Sorry, die vraag had ik gemist.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo herhaal jij keer op keer vragen die al gesteld zijn?
Wil je hiermee iets aangeven over darters?
In ieder geval niet de burgers en friet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
Sorry, die vraag had ik gemist.
Al zijn de vragen wel verschillend. Jij vraagt naar de aanloop van een toernooi, maar ik ben erg benieuwd of hij echt permanent dingen moet laten voor de sport.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Op dit forum zie ik vaak erg leuke gifjes van Raymond van Barneveld langskomen.
Hier een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat dit soort grappige gifjes het imago van Raymond van Barneveld behoorlijk verbeterd hebben.
Denkt u wel eens na over het juichen of u manier van kijken tijdens de wedstrijd? En zo nee, verandert dit wellicht nu u weet dat dit soort lollige gifjes regelmatig voorbij komen op het internet?
Dit wilde ik vragen ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Is hardstyle nog steeds je favoriete muziek? Ga je ook naar festivals? Waarom verbiedt Barry Hearn dit als opkomstnummer? (@:Mani89)
Deel 3 van de vraag: in geval van zowel Ja als Nee heb je wel eens je eigen paarsgepunte dartpijl in een sappige bulls eye gestoken?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Resistor het volgende:
Waarom is er zo weinig aandacht voor de dames? Goed uitziende dames die geconcentreerd voorover gebukt de pijltjes in het bord proberen te krijgen vind ik een stuk aantrekkelijker om te zien dan een stel mannen die iets beter kunnen dan mij.
Deel 2 van de vraag: Zijn er wel voldoende redelijk uitziende dartsters?
Dat weet ik nog niet. Ik denk dat we daar een nieuw topic voor aanmaken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
Komen hier uiteindelijk ook de antwoorden op alle vragen?
huh?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik denk dat we daar een nieuw topic voor aanmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |