Niet echtquote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
Er blijft echt niemand over, is toch fantastisch
Net de hunger games.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
Ik nam geen eten mee naar het vliegveld want korte vlucht en nu is het vliegtuig vertraagd en het eten is duurquote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2019 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik nam geen eten mee naar het vliegveld want korte vlucht en nu is het vliegtuig vertraagd en het eten is duur.
quote:Op zondag 9 juni 2019 14:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor elke vrouw die je hier hebt weggejaagd
Daaar gaat ze
Gaat 't voor de rest wel goed met je moeder?quote:
Hij staat tussen jou en Chloroquote:
Ze is bijna jarigquote:Op zondag 9 juni 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gaat 't voor de rest wel goed met je moeder?
Die heeft ze genoegquote:Op zondag 9 juni 2019 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]even op de vetreserves teren dan maar.
Maar wat betekent ik_ihe?
Ja is goed hahaquote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je tijd om wat na te kijken voor me haha
Ah zo, ach dat is ook maar saai anders hèquote:Op zondag 9 juni 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat er dus nog geen sprake is van niemand
Jammerquote:
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delenquote:
Denk je dat die vent van me af kan blijven jaquote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delen
Mooiquote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf delen
Jaquote:Op zondag 9 juni 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat die vent van me af kan blijven ja
Sweet.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deel jou dan toch niet, ik laat mezelf 4endelen
God haat drugs.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
zooo, net terug van Opwekking. Sta nog te stuiteren, Gods liefde is beter dan welke drugs dan ook
God
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haatquote:
Ik denk dat hij die dag een katertje had.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haat
NOU NOU
Jij na weer een seizoen 4rsen4lquote:
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zitquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Nog geneukt?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Altijdquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zit
Je kunt het.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ik vind het ook wel eens lekker om een dagje te genieten boven mijn navel.
Duurt nog wel een tijdje voordat prof in elkaar zakt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hierquote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Was wel een uniek schepseltje ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hier
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit hahaquote:
Is ze teveel moederkloek voor.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit haha
Dadelijk krijgt ze een visioen dat ze er een eind aan moet maken
Eigenlijk zou iedere oudere vastgeroeste diepgelovige man verplicht mannen moeten pijpen omdat ook zij schepselen van God zijn, vind je niet?quote:
Lekker hoopvol op zo'n uitstekende dag.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Vierde finale die verloren gaat, schlemielen.
Destijds was hij niet slecht.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben hem toch echt aangeschaft in eerste instantie
Constant de verkeerde kant opspringen kan de spelers van de tegenstander tijdens een veldspelsituatie wel in verwarring brengen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook niet top, nooit een pingel gestopt toen. Wat voor keeper ben je dan
geen stress ik chillquote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zelf nooit eens zoiets van tjongejonge wat ben ik een simpel figuur
De bedoeling is dat dit grappig is of?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant de verkeerde kant opspringen kan de spelers van de tegenstander tijdens een veldspelsituatie wel in verwarring brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |