Dat ga ik doen. Eerst de beruchte worst ergens op de kop tikken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je het gegeten hebt doe je dan een update? Ben wel benieuwd wat de (denk ik) jongere generatie ervan vindt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:09 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Eerst de beruchte worst ergens op de kop tikken.
Ossenworst is ook heel lekker. Vandaag had ik sinds eeuwen een hard pistoletje met tartaar, peper, zout en uitjes. Vers gemaakt door de slager. Dat smaakte toch ook wel weer heel goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ken de theeworst wel. Op zich best lekker, maar niet heel bijzonder en na 2 boterhammen heb ik het ook wel weer gehad. Ik vind ossenworst lekkerder.
Overigens wel echt superlang geleden dat ik dàt gegeten heb (theeworst). Denk in mijn puberteit nog wel een keer. Dat is toch al zo'n 15 jaar geleden.
Bruine boterham met spekvet en bruine suiker .....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:28 schreef Lunatiek het volgende:
Nogal wat mensen die van "ouderwets" broodbeleg houden: Bebogeen, kokosbrood, pindakaas... het beleg van de generatie van mijn ouders. Of gewoon kaas of jam.
En al die voedselfabrikanten maar nieuwe dingen verzinnen...
Witte geroosterde boterham met echte boter en witte kristalsuiker is ook niet te versmaden, en zo simpel.
Niet spekvet met stroop?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Bruine boterham met spekvet en bruine suiker .....
Bebogeen vind ik altijd klinken alsof het rechtstreeks uit XTC lab komt of van een olieraffinaderijquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:28 schreef Lunatiek het volgende:
Nogal wat mensen die van "ouderwets" broodbeleg houden: Bebogeen, kokosbrood, pindakaas... het beleg van de generatie van mijn ouders. Of gewoon kaas of jam.
Witte geroosterde boterham met echte boter en witte kristalsuiker is ook niet te versmaden, en zo simpel.
Hoe verloopt het Oost-Panamese zee-amoebe onderzoek. Graag een DM sturen als je weer veilig terug bent in NL.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bebogeen vind ik altijd klinken alsof het rechtstreeks uit XTC lab komt of van een olieraffinaderij
Daar Kom ik later nog op terug, geduld is een schone zaak!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe verloopt het Oost-Panamese zee-amoebe onderzoek. Graag een DM sturen als je weer veilig terug bent in NL.
Ja, uit de broodrooster, snel roomboter erop en simpele kristalsuikerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:28 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zou ook bruine suiker kiezen, met dat kraken en een wat ruwer mondgevoel.quote:
“Bij een explosie op de raffinaderij te Pernis is 500 ton Bebogeen vrijgekomen, de brandweer raad mensen aan deuren en ramen gesloten te houden”quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bebogeen vind ik altijd klinken alsof het rechtstreeks uit XTC lab komt of van een olieraffinaderij
Ikke die van Kips. Je moet ze eigenlijk allemaal proberen om een goed oordeel te vellenquote:Op zondag 16 juni 2019 09:50 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Goed dat je dit nog ff zegt. Welk merk beveel je aan?
Zie je, past perfect.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
“Bij een explosie op de raffinaderij te Pernis is 500 ton Bebogeen vrijgekomen, de brandweer raad mensen aan deuren en ramen gesloten te houden”
“Bij een inval in een drugslab in Oeken heeft de politie 1500 kilo Bebogeen buitgemaakt met een straatwaarde van .....”
“Jesse Klaver, (groen links) heeft kamervragen gesteld nadat uit onderzoek ik gebleken dat er sporen van Bebogeen in broodtrommels zijn aangetroffen”
Ik zie net dat de AH de Duitse variant heeft. https://www.ah.nl/product(...)uitse-theeworst-fijnquote:Op zondag 16 juni 2019 09:50 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Goed dat je dit nog ff zegt. Welk merk beveel je aan?
Maar heb je dan ooit de "echte" theeworst geproefd van vroeger? Want die van Kips heb ik gelijk weggegooid.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke die van Kips. Je moet ze eigenlijk allemaal proberen om een goed oordeel te vellen
Geen idee van welk merk die vroeger waren ..... die ken ik dus niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar heb je dan ooit de "echte" theeworst geproefd van vroeger? Want die van Kips heb ik gelijk weggegooid.
Ah, dan heb je ook geen goed vergelijkingsmateriaal. Die van vroeger likte je je vingers bij af. Ik probeer nog die van de AH, het Duitse merk en dan leg ik me er maar bij neer als het niets is.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee van welk merk die vroeger waren ..... die ken ik dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |