Klopt inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2019 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die visie is toch bij elke club bijna hetzelfde in Nederland? Eigen jeugd eerst, opleiden en kapitaal creëeren. Visie zegt geen reet, je moet er op de juiste manier naar handelen (en dat verschilt ook weer per club) en dat heeft Feyenoord afgelopen jaren niet gedaan.
Bedankt, Stanley.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
Die Ourhris gold als een van de allergrootste talenten uit die lichting. Feyenoord is op deze manier hard op weg naar de afgrond.
We voelen de pijn van het mislukken van wondertalent Marlon Slabbekoorn ook nog altijd ja.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
Die Ourhris gold als een van de allergrootste talenten uit die lichting. Feyenoord is op deze manier hard op weg naar de afgrond.
Dit klinkt als wegkijkenquote:Op maandag 17 juni 2019 15:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We voelen de pijn van het mislukken van wondertalent Marlon Slabbekoorn ook nog altijd ja.
Neu.quote:
We kunnen dit toch pas over een aantal jaar beoordelen of het heeft uitgemaakt? Wel eens dat je je zorgen moet maken als dit zo door blijft gaan en jeugdspelers weg blijven lopen. Benieuwd hoe dat over 3 jaar is als Feyenoord inderdaad handelt naar de zogenaamde visie ‘jeugd moet de kans krijgen en er moet op individueel niveau in geïnvesteerd worden’. Zoiets verander je niet in een jaartje.quote:
Doen bepaalde mensen helaas nogal graag.quote:
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Neu.
Ik hou er niet van dat soort dooddoeners te gebruiken als "Feyenoord is dood" of "Feyenoord op naar de afgrond" omdat er een talent vertrekt waarvan niemand ook maar enig idee heeft wat daar de achtergrond van is.
Dat is een beetje roepen dat Feyenoord PSV mijlenver voorbij is na een kampioenschap, of roepen dat AZ Feyenoord voorbij is omdat ze 3 potjes achter elkaar winnen (en vervolgens alles weer laten lopen).
Hoeveel ‘grote talenten’ zijn er nu daadwerkelijk gegaan dan? Ik kan me er twee voor de geest halen.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.
Het gaat nu wel om 1 talent.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om één talent maar om meerdere talenten, dan maakt het niet eens uit hoe goed die worden maar meer geeft het een tendens aan dat het blijkbaar niet goed gaat in de opleiding bij Feyenoord.
Daar hoor je dan niemand over.quote:Lamare Bogarde leek Feyenoord te gaan verlaten voor TSG 1899 Hoffenheim. De vijftienjarige verdediger staat in de belangstelling van de Duitse club waar ook zijn oudere broer en oud-Feyenoorder Melayro Bogarde onder contract staat. Volgens Varkenoordfan speelt Bogarde volgend seizoen gewoon op Varkenoord en sluit hij aan bij Feyenoord Onder 17.
Welke Bogarde?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die Bogarde die naar Duitsland zou gaan blijft, klonk het vorige week. Scheen ook een wereldtalent te zijn. Zijn we er dan weer bovenop als jeugdopleiding?
15 jarige speler, zie post hierboven. Schijnt een ontzettend groot talent te zijn (en gaat niet voor niks als 15 jarige naar de O17 lijkt me).quote:
Er gingen er volgens mij twee naar Ajax en dan nog eentje naar PSV.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel ‘grote talenten’ zijn er nu daadwerkelijk gegaan dan? Ik kan me er twee voor de geest halen.
Welke twee? Alleen die vd Sloot toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gingen er volgens mij twee naar Ajax en dan nog eentje naar PSV.
Oja ik lees het. Nou, die mogen jullie hebben.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speksnijder oid las ik ook iets over.
twitter:VarkenoordWatch twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 15:42:47Feyenoord verliest nog meer talent aan Ajax. Behalve Van der Sloot (o17) gaat ook jeugdinternational Rico Speksnijder (o14) naar Ajax, dat ook nog in gesprek is met meerdere andere jeugdinternationals. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 15:42:47Feyenoord verliest nog meer talent aan Ajax. Behalve Van der Sloot (o17) gaat ook jeugdinternational Rico Speksnijder (o14) naar Ajax, dat ook nog in gesprek is met meerdere andere jeugdinternationals. reageer retweet
Tja opvulling is ook nodig in die jeugdelftallen.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Oja ik lees het. Nou, die mogen jullie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |