Redelijk vaak hoor. Iedere keer als het water op is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al. Hoe ga je daar sparen dan? Zo vaak heb ik geen nieuwe senseo nodig.
16 dacht ik in de reclame te horen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel poppetjes zijn er eigenlijk?
Dan heb je wel heel veel geluk.quote:
Zit je ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel geluk.
Kans is groter dat je voor 160 euro 4x Shanice van der Sanden hebt
Eerlijk is eerlijk, ik zou best een Jackie Groenen willen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Worden die poppetjes de redding van Blokker
Die zullen hoe dan ook wel dit jaar of volgend jaar failliet gaan denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Worden die poppetjes de redding van Blokker
Nou nou nou. Het is voetbalproleten. Wel genderneutraal blijven hè.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Poppetjes van voetbalmutsen 10 eu p.s.?
Omdat je slecht geslapen hebt ?quote:
Koopje man.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Die vind je niet zo vaak meer voor 50 centquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
wat een leuke (matige) grapquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet ik met een rapper?
een dope track maken tochquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet ik met een rapper?
quote:
Je vroeg er zelf om tochquote:
Te kort slapen is niet goed maar te lang ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Snap echt niet hoe je je zo kut kan voelen van te lang uitslapen. Je zou juist denken dat je lichaam helemaal tevreden is nu.
Zijn de S8-10 beter qua batterij?quote:
Weet ik niet, heb zelf ook nog de s7. Niet lang meer trouwens.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de S8-10 beter qua batterij?
Vrijdag vrij genomen om naar de Efteling te gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie plannen tijdens het lange pinksterweekend?
Eftelingquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrijdag vrij genomen om naar de Efteling te gaan.
Mijn S8 heeft een afschuwelijke batterij, maar dat zal pech zijn geweest. S7 was een stuk beter.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de S8-10 beter qua batterij?
Zal wel druk zijn of niequote:Op woensdag 5 juni 2019 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrijdag vrij genomen om naar de Efteling te gaan.
Hoop het niet.quote:
Het was vanmorgen gewoon keihard strijden om wakker te blijven om 9:30. Dan zou je toch verwachten dat je lichaam het nodig heeft gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te kort slapen is niet goed maar te lang ook niet.
Das wel apart heurquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was vanmorgen gewoon keihard strijden om wakker te blijven om 9:30. Dan zou je toch verwachten dat je lichaam het nodig heeft gehad.
ahaquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn S8 heeft een afschuwelijke batterij, maar dat zal pech zijn geweest. S7 was een stuk beter.
Ik had honger, laat mequote:
Beetje jammer dat ze de milkshake choco in de ban hebben gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had honger, laat me
Die milkshake die ik erbij nam is dan weer zo'n suikerbom.
Het zou op zich rustig kunnen zijn, maar wel Pinksterweekend dus misschien hebben mensen toch al vrij vrijdag......quote:
Voor een euro zijn die best wel goedquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem cheeseburger van BK, is 1euro
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel dat er een hoop regen aan komt.
ja redelijk, beetje druk in het hoofd door de verhuizing enzo en met jou?quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Hoe gaat het met je?
Zal inderdaad even wennen voor je zijn,maar komt vast goedquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja redelijk, beetje druk in het hoofd door de verhuizing enzo en met jou?
dankjewelquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal inderdaad even wennen voor je zijn,maar komt vast goed
Hier verder wel lekker rustig
Vermoedelijk wel... Bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |