De Zwaan natuurlijkquote:
Tot en met zondagquote:Op donderdag 6 juni 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat tof, goed bezig! Tot wanneer kunnen we vragen stellen?
Ik heb alleen de naam als suggestie gegeven, het hele regelen heeft @Lucky_Strike gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voelt het makkelijker om op podium te gooien dan op vloer (PC's of ET's)?
Hoe was je periode in opleidingsteam van Raymond? Werd je daar daadwerkelijk een betere darter? Zo ja, wat leer je daar allemaal?
En hulde aan heywoodu voor het regelen!
Hulde aan Lucky_Strike dan!quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb alleen de naam als suggestie gegeven, het hele regelen heeft @:Lucky_Strike gedaan
quote:
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, persoonlijk kom ik er niet uit.quote:
Dat is de tweede vraag die ik wilde stellen, ik ben duidelijk net te laat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:13 schreef GGMM het volgende:
Ben je op latere leeftijd gaan darten? Of ben je opgegroeid met de dartpijl?
Wel met links, anders wordt de werphand vettig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
Snack je wel eens tijdens het darten? Zo ja, wat dan?
Dat is toch geen keuze man.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je moet kiezen om mee samen te werken als dartsanalyticus: Marcel Maijer of Koert Westerman?
Weet je wat pas vettig is? De nieuwste BLCKD booooh.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel met links, anders wordt de werphand vettig.
Goeie vraag; over het algemeen wordt aangenomen dat het fijne motoriek van vrouwen veel beter ontwikkeld is dan dat van mannen. Darten lijkt me nou bij uitstek een gelegenheid waarbij een goed ontwikkeld fijn motoriek erg goed van pas komt. Eigenlijk wel raar nu ik er zo over denk; je zou zelfs verwachten dat vrouwen er beter in zouden zijn dan de mannen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:14 schreef fetX het volgende:
Hoe komt het dat het verschil tussen vrouwendarts en mannendarts zo groot is volgens jou?
@onlogisch en ik vinden dat ook zonde ja. Goede vraag.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:13 schreef vosss het volgende:
Vindt jij het jammer dat die lekkere dartsletjes bij de opkomst ineens weg moesten want #metoo en wat vinden jouw collega's daarvan?
Dankje. Hopelijk krijgen we een antwoord van Jeffreyquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik vinden dat ook zonde ja. Goede vraag.
Hoezo herhaal jij keer op keer vragen die al gesteld zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik las in een interview dat Raymond van Barneveld nog maar één milkshake per dag mag van de dokter. Heeft u ook dingen moeten opgeven om de darttop aan te tikken en zo ja, waar had u het meeste moeite mee?
quote:Snel geld verdienen en het klimaat sparen, kun je met TONZON HR-Radiatorfolie
Sorry, die vraag had ik gemist.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo herhaal jij keer op keer vragen die al gesteld zijn?
Wil je hiermee iets aangeven over darters?
In ieder geval niet de burgers en friet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
Sorry, die vraag had ik gemist.
Al zijn de vragen wel verschillend. Jij vraagt naar de aanloop van een toernooi, maar ik ben erg benieuwd of hij echt permanent dingen moet laten voor de sport.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Op dit forum zie ik vaak erg leuke gifjes van Raymond van Barneveld langskomen.
Hier een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat dit soort grappige gifjes het imago van Raymond van Barneveld behoorlijk verbeterd hebben.
Denkt u wel eens na over het juichen of u manier van kijken tijdens de wedstrijd? En zo nee, verandert dit wellicht nu u weet dat dit soort lollige gifjes regelmatig voorbij komen op het internet?
Dit wilde ik vragen ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Is hardstyle nog steeds je favoriete muziek? Ga je ook naar festivals? Waarom verbiedt Barry Hearn dit als opkomstnummer? (@:Mani89)
Deel 3 van de vraag: in geval van zowel Ja als Nee heb je wel eens je eigen paarsgepunte dartpijl in een sappige bulls eye gestoken?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Resistor het volgende:
Waarom is er zo weinig aandacht voor de dames? Goed uitziende dames die geconcentreerd voorover gebukt de pijltjes in het bord proberen te krijgen vind ik een stuk aantrekkelijker om te zien dan een stel mannen die iets beter kunnen dan mij.
Deel 2 van de vraag: Zijn er wel voldoende redelijk uitziende dartsters?
Dat weet ik nog niet. Ik denk dat we daar een nieuw topic voor aanmaken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
Komen hier uiteindelijk ook de antwoorden op alle vragen?
huh?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik denk dat we daar een nieuw topic voor aanmaken.
Google karin krappenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Resistor het volgende:
Waarom is er zo weinig aandacht voor de dames? Goed uitziende dames die geconcentreerd voorover gebukt de pijltjes in het bord proberen te krijgen vind ik een stuk aantrekkelijker om te zien dan een stel mannen die iets beter kunnen dan mij.
Deel 2 van de vraag: Zijn er wel voldoende redelijk uitziende dartsters?
Wat is verdedigend darten?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:33 schreef Mansjester het volgende:
We kennen allemaal de strategie verdedigend darten. Welke andere strategieën gebruik je weleens tijdens de sport darten?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:04 schreef Vollenhoven het volgende:
In de meeste café's wordt er tamelijk wat witgoed weggewerkt.
Doen darters hier ook aan mee, en zo ja ook tijdens het darten?
Terechte vraagquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:05 schreef Ferdii het volgende:
Fap je met links uit angst voor polsblessure?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |