Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Zit ik hier nu alleen met jullie twee, wat een armoe
O doorgaans kom je erg platvoers over.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar toch teveel sapioseksueel voor.
Ik ga zo liggenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Gvd. Allochtoniers hebben kaulo dure voetbal genakt. Zwarte kankerkinderen.
Moet je maar verhuizen naar de provincie hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Ja leuk dan gaat ze twee in drie veranderen.quote:
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doenquote:
Alleen als ze wijn op heeft toch hihi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doen
Laten we hopenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze wijn op heeft toch hihi.
Snap nu dan waarom Uitstraling ook altijd zo'n retard is
Meer dan met kanker schelden om de lijdensweg te versnellen zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht even, misschien gaat myrr zo weer fucking gênant doen
Ze mag jou welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuk dan gaat ze twee in drie veranderen.
Heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Thanksquote:
Ben nog met 6 series bezig, heb geen tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raad How to sell drugs online fast aan.
Koekoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
Oh jij hierquote:
Ja lig net in bed, ga When they see us verder kijkenquote:
Hoe ver ben jequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lig net in bed, ga When they see us verder kijken
Laatste stuk afl 1 nogquote:
Door de serie of in het algemeen ahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dan moet je nog wel ff
Heb je al gehuild
Hahaha 🙄quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door de serie of in het algemeen ahaha
Nee ben alleen heel boos geworden
IK HEB TOCH MAAR 1 ACCOUNT, STUK NAGEBOORTEquote:
🤓quote:
Onrecht is vreselijk idd. Nee, is me nog niet gelukt maar dit was wel heftig dat zekerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
🤓
Omdat ik er niet tegen kan. Heb jij wel gehuild?
Ga nu met afl 2 beginnen, ben benieuwd of ik mn iPad door de kamer ga gooienquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onrecht is vreselijk idd. Nee, is me nog niet gelukt maar dit was wel heftig dat zeker
Nou als je hier al boos van wordt, sterkte met de resterende afleveringen 😂quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu met afl 2 beginnen, ben benieuwd of ik mn iPad door de kamer ga gooien
Mn teamleider vertelde dat zelfs de cast psychische hulp kreeg na de opnamesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou als je hier al boos van wordt, sterkte met de resterende afleveringen 😂
Laatste aflevering vond ik het heftigst
Oh, dat vind ik wel heel overdreven maar goed ik heb ook wat minder empathisch vermogen dan de meesten denk ik hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn teamleider vertelde dat zelfs de cast psychische hulp kreeg na de opnames
Minder is nogal een understatementquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel heel overdreven maar goed ik heb ook wat minder empathisch vermogen dan de meesten denk ik haha
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Minder is nogal een understatement
Ben nog mild zelfsquote:
Barelyquote:
Ja sowieso, maar het is maar een voetbal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je vriend het oplossen die geeft les aan al het tuig en maakt er modelburgers van dus het zijn vast hun broertjes
Nee nog 49 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |