Nee man ahahah. Ik drink nu gematigd. Heb al twee feestjes gehad waarbij ik het bij vier drankjes heb gehouden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doen
En dan nog twee afleveringenquote:
Matig gênant ditquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man ahahah. Ik drink nu gematigd. Heb al twee feestjes gehad waarbij ik het bij vier drankjes heb gehouden.
Ben nu bezig aan nummer vijf en begon om 4 uur dus ja gaat 'm niet worden. Wil naar bed eig.
Hahaha sry hvjquote:
Gewoon pakkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan wel sos pakken maar die is zowat over datum dus kan het ook weg gooien wat vind jij?
Ja weet niet ben alleen nog met vriend, 2 neven en een oom. En ze bespreken weer zwaarmoedig oud familiegelul van 100 jaar oud en steeds zelfde verhaal dus ben maar binnen gaan zitten.quote:
Ja doe maarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan wel sos pakken maar die is zowat over datum dus kan het ook weg gooien wat vind jij?
Des te meer reden om zowel meer te drinken als je neus te poederenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet niet ben alleen nog met vriend, 2 neven en een oom. En ze bespreken weer zwaarmoedig oud familiegelul van 100 jaar oud en steeds zelfde verhaal dus ben maar binnen gaan zitten.
quote:
Ja zo makkelijk ben ik nou ook weer niet over te halen als ik eenmaal een keuze heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Des te meer reden om zowel meer te drinken als je neus te poederen
Telefoons hebben een batterij hoor hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoons hebben een lader als je hem niet gejat hebt
Dan nog steeds.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoons hebben een lader als je hem niet gejat hebt
Ik denk dat jij überhaupt niet makkelijk bent over te halenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk ben ik nou ook weer niet over te halen als ik eenmaal een keuze heb gemaakt.
Ja dat is waar. Ik doe alleen dingen die ik zelf wil.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij überhaupt niet makkelijk bent over te halen
Nee ik heb een moderne telefoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij steelt zeker bij mensen thuis
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik doe alleen dingen die ik zelf wil.
Hoezoquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
Ahahahha prof heeft een Intel pentium in een computerkast met uitschuifla waaruit hij fokt.
Ik herken dit wel, mooie tijdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
Zo'n computer die non stop opstijggeluid maakt met 2 floppy disc dingen erin.
Haha jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigenlijk een accu en geen batterij
Ff mn iPhone met micro-usb opladen jaquote:
Ja dan ging je maar lekker buiten spelen, veel beterquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
Mooie tijden idd vond er geen reet aan. Moest ik na 30 minuten stoppen met internetten omdat het te duur was.
De nieuwe wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff mn iPhone met micro-usb opladen ja
Neequote:
Oh. MacBook wel. Maar ja ik heb Android. Niet omdat ik iPhone te duur vind vind het gewoon kut omday ik vroeger nooit de goeie apps kon downloaden omdat eos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |