Hoezo? Je kunt toch duidelijk zien dat hij dik onderstuur heeft bij het opkomen van de baan?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef beantherio het volgende:
Alhoewel ik niet voor een straf voor Vettel ben is het natuurlijk flauwekul om te stellen dat ie geen kant meer op kon.
Kom, niet zo mild, je mag het er allemaal gewoon uitgooien.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:
In historisch perspectief natuurlijk een uiterst voorspelbare beslissing van de Hamilton fanclub die zich stewards en wedstrijdleiding noemen.
Ghehequote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom, niet zo mild, je mag het er allemaal gewoon uitgooien.
Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:
Wel graag. En crashen. Wel persoonlijk heel blijvenquote:
Hij ging niet links van het paaltje weer de baan opquote:Op zondag 9 juni 2019 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch duidelijk zien dat hij dik onderstuur heeft bij het opkomen van de baan?
Jaquote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
Zou mooi zijn als Hamilton de naam van de muur in stand houd
Oh je bent een troll. Ok weten we dat ook.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij ging niet links van het paaltje weer de baan op
Neequote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef pmponer het volgende:
Vet moet Ham gewoon blokken zodat charles de overwinning kan krijgen
Franse slag achter het stuurquote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe verklaar je Gasly zijn positie? Te vroeg gestopt?
Traagste strategie met de softs starten.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rode bandenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Racen was toch al niet toegestaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Mooi de race verneukt met de penalty, nu hoeft ham er niet echt voor te racen
Volledig terechte straf. Hamilton moest in de ankers om een aanrijding te voorkomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:
In historisch perspectief natuurlijk een uiterst voorspelbare beslissing van de Hamilton fanclub die zich stewards en wedstrijdleiding noemen.
Haha. Duwen genot.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:36 schreef vosss het volgende:
Heb nu al zin in het einde van de race. Vettel gaat ziedend zijn.
Hopelijk zegt Lewis iets waardoor Vettel finaal uit zn stekker gaat. Goud.
Starten op de rode band.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee die gaat niks geks meer doen, die wint hem toch wel.quote:
Onzin. En dan nog, irrelevant voor de straf. Onveilig terug de baan opkomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo? Je kunt toch duidelijk zien dat hij dik onderstuur heeft bij het opkomen van de baan?
Kunnen zij toch ook niks aan doen?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:37 schreef Martinello het volgende:
Ik hoop zo op een fluitconcert en boegeroep zometeen. FU Mercedes.
mja, hij was eager en duikt in een gat dat er niet is.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volledig terechte straf. Hamilton moest in de ankers om een aanrijding te voorkomen.
Vettel kon toch niks? Hij glijdt daar gewoon de baan op en mag van geluk spreken dat ie hem zelf niet in de muur parkeert.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volledig terechte straf. Hamilton moest in de ankers om een aanrijding te voorkomen.
Die is nu wel aan het fappenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Kan Abiteboul vanavond iig bij de interviews zeggen dat ze sneller waren dan Red Bull
En dan was Lewis tegen Vettel geklapt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij glijdt daar gewoon de baan op en mag van geluk spreken dat ie hem zelf niet in de muur parkeert.
22 sec voorsprong, een pit is ~17.quote:
Nee, maar ik heb gewoon schoon genoeg van dit team. Even stoom afblazen, daarna ga ik me weer neutraal opstellen.quote:
Dat gat was er zeker wel. Totdat Vettel dwars de baan oversteekt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, hij was eager en duikt in een gat dat er niet is.
Oke okequote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon schoon genoeg van dit team. Even stoom afblazen, daarna ga ik me weer neutraal opstellen.
Hij doet het ook best wel goed dit seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Kvyat is aan het solliciteren voor het stoeltje van Gasly
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Kvyat kan snel rijdenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Echt kul.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:38 schreef vosss het volgende:
Vettel kon toch niks? Hij glijdt daar gewoon de baan op en mag van geluk spreken dat ie hem zelf niet in de muur parkeert.
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is Kvyat op pure snelheid veel sterker dan Gasly. Het is alleen tevens een brokkenpiloot.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Nee Bottas deed nog een pitquote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Max is heel hard aan het inlopen op Bottas
Bot gestopt voor softs.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Nee bot heeft soft gehaaldquote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Van mij mag hij m pakken. Maar denk niet dat dat lukt. Soft of geen softquote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Bottas heeft gepit.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Jawel maar te weinig rondes.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef tralalala het volgende:
Olav heeft niet eens in de gaten dat Leclerc naar 2 kan gaan
Altijd nog beter dan in de cool down room via de nooduitgang eruit getrapt te wordenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt me best kut, als 1e over de streep en dan mag je straks een plekje lager gaan staan op het podium
Olav heeft nooit wat in de gaten, al 30 jaar niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef tralalala het volgende:
Olav doet veel fout maar daar maakte hij toch wel een opmerking over.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef tralalala het volgende:
Was ook niet het enigequote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef tralalala het volgende:
Ik zou niet eens het podium opgaan dan, bekijk het maar lekker.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt me best kut, als 1e over de streep en dan mag je straks een plekje lager gaan staan op het podium
Hij zou gewoon moeten weigeren naar het podium te gaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd met hoe een zure kop Vettel zo op het podium staat.
Nopequote:
Je bent een sportman of niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou gewoon moeten weigeren naar het podium te gaan.
Hope so...quote:
5 seconden op de p1 gaan staanquote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens het podium opgaan dan, bekijk het maar lekker.
Nee omdat hem een overwinning gestolen isquote:Op zondag 9 juni 2019 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
Vettel voor dat slechte stuurwerk ook nog DOTD
Geld boete gok ik, dus dat is geen probleemquote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef maan_man het volgende:
Wat is de straf van niet participeren in de podiumactiviteiten. Ik zou naar huis gaan als ik Vettel was.
Geen straf is hoog genoeg voor die gasten, boetes worden lachend betaald.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef maan_man het volgende:
Wat is de straf van niet participeren in de podiumactiviteiten. Ik zou naar huis gaan als ik Vettel was.
Terecht. Hij kon simpelweg niks. Race incident. Onterechte straf.quote:
Vrij rustig eigenlijk, gewoon die boel lekker laten voor wat het is. Zoek het uit met je podium.quote:
Dacht ik eerst ook, maar dan wisselen ze de bordjes en sta je zelf voor lul. Dit is veel beterquote:Op zondag 9 juni 2019 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel terecht boos en mooi dat hij de auto niet bij het podium zet.
Ik had als ik hem was de auto bij P1 neergezet
Gestolen of zelf verneuken het is maar hoe je er naar kijktquote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee omdat hem een overwinning gestolen is
I kinda got that toen ik meer las...quote:
Geef hem eens ongelijk, Max ook al een keer zo kwaad en er zijn meer coureurs geweest in het verleden. Ik geef hem echt geen ongelijk.quote:
Dit. Je kan hem gewoon zien glijden als het gebeurt. FIA had 1 kans om het championship weer interessant te maken en ze verneuken het glorieus. De zoveelste beslissing in het voordeel van Hamilton.quote:
Idd terecht. Iedereen is de actie van HAM van vorig jaar vergeten. Diezelfde mensen janken nu het meest om deze actie. Terwijl ze vergelijkbaar zijn.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel terecht boos en mooi dat hij de auto niet bij het podium zet.
Ik had als ik hem was de auto bij P1 neergezet
Dit is zwaar terecht hoor, zoek het uit met je podiumquote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan noemen ze Verstappen onvolwassen?
Neequote:
ditquote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef hjansen82 het volgende:
Goede actie van Vettel, laat die eikels het maar eens voelen. Achterlijke debielen.
Nee, volkomen terecht. Dit is de zoveelste keer dat Hamilton zo opzichtig geholpen wordt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je bent een sportman of niet.
Geldboetequote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef maan_man het volgende:
als hij niet bij de weging is geweest welquote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Whaa.. Vettel gaat 't podium niet op![]()
Volgens mij kan je daar een diskalificatie voor krijgen, of niet?
Neah, toch niet. Straf is terecht.quote:
Inderdaad, laatste beetje spanning in de sport wegnemen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef hjansen82 het volgende:
Goede actie van Vettel, laat die eikels het maar eens voelen. Achterlijke debielen.
Je snapt er niet zo veel van geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
Zwak van Vettel, niet eens de terechte overwinnaar willen feliciteren.
Het werd een keer tijd zeg, dat Ferrari een keer ergens niet mee weg komt. Ieder ander had hier straf gehad dus ze konden er een keertje echt niet onderuit.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zwaar terecht hoor, zoek het uit met je podium
Net als Max 2 dagen community service.quote:
En jij niet van PI's.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van geloof ik
Hij komt terugquote:Op zondag 9 juni 2019 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Net als Max 2 dagen community service.
Zou het wel een strakke actie vinden als hij wegblijft.
Ga jij maar snel terug naar de keuken.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
tis geen Max hequote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik hoop dat Vettel nog wat klappen uit gaat delen.
Jij bent een beetje in de war. Als er een team is dat vrijwel altijd het voordeel van de twijfel krijgt, is het Ferrari. Vettel komt gewoon onveilig terug op de baan, straf is volledig terecht.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, volkomen terecht. Dit is de zoveelste keer dat Hamilton zo opzichtig geholpen wordt.
Formule 1 wordt compleet stuk gemaakt.
Maar waar had Vettel dan heen moeten gaan? Die had weinig keuze volgens mij.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het werd een keer tijd zeg, dat Ferrari een keer ergens niet mee weg komt. Ieder ander had hier straf gehad dus ze konden er een keertje echt niet onderuit.
Dus hij gaat max Verstappen doenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik hoop dat Vettel nog wat klappen uit gaat delen.
Dat is volgens mij wel een unicum in de recente geschiedenis?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Als Vettel weigert naar het podium te gaan is het wel een eindbaas
Ben jij nou zo into Hamilton, of heb je er gewoon geen verstand van?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neah, toch niet. Straf is terecht.
Ga jij eens gewoon bier halen voor de restquote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
Dat was in de tijd van Schumacher. Die moest ook altijd hulp van de FIA hebben, nu is het Hamiltonquote:Op zondag 9 juni 2019 21:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent een beetje in de war. Als er een team is dat vrijwel altijd het voordeel van de twijfel krijgt, is het Ferrari. Vettel komt gewoon onveilig terug op de baan, straf is volledig terecht.
Of jij niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van geloof ik
Dat ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vettel heeft de ballen uit het lijf gereden het hele weekend en dan zo genaaid worden. Ik geef hem 100% gelijk, hopelijk blijft hij weg.
Dat was kort...quote:
Helemaal niet zelfs. Maar deze straf is overduidelijk terecht. In ieder geval wel voor degene die het spelletje een beetje snappen.quote:
NEE GEWOON NAAR HET PODIUM EN VIA MERCEDES WAS DE KORTSTE WEGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |