Hjbquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Haha stelletje zielige rukkers, laat die meid lekker weggaan als ze dat wil
Inb4 ging jij maar weg
Hahaha lekker fappen op myrrquote:
quote:
Nee man zijn mensen van 17 21, maar had het hiervoor toch al over anoniem gaan. Wil nu alleen ano omdat ik ze niet goed ken en niet weer wat voor mensen zin hebben om 7 jaar lang terug te spitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is ze echt bang voor haar klasgenoten
Niemand gaat dat doen hoor, je moet al iets mankeren om terug te lezen laat staan over zo'n lang tijdsbestek. Of denk je dat je zo'n boeiend persoon bent.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man zijn mensen van 17 21, maar had het hiervoor toch al over anoniem gaan. Wil nu alleen ano omdat ik ze niet goed ken en niet weer wat voor mensen zin hebben om 7 jaar lang terug te spitten.Niet dat pohi boeiend is, maar toch.
Beggars can't be choosersquote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Dat jullie daar na mijn chanante optreden nog aan denken zeg jeetje
Ik genoot daar gewoon van hoor, lekker puurquote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Dat jullie daar na mijn chanante optreden nog aan denken zeg jeetje
Omdat ik het gevoel had dat ik anoniem wilde gaan en ik moet mijn instincten vaker vertrouwen.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand gaat dat doen hoor, je moet al iets mankeren om terug te lezen laat staan over zo'n lang tijdsbestek. Of denk je dat je zo'n boeiend persoon bent.
Waarom wilde je hiervoor anoniem gaan dan
Je voelt help gevaar ik moet vluchten?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel had dat ik anoniem wilde gaan en ik moet mijn instincten vaker vertrouwen.
Oh ja oke das raar hoeveel tokens voor pindakaas?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is deze nou weercamhoer gebruikt een puppy als lokkertje en ligt met een vibrator in d'r kut met dat beest te spelen
Plaats link danquote:Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is deze nou weercamhoer gebruikt een puppy als lokkertje en ligt met een vibrator in d'r kut met dat beest te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |