Van Beek wordt hier wat overschat, geloof ikquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:49 schreef F.M.D. het volgende:
Koeman is ook wel een bange onzekere coach. Altijd met z'n voorspelbare opstellingen. Van Beek niet opstellen, Weghorst niet eens menemen. Juist spelers die in topvorm zijn. Kramprachtig vasthouden aan een elftal dat het goed heeft gedaan kwa resultaat, maar kwa spel hield het nooit heel erg over.
Hij had natuurlijk Obispo en Cijntje mee moeten nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Beek wordt hier wat overschat, geloof ik
Eloy?quote:
Dat is wel heel gewaagd.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
(Ik vind Rashford eigenlijk beter dan Kane, maar ik hou dan ook meer van voetballende spitsen)
Want? Was steeds 1 van de beste in de CL wedstrijden van Ajax.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Beek wordt hier wat overschat, geloof ik
Zeker, ik heb gegokt dat Mercedes gaat winnen dit weekend (gewaagd)quote:
jammer dit.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 mokerslechte dan, want iedereen die ook maar iets kon zat bij ons (en onlogisch)
Krijg een hoestje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 mokerslechte dan, want iedereen die ook maar iets kon zat bij ons (en onlogisch)
Het is algemeen bekend dat ik een smerige ego ben vriend.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe vrij moet ik lopen zodat ik hem binnen kan tikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |