorryquote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterhaald volgens de nieuwe inzichten. Net als sneller de galblaas verwijderen. Trek m der maar uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |