Is je huidige een beetje op?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zit er over te denken een nieuwe telefoon te bestellen. Maar ik heb er al eentje van het werk.
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.quote:
Nieuwe kopen en die oude verkopen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.
als ze lekker zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wil naar huis maar daar lopen vijf bouwvakkers rond, word je ook niet echt chill van.
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.quote:
Met bilspleet look?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast zwetende Poolse mannen, jouw type?
Zijn er veel die dat doen. So why not.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.quote:
Stel je aan joh. 'code oranje'.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
RIPquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Nooit. Geen stress.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Whyquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
Als je harder gaat dan 100 kun je de radio niet meer horenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met windkracht 4 waai je al zowat van de weg met dat ding
Verklaart wel waarom je ze hier in Zeeland weinig zietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alle Fokkers die ik nog nooit heb gezien beeld ik me in als mwah, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom hij lekker is, ik heb hem nooit gezien.
Zover komen ze niet eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom je ze hier in Zeeland weinig ziet.
Gewoon harder zetten, omdenken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je harder gaat dan 100 kun je de radio niet meer horen![]()
Toch mis ik hem soms
Ik bedoel de code oranje. Maar toen las ik C1.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij schommelt een hoop bij wind maar hij gaat niet omwaaien en je waait ook niet naar de kantquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat ik dat al had gezegd maakte ik er wat anders vanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel de code oranje. Maar toen las ik C1.
Ik snap ook wel dat hij niet omwaait gekquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Hij schommelt een hoop bij wind maar hij gaat niet omwaaien en je waait ook niet naar de kant
Vooral de volgende ochtend als je weer weg gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vergeten zachter te zetten als je thuis aankomt, straat wakker.
Dat is nog te overzien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vergeten zachter te zetten als je thuis aankomt, straat wakker.
Hey ik kijk hier nergens meer van op hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij niet omwaait gek
Noem je mij dom?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ik kijk hier nergens meer van op hoor
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle Fokkers die ik nog nooit heb gezien beeld ik me in als mwah, dan kan het alleen maar meevallen.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.
Ik trek me even terug met dat beeld in gedachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet hoe lekker ik ben. harman is dat, maar dan nog lekkerder.
Waarom mensen lekker zijn is ook wel een filosofische vraagquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
slet!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik trek me even terug met dat beeld in gedachten.
Ja ik wilde nog even de diepte in zo op deze vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom mensen lekker zijn is ook wel een filosofische vraag
Huehuequote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog even de diepte in zo op deze vrijdagmiddag.
harman mag wel mijn diepte inquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De hebberd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dat wil iedereen wel.
Is die gek gewoon bezet. Hoe dom! Al dat lekkers hoor je te delen.
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola gekocht en denk eraan om vanmiddag nog zo'n strawberry lemonade te proeven van de Mac
Popcorn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.
tips?
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja staat er wat leuks op het programma hier?
Gaat mijn voorstellingsvermogen te boven inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen inderdaad.
Oeh uitknijpen en filmen dan!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n puist, ik heb gewoon een extra kin die niet uit vet bestaat.
harman?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga zo in de pauze iets lekkers halen om de dag door te komen.
tips?
shit gemiste kansquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben sub dus als je had gezegd dat het moet dan ja.
Naald erin stekenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n puist, ik heb gewoon een extra kin die niet uit vet bestaat.
Hele weekend regen en onweer!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, gesprek gehad. Verliep positief. Krijg vanmiddag terugkoppeling. En indien positief kan ik zsm beginnen. Vanmiddag pinkpop weekendtickets inclusief camping scoren en op naar Landgraaf. Tijd om dit te vieren met mijn eerste keer Pinkpop
/rip ik was okéquote:
Lekker de diepte inquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel tof!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
Gezien het weer voor vanavond ga ik denk ik morgen de camping pas op. Kan ik nu nog wat festivalspullen inslaan (doppen, poncho) en nog even niet op een brak matje of luchtbed moeten slapen.
Yas! Blijkbaar gaan al mijn boys het weekend ervoor naar Jera, dan 5 dagen Dtrh en dan zomerfeesten. Teringquote:
jera was vorig jaar wel echt mega chill!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yas! Blijkbaar gaan al mijn boys het weekend ervoor naar Jera, dan 5 dagen Dtrh en dan zomerfeesten. Tering
Ja, veel leuke dingen weer. Heb dan twee en een halve week vakantie, dat is geen toevalquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jera was vorig jaar wel echt mega chill!
dtr had ik wel heen gewild maar is in mijn vakantie.
oh ja zomerfeesten... ook nog kijken of ik kan
ja wel tof, maar ik woon nog niet daar dus zou dan vrij moeten nemen om heen te gaan. Dat gaat hem niet worden als ik net 2 weken vakantie heb gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, veel leuke dingen weer. Heb dan twee en een halve week vakantie, dat is geen toeval![]()
Kwamen leuke bandjes ook op de zomerfeesten. Tip.
Met namen als Anouk, Fleetwood Mac, Golden Earring, Halestorm, Krezip,quote:
Je noemt precies dat waar ik niet voor zou gaan!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met namen als Anouk, Fleetwood Mac, Golden Earring, Halestorm, Krezip,
Slash heb ik een leuk programma voor de boeg. Niet echt groots ala Rolling Stones, Metallica, Iron Maiden en zo maar ach.
In vergelijking met jou voel ik me altijd slank, en dat zegt wat want ik heb de massa van een stervende ster.quote:
Voor de rest ga ik juist nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je noemt precies dat waar ik niet voor zou gaan!
Ja dat snap ik wel. Daarom ontloop ik je ook het liefst, naast jou lijk ik zo lomp.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met jou voel ik me altijd slank, en dat zegt wat want ik heb de massa van een stervende ster.
Gewoon even ticketswapje doen. Niemand wil meer met dit weer lijkt me.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:15 schreef Allures het volgende:
Ik baal dat ik fleetwood mac mis
Een van mijn lievelings
Zo eens gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |