Niks om je zorgen over te maken, er is tenslotte nog meer dan voldoende kapitaal aanwezig binnen de club om gewoon goede jeugdspelers aan te kopen die zichzelf terug verdienen en nieuw geld binnenbrengen ..... o wacht.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn op zijn minst 3 grote talenten in een zeer korte tijd.
Ik zou me vreselijk veel zorgen gaan maken als ik Feyenoorder was.
Van alleen vd Sloot is wel redelijk bekend dat dit een toptalent is. Die andere twee zijn veel te jong om zoiets reëel in te schatten. Hoe dan ook zonde inderdaad, dat zeker. En voor Feyenoord dus werk aan de winkel.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn op zijn minst 3 grote talenten in een zeer korte tijd.
Ik zou me vreselijk veel zorgen gaan maken als ik Feyenoorder was.
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.quote:
Feit dat zij alleen spelers weghalen bij ons en niet andersom zou je toch aan het denken moeten zetten.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.
Die conclusie trek ik uit het feit dat Ajax interesse heeft.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat het 3 grote talenten zijn, dan neem ik aan dat je ze heel goed kent. Ik heb geen idee of het grote talenten zijn namelijk.
In een tijd dat er genoeg kritiek op onze opleiding is, de directeur ontslagen is, vind ik het niet heel vreemd. Wel jammer uiteraard, vooral als gaat blijken dat het echt grote talenten zijn en hun ontwikkeling door kunnen zetten.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit dat zij alleen spelers weghalen bij ons en niet andersom zou je toch aan het denken moeten zetten.
Zelfs als ze uiteindelijk slechts dienen als opvulling of helemaal geen grote talenten blijken te zijn is het een zorgwekkende ontwikkeling dat Ajax en PSV met succes spelers bij ons weghalen.
Helemaal omdat we volledig afhankelijk zijn van wat er doorbreekt aan jeugd.
Ja eens, uiteraard. Al vind ik er wel een groot verschil zitten tussen naar de concurrenten of naar het buitenland te gaan. Zirkzee naar Bayern, Chong naar United, dat zijn wereldtop clubs. Dat is wel even wat anders dan ze naar Hoffenheim, PSV of Ajax vertrekken.quote:Het is gewoon kut als spelers worden weggehaald. Zo'n Zirkzee is enorm aan het shinen in Duitsland.
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]quote:Op maandag 17 juni 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik uit het feit dat Ajax interesse heeft.
Oh, dan is elk talent waardeloos!quote:Op maandag 17 juni 2019 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]
Die Lang heeft inmiddels zijn eredivisiedebuut gemaakt (en gescoord) voor Ajax. Het is dus niet dat ze er daar helemaal geen kijk op hebben.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
[insert rijtje waardeloze talenten van Ajax die ze hebben weggekaapt]
Er zijn verzachtende omstandigheden voor te bedenken, en met zulke jonge apen is het maar helemaal de vraag of ze het ooit redden tot het eerste. Maar de hele ontwikkeling vind ik wel extreem zorgwekkend.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In een tijd dat er genoeg kritiek op onze opleiding is, de directeur ontslagen is, vind ik het niet heel vreemd. Wel jammer uiteraard, vooral als gaat blijken dat het echt grote talenten zijn en hun ontwikkeling door kunnen zetten.
Maar ik geef liever die Brard even de tijd om het 1 en ander om te draaien dan nu al te concluderen dat we de Academy beter kunnen sluiten.
[..]
Ja eens, uiteraard. Al vind ik er wel een groot verschil zitten tussen naar de concurrenten of naar het buitenland te gaan. Zirkzee naar Bayern, Chong naar United, dat zijn wereldtop clubs. Dat is wel even wat anders dan ze naar Hoffenheim, PSV of Ajax vertrekken.
Tuurlijk wel, Feyenoord is boos, Ajax wil hem graag.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar jouw conclusie slaat natuurlijk ook nergens op
Goede inhoudelijke reactie weer.quote:
Tja, als je het zelf echt een goede conclusie vindt dan heeft het weinig zin.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie weer.![]()
Jammer dat het dit keer niet in de vorm van een lollig plaatje gaat.
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdfquote:Financiering voor het nieuwe stadion ligt op koers
De zoektocht naar de honderden miljoenen euro's die nodig zijn om het nieuwe stadion van Feyenoord te kunnen bouwen ligt op schema. In een brief aan de gemeente Rotterdam laat de stuurgroep Feyenoord City maandag weten dat het zekerstellen van financiering 'gestaag vordert' en 'op koers ligt.'
Begin juni hebben Stadion Feijenoord/Nieuw Stadion BV en Stichting De Verre Bergen een principeovereenkomst gesloten waarin staat dat in het nieuwe stadion per wedstrijd 3.884 kinderen tussen 10 en 15 jaar uit Rotterdam Zuid gratis naar thuiswedstrijden van Feyenoord kunnen. Zij richten hiervoor in het nieuwe stadion een speciaal “Vak van Zuid” in. Stichting De Verre Bergen betaalt hiervoor ¤ 24,5 miljoen aan Nieuw Stadion BV.
Omdat deze overeenkomst van invloed is op de financieringsstructuur en op de business case, is vandaag het college van B&W van Rotterdam op hoofdlijnen geïnformeerd over de financiële gevolgen. In de brief wordt tevens de voortgang van de totale financiering voor het nieuwe stadion toegelicht.
Uit de brief over de financiering:quote:Op maandag 17 juni 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdf
quote:van de benodigde ¤ 202 miljoen is inmiddels voor 50% een intentie afgegeven en voor ongeveer 20% is een intentie in beraad...
gewoon een dak op de bestaande kuip pleuren en klaar xdquote:Op maandag 17 juni 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De brief: https://www.feyenoord-cit(...)17_1_54980_tds-2.pdf
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit de brief over de financiering:
[..]
Dat gaat de goede kant op.
Ik wacht wat dat betreft toch liever de officiële berichtgeving af ipv frfc/stadionopzuidgekkies.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.
Waar haal jij die cijfers vandaan? Prijzen voor scc zijn helemaal niet bekend toch. En eerder toch begrepen dat Feyenoord ook aan het veld goedkope plekken wilt net als nu. Moet ook wel voor enig draagvlakquote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Naast de atmosfeer zal ook de sfeer gaan veranderen. De prijzen van de seizoenskaarten van de vakken vergelijkbaar met de huidige vakken W en Z zullen ¤700 - ¤1000 gaan worden in het nieuwe stadion. Is nu ¤300. De goedkoopste vakken zullen te vinden zijn op de derde ring. Treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |