Is je huidige een beetje op?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zit er over te denken een nieuwe telefoon te bestellen. Maar ik heb er al eentje van het werk.
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.quote:
Nieuwe kopen en die oude verkopen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.
als ze lekker zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wil naar huis maar daar lopen vijf bouwvakkers rond, word je ook niet echt chill van.
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.quote:
Met bilspleet look?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast zwetende Poolse mannen, jouw type?
Zijn er veel die dat doen. So why not.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.quote:
Stel je aan joh. 'code oranje'.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
RIPquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Nooit. Geen stress.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Whyquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
Als je harder gaat dan 100 kun je de radio niet meer horenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met windkracht 4 waai je al zowat van de weg met dat ding
Verklaart wel waarom je ze hier in Zeeland weinig zietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alle Fokkers die ik nog nooit heb gezien beeld ik me in als mwah, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom hij lekker is, ik heb hem nooit gezien.
Zover komen ze niet eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom je ze hier in Zeeland weinig ziet.
Gewoon harder zetten, omdenken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je harder gaat dan 100 kun je de radio niet meer horen![]()
Toch mis ik hem soms
Ik bedoel de code oranje. Maar toen las ik C1.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij schommelt een hoop bij wind maar hij gaat niet omwaaien en je waait ook niet naar de kantquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat ik dat al had gezegd maakte ik er wat anders vanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel de code oranje. Maar toen las ik C1.
Ik snap ook wel dat hij niet omwaait gekquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Hij schommelt een hoop bij wind maar hij gaat niet omwaaien en je waait ook niet naar de kant
Vooral de volgende ochtend als je weer weg gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vergeten zachter te zetten als je thuis aankomt, straat wakker.
Dat is nog te overzien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vergeten zachter te zetten als je thuis aankomt, straat wakker.
Hey ik kijk hier nergens meer van op hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij niet omwaait gek
Noem je mij dom?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ik kijk hier nergens meer van op hoor
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle Fokkers die ik nog nooit heb gezien beeld ik me in als mwah, dan kan het alleen maar meevallen.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.
Ik trek me even terug met dat beeld in gedachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.
Waarom mensen lekker zijn is ook wel een filosofische vraagquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
slet!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik trek me even terug met dat beeld in gedachten.
Ja ik wilde nog even de diepte in zo op deze vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom mensen lekker zijn is ook wel een filosofische vraag
Huehuequote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog even de diepte in zo op deze vrijdagmiddag.
harman mag wel mijn diepte inquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De hebberd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dat wil iedereen wel.
Is die gek gewoon bezet. Hoe dom! Al dat lekkers hoor je te delen.
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola gekocht en denk eraan om vanmiddag nog zo'n strawberry lemonade te proeven van de Mac
Popcorn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.
tips?
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja staat er wat leuks op het programma hier?
Gaat mijn voorstellingsvermogen te boven inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen inderdaad.
Oeh uitknijpen en filmen dan!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n puist, ik heb gewoon een extra kin die niet uit vet bestaat.
harman?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.
tips?
shit gemiste kansquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben sub dus als je had gezegd dat het moet dan ja.
Naald erin stekenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n puist, ik heb gewoon een extra kin die niet uit vet bestaat.
Hele weekend regen en onweer!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, gesprek gehad. Verliep positief. Krijg vanmiddag terugkoppeling. En indien positief kan ik zsm beginnen. Vanmiddag pinkpop weekendtickets inclusief camping scoren en op naar Landgraaf. Tijd om dit te vieren met mijn eerste keer Pinkpop
/rip ik was okéquote:
Lekker de diepte inquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel tof!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
Gezien het weer voor vanavond ga ik denk ik morgen de camping pas op. Kan ik nu nog wat festivalspullen inslaan (doppen, poncho) en nog even niet op een brak matje of luchtbed moeten slapen.
Yas! Blijkbaar gaan al mijn boys het weekend ervoor naar Jera, dan 5 dagen Dtrh en dan zomerfeesten. Teringquote:
jera was vorig jaar wel echt mega chill!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yas! Blijkbaar gaan al mijn boys het weekend ervoor naar Jera, dan 5 dagen Dtrh en dan zomerfeesten. Tering
Ja, veel leuke dingen weer. Heb dan twee en een halve week vakantie, dat is geen toevalquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jera was vorig jaar wel echt mega chill!
dtr had ik wel heen gewild maar is in mijn vakantie.
oh ja zomerfeesten... ook nog kijken of ik kan
ja wel tof, maar ik woon nog niet daar dus zou dan vrij moeten nemen om heen te gaan. Dat gaat hem niet worden als ik net 2 weken vakantie heb gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, veel leuke dingen weer. Heb dan twee en een halve week vakantie, dat is geen toeval![]()
Kwamen leuke bandjes ook op de zomerfeesten. Tip.
Met namen als Anouk, Fleetwood Mac, Golden Earring, Halestorm, Krezip,quote:
Je noemt precies dat waar ik niet voor zou gaan!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met namen als Anouk, Fleetwood Mac, Golden Earring, Halestorm, Krezip,
Slash heb ik een leuk programma voor de boeg. Niet echt groots ala Rolling Stones, Metallica, Iron Maiden en zo maar ach.
In vergelijking met jou voel ik me altijd slank, en dat zegt wat want ik heb de massa van een stervende ster.quote:
Voor de rest ga ik juist nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je noemt precies dat waar ik niet voor zou gaan!
Ja dat snap ik wel. Daarom ontloop ik je ook het liefst, naast jou lijk ik zo lomp.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met jou voel ik me altijd slank, en dat zegt wat want ik heb de massa van een stervende ster.
Gewoon even ticketswapje doen. Niemand wil meer met dit weer lijkt me.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:15 schreef Allures het volgende:
Ik baal dat ik fleetwood mac mis
Een van mijn lievelings
Zo eens gaan luisteren
Datidd, nouja Fleetwood Mac dan wel, maar verder... ik zou dan eerder gaan voor The Cure, Jamiroquai, Elbow, Die Antwoord, Michael Kiwanuka en nog een paar vandjes checken die ik niet ken. Maar goed, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je noemt precies dat waar ik niet voor zou gaan!
Fietste gisteren naar huis, had toevallig geen oortjes in. Kwam in de buurt van het park en hoorde muziek. Hier in het Goffertpark heb je een klein amfitheater dat helemaal beschut ligt. Bleek dat daar een Fleetwood Mac coverbandje speelde. Die erg goed waren. Half uurtje toch nog staan luisteren.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Datidd, nouja Fleetwood Mac dan wel, maar verder... ik zou dan eerder gaan voor The Cure, Jamiroquai, Elbow, Die Antwoord, Michael Kiwanuka en nog een paar vandjes checken die ik niet ken. Maar goed, ieder zijn ding
Hallo Faxie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Datidd, nouja Fleetwood Mac dan wel, maar verder... ik zou dan eerder gaan voor The Cure, Jamiroquai, Elbow, Die Antwoord, Michael Kiwanuka en nog een paar vandjes checken die ik niet ken. Maar goed, ieder zijn ding
Lol, ja ik keek net eens naar de lineup, en ik zou me echt kapot vervelen daarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hallo Faxie.
Oh nee toch niet.
Gelukkig is er voor ieder wat wils.![]()
Ik baal echt zo dat ik die muziek eigenlijk pas recentelijk ben gaan ontdekkenquote:
Jezus hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik baal echt zo dat ik die muziek eigenlijk pas recentelijk ben gaan ontdekken
Ik zat er serieus aan te denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon even ticketswapje doen. Niemand wil meer met dit weer lijkt me.
Dat dus, ik kan het echt niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
21 dagen niet klagen: durf jij het aan? https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-aan-keving-weijers
Ik zou binnen drie minuten falen.
Ik een tijd terug al in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ze ooit nog zou kunnen zien live
Jij bent tenminste nog een klefbek.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan het echt niet.
ik ben ook gewoon te negatief
ja dat wel. daar klaag ik niet over.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog een klefbek.
en je date appen dat hij dat ook moet doenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter naar de dokter gaan huehue.
Ga samenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en je date appen dat hij dat ook moet doen
echt? Had een nee verwacht. Zit de hele tijd op mijn vingersquote:
tsja ik weet niet, ik had het nog niet afgekapt als ik zo twijfelde.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
echt? Had een nee verwacht. Zit de hele tijd op mijn vingers
Of nou ja. Stop ze met wat te eten in mijn mond
Kom kilo's aan zo
Dan zou ik zeker appen, zo’n gozer is er een uit duizenden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:51 schreef Allures het volgende:
Waren maar 12 dates of zo dus dan seks ik nog niet johdus niemand hoeft naar de dokter
Zat naar een Mercedes-Maybach te kijkenquote:
waarheidquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker appen, zo’n gozer is er een uit duizenden.
12 dates en niet neuken? Dat is jezus, of Elvis.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Rijke man trouwen die een Maybach heeftquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zat naar een Mercedes-Maybach te kijken.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
ook niet appen om weer te daten... Maar gewoon hoe het met hem gaat en zoquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tsja ik weet niet, ik had het nog niet afgekapt als ik zo twijfelde.
Nu terugkomen en dan toch weer afkappen is beetje heel erg niet lief
oh.. nee dat moet je niet doen. Daar maak je echt niemand blij mee gok ik..quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
ook niet appen om weer te daten... Maar gewoon hoe het met hem gaat en zo
mezelf!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh.. nee dat moet je niet doen. Daar maak je echt niemand blij mee gok ik..
Ik las Elvi en dachr, wat heeft die er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
12 dates en niet neuken? Dat is jezus, of Elvis.
Werd thuis nooit gedraaid. Kende wel een aantal van de bekende hits, maar nooit gerealiseerd dat ze zoveer briljante muziek hebben uitgebracht.quote:
Of Faxiequote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
12 dates en niet neuken? Dat is jezus, of Elvis.
Zou op zijn minst een HJ verwachten na date 9.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:06 schreef Harmankardon het volgende:
Zou ik niet zo kunnen waarderen denk ik.
Hertog Jan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou op zijn minst een HJ verwachten na date 9.
Maar het is toch gewoon lief als je gewoon wil weten hoe het met iemand gaat en zo?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:06 schreef Harmankardon het volgende:
Zou ik niet zo kunnen waarderen denk ik.
Niet van een ex datequote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon lief als je gewoon wil weten hoe het met iemand gaat en zo?
Meerdere Elvi'squote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las Elvi en dachr, wat heeft die er nou weer mee te maken
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan. Ik spreek ex-date nog regelmatig en dan is het niet zo raarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon lief als je gewoon wil weten hoe het met iemand gaat en zo?
Nah, zou dan liever een Aston Martin hebben. Hoewel er nu ook wel een gave Mercedes op de parking staat.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rijke man trouwen die een Maybach heeft
Goeie smaak wel
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:47 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, onweer komt pas over een paar uur
Maar iemand die je 3 weken hebt gedate is geen ex.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:20 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt maar 2 exen die ik niet meer spreek en dat is omdat her klootzakken zijn waarvan ik gek genoeg veel te laat door had dat het klootzakken waren
Verder snap ik dat allemaal nooit zo. Ik vind dat hele iemand niet meer spreken super kut en onnatuurlijk. Ik vind hem echt niet in 1 dag niet meer lief of zo
Over 2 weekjes ook weer wat eten met een ex met wie ik nog super goed om ga
Klopt. Net flink natgeregend.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt. Net flink natgeregend.
huehue... nat....
nee dat is waar maar als je elkaar heel tof vond hoef je ook niet elkaar nooit meer te zien tochquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar iemand die je 3 weken hebt gedate is geen ex.
Dat dus. Ik snap ook niet waarom je iemand ineens totaal geen onderdeel meer maakt van je leven als je uit elkaar gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:20 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt maar 2 exen die ik niet meer spreek en dat is omdat her klootzakken zijn waarvan ik gek genoeg veel te laat door had dat het klootzakken waren
Verder snap ik dat allemaal nooit zo. Ik vind dat hele iemand niet meer spreken super kut en onnatuurlijk. Ik vind hem echt niet in 1 dag niet meer lief of zo
Over 2 weekjes ook weer wat eten met een ex met wie ik nog super goed om ga
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. Ik snap ook niet waarom je iemand ineens totaal geen onderdeel meer maakt van je leven als je uit elkaar gaat.
Natuurlijk, tenzij psychisch/emotioneel/fysiek geweld of vreemdgaan etc.
Heb ook weleens een fuckbuddy of fwb gehad een paar weken. Ben nog steeds vriendelijk met ze.
En al die haatgevoelens etc, daar heb je alleen jezelf mee. Vergeving betekent niet dat je het negatieve gedrag accepteert. Het betekent dat je zelf niet meer met die negativiteit rondloopt.
soms wel tochquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
Maar echt een sterke band heb je er na 3 weken ook niet mee toch. Ik zou dat zelf gewoon laten zitten dan.
Er zal vast wel een sneer naar mij in zitten ofzo, maar ik snap 'm niet.quote:
Dat je dik bent en/of op homo's valt of zo?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zal vast wel een sneer naar mij in zitten ofzo, maar ik snap 'm niet.
And frankly, I don't give a damn.
Ik heb het derde seizoen nog niet gezien. Staat ook niet heel hoog op m'n lijstje na die andere twee.quote:
Ja alleen seizoen 3 staat op netflixquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het derde seizoen nog niet gezien. Staat ook niet heel hoog op m'n lijstje na die andere twee.
Dik klopt. Vallen op homo's gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat je dik bent en/of op homo's valt of zo?
Que?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Code oranje. Vijf minuten een beetje regen. Hoefde de achterdeur niet eens dicht te doen.
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Que?
Hier alleen regen gehad van 17u tot 18u. Verders niks. Nu zelfs een waterig zonnetje.
Soms vraag ik me echt af of jij gay bent. Op andere foto's niet lelijk, maar je kiest wel echt de lelijkste foto.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij gay bent. Op andere foto's niet lelijk, maar je kiest wel echt de lelijkste foto.
Was het maar zo'n feest.quote:
Vond haar haar en wenkies niet super daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke andere foto, waarop ze tenminste niet op een jongen lijkt.
[ afbeelding ]
Ga 22ste niet mee trouwens.quote:
Op die eerste foto heeft ze echt het gezicht van een jongen. Ik twijfelde oprecht en zonder dat lange haar had ik gegarandeerd gedacht dat het een jongen was.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond haar haar en wenkies niet super daar.
En eerste foto zag je armen en jukbeen beter.
Die wenkies though....quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke andere foto, waarop ze tenminste niet op een jongen lijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar haar en wenkies niet super daar.
En eerste foto zag je armen en jukbeen beter.
[..]
Ga 22ste niet mee trouwens.
Eindelijk aandachtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dikkie heeft een vaccinatie gehad net. Nu is ze zielig en kruipt ze helemaal tegen me aan
Beetje mannelijke trekken vaak wel aardig. Dat meisjes meisjes achtige, dat ronde, heb ik weinig mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op die eerste foto heeft ze echt het gezicht van een jongen. Ik twijfelde oprecht en zonder dat lange haar had ik gegarandeerd gedacht dat het een jongen was.
Geen idee wat dit is.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind dit echt zo'n foto voor een parodie van Celeste Barber.
Ga spelletjes spelen met de gang.quote:
http://lmgtfy.com/?q=Celeste+Barber+instagramquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje mannelijke trekken vaak wel aardig. Dat meisjes meisjes achtige, dat ronde, heb ik weinig mee.
[..]
Geen idee wat dit is.
Dat is ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje mannelijke trekken vaak wel aardig. Dat meisjes meisjes achtige, dat ronde, heb ik weinig mee.
[..]
Geen idee wat dit is.
[..]
Ga spelletjes spelen met de gang.
Wilde Halimede geen privemeet?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja![]()
De spelletjesmeet van morgen gaat niet door helaas. Maar oke, gelukkig gaat het lekker hard waaien
Dat is toch vanwege de datumprikkerfalers? Wel jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja![]()
De spelletjesmeet van morgen gaat niet door helaas. Maar oke, gelukkig gaat het lekker hard waaien
Ja, min of meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is toch vanwege de datumprikkerfalers? Wel jammer
Geen autisme eraan overgehouden dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dikkie heeft een vaccinatie gehad net. Nu is ze zielig en kruipt ze helemaal tegen me aan
Was ze sowieso al.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen autisme eraan overgehouden dus.
Poezen houden nu eenmaal van mequote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze sowieso al.
Al kwam ze faxie wel even besnuffelen.
Huh sneer, nee waarom?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zal vast wel een sneer naar mij in zitten ofzo, maar ik snap 'm niet.
And frankly, I don't give a damn.
Oeh zocht ook een ander gifje, maar deze vond ik toevallig ook heel grappig gezien jouw post.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh sneer, nee waarom?
Kon het goede gifje niet vinden, kwam deze tegen die ik grappig vond.
Onweer des doods was 5 min regen en een klap onweer hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh zocht ook een ander gifje, maar deze vond ik toevallig ook heel grappig gezien jouw post.
[ afbeelding ]Hallo favo fokster, hoe is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij heeft het langs de voordeur naar binnen geregend. Heb blijkbaar een beetje een kierquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Code oranje. Vijf minuten een beetje regen. Hoefde de achterdeur niet eens dicht te doen.
#huehuequote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het langs de voordeur naar binnen geregend. Heb blijkbaar een beetje een kier
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh zocht ook een ander gifje, maar deze vond ik toevallig ook heel grappig gezien jouw post.
[ afbeelding ]Bijna doodverwensing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Huehuequote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het langs de voordeur naar binnen geregend. Heb blijkbaar een beetje een kier
Natte kier.quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Samzz op 08-06-2019 07:34:34 ]Vakman pur sang
Neuh. Ik heb HBO.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Natte kier.
Wat is het hier rustig de laatste tijd zeg!
Wat goed is want dan hebben jullie een leven buiten de zolderkamer.![]()
Mooi hč. Is gewoon de welkoop. Dubbel mooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
RTL5 de andere kant van NL![]()
Een omgebouwde met geldproblemen die een jerrycan glijmiddel haalt bij een veehandelaar.
Goeie tip wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mooi hč. Is gewoon de welkoop. Dubbel mooi.
Dikke billen 5 retenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Natte kier.
Wat is het hier rustig de laatste tijd zeg!
Wat goed is want dan hebben jullie een leven buiten de zolderkamer.![]()
Dit vind ik nou wel mooi, een beetje tan, lijntje en kousen.
[ afbeelding ]
de wie?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik rij over een uurtje weer richting de Pruus
koosnaampje voor de punani van Truus?quote:
Ik wil naar buiten maar het is ontzettend smerig weer hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik had zoveel plannen maar heb nergens zin in
dan waren het vast geen leuke plannenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik had zoveel plannen maar heb nergens zin in
Dat klopt wel een beetje. grote wandeling maken, horren kopen en in de kozijnen plaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan waren het vast geen leuke plannen
tegen insectjes ?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje. grote wandeling maken, horren kopen en in de kozijnen plaatsen.
wandelen is wel leukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje. grote wandeling maken, horren kopen en in de kozijnen plaatsen.
Met dit weer is wandelen ook niet leukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen is wel leuk
ik wilde gaan fietsen, maar het waait best hard
Hoe kun je die nou vergeten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:32 schreef Joosie200 het volgende:
Sta je op het station. Ligt de tent nog thuis. Lekker begin voor 3 dagen PinkpopNu nog hopen dat de campings nog niet vol zitten.
Die dertig graden en noodweer toen ik er was, was ook niet zo tof. Met een gat in m'n tent.quote:
beetje veel wind, maar voorlopig nog droog.quote:
Nee dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dertig graden en noodweer toen ik er was, was ook niet zo tof. Met een gat in m'n tent.
Hier steeds kleine buien. Maar dan wel kort met veel water.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje veel wind, maar voorlopig nog droog.
Maar maandag krijgen we wel onweer waarschijnlijk
Nee, schoonmaken, sollicitatie voorbereiden enige vorm van activiteit vertonen. Hoe is het met poes?quote:
Het gaat prima met me.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, schoonmaken, sollicitatie voorbereiden enige vorm van activiteit vertonen. Hoe is het met poes?
Klaar leggen, snel je sleutels pakken en gaan met rugtas en trolly. Easy peasy.quote:
Morgen wel lekker weer zoals het er naar uit ziet. Regen en onweer maandagavond tijdens Fleetwood.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje veel wind, maar voorlopig nog droog.
Maar maandag krijgen we wel onweer waarschijnlijk
Ja maar het heeft geregend dus die wieltjes gaan dat niet leuk vinden.quote:
C ben ik nooit geweest. ik vond B altijd het leukstequote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klaar leggen, snel je sleutels pakken en gaan met rugtas en trolly. Easy peasy.
[..]
Morgen wel lekker weer zoals het er naar uit ziet. Regen en onweer maandagavond tijdens Fleetwood.
Enne ja ben terug gegaan. Welke camping is chiller.. B of C? A zal nu wel vol zitten.
TY ik heb woensdag gesprek in den boschquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:12 schreef Joosie200 het volgende:
En dit ding van de Action mag wel aan gort. Heb toch al een nieuwe in huis liggen. Kapotte mobiel mee dus als die modder/water hapt /care. Idem voor als ie gerold wordt.
Thnx @:Senn88. Succes met solliciteren. Ik heb gesprek gehad en wacht op terugkoppeling.
Whoa ga je verhuizenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
TY ik heb woensdag gesprek in den bosch
B is best een stukje lopen, maar die tijd gebruikten we om in te drinkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat op die camping op een half uur lopen.
Das C geloof ik. Al ligt B in de buurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat op die camping op een half uur lopen.
Oké dan. Best een end uit de richting. Begin zelf als het goed gaat (krijg wss pas dinsdag wat te horen) in Zwollywood. En begin volgend jaar naar Amsterdam want afdeling wordt verplaatst.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, regio gebonden werk en hoofdkantoor zit in den bosch.
Standplaats is voor mij dichtbij hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oké dan. Best een end uit de richting. Begin zelf als het goed gaat (krijg wss pas dinsdag wat te horen) in Zwollywood. En begin volgend jaar naar Amsterdam want afdeling wordt verplaatst.
Ah oké. Voor mij dus ook als alles loopt zoals het moet. Best wel chill dichtbij je werk wonen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Voor mij dus ook als alles loopt zoals het moet. Best wel chill dichtbij je werk wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |