Denk maar niet dat ik je dickpics ga sturen.quote:
Hoezo dat nouquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik je dickpics ga sturen.
Dan ga je je ongemakkelijk bij voelenquote:
Ik zie jou ook nooit meer op fok btwquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onze enige overgebleven klb sc drugsverslaafde
dan kom je nooit hier bbyquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit meer op fok btw
Met latin smaakjequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n vies piemeltje denk ik
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige niet-homoseksueel hier?
Kanker is niet fijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-rechterbal-kwijt
yeah lets goquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-rechterbal-kwijt
Wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je trannies kan neuken dan kan je wel wat mannelijkheid missen
Zwarte legging grijs tanktopjequote:
Tardisquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige niet-homoseksueel hier?
Heb je nog gedag gezegd of heb je alleen maar geloerdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zwarte legging grijs tanktopje
Ik zag Dr oma slipje ook
Geen string
Ik Wil nu echt met haar trouwen
Nee ok, ok.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn niet veel mannen die dat aandurven denk ik
Ze liep Langs me maar ik zat met mn rug naar Dr toequote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog gedag gezegd of heb je alleen maar geloerd
Ik zou hier gemeen over kunnen doen maar eigenlijk is het best knap dat de zwakste niet de eerste was om te vertrekken.quote:
Hij zat wel erg te jammeren hier de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou hier gemeen over kunnen doen maar eigenlijk is het best knap dat de zwakste niet de eerste was om te vertrekken.
Hoezo, aber was toch juist wel de eerstequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou hier gemeen over kunnen doen maar eigenlijk is het best knap dat de zwakste niet de eerste was om te vertrekken.
Sla jezelf knock-outquote:
Pussyquote:
Bierquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Heb ergens zin in maar weet niet wat.
@Solotovski @Chronodikkequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso is iedereen met meer dan 1 account een sukkel
Cronoquote:
Waarom zou ze anders zo onzeker doen altijdquote:
Ben je een wijf ofzo hahaquote:
Ohquote:
Chloro is niet onzekerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders zo onzeker doen altijd
Heb je al een ps4quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nip graag aan een wijntje ja, bier is zo gewoontjes.
Ik leg gewoon meteen een wodka-infuus aanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nip graag aan een wijntje ja, bier is zo gewoontjes.
Al een paar jaarquote:
Ik geloof dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leg gewoon meteen een wodka-infuus aan
Wat speel jequote:
Nee grapje ik drink nooitquote:
Heb hem gekocht om stof te verzamelen, niet om op te spelen.quote:
Sjongejongejongequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb hem gekocht om stof te verzamelen, niet om op te spelen.
Bemoei nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sjongejongejonge
Je hebt zeker ook rdr2 nog niet uitgespeeld
Haha sukkelquote:
Heb je op haar ook een crush ofzoquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik Chloro lees dan moet ik aan Vanessa denken, geen idee waarom, raar.
Omdat je haar wil neuken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik Chloro lees dan moet ik aan Vanessa denken, geen idee waarom, raar.
Wat voor rare onverwachte dingen denk je dat ik ga doenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, ik denk zelfs dat je rare onverwachte dingen gaat doen na vijf glazen.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat je haar wil neuken waarschijnlijk
Vriendelijk zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor rare onverwachte dingen denk je dat ik ga doen
Daar is alle alcohol op de wereld nog niet genoeg voorquote:
Nou, fijn dat dat uit de wereld isquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Vanessa een van de lelijkste vrouwen ooit, dan weten jullie dat, voordat er hier weer rare verhalen rond gaan huppelen.
Ja anders gaan mensen weer een plus een is tweetjes maken die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, fijn dat dat uit de wereld is
Of ga je giechelen als je dronken bent?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar is alle alcohol op de wereld nog niet genoeg voor
Ben je dronkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders gaan mensen weer een plus een is tweetjes maken die nergens op slaan.
Mensen doen datquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders gaan mensen weer een plus een is tweetjes maken die nergens op slaan.
Ja, schaam ik me niet voorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ga je giechelen als je dronken bent?
Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Zit ik hier nu alleen met jullie twee, wat een armoe
O doorgaans kom je erg platvoers over.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar toch teveel sapioseksueel voor.
Ik ga zo liggenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Gvd. Allochtoniers hebben kaulo dure voetbal genakt. Zwarte kankerkinderen.
Moet je maar verhuizen naar de provincie hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Ja leuk dan gaat ze twee in drie veranderen.quote:
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doenquote:
Alleen als ze wijn op heeft toch hihi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doen
Laten we hopenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze wijn op heeft toch hihi.
Snap nu dan waarom Uitstraling ook altijd zo'n retard is
Meer dan met kanker schelden om de lijdensweg te versnellen zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze mag jou welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuk dan gaat ze twee in drie veranderen.
Heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Thanksquote:
Ben nog met 6 series bezig, heb geen tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raad How to sell drugs online fast aan.
Koekoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Oh jij hierquote:
Ja lig net in bed, ga When they see us verder kijkenquote:
Hoe ver ben jequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lig net in bed, ga When they see us verder kijken
Laatste stuk afl 1 nogquote:
Door de serie of in het algemeen ahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dan moet je nog wel ff
Heb je al gehuild
Hahaha 🙄quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door de serie of in het algemeen ahaha
Nee ben alleen heel boos geworden
IK HEB TOCH MAAR 1 ACCOUNT, STUK NAGEBOORTEquote:
🤓quote:
Onrecht is vreselijk idd. Nee, is me nog niet gelukt maar dit was wel heftig dat zekerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
🤓
Omdat ik er niet tegen kan. Heb jij wel gehuild?
Ga nu met afl 2 beginnen, ben benieuwd of ik mn iPad door de kamer ga gooienquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onrecht is vreselijk idd. Nee, is me nog niet gelukt maar dit was wel heftig dat zeker
Nou als je hier al boos van wordt, sterkte met de resterende afleveringen 😂quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu met afl 2 beginnen, ben benieuwd of ik mn iPad door de kamer ga gooien
Mn teamleider vertelde dat zelfs de cast psychische hulp kreeg na de opnamesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou als je hier al boos van wordt, sterkte met de resterende afleveringen 😂
Laatste aflevering vond ik het heftigst
Oh, dat vind ik wel heel overdreven maar goed ik heb ook wat minder empathisch vermogen dan de meesten denk ik hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn teamleider vertelde dat zelfs de cast psychische hulp kreeg na de opnames
Minder is nogal een understatementquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel heel overdreven maar goed ik heb ook wat minder empathisch vermogen dan de meesten denk ik haha
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Minder is nogal een understatement
Ben nog mild zelfsquote:
Barelyquote:
Ja sowieso, maar het is maar een voetbal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je vriend het oplossen die geeft les aan al het tuig en maakt er modelburgers van dus het zijn vast hun broertjes
Nee nog 49 minutenquote:
Nee man ahahah. Ik drink nu gematigd. Heb al twee feestjes gehad waarbij ik het bij vier drankjes heb gehouden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan nog twee afleveringenquote:
Matig gênant ditquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man ahahah. Ik drink nu gematigd. Heb al twee feestjes gehad waarbij ik het bij vier drankjes heb gehouden.
Ben nu bezig aan nummer vijf en begon om 4 uur dus ja gaat 'm niet worden. Wil naar bed eig.
Hahaha sry hvjquote:
Gewoon pakkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan wel sos pakken maar die is zowat over datum dus kan het ook weg gooien wat vind jij?
Ja weet niet ben alleen nog met vriend, 2 neven en een oom. En ze bespreken weer zwaarmoedig oud familiegelul van 100 jaar oud en steeds zelfde verhaal dus ben maar binnen gaan zitten.quote:
Ja doe maarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan wel sos pakken maar die is zowat over datum dus kan het ook weg gooien wat vind jij?
Des te meer reden om zowel meer te drinken als je neus te poederenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet niet ben alleen nog met vriend, 2 neven en een oom. En ze bespreken weer zwaarmoedig oud familiegelul van 100 jaar oud en steeds zelfde verhaal dus ben maar binnen gaan zitten.
quote:
Ja zo makkelijk ben ik nou ook weer niet over te halen als ik eenmaal een keuze heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Des te meer reden om zowel meer te drinken als je neus te poederen
Telefoons hebben een batterij hoor hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoons hebben een lader als je hem niet gejat hebt
Dan nog steeds.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoons hebben een lader als je hem niet gejat hebt
Ik denk dat jij überhaupt niet makkelijk bent over te halenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk ben ik nou ook weer niet over te halen als ik eenmaal een keuze heb gemaakt.
Ja dat is waar. Ik doe alleen dingen die ik zelf wil.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij überhaupt niet makkelijk bent over te halen
Nee ik heb een moderne telefoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij steelt zeker bij mensen thuis
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik doe alleen dingen die ik zelf wil.
Hoezoquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
Ahahahha prof heeft een Intel pentium in een computerkast met uitschuifla waaruit hij fokt.
Ik herken dit wel, mooie tijdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
Zo'n computer die non stop opstijggeluid maakt met 2 floppy disc dingen erin.
Haha jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigenlijk een accu en geen batterij
Ff mn iPhone met micro-usb opladen jaquote:
Ja dan ging je maar lekker buiten spelen, veel beterquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
Mooie tijden idd vond er geen reet aan. Moest ik na 30 minuten stoppen met internetten omdat het te duur was.
De nieuwe wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff mn iPhone met micro-usb opladen ja
Neequote:
Oh. MacBook wel. Maar ja ik heb Android. Niet omdat ik iPhone te duur vind vind het gewoon kut omday ik vroeger nooit de goeie apps kon downloaden omdat eos.quote:
Oké leukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. MacBook wel. Maar ja ik heb Android. Niet omdat ik iPhone te duur vind vind het gewoon kut omday ik vroeger nooit de goeie apps kon downloaden omdat eos.
Ja is je scherm kapotquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit
Moet dit jaar wel echt een nieuwe telefoon
Vind wel irritant dat ze headphonejack hebben weggehaald ja, opladen en muziek luisteren tegelijk kan dus niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en kan gewoon oordopjes gebruiken ook.
Nee, dat is pas 1 keer in mn leven gebeurd gelukkigquote:
Doe jij ook zo vaak, dan ga je zo irritant doen dus what goes around comes aroundquote:
Ja dat is nu bij android ook. Hou nog even een jaartje deze telefoon alleen om die reden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel irritant dat ze headphonejack hebben weggehaald ja, opladen en muziek luisteren tegelijk kan dus niet meerja tenzij draadloze oordopjes maar fuck dat
Dankje maar ik zit Netflix te kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook zo vaak, dan ga je zo irritant doen dus what goes around comes around
Heb daar ook nog een leuk muziekje bij gevonden voor je
Mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je klikt
Weet nog niet. Maar ben vaker jaar+ weg geweest hier dus misschien dat ik dat gewoon ga doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat gaat de naam van je kloontje zijn
Nee dat doe je nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet nog niet. Maar ben vaker jaar+ weg geweest hier dus misschien dat ik dat gewoon ga doen.
Vreemde snuiterquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb twee keer iPhone gehad. Vind Apple alleen chill met laptops maar verder meh.
Doe normaalquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet nog niet. Maar ben vaker jaar+ weg geweest hier dus misschien dat ik dat gewoon ga doen.
Nergens voor nodig denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is ze echt bang voor haar klasgenoten
Hjbquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Haha stelletje zielige rukkers, laat die meid lekker weggaan als ze dat wil
Inb4 ging jij maar weg
Hahaha lekker fappen op myrrquote:
quote:
Nee man zijn mensen van 17 21, maar had het hiervoor toch al over anoniem gaan. Wil nu alleen ano omdat ik ze niet goed ken en niet weer wat voor mensen zin hebben om 7 jaar lang terug te spitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is ze echt bang voor haar klasgenoten
Niemand gaat dat doen hoor, je moet al iets mankeren om terug te lezen laat staan over zo'n lang tijdsbestek. Of denk je dat je zo'n boeiend persoon bent.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man zijn mensen van 17 21, maar had het hiervoor toch al over anoniem gaan. Wil nu alleen ano omdat ik ze niet goed ken en niet weer wat voor mensen zin hebben om 7 jaar lang terug te spitten.Niet dat pohi boeiend is, maar toch.
Beggars can't be choosersquote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Dat jullie daar na mijn chanante optreden nog aan denken zeg jeetje
Ik genoot daar gewoon van hoor, lekker puurquote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Dat jullie daar na mijn chanante optreden nog aan denken zeg jeetje
Omdat ik het gevoel had dat ik anoniem wilde gaan en ik moet mijn instincten vaker vertrouwen.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand gaat dat doen hoor, je moet al iets mankeren om terug te lezen laat staan over zo'n lang tijdsbestek. Of denk je dat je zo'n boeiend persoon bent.
Waarom wilde je hiervoor anoniem gaan dan
Je voelt help gevaar ik moet vluchten?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel had dat ik anoniem wilde gaan en ik moet mijn instincten vaker vertrouwen.
Oh ja oke das raar hoeveel tokens voor pindakaas?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is deze nou weercamhoer gebruikt een puppy als lokkertje en ligt met een vibrator in d'r kut met dat beest te spelen
Plaats link danquote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is deze nou weercamhoer gebruikt een puppy als lokkertje en ligt met een vibrator in d'r kut met dat beest te spelen
Je zweeft een beetje, wat heb je gebruiktquote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel had dat ik anoniem wilde gaan en ik moet mijn instincten vaker vertrouwen.
Daarom ga ik ook naar nz. Mijn instinct zit altijd goed. Als ik er naar had geluisterd toen ik ano wilde gaan was ik nu niet geout.
Nee ik krijg ingevingen en achteraf blijkt dan waarom.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je voelt help gevaar ik moet vluchten?
lol idk... ben niet zo bekend met hoe dat werktquote:Op zondag 9 juni 2019 00:08 schreef Myrr het volgende:
Oh ja oke das raar hoeveel tokens voor pindakaas?
Hea?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit meestal bij zo'n room gewoon een chat waar je dit kan plaatsen?
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
lol idk... ben niet zo bekend met hoe dat werkt
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik krijg ingevingen en achteraf blijkt dan waarom.
Zo had ik een keer de ingeving gordel NU om te doen en ik stond er echt op dat de rest dat ook deed anders werd ik boos en 4 minuten daarna lagen we total loss in de vangrail.
Ben verder niet Jomanda ofzo maar k heb dat soms gewoon.
Hahaquote:Op zondag 9 juni 2019 00:19 schreef Chloroform het volgende:
Dear god, deze serie is niet goed voor mn bloeddruk
Hjbquote:
🙄quote:
Ik heb mn laptop gepakt toen ik in bed ging liggenquote:Op zondag 9 juni 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij heb jij je telefoon in de hand en lach jij met je mond open
Lekkerquote:Op zondag 9 juni 2019 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mn laptop gepakt toen ik in bed ging liggen
Heyquote:
Ja dat lijkt me logischquote:Op zondag 9 juni 2019 00:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal dingen kopen dit jaar
Heb je zeker mijn mening weer nodigquote:
Winterjas, pak, schoenen, riemquote:
Haha ja ga doorquote:Op zondag 9 juni 2019 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Winterjas, pak, schoenen, riem
Moet ik doorgaan?
Eten, strik, overhemd, haar, etenquote:
Daarom dus 'weer'.quote:
Topquote:Op zondag 9 juni 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nevermind ik laat jullie even als stelletje
Ben afl 3 aan het kijken, moest bijna traantje latenquote:
Dan ga je sws janken bij vierquote:Op zondag 9 juni 2019 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben afl 3 aan het kijken, moest bijna traantje laten
Kijk er nu al naar uitquote:
Nu ff aan het geilen op volwassen Raymond hnngquote:
Walgelijkquote:Op zondag 9 juni 2019 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ff aan het geilen op volwassen Raymond hnng
Niet zo jaloersquote:
Maar dat lijf goddayumquote:
Alleen dat sikjequote:
Forum Opties | |
---|---|