quote:
Hierquote:
Vind jequote:
Oké Raymond heeft wel raar hoofd ja, maar dat lijf was wel lekker, eerlijkquote:
Ik val niet op mannenquote:Op zondag 9 juni 2019 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké Raymond heeft wel raar hoofd ja, maar dat lijf was wel lekker, eerlijk
Ik wel hehehquote:
Wat ben jij aan het kijkenquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 9 juni 2019 01:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer zou graag zien dat je bij me in bed kruipt
Daar heb ik verstand vanquote:
Oké succesquote:
Zal ik onthouden bedankt vriendquote:Op zondag 9 juni 2019 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou zie maar, je mag er altijd bij kruipen
Ik ben afl 3 nog aan het kijkenquote:Op zondag 9 juni 2019 01:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha
Ik ga slapen hoor, heb een zware nacht achter de rug dus ben moe
Werd wakker gebeld om 3.30 en moest toen anderhalf uur werken en toen half 8 weer wakker gebeld en 9.30 pakketje aan de deur en daarna allerlei appjesquote:Op zondag 9 juni 2019 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben afl 3 nog aan het kijken
Hoezo had je zware nacht
Haha ga maar gauw slapenquote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werd wakker gebeld om 3.30 en moest toen anderhalf uur werken en toen half 8 weer wakker gebeld en 9.30 pakketje aan de deur en daarna allerlei appjes
Oh en werd ook nog gebeld om 10.30 toen was ik er klaar mee
Thanks byequote:Op zondag 9 juni 2019 01:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja ga ik doen veel plezier met de serie
Wat doe je voor werk dat ze je op dat tijdstip opbellen voor een uurtje arbeid?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werd wakker gebeld om 3.30 en moest toen anderhalf uur werken en toen half 8 weer wakker gebeld en 9.30 pakketje aan de deur en daarna allerlei appjes
Oh en werd ook nog gebeld om 10.30 toen was ik er klaar mee
kuchjehoerenmoederkuchproestkuchhquote:Op zondag 9 juni 2019 03:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat een treurige slowchat
Inb4 typ op van stille gasten pretenderend alsof iemand cared om hun "harde" taal
Zou je zo'n vrouw willen?quote:Op zondag 9 juni 2019 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar gaat ze.
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend.
Daar staat ze.
En zoveel gratie heb ik nooit gezien.
Soms praat ze.
Terwijl ze slapend met m`n kussen speelt.
Ik laat ze.
Zolang ze maar met mij m`n lakens deelt .
En zelfs de hoeders van de wet.
Kijken minzaam als ze fout parkeert.
En zelfs de flikken hebben pret.
Als ze sensueel voorbij marcheert.
Ongegeneerd.
Ik weet wel.
Dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft.
Ik weet wel.
Dat zij met anderen haar tijd verdrijft.
Zij heeft soms.
Geheimen waar ik liever niets van weet.
Zij zweeft soms.
En droomt zodat ze soms ook mij vergeet.
En zelfs de hoeders van de kerk.
Kijken minzaam op haar schoonheid neer.
De bisschop zegt: dit is Gods werk.
Buigt z`n grijze hoofd en dankt de Heer.
Nog eens een keer.
Dank u, meneer.
Zij heeft soms.
Zij zweeft soms.
En zelfs de hoeders van dit land.
Zouden liever in m`n schoenen staan.
Ja, de premier dingt naar haar hand.
En biedt mij zijn portefeuille aan.
Maar ik denk er niet aan.
Loop naar de maan.
Daar gaat ze.
Daar gaat ze.
Ben al wel bruin door de zon dus misschien is dat net genoegquote:Op zondag 9 juni 2019 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go white say goodby to black snake for altijd.
Ik heb ook een gezonde surfers look momenteel, heerlijk dit weertje.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben al wel bruin door de zon dus misschien is dat net genoeg
Mooie zin hoor
Haiquote:
RIPquote:
Voor elke vrouw die je hier hebt weggejaagdquote:Op zondag 9 juni 2019 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar gaat ze.
Daar staat ze.
Soms praat ze.
Ik laat ze.
Ongegeneerd.
Ik weet wel.
Ik weet wel.
Zij heeft soms.
Zij zweeft soms.
Nog eens een keer.
Dank u, meneer.
Zij heeft soms.
Zij zweeft soms.
Loop naar de maan.
Daar gaat ze.
Daar gaat ze.
Niet gelezenquote:Op zondag 9 juni 2019 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar gaat ze.
Daar staat ze.
Soms praat ze.
Ik laat ze.
Ongegeneerd.
Ik weet wel.
Ik weet wel.
Zij heeft soms.
Zij zweeft soms.
Nog eens een keer.
Dank u, meneer.
Zij heeft soms.
Zij zweeft soms.
Loop naar de maan.
Daar gaat ze.
Daar gaat ze.
Black Mirror s5 was alleen aflevering 1 leuk, 2 en 3 waren echt kutje saaiquote:
Ik vond het ook erg tegenvallenquote:Op zondag 9 juni 2019 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Black Mirror s5 was alleen aflevering 1 leuk, 2 en 3 waren echt kutje saai
Vond 1 wel sterk weer, maar inderdaad, tegenvaller verderquote:
Het idee van de eerste was wel goed, maar het verloop verliep wat traag. Het kon wel wat spannender.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond 1 wel sterk weer, maar inderdaad, tegenvaller verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zondag 9 juni 2019 15:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het idee van de eerste was wel goed, maar het verloop verliep wat traag. Het kon wel wat spannender.
Aflevering 3 keek wel het lekkerst weg, maar dat was een herhaling van zetten.Het was allemaal net niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
White Bear en die aflevering met die bijen zijn nooit overtroffenquote:
White Christmas was ook goedquote:Op zondag 9 juni 2019 15:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
White Bear en die aflevering met die bijen zijn nooit overtroffen
1 was idd nice. 2 en 3 eindigden zo abruptquote:Op zondag 9 juni 2019 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Black Mirror s5 was alleen aflevering 1 leuk, 2 en 3 waren echt kutje saai
Niet echtquote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
Er blijft echt niemand over, is toch fantastisch
Net de hunger games.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
Ik nam geen eten mee naar het vliegveld want korte vlucht en nu is het vliegtuig vertraagd en het eten is duurquote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2019 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik nam geen eten mee naar het vliegveld want korte vlucht en nu is het vliegtuig vertraagd en het eten is duur.
quote:Op zondag 9 juni 2019 14:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor elke vrouw die je hier hebt weggejaagd
Daaar gaat ze
Gaat 't voor de rest wel goed met je moeder?quote:
Hij staat tussen jou en Chloroquote:
Ze is bijna jarigquote:Op zondag 9 juni 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gaat 't voor de rest wel goed met je moeder?
Die heeft ze genoegquote:Op zondag 9 juni 2019 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]even op de vetreserves teren dan maar.
Maar wat betekent ik_ihe?
Ja is goed hahaquote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je tijd om wat na te kijken voor me haha
Ah zo, ach dat is ook maar saai anders hèquote:Op zondag 9 juni 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat er dus nog geen sprake is van niemand
Jammerquote:
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delenquote:
Denk je dat die vent van me af kan blijven jaquote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delen
Mooiquote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delen
Jaquote:Op zondag 9 juni 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat die vent van me af kan blijven ja
Sweet.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf 4endelen
God haat drugs.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
zooo, net terug van Opwekking. Sta nog te stuiteren, Gods liefde is beter dan welke drugs dan ook
God
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haatquote:
Ik denk dat hij die dag een katertje had.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haat
NOU NOU
Jij na weer een seizoen 4rsen4lquote:
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zitquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Nog geneukt?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Altijdquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zit
Je kunt het.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ik vind het ook wel eens lekker om een dagje te genieten boven mijn navel.
Duurt nog wel een tijdje voordat prof in elkaar zakt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hierquote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Was wel een uniek schepseltje ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hier
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit hahaquote:
Is ze teveel moederkloek voor.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit haha
Dadelijk krijgt ze een visioen dat ze er een eind aan moet maken
Eigenlijk zou iedere oudere vastgeroeste diepgelovige man verplicht mannen moeten pijpen omdat ook zij schepselen van God zijn, vind je niet?quote:
Lekker hoopvol op zo'n uitstekende dag.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Vierde finale die verloren gaat, schlemielen.
Destijds was hij niet slecht.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben hem toch echt aangeschaft in eerste instantie
Constant de verkeerde kant opspringen kan de spelers van de tegenstander tijdens een veldspelsituatie wel in verwarring brengen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook niet top, nooit een pingel gestopt toen. Wat voor keeper ben je dan
geen stress ik chillquote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zelf nooit eens zoiets van tjongejonge wat ben ik een simpel figuur
De bedoeling is dat dit grappig is of?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant de verkeerde kant opspringen kan de spelers van de tegenstander tijdens een veldspelsituatie wel in verwarring brengen.
Jezus, ben je chagrijnig of zo?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De bedoeling is dat dit grappig is of?
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zondag 9 juni 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja das dan het voordeel ervan dat je alles kapot gesnoven hebt
Lekker hoor, nog plannen vandaag?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar afgelopen dagen goed uitgeslapen
Ik moet even wat achterstallig werk inhalen. Was een weekend weg.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog plannen vandaag?
quote:Op maandag 10 juni 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee niet echt, vanmiddag alleen even langs mijn oude buurman om mijn gereedschap op te halen.
Nee eigenlijk niet. Wel veel wind gister en af en toe wat regen maar mocht de pret niet drukken.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jullie daar nog veel overlast van het weer gehad?
Hier viel gelukkig mee, maar in Groningen vielen de bomen om. Vriend heeft hele drukke nacht gehadquote:Op maandag 10 juni 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wel veel wind gister en af en toe wat regen maar mocht de pret niet drukken.
Ja das klote.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier viel gelukkig mee, maar in Groningen vielen de bomen om. Vriend heeft hele drukke nacht gehad
haha! vet random 🤓🤓quote:Op maandag 10 juni 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Gourmetten, toch wel een beetje de SBS6 Shownieuws manier om voedsel binnen te krijgen.
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eetquote:
Jaquote:Op maandag 10 juni 2019 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eet
hoef je geen aparte maaltijden voor de katten te kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eet
Je kan ook de restjes geven. Dan hoef je nooit kattenvoer kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoef je geen aparte maaltijden voor de katten te kopen
Is een feestdag. Eerstvolgende pas weer met Kerstquote:Op maandag 10 juni 2019 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je nu vrij of ben je aan het werk?
@haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...quote:Op maandag 10 juni 2019 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een feestdag. Eerstvolgende pas weer met Kerst
Hij werkt voor zichzelf en ik niet helaasquote:Op maandag 10 juni 2019 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...
jij werkt niet voor jezelf? Dan zou ik maar stoppen met werken, de enige voor wie je iets moet doen ben je zelfquote:Op maandag 10 juni 2019 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij werkt voor zichzelf en ik niet helaas
quote:Op maandag 10 juni 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij werkt niet voor jezelf? Dan zou ik maar stoppen met werken, de enige voor wie je iets moet doen ben je zelf
Dat klopt.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...
Niet zo enthousiastquote:
Iedereen valt uiteindelijk om.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed al die junks vallen uiteindelijk om dus dat komt vast goed
Misschien moet ik maar gaan gebruiken dan.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet best waar ik op doel kaneelstokje
Is Noel nog steeds zo'n junk? hij was toch ook al gestopt met roken?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed al die junks vallen uiteindelijk om dus dat komt vast goed
Wil je ook weg dan maar krijg je dat niet voor elkaar?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gaan gebruiken dan.
Haha uiteraard gefaald, als je noel zegt dan zeg je drugs dat is altijd zo geweestquote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is Noel nog steeds zo'n junk? hij was toch ook al gestopt met roken?
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehadquote:Op maandag 10 juni 2019 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha uiteraard gefaald, als je noel zegt dan zeg je drugs dat is altijd zo geweest
Zie je toch ook wel aan zijn postgedrag
Oh dacht dat je doodgaan bedoeldequote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je ook weg dan maar krijg je dat niet voor elkaar?
Afgestompt omdat bepaalde gebieden in de hersenen blijvend zijn aangetastquote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehad
Nee dat weet ik nietquote:Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dacht dat je doodgaan bedoelde
Zie het namelijk niet zitten om 80 te worden.
Het zit je wel diep hequote:Op maandag 10 juni 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Afgestompt omdat bepaalde gebieden in de hersenen blijvend zijn aangetast
Ja omdat zelfs de mods nu medelijden hebben, de politie gaat ook niet elke keer dezelfde zwerver bekeuren voor kleine dingen want het helpt toch niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
alleen als je het echt doetquote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan je van kontgaatje likken ziek worden?
Dat hangt van het aantal aambeien afquote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan je van kontgaatje likken ziek worden?
Samequote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet
Hoezo niet?
Was wel okéquote:Op zondag 9 juni 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk F1, wat denk je ervan @:zosk
Lekker man.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Vind de mercedes dominantie niet meer leukquote:
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch niet
[..]
Vind de mercedes dominantie niet meer leuk
Klinkt heftig manquote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.
Moet extreem oppassen met scheren, dat soort dingen.
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zegquote:
Haags gooit er maar een beetje met de pet naarquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Zeg nou niet dat je op Haags stond te wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Niet te veel eigendunk, dat siert je niet.quote:
Maar dat is wel de keiharde realiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet te veel eigendunk, dat siert je niet.
Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat is wel de keiharde realiteit.
Nee ik zat toen ik dat posttequote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je op Haags stond te wachten
Noeste arbeid, beetje dollen met collega's, wat mantelzorgen, wat regelwerk, boodschapjes doen en heftige seks.quote:
Dat laatste is wel het fijnste.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noeste arbeid, beetje dollen met collega's, wat mantelzorgen, wat regelwerk, boodschapjes doen en heftige seks.
Precies.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spoelt de tuin wel weer mooi schoonen goed voor de nieuwe planten
KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAASquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:46 schreef McGrath het volgende:
echt, waarom zijn al die zwakke jankerds #ANONIEM gegaan
Kaas is echt wel het allerlekkerste dat er is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS
Kijken wie er nu de zwakke jankerd is
Beter krijg je een jeukende eikelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS KAAS
Kijken wie er nu de zwakke jankerd is
Wel eens last van?quote:
Als ik er ben welquote:Op zondag 9 juni 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat die vent van me af kan blijven ja
quote:
Ja he, gaat dood hier, ga ook verdwijnen hier, saai dit joh.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:57 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon mijn eigen topic van zaterdagnacht nog, wat een armoe haha
Oprotten danquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja he, gaat dood hier, ga ook verdwijnen hier, saai dit joh.
Kan hier met mijn hoofd niet bij.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:46 schreef McGrath het volgende:
echt, waarom zijn al die zwakke jankerds #ANONIEM gegaan
Ja hoooh is mijn eigen idee hoor, je hoeft geen laf beetje in mijn nek te plegen want dat kietelt slechts.quote:
Hey Chloroformquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gek op kaas maar een kaaslul is dan weer beetje overdreven
Zoiets?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:33 schreef McGrath het volgende:
door brandend van een brug te springen zonder je portemonnee en telefoon
Ja. En jij bent toch een 50er met een narcistische persoonlijkheidsstoornis die wilde verhalen over zichzelf op FOK! slingert?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een van de viezei stiekemerds van Fok he?
Mwah hij mag wel blijvenquote:
Klopt van geen kanten maar ben wel benieuwd wie jij bent, jij komt volgens mij uit dat R&P broeinest van mensjes die het allemaal niet zo goed snappen, weten en redden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja. En jij bent toch een 50er met een narcistische persoonlijkheidsstoornis die wilde verhalen over zichzelf op FOK! slingert?
Kwam jij daar ook niet vandaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt van geen kanten maar ben wel benieuwd wie jij bent, jij komt volgens mij uit dat R&P broeinest van mensjes die het allemaal niet zo goed snappen, weten en redden.
Hey bbyquote:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoooh is mijn eigen idee hoor, je hoeft geen laf beetje in mijn nek te plegen want dat kietelt slechts.
Laatste keer was met mn verjaardag, verder nog niks gebakken weer neequote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bak je nog wel eens dingen waar je dik van wordt?
We kunnen ook 100 frikandellen etenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:15 schreef McGrath het volgende:
Genoeg ruimte in de sc om nog wat te groeien
liever bamischijfjesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We kunnen ook 100 frikandellen eten
Daar kan ik er geen 100 van op hoorquote:
wel van frikandellen? zeker als je al je gaten gebruiktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kan ik er geen 100 van op hoor
Preciesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel van frikandellen? zeker als je al je gaten gebruikt
Hoe lang denk je dat ze bevroren blijvenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou ze dan wel bevroren laten, anders breken ze nog af
Ooohquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Jezus christus, mag je elkaar nu ook al geen aandachtshoer meer noemen
Beetje kortzichtig welquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee dan moet je wel van hele goede komaf zijn en extreem rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |