Ik had Frass, Gert, Scrummie en bugno. Niks mis meequote:Op donderdag 6 juni 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 mokerslechte dan, want iedereen die ook maar iets kon zat bij ons (en onlogisch)
quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Was steeds 1 van de beste in de CL wedstrijden van Ajax.
SOWquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
Jeetje de room zat sneller vol dan die van Onlo's moeder.
Genote.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
wowquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
Goede reactie.quote:
HALLO DANquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
Bedankt maat. Ach, het was ook leuk met @Max23.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik jou miste en dat er iemand gekickt moest worden. (ene witzel)
Witzel was niet slechtquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik jou miste en dat er iemand gekickt moest worden. (ene witzel)
Eens. Ook zo'n Bergwijn bijv. die al een half jaar uit vorm is maar toch erin staat omdat hij er ook in stond toen Nederland won langer dan een half jaar geleden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:49 schreef F.M.D. het volgende:
Koeman is ook wel een bange onzekere coach. Altijd met z'n voorspelbare opstellingen. Van Beek niet opstellen, Weghorst niet eens menemen. Juist spelers die in topvorm zijn. Kramprachtig vasthouden aan een elftal dat het goed heeft gedaan kwa resultaat, maar kwa spel hield het nooit heel erg over.
sowquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
ONTOPIC MENSEN
straks wordt Caland boos (oh wacht haha)
Er is gewoon niets betersquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eens. Ook zo'n Bergwijn bijv. die al een half jaar uit vorm is maar toch erin staat omdat hij er ook in stond toen Nederland won langer dan een half jaar geleden.
Vollenhoven maakte in de tweede room anders een puike goal.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. (beter dan Vollenhoven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |