Ja dat dus..quote:
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correctquote:
Ja, bedankt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijvenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correct
Ned nied?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
You just did.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
Die filmpjesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je browniesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
Wieeeee heeft een goed recept voor mij?
Graag ook in kleine porties te maken![]()
![]()
![]()
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarponequote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishutquote:Op zondag 9 juni 2019 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je brownies
Integratie enzo
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishut
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarpone
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebakOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Preciesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?
Deze is lekker ja. @Vanyel gaf me de tip een tijdje terug.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebak
Uitzittenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doe ik aan een zo'n lokaal droog kriebelplekje in mijn keel?
Groot glas sterke drank, gorgelen.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi dat dat helpt. Ik vind dat echt rotspul, trachitolquote:Op zondag 9 juni 2019 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trachitol lijkt te werken. Dit is echt irritant. Ik stikte er net bijna in.
Ik vind het een van de weinige dingen die echt helpen. Stukken better dan Strepsils in elk geval. Thee met honing en citroen werkt ook maar even.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat helpt. Ik vind dat echt rotspul, trachitol
Ik zou ook niet weten wat het is maar bij keel dingen helpt gorgelen met sterke drank steengoedquote:Op zondag 9 juni 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jullie wel handig hoorDe lichamen van J en mij werken echt tegenovergesteld. Hij heeft nog nooit een droog keelplekje gehad en doet
![]()
alsof ik gek ben
Het is echt zo'n raar en onaangenaam gevoel. Slikken is dan ook heel gek. En wat het precies is, geen ideequote:Op zondag 9 juni 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jullie wel handig hoorDe lichamen van J en mij werken echt tegenovergesteld. Hij heeft nog nooit een droog keelplekje gehad en doet
![]()
alsof ik gek ben
Oh nee, puur persoonlijk hoor! Ik krijg gewoon een naar gevoel van verdoofde, dikke tong en zoquote:Op maandag 10 juni 2019 00:40 schreef minilot het volgende:
Wat heb je (als zorgprofessional, dus betrouwbaar) tegen op trachitol, Isa? Het verdooft wel lekker succesvol!
Overigens ben ik met J, Lucky, ik ken het eigenlijk ook niet. Maar het klinkt vervelend!
Maar ook naarder dan zo'n voor mij volkomen mysterieus droog keelplekje?quote:Op maandag 10 juni 2019 00:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, puur persoonlijk hoor! Ik krijg gewoon een naar gevoel van verdoofde, dikke tong en zo
Ik vind een doof gevoel in mijn mond naarder dan een heleboel andere dingen. Tenzij heel noodzakelijk wil ik bij de tandarts ook nooit een verdoving. Gaatje vullen altijd zonder.quote:Op maandag 10 juni 2019 00:54 schreef minilot het volgende:
Maar ook naarder dan zo'n voor mij volkomen mysterieus droog keelplekje?
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.quote:Op maandag 10 juni 2019 00:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind een doof gevoel in mijn mond naarder dan een heleboel andere dingen. Tenzij heel noodzakelijk wil ik bij de tandarts ook nooit een verdoving. Gaatje vullen altijd zonder.
Jij bent raarquote:Op maandag 10 juni 2019 00:58 schreef minilot het volgende:
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.
Vind ik wel een leuk stukje omdenkenquote:Op maandag 10 juni 2019 00:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Aha, duidelijk! Ik vind het juist altijd wel geinig, verdoofde stukken lijf. Raar, maar allerminst vervelend.
Daar is de cul chat toch voor bedoeld?!quote:Op maandag 10 juni 2019 06:33 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah kwam de roparun toch uit Parijs?
Hopelijk gaat het beter met de pijnstilling van B. Idd!
En L-S ik gebruik dit topic ook vaak voor de grote filosofische (of taalkundige) vraagstukken hoor.. sommige dingen weet ik dat K. het niet intreseert, niet kent of er niet over wil weten![]()
Vooral omdat mini dan om 1 uur s nachts gaat googlen hoe het probleem opgelost kan worden
Groetjes terug uit een behaaglijk Nederland. Is het wel mooi daar? Is de reis goed gegaan?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Groetjes uit Hanoi. Het is hier onmenselijk warm..
X zondag?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar is de cul chat toch voor bedoeld?!![]()
Nog erger: bij zo een vraag, vraagt mn.X of jullie daar geen antwoord op hebben...![]()
Goeiemorgen op de laatste X zondag.
Vanaf nú doen we weer normaal tot Kerstmis met x vrije dagen en zo.
En waar zou de X dan voor moeten staan?quote:
Wel vreemd, ik heb het recept dat ik uit de NRC plukte in OneNote gezet, en dat is iets anders. Die vuilbakken doen aan geschiedvervalsing.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze is lekker ja. @:vanyel gaf me de tip een tijdje terug.
quote:250 gram roomboter, in stukken
250 gram pure chocolade (met minimaal 70% cacao), grof gehakt
100 gram walnoten, grof gehakt
4 eieren + 2 eidooiers
200 g bruine basterdsuiker
200 g fijne kristalsuiker
een snuf zout
100 g bloem
extra: een rechthoekig bakblik, ingevet met boter en bestoven met bloem
Wodkaquote:Op zondag 9 juni 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had een paar maanden geleden hier het perfecte brownie recept gepost, Mar kan get ff niet vindenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isquote:
Sterkte meid, pijn is kut.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isDus meer oxy maar daar ben ik zo sloom van
Straks lekker douchen proberen. Verder eet ik bijna niks. Zit al vol als ik er naar kijk en wordt er misselijk van. Ik verstouw 4 ltr vocht via infuus voel me opgeblazen en moet steeds plassen (logisch)Tis allemaal gewoon k*t eerlijk gezegd.
Hoe zijn de loempia's?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Wat een klote zooi. Maar toch maar wat meer oxy, dan maar sloom want pijn is ook geen doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi. Ik gebruik te weinig pijnstilling volgens de dokter, dus vanochend vroeg was het niet te harde. Ze zeggen allemaal dat het een enorm pijnlijk landurig iets isDus meer oxy maar daar ben ik zo sloom van
Straks lekker douchen proberen. Verder eet ik bijna niks. Zit al vol als ik er naar kijk en wordt er misselijk van. Ik verstouw 4 ltr vocht via infuus voel me opgeblazen en moet steeds plassen (logisch)Tis allemaal gewoon k*t eerlijk gezegd.
Aha, er loopt dus de hele tijd iemand. Dan moet je stevig doorlopen om dat in een weekend te doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 06:27 schreef PdeHoog het volgende:
En @:derLudolf: om antwoord te geven op je vraag over de te rennen afstsnd:
De renners die jij ziet komen uit Hamburg en lopen 560km in een team van 8 lopers. Die lopers lopen in twee teams van 4 elke keer 50km om en om in estafette-vorm (renner loopt 1-2km en wordt dan weer afgewisseld) en worden beschermd en begeleid door tenminste drie fietsers.
Valt toch mee? 36 graden en nog geen 60% vocht.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:23 schreef Kreator het volgende:
Valt meequote:Op maandag 10 juni 2019 09:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch mee? 36 graden en nog geen 60% vocht.
Hij is nog niet in Ho Chi Minh. Zelfde temperatuur maar een stuk meer vocht in de lucht.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Valt mee??? Da’s 12 graden teveel voor prettig weer
Ok, Vietnam stond al niet op mijn lijst, maar nu komt het er niet eens meer in de buurtquote:Op maandag 10 juni 2019 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Hij is nog niet in Ho Chi Minh. Zelfde temperatuur maar een stuk meer vocht in de lucht.
En ik weet niet waar hij allemaal langs komt maar het kwik kan maar zo richting 40 graden zonder wind gaan. Voor mij heerlijk weer. Voor andere iets te veel.
Die was ook lekker ja. En toch kom ik terug bij die van NRC, kan er niet de vinger op leggen waar hem dat in zit.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had een paar maanden geleden hier het perfecte brownie recept gepost, Mar kan get ff niet vinden
Hebbus
Ik heb brownies gebakken volgens dit recept
230 g Bittere chocolade
130 g Boter
140 g Meel
210 g Donkerbruine basterdsuiker
1/2 TL Bakpoeder
1/4 TL zout
Vanille extract of het merg van 1 stokje
3 Eieren
100 gram gebroken bittere choclade
Boter en Chocolade au bain marie zachtjes smelten, onderwijl de andere ingredienten mengen zonder het meel en de gebroken chocolade. Gesmolten chocolade toevoegen, dan voorzichtig het meel erdoor zeven. Hiena de gebroken chocolade erdoor.
Lage bakvorm met bakpapier beleggen en het mengsel erin gieten.
20-25 minuten bakken bij 180 graden,
Jum Jum Jum
plakkerige chocoladige goedheid.
Vietnam is een heerlijk land. Zeker in het begin van het jaar. In februari is het rond Hanoi tussen de 20 en 25 graden. Ga je naar het buitengebied is het nog wat koeler. En Sa Pa is met 10 graden overdag koud. Het zijden is altijd warm/heet. Enkel meer of minder regen.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ok, Vietnam stond al niet op mijn lijst, maar nu komt het er niet eens meer in de buurt
Nog steeds. Hanburg is een extra route om de Parijsroute te ontlasten.quote:Op maandag 10 juni 2019 06:33 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah kwam de roparun toch uit Parijs?
Bluezzquote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op maandag 10 juni 2019 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bluezzik vind het ongelooflijk k*t voor je 😘😘
Vanuit Parijs moeten teams gemiddeld 11km per uur kunnen lopen. Ze starten zaterdag om 11:30 met de eerste 6 en die moeten uiterlijk maandag om 18 uur gefinished zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, er loopt dus de hele tijd iemand. Dan moet je stevig doorlopen om dat in een weekend te doen.
De noten?quote:Op maandag 10 juni 2019 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En toch kom ik terug bij die van NRC, kan er niet de vinger op leggen waar hem dat in zit.
https://www.nrc.nl/nieuws/2007/09/19/brownies-11394900-a1263265quote:Op maandag 10 juni 2019 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De noten?
Heb je daar ook een recept voor, je gaf alleen de ingredienten
Mehquote:Op maandag 10 juni 2019 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws/2007/09/19/brownies-11394900-a1263265
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meh
De eerste 4 artikelen hebben we u cadeau gedaan.
Ook dit artikel lezen?Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
DuckDuckGo haar browser maakt dat erg gemakkelijk, heb ik speciaal daarvoor.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de koektrommel uitvegen en de nrc kruimels verwijderen.
Ik kan het recept anders wel ff omrekenen naar 250 gram boter.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
[..]na 3 x lezen, snap ik de opmerking van Zet.
@:Molo: hoe lees jij XL en XXL of XS? in kledingetiketten bijvoorbeeld.
@:Piet en Vanyel: nu heb ik 3 prefecte brownie recepten.![]()
Terwijl die van Kayotic zoek is op inet.
Het héle pakje boter heeft een voordeel, ja
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meh
De eerste 4 artikelen hebben we u cadeau gedaan.
Ook dit artikel lezen?Voor de volledigheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voor ongeveer 25 brownies:
225 g roomboter, in stukken
225 g pure chocolade (met mini-maal 64% cacao), grof gehakt
75 g walnoten, grof gehakt
4 eieren
½ theelepel zout
200 g bruine basterdsuiker
190 g fijne kristalsuiker
125 g bloem
extra: een vierkant bakblik (24 bij 24 cm), ingevet met boter of bekleed met bakpapier
Verwarm de oven voor op 175 graden. Smelt de boter samen met de chocolade in een steelpannetje op heel laag vuur en laat het mengsel afkoelen tot het lauw is. Strooi de walnoten uit over een bakplaat en rooster ze 5 – 8 minuten in de oven. Breek de eieren boven een beslagkom en klop ze met een elektrische mixer schuimig. Voeg het zout en de suiker toe en blijf kloppen tot een dikke vla.
Roer er eerst de chocoladeboter en walnoten door en spatel er daarna zo luchtig mogelijk de bloem door. Schenk het beslag in het bakblik en bak de brownies in het midden van de oven in 35-45 minuten gaar.
Laat de cake afkoelen in de vorm en snijd hem in blokken.Spoilers!
quote:Op maandag 10 juni 2019 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, voorlopig doe ik het even zonder x pakjes boter.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan het recept anders wel ff omrekenen naar 250 gram boter.
Nee, niet chocoladig genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:20 schreef AnneX het volgende:
Zeg Piet: een vraagje aan jou als enorme wandelende recepten juke box: zou een pakje chocolade boter smelten ook een idee zijn.
( ik zat de reepten en de verschillen door te lezen).
Of zitten daar als kant en klaar dan verkeerde toevoegingen in?
(het was wel lekker vroegúh op de boterham van moeders. Net als kokosbrood) .
Daar hou ik ook niet van. Gekochten zijn altijd zo.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:10 schreef kwakz0r het volgende:
@:bluezz sterkte, toch maar veel pijnstilling nemen dan...
Ik houd niet van cakeige brownies. Luchtig kloppen en bloem spatelen klinkt als cakeige brownies. Meh.
Dat is redelijk bekend, itt een X dagquote:Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
[..]na 3 x lezen, snap ik de opmerking van Zet.
@:Molo: hoe lees jij XL en XXL of XS? in kledingetiketten bijvoorbeeld.
@:Piet en Vanyel: nu heb ik 3 prefecte brownie recepten.![]()
Terwijl die van Kayotic zoek is op inet.
Het héle pakje boter heeft een voordeel, ja
Getver zet... Nare shit datquote:Op maandag 10 juni 2019 12:09 schreef golfer het volgende:
Laatste B. update:
gaat waarschijnlijk een wat langduriger verblijf in het zkh worden, want de MDL-arts adviseert haar om, zodra de pancreasontsteking iets verminderd en verbeterd is meteen over te gaan met de operatie van het verwijderen van de galblaas. De kans is namelijk reëel aanwezig dat anders binnen 3 weken de alvleesklier weer gaat ontsteken.
quote:Op maandag 10 juni 2019 12:09 schreef golfer het volgende:
Laatste B. update:
gaat waarschijnlijk een wat langduriger verblijf in het zkh worden, want de MDL-arts adviseert haar om, zodra de pancreasontsteking iets verminderd en verbeterd is meteen over te gaan met de operatie van het verwijderen van de galblaas. De kans is namelijk reëel aanwezig dat anders binnen 3 weken de alvleesklier weer gaat ontsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |