quote:Feyenoord - Sparta Rotterdam zondag 4 augustus 20:00
sc Heerenveen - Feyenoord zondag 11 augustus 14:30
Feyenoord - FC Utrecht zondag 18 augustus 14:30
Feyenoord - AZ zondag 25 augustus 16:45
Willem II - Feyenoord zondag 1 september 20:00
Feyenoord - ADO den Haag zondag 15 september 14:30
FC Emmen - Feyenoord zondag 22 september 16:45
Feyenoord - FC Twente zondag 29 september 12:15
Fortuna Sittard - Feyenoord zondag 6 oktober 14:30
Feyenoord - Heracles Almelo zondag 20 oktober 12:15
Ajax - Feyenoord zondag 27 oktober 16:45
VVV-Venlo - Feyenoord zondag 3 november 14:30
Feyenoord - RKC Waalwijk zondag 10 november 16:45
FC Groningen - Feyenoord zondag 24 november 12:15
Feyenoord - PEC Zwolle zondag 1 december 12:15
Vitesse - Feyenoord zondag 8 december 12:15
Feyenoord - PSV zondag 15 december 14:30
FC Utrecht - Feyenoord zondag 22 december 14:30
Feyenoord - sc Heerenveen zaterdag 18 januari 19:45
Heracles Almelo zaterdag 25 januari 19:45
Feyenoord - FC Emmen zaterdag 1 februari 19:45
AZ - Feyenooord zondag 9 februari 14:30
PEC Zwolle - Feyenoord zondag 16 februari 16:45
Feyenoord - Fortuna Sittard zaterdag 22 februari 19:45
PSV - Feyenoord zondag 1 maart 14:30
Feyenoord - Willem II zondag 8 maart 14:30
Sparta Rotterdam - Feyenoord zondag 15 maart 12:15
Feyenoord - Ajax zondag 22 maart 14:30
RKC Waalwijk - Feyenoord zondag 5 april 12:15
Feyenoord - VVV-Venlo zaterdag 11 april 19:45
ADO den Haag - Feyenoord woensdag 22 april 18:30
Feyenoord - FC Groningen zaterdag 25 april 20:45
FC Twente - Feyenoord zondag 3 mei 14:30
Feyenoord - Vitesse zondag 10 mei 14:30
Ah, die mis ik gelukkig. Zondagavond, zijn ze helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord mag als eerste club aftrappen op een zondagavond 20:00 tegen Sparta.
#MetAllesDeEersteZijn
Concept:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord mag als eerste club aftrappen op een zondagavond 20:00 tegen Sparta.
#MetAllesDeEersteZijn
Ik vermoed ook Elia.. En dat ze misschien Janssen gaan proberen..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer en Janmaat. Reken er alvast maar op. Al vind ik laatstgenoemde wel een directe versterking. Als je maar zorgt voor een mix waarbij er ook waarde op het veld staat. Met Fer en Janmaat haal je weer twee spelers zonder restwaarde.
Verbaast me dan weer niets dat jij dit zegt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Trapt naast de bal en neemt de speler mee. Toppertje hoor.
wat voor spanning staat er in maart wel op dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:16 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord - Ajax in eind maart? Mooi.
Die hadden ze toch altijd in januari gepland, zodat er zo min mogelijk spanning op de wedstrijd zou staan.
Nee joh, Janssen is veel te duur. Bovendien denk ik dat Jorgensen blijft. Vincent Janssen gaat nooit voor de bank gehaald worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:51 schreef Sphinxxx het volgende:
[..]
Ik vermoed ook Elia.. En dat ze misschien Janssen gaan proberen..
Wellicht kan Ajax dan kampioen worden in de Kuip.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor spanning staat er in maart wel op dan?
zou leuk zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan Ajax dan kampioen worden in de Kuip.
Voor Feyenoord is de spanning er in oktober al af, dus wat dat betreft zit je meestal wel goedquote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:16 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord - Ajax in eind maart? Mooi.
Die hadden ze toch altijd in januari gepland, zodat er zo min mogelijk spanning op de wedstrijd zou staan.
het gaat weleens mis maar er zijn normaliter 2 scenario's:quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de spanning er in oktober al af, dus wat dat betreft zit je meestal wel goed
Ook niet meer actueel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat weleens mis maar er zijn normaliter 2 scenario's:
Ajax speelt goed en wint
Feyenoord speelt goed en Ajax wint
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Over 100 jaar hebben ze het er nog over.
Uiteindelijk is het zilverwerk in Amsterdam.
Wow madquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Over 100 jaar hebben ze het er nog over.
Uiteindelijk is het zilverwerk in Amsterdam.
Kijk, rasoptimist.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoppa!
Gunstig programma ook tot aan Ajax-Feyenoord. Normaal gesproken allemaal wedstrijden die Feyenoord gewoon wint.
Inderdaad, maar dan zouden we wel wat vaker kampioen wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoppa!
Gunstig programma ook tot aan Ajax-Feyenoord. Normaal gesproken allemaal wedstrijden die Feyenoord gewoon wint.
Nee.quote:
is wel heel jong nog hoor, zal niet meevallenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Volgend seizoen wel, dan ga ik met mijn zwager en m'n neefje samen hebben we afgesproken die wordt dan 5 dus dan kan het.
Hmm ja, maar dit zijn echt gunstige potjes. Ajax-uit is de eerste typische ‘struikelpartij’ van het seizoen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan zouden we wel wat vaker kampioen worden
Inderdaad, dus daar had ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de spanning er in oktober al af, dus wat dat betreft zit je meestal wel goed
Gelukkig gaat dit gezeik ook gewoon in de zomer door.quote:https://www.rijnmond.nl/n(...)n-juridische-stappen
Vier aandeelhouders van Stadion Feijenoord hebben een aangetekende brief verstuurd aan president-commissaris van Stadion Feijenoord Cees de Bruin. Daarin tekenen zij bezwaar aan tegen wijzigingen in de statuten, die maandag doorgevoerd zouden worden.
Voormalig Sportclub-voorzitter Hans Fortuin geeft in de Radio Rijnmond Sport-uitzending twee redenen waarom de brief is verstuurd. "In de eerste plaats hebben wij geconstateerd dat de stadiondirectie, onder verantwoording van de commissaris, allemaal dingen doet die niet in overeenstemming zijn met de huidige statuten. Zij werken bijvoorbeeld meer voor het nieuwe stadion dan voor de eigen Kuip."
Voorbarig
"Het tweede punt is dat we de statutenwijziging even vooruit willen schuiven omdat die er hoofdzakelijk van uitgaat dat er een nieuw stadion komt. Dat besluit is nog lang niet gevallen, dus het lijkt ons een beetje voorbarig. Stadion Feijenoord wil de statuten namelijk al wijzigen op de nieuwe situatie. Daar zitten te veel elementen in die niets met de huidige Kuip te maken hebben. Dat heeft nu geen zin.
Men moet zich nu bezighouden met het stadion waar we nu inzitten. En er moet pas aan iets anders gewerkt worden als het volledig duidelijk is dat er nieuw stadion komt."
Juridische stappen
Als er niet geluisterd wordt naar de aandeelhouders, overwegen zij juridische stappen. "We zijn geen organisatie, maar er zijn wel degelijk mensen die ons steunen. Het is niet voor niets dat er misschien een juridische procedure gestart moet worden. Als de commissarissen ons niet serieus nemen, dan houden we dat achter de hand. Men onderschat ook wel een beetje dit initiatief."
Wat loopt er veel jeugd weg bij Feyenoord de laatste tijd.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/varkenoordfan/status/1140594853014904833?s=21
Als je spelers als Kokcu, Burger en Summerville kunt ontwikkelen gedurende het seizoen, is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:24 schreef satecl het volgende:
Lekker rustig bij Feyenoord. MooiAlleen Vilhena verkopen en wat middelmaat wegsturen en lekker eigen jeugd inpassen. Europees voetbal halen is toch het maximaal haalbare.
Vanaf komend seizoen wel weer volgens mij, dan gaat de bekerwinnaar of de #3 rechtstreeks de groepsfase van de Europa League in.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je spelers als Kokcu, Burger en Summerville kunt ontwikkelen gedurende het seizoen, is dat mooi meegenomen.
Of je nou 3de of 4de wordt, maakt niet veel uit inderdaad.
Verder is het taak om kapitaal aan te trekken en de scoutingsmogelijkheden uit te breiden.
Club zonder toekomstvisie.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loopt er veel jeugd weg bij Feyenoord de laatste tijd.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf komend seizoen wel weer volgens mij, dan gaat de bekerwinnaar of de #3 rechtstreeks de groepsfase van de Europa League in.
Derde moet wel lukken. Ik hoop vooral dat we nog wat kunnen lozen en 2 wellicht 3 leuke versterkingen kunnen halen. We moeten ons daarbij wel beseffen dat de meeste spelers uit de Eredivisie pas eind vd transferperiode bij andere clubs in beeld komen. Dus hopelijk heeft Troost zijn lijstje klaarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je spelers als Kokcu, Burger en Summerville kunt ontwikkelen gedurende het seizoen, is dat mooi meegenomen.
Of je nou 3de of 4de wordt, maakt niet veel uit inderdaad.
Verder is het taak om kapitaal aan te trekken en de scoutingsmogelijkheden uit te breiden.
Dat is wel het lastige van onderaan de ladder staan. Je moet wachten totdat spelers die nog geen club hebben en spelers die last minute ergens weg moeten beschikbaar komen.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde moet wel lukken. Ik hoop vooral dat we nog wat kunnen lozen en 2 wellicht 3 leuke versterkingen kunnen halen. We moeten ons daarbij wel beseffen dat de meeste spelers uit de Eredivisie pas eind vd transferperiode bij andere clubs in beeld komen. Dus hopelijk heeft Troost zijn lijstje klaar
Ach, die visie is toch bij elke club bijna hetzelfde in Nederland? Eigen jeugd eerst, opleiden en kapitaal creëeren. Visie zegt geen reet, je moet er op de juiste manier naar handelen (en dat verschilt ook weer per club) en dat heeft Feyenoord afgelopen jaren niet gedaan.quote:
Klopt inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2019 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die visie is toch bij elke club bijna hetzelfde in Nederland? Eigen jeugd eerst, opleiden en kapitaal creëeren. Visie zegt geen reet, je moet er op de juiste manier naar handelen (en dat verschilt ook weer per club) en dat heeft Feyenoord afgelopen jaren niet gedaan.
Bedankt, Stanley.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
Die Ourhris gold als een van de allergrootste talenten uit die lichting. Feyenoord is op deze manier hard op weg naar de afgrond.
We voelen de pijn van het mislukken van wondertalent Marlon Slabbekoorn ook nog altijd ja.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
Die Ourhris gold als een van de allergrootste talenten uit die lichting. Feyenoord is op deze manier hard op weg naar de afgrond.
Dit klinkt als wegkijkenquote:Op maandag 17 juni 2019 15:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We voelen de pijn van het mislukken van wondertalent Marlon Slabbekoorn ook nog altijd ja.
Neu.quote:
We kunnen dit toch pas over een aantal jaar beoordelen of het heeft uitgemaakt? Wel eens dat je je zorgen moet maken als dit zo door blijft gaan en jeugdspelers weg blijven lopen. Benieuwd hoe dat over 3 jaar is als Feyenoord inderdaad handelt naar de zogenaamde visie ‘jeugd moet de kans krijgen en er moet op individueel niveau in geïnvesteerd worden’. Zoiets verander je niet in een jaartje.quote:
Doen bepaalde mensen helaas nogal graag.quote:
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Neu.
Ik hou er niet van dat soort dooddoeners te gebruiken als "Feyenoord is dood" of "Feyenoord op naar de afgrond" omdat er een talent vertrekt waarvan niemand ook maar enig idee heeft wat daar de achtergrond van is.
Dat is een beetje roepen dat Feyenoord PSV mijlenver voorbij is na een kampioenschap, of roepen dat AZ Feyenoord voorbij is omdat ze 3 potjes achter elkaar winnen (en vervolgens alles weer laten lopen).
Hoeveel ‘grote talenten’ zijn er nu daadwerkelijk gegaan dan? Ik kan me er twee voor de geest halen.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.
Het gaat nu wel om 1 talent.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.
Daar hoor je dan niemand over.quote:Lamare Bogarde leek Feyenoord te gaan verlaten voor TSG 1899 Hoffenheim. De vijftienjarige verdediger staat in de belangstelling van de Duitse club waar ook zijn oudere broer en oud-Feyenoorder Melayro Bogarde onder contract staat. Volgens Varkenoordfan speelt Bogarde volgend seizoen gewoon op Varkenoord en sluit hij aan bij Feyenoord Onder 17.
Welke Bogarde?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die Bogarde die naar Duitsland zou gaan blijft, klonk het vorige week. Scheen ook een wereldtalent te zijn. Zijn we er dan weer bovenop als jeugdopleiding?
15 jarige speler, zie post hierboven. Schijnt een ontzettend groot talent te zijn (en gaat niet voor niks als 15 jarige naar de O17 lijkt me).quote:
Er gingen er volgens mij twee naar Ajax en dan nog eentje naar PSV.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel ‘grote talenten’ zijn er nu daadwerkelijk gegaan dan? Ik kan me er twee voor de geest halen.
Welke twee? Alleen die vd Sloot toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gingen er volgens mij twee naar Ajax en dan nog eentje naar PSV.
Oja ik lees het. Nou, die mogen jullie hebben.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speksnijder oid las ik ook iets over.
twitter:VarkenoordWatch twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 15:42:47Feyenoord verliest nog meer talent aan Ajax. Behalve Van der Sloot (o17) gaat ook jeugdinternational Rico Speksnijder (o14) naar Ajax, dat ook nog in gesprek is met meerdere andere jeugdinternationals. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 15:42:47Feyenoord verliest nog meer talent aan Ajax. Behalve Van der Sloot (o17) gaat ook jeugdinternational Rico Speksnijder (o14) naar Ajax, dat ook nog in gesprek is met meerdere andere jeugdinternationals. reageer retweet
Tja opvulling is ook nodig in die jeugdelftallen.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Oja ik lees het. Nou, die mogen jullie hebben.
Niks om je zorgen over te maken, er is tenslotte nog meer dan voldoende kapitaal aanwezig binnen de club om gewoon goede jeugdspelers aan te kopen die zichzelf terug verdienen en nieuw geld binnenbrengen ..... o wacht.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn op zijn minst 3 grote talenten in een zeer korte tijd.
Ik zou me vreselijk veel zorgen gaan maken als ik Feyenoorder was.
Van alleen vd Sloot is wel redelijk bekend dat dit een toptalent is. Die andere twee zijn veel te jong om zoiets reëel in te schatten. Hoe dan ook zonde inderdaad, dat zeker. En voor Feyenoord dus werk aan de winkel.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn op zijn minst 3 grote talenten in een zeer korte tijd.
Ik zou me vreselijk veel zorgen gaan maken als ik Feyenoorder was.
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.quote:
Feit dat zij alleen spelers weghalen bij ons en niet andersom zou je toch aan het denken moeten zetten.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.
Die conclusie trek ik uit het feit dat Ajax interesse heeft.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.
In een tijd dat er genoeg kritiek op onze opleiding is, de directeur ontslagen is, vind ik het niet heel vreemd. Wel jammer uiteraard, vooral als gaat blijken dat het echt grote talenten zijn en hun ontwikkeling door kunnen zetten.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit dat zij alleen spelers weghalen bij ons en niet andersom zou je toch aan het denken moeten zetten.
Zelfs als ze uiteindelijk slechts dienen als opvulling of helemaal geen grote talenten blijken te zijn is het een zorgwekkende ontwikkeling dat Ajax en PSV met succes spelers bij ons weghalen.
Helemaal omdat we volledig afhankelijk zijn van wat er doorbreekt aan jeugd.
Ja eens, uiteraard. Al vind ik er wel een groot verschil zitten tussen naar de concurrenten of naar het buitenland te gaan. Zirkzee naar Bayern, Chong naar United, dat zijn wereldtop clubs. Dat is wel even wat anders dan ze naar Hoffenheim, PSV of Ajax vertrekken.quote:Het is gewoon kut als spelers worden weggehaald. Zo'n Zirkzee is enorm aan het shinen in Duitsland.
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]quote:Op maandag 17 juni 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik uit het feit dat Ajax interesse heeft.
Oh, dan is elk talent waardeloos!quote:Op maandag 17 juni 2019 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]
Die Lang heeft inmiddels zijn eredivisiedebuut gemaakt (en gescoord) voor Ajax. Het is dus niet dat ze er daar helemaal geen kijk op hebben.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]
Er zijn verzachtende omstandigheden voor te bedenken, en met zulke jonge apen is het maar helemaal de vraag of ze het ooit redden tot het eerste. Maar de hele ontwikkeling vind ik wel extreem zorgwekkend.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In een tijd dat er genoeg kritiek op onze opleiding is, de directeur ontslagen is, vind ik het niet heel vreemd. Wel jammer uiteraard, vooral als gaat blijken dat het echt grote talenten zijn en hun ontwikkeling door kunnen zetten.
Maar ik geef liever die Brard even de tijd om het 1 en ander om te draaien dan nu al te concluderen dat we de Academy beter kunnen sluiten.
[..]
Ja eens, uiteraard. Al vind ik er wel een groot verschil zitten tussen naar de concurrenten of naar het buitenland te gaan. Zirkzee naar Bayern, Chong naar United, dat zijn wereldtop clubs. Dat is wel even wat anders dan ze naar Hoffenheim, PSV of Ajax vertrekken.
Tuurlijk wel, Feyenoord is boos, Ajax wil hem graag.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar jouw conclusie slaat natuurlijk ook nergens op
Goede inhoudelijke reactie weer.quote:
Tja, als je het zelf echt een goede conclusie vindt dan heeft het weinig zin.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie weer.![]()
Jammer dat het dit keer niet in de vorm van een lollig plaatje gaat.
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdfquote:Financiering voor het nieuwe stadion ligt op koers
De zoektocht naar de honderden miljoenen euro's die nodig zijn om het nieuwe stadion van Feyenoord te kunnen bouwen ligt op schema. In een brief aan de gemeente Rotterdam laat de stuurgroep Feyenoord City maandag weten dat het zekerstellen van financiering 'gestaag vordert' en 'op koers ligt.'
Begin juni hebben Stadion Feijenoord/Nieuw Stadion BV en Stichting De Verre Bergen een principeovereenkomst gesloten waarin staat dat in het nieuwe stadion per wedstrijd 3.884 kinderen tussen 10 en 15 jaar uit Rotterdam Zuid gratis naar thuiswedstrijden van Feyenoord kunnen. Zij richten hiervoor in het nieuwe stadion een speciaal “Vak van Zuid” in. Stichting De Verre Bergen betaalt hiervoor ¤ 24,5 miljoen aan Nieuw Stadion BV.
Omdat deze overeenkomst van invloed is op de financieringsstructuur en op de business case, is vandaag het college van B&W van Rotterdam op hoofdlijnen geïnformeerd over de financiële gevolgen. In de brief wordt tevens de voortgang van de totale financiering voor het nieuwe stadion toegelicht.
Uit de brief over de financiering:quote:Op maandag 17 juni 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdf
quote:van de benodigde ¤ 202 miljoen is inmiddels voor 50% een intentie afgegeven en voor ongeveer 20% is een intentie in beraad...
gewoon een dak op de bestaande kuip pleuren en klaar xdquote:Op maandag 17 juni 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdf
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit de brief over de financiering:
[..]
Dat gaat de goede kant op.
Ik wacht wat dat betreft toch liever de officiële berichtgeving af ipv frfc/stadionopzuidgekkies.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.
Waar haal jij die cijfers vandaan? Prijzen voor scc zijn helemaal niet bekend toch. En eerder toch begrepen dat Feyenoord ook aan het veld goedkope plekken wilt net als nu. Moet ook wel voor enig draagvlakquote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |