Hoest met de verkering?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Allures het volgende:
Vergeten dat ik pizza wilde eten
Nu word het spagetti
Waar is het vleesquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Ik heb deze
Ja en wat is bulgur en p.s. paddenstoelen zijn een schimmel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Ik heb deze
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en wat is bulgur en p.s. paddenstoelen zijn een schimmel.
Over 3 weken zit hij ook aan de bonen spaghettiquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is het vleesje bent geïndoctrineerd door je vriendin
Zag Alexandra daddario, moest even kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je lijkt wel MCH, die moet ook altijd met zijn vriendin tv kijken.
Haha the plot thickensquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je lijkt wel MCH, die moet ook altijd met zijn vriendin tv kijken.
En bij jou dan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even het hoofd wegsjoppen en dan is het wel wat
ja je hebt wel een goeie kop??quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je mijn pens wegshopt, ben ik wel goede partij.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jezelf niet zo tekort. Beetje zelfvertrouwen meneer dame
Ik haat je niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef Halimede het volgende:
Bij mij hoef je alleen mijn persoonlijkheid te shoppen
Best wel.quote:
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
...steeds lichter wordende ogen.
Als ik een vrouw was wist ik het welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wel.
Sterke kaaklijn, goede baard. Weinig rimpels. Donker haar, steeds lichter wordende ogen.
Doe eens een foto posten danquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wel.
Sterke kaaklijn, goede baard. Weinig rimpels. Donker haar, steeds lichter wordende ogen.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.
Oei. Wat had die meneer?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.
Sletjequote:
Ik een paar cm extraquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou zo graag een betere persoonlijkheid willen kopen.
De katholieken kunnen zoiets tochquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou zo graag een betere persoonlijkheid willen kopen.
Gaat best goed dan met zijn 'vrouw zijn'.quote:
Zou gratis en voor niets een bekertje zaad slikkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Wat had die meneer?
[..]
Sletje
Blijf uit m'n DMquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat best goed dan met zijn 'vrouw zijn'.
Ivm werk en mijn aanhoudend schijtposten gedurende 10 jaar niet slim.quote:
SOWquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou gratis en voor niets een bekertje zaad slikken
Uit je DM, maar in je anus was toch je verzoek?quote:
Alleen als het Missy met een strapon isquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit je DM, maar in je anus was toch je verzoek?
Van mij mag ze.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als het Missy met een strapon is
Jawel hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze daar voor openstaan, denk je?
Geen idee of mijn zonden vergeven gaan wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Allures het volgende:
[..]
De katholieken kunnen zoiets toch
Iets met biechten en wat weesgegroetjes en dan is alles weer ok
Zij hoeft niet open te staan daarvoor, Faxie wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze daar voor openstaan, denk je?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij hoeft niet open te staan daarvoor, Faxie wel.
Ga ervoor tijger.quote:
Voldoende glijmiddel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is je poesje al gevonden?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pizza van de Appie hier.quote:
Snap ik wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Mensen zijn wel echt heel slecht in katten herkennen. Het is heel fijn dat mensen meedenken en ons bellen, maar tot nu toe bellen ze elke keer voor katten die er absoluut niet op lijken. Bijna allemaal kortharige katten, en dan oprecht van oranje, bruin tot donkergrijs. Ik snap het echt niet. Niet exact herkennen van een vreemde kat begrijp ik, maar lang of kort haar lijkt me op z'n minst een makkelijke.
Dit is onze kat:
[ afbeelding ]
Dit zijn dan katten waarvoor ze ons bellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes van de buurvrouw herken je toch welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik herken ook alleen Dikkie. Zelfs de kat van de buurvrouw die ik iedere dag zie, zou ik niet uit een rij van 10 katten kunnen halen.
Enige poes die ik zou herkennen is die van een ex, omdat die nogal opvallend was.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poes van de buurvrouw herken je toch wel
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poes van de buurvrouw herken je toch wel
Ik heb het idee dat jullie het niet over de miauwende variant hebben nuquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige poes die ik zou herkennen is die van een ex, omdat die nogal opvallend was.
Correct.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat jullie het niet over de miauwende variant hebben nu
Gewoon een beetje knabbelen aan de andere zijdequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Ex had bieflappen aan een kant.
Vuilakje dat je bent.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knabbelen aan de andere zijde
Een stad verderop?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat iemand m mee heeft genomen/gejat. Ik hoop t niet, maar zou er wel rekening mee houden dat je je kat niet meer terug krijgt.
Dat soort katten zijn razend populair, raszuiver of niet.
Heb je er overigens aan gedacht bij je oude huis te kijken/zoeken?
Had het over lichaamslengte voor deze ene keerquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, daar kom je niks tekort toch?
Weet ik stiekem welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had het over lichaamslengte voor deze ene keer![]()
![]()
Nee Hali vindt me een ukkiequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is onzeker over zijn kleine voeten en wil graag een maat groter.
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste Tinder-profiel in tijden. Petra vrachtwagenchauffeur van 32 met een tattoo: "wees zuinig op m'n meissie"
Meteen superlike gegeven
M'nquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste Tinder-profiel in tijden. Petra vrachtwagenchauffeur van 32 met een tattoo: "wees zuinig op m'n meissie"
Meteen superlike gegeven
Petra mooie verbastering van Peter.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meteen superlike gegeven
Een arm zo te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?
Stond er dan niet: "wees zuinig op mijn aarsje"?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?
Klinkt als een topper.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een arm zo te zien.
Ze heeft een kind; en ze rookt
Geilquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een arm zo te zien.
Ze heeft een kind; en ze rookt
Zo een van 155quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1,61 was ze; dus die kun je hebben.
Wat dacht je van een sportmassage en/of kraaksessie?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand hier ervaring met een foamroller?
Spieren in mijn rug en schouders zitten een tijdje vast en beetje rollen kan ik vast wel.
Dat wil ik ook sowieso gaan doen. En daarna beetje bijhouden als het even kan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van een sportmassage en/of kraaksessie?
In dat geval, geen ervaring met foam rollers.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil ik ook sowieso gaan doen. En daarna beetje bijhouden als het even kan.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe router, eindelijk EN streamen, en iets op mijn telefoon kunnen doen, zonder issues
Begin niet aan krakers of gyropractors. Slopen alleen de boel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil ik ook sowieso gaan doen. En daarna beetje bijhouden als het even kan.
Mijn broer is manueel therapeut; dus daar maar eens op de pijnbank.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin niet aan krakers of gyropractors. Slopen alleen de boel.
M.i. komen stijve spieren van stress en/of houding (veel zitten/staan).
Mijn tip: veel bewegen, lopen in de pauzes, sport, zwemmen(doe je al)
Wil je toch een massage kies dan voor een nuru-massage zodat de boel mooi relaxt opwarmt.![]()
Geen ervaring met foamrollers. Leuker voor je hond ook: https://www.youtube.com/results?search_query=tennis+ball+massagequote:Op woensdag 5 juni 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spieren in mijn rug en schouders zitten een tijdje vast en beetje rollen kan ik vast wel.
Oh en als je nek/schouders vastzitten (of een andere plek waar je met je handen bij kan), dan is zelf masseren met een golfballetje een goed alternatief. Bron: een fysiotherapeut.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer is manueel therapeut; dus daar maar eens op de pijnbank.
Ook maar een keer een iets ontspannendere massage inplannen.
Als je nek niet aan je schouders vastzit zou ik eerst 112 bellen. Huehue.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh en als je nek/schouders vastzitten (of een andere plek waar je met je handen bij kan), dan is zelf masseren met een golfballetje een goed alternatief. Bron: een fysiotherapeut.
Ik geloof niet dat jij voor mij 112 zou bellen als je zag dat mijn nek niet meer aan mijn schouders zou vastzittenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je nek niet aan je schouders vastzit zou ik eerst 112 bellen. Huehue.
Bron: dr Frankenstein
Mwa, ik denk dat dat met volwassen katten wel meevalt. Daarbij is hij onmogelijk te vangen omdat hij te bang is. We hebben hem namelijk gezien toen we hem net kwijt waren. Hij zat achter een struik, miauwde elke keer terug toen ik zijn naam riep. Kon hem door de struik aankijken op een meter afstand. Uur zo gezeten. Ik praten, hij miauwen. Snoepjes, alles. Maar zodra ik bewoog rende hij weer weg, en toen konden we hem niet meer vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat iemand m mee heeft genomen/gejat. Ik hoop t niet, maar zou er wel rekening mee houden dat je je kat niet meer terug krijgt.
Dat soort katten zijn razend populair, raszuiver of niet.
Heb je er overigens aan gedacht bij je oude huis te kijken/zoeken?
Nope.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat dat met volwassen katten wel meevalt.
Jeetje, wat frustrerend ook. Kun je ergens een vangkooi lenen?quote:Daarbij is hij onmogelijk te vangen omdat hij te bang is. We hebben hem namelijk gezien toen we hem net kwijt waren. Hij zat achter een struik, miauwde elke keer terug toen ik zijn naam riep. Kon hem door de struik aankijken op een meter afstand. Uur zo gezeten. Ik praten, hij miauwen. Snoepjes, alles. Maar zodra ik bewoog rende hij weer weg, en toen konden we hem niet meer vinden.
Nog langer gezeten en een spoor met nat voer naar huis gemaakt. Maar niets meer.
Ik denk dat hij ergens verstopt zit en maar weinig durft te bewegen.
Tuurlijk wel. Je bent een lief en geil schatje. #klefbefSCquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij voor mij 112 zou bellen als je zag dat mijn nek niet meer aan mijn schouders zou vastzitten
Dat is voor veel katten reëel, idd. En een vangkooi is dan geen optie.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef Myraela het volgende:
Plan is om de dierenambulance te bellen als we hem ergens spotten. Want zomaar een vangkooi in een woonwijk vol met katten schiet ook niet op.
Maar ik hou er ook wel rekening mee dat hij niet meer thuiskomt. Hij is een kei in verstoppen, maar tegelijkertijd een downie. Dus onder een auto achter het wiel verstoppen, lijkt me bijvoorbeeld best reëel.
Nare situatie, sterktequote:Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef Myraela het volgende:
Plan is om de dierenambulance te bellen als we hem ergens spotten. Want zomaar een vangkooi in een woonwijk vol met katten schiet ook niet op.
Maar ik hou er ook wel rekening mee dat hij niet meer thuiskomt. Hij is een kei in verstoppen, maar tegelijkertijd een downie. Dus onder een auto achter het wiel verstoppen, lijkt me bijvoorbeeld best reëel.
Bij mensen die met vakantie zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ie zich dan eerder in een schuur verstopt.
Ik denk eerder in de miljoenen stukken met heg die hier in de buurt staan. Van die brede hoge heggen waar hij prima onder kon, alles ziet, elke kant op kan vluchten maar zelf onzichtbaar is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ie zich dan eerder in een schuur verstopt.
Aww vannacht met dat noodweerquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk eerder in de miljoenen stukken met heg die hier in de buurt staan. Van die brede hoge heggen waar hij prima onder kon, alles ziet, elke kant op kan vluchten maar zelf onzichtbaar is.
Ja, dat vond ik ook mooi kut. M’n andere kat helemaal bang in bed en dan te bedenken dat die nog veel bangere beer ergens alleen buiten zit.quote:
Die oppaskat was wel een beetje verfomfaaid en viezig en afgevallen. Chagrijnig vooral. Timmerde meteen de kat van de buren van z'n erf.quote:
Doet meer pijn dat je denkt, en bij mij heb ik nooit enig positief effect gemerkt. Maar misschien niet lang genoeg gebruikt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen. Die paar tientjes zullen me niet zoveel pijn doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet meer pijn dat je denkt, en bij mij heb ik nooit enig positief effect gemerkt. Maar misschien niet lang genoeg gebruikt.
Hier blijft het tot minimaal 2:00 noodweer dus dat wordt beroerd slapen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Half 7 gaat de wekker en ik ben klaarwakker
Ja het flitst echt flink. Buitenlandse taferelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 01:39 schreef Joosie200 het volgende:
Flinke lichtshow en regenshow is aan de gang. Zo rond 2u tijd voor de tweede ronde. Goed voor de tuin zullen we maar zeggen.
Heerlijk. Was wel nodig ook, benauwdheid.quote:Op donderdag 6 juni 2019 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een leuke flitsshow ja.
Zeker. Maar met de zomer wil het nog niet echt vlotten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 06:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk. Was wel nodig ook, benauwdheid.
Daar ben ik niet zo rouwig omquote:Op donderdag 6 juni 2019 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar met de zomer wil het nog niet echt vlotten.
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 06:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo rouwig om25 graden is prima, en dan in de avond zo'n lekkere onweersbui
Dat, maar niet vanwege onweer. Heb wel wwn rommel gehoord maar vielbhiwr wwer tegen. Wel regen gehad zo te zien.quote:
Goede post.quote:Op donderdag 6 juni 2019 06:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat, maar niet vanwege onweer. Heb wel wwn rommel gehoord maar vielbhiwr wwer tegen. Wel regen gehad zo te zien.
Het was hier één constante lichtflits ongeveer. Elke 5 seconden wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 06:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat, maar niet vanwege onweer. Heb wel wwn rommel gehoord maar vielbhiwr wwer tegen. Wel regen gehad zo te zien.
`quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geslapen. Geen idee wat er buiten gebeurde allemaal.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geslapen. Geen idee wat er buiten gebeurde allemaal.
Ik hopp dat het op de A1 meevalt vandaag. Tijd om naar Deventer te gaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 07:17 schreef rival het volgende:
[..]
`
Dit.
Vanmorgen wel veel takken etc op de weg...
twitter:zeeger twitterde op donderdag 06-06-2019 om 07:37:51Amstel 😥 https://t.co/mCnZffIlB5 reageer retweet
die kades waren al zo stevigquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:05 schreef Q. het volgende:
Flinke bende!twitter:zeeger twitterde op donderdag 06-06-2019 om 07:37:51Amstel 😥 https://t.co/mCnZffIlB5 reageer retweet
Valt toch wel meequote:Op donderdag 6 juni 2019 08:05 schreef Q. het volgende:
Flinke bende!twitter:zeeger twitterde op donderdag 06-06-2019 om 07:37:51Amstel 😥 https://t.co/mCnZffIlB5 reageer retweet
Belgenquote:Gelieve in bijlage het gevraagde formulier te willen vinden.
Is de moeite meestal wel. Zit zo een ton in.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:25 schreef rival het volgende:
Plofkraak bij mij "om de hoek" vanmorgen vroeg
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
Ja ik was dat even gaan uitzoeken. Bij een aantal zaken waren bedragen bekend omdat die in de aanklacht stonden. Die kwamen gemiddeld op zo'n 141.000 uitquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is de moeite meestal wel. Zit zo een ton in.
Best de moeite, mits je niet gepakt wordt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik was dat even gaan uitzoeken. Bij een aantal zaken waren bedragen bekend omdat die in de aanklacht stonden. Die kwamen gemiddeld op zo'n 141.000 uit
Echt he, ik moet daar toch wel minstens een paar weken voor werken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best de moeite, mits je niet gepakt wordt.
Zij doen 't in één avondje. Je doet iets niet goed.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he, ik moet daar toch wel minstens een paar weken voor werken.
Paar weken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he, ik moet daar toch wel minstens een paar weken voor werken.
Ga richting Hilversum, niet richting Tilburgquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
Nou je hebt toch een leik half uurtje gehad
Stap maar uit en kom hier een ontbijtje doen
quote:
quote:
Nu maar in een sprinter naar Utrecht en dan weer in een andere sprinterquote:
nee je gaat helemaal nergens heen, je staat stilquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga richting Hilversum, niet richting Tilburg
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:09 schreef Allures het volgende:
[..]
nee je gaat helemaal nergens heen, je staat stil
![]()
Sorry dat vond ik grappig
Is dat niet tegen beter weten in dan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:10 schreef Allures het volgende:
Ik moet even opgevrolijkt worden hoor
Ben best heel sip over mijn date. Hij was echt heel leuk en nu wil ik de hele tijd appen zo van 'oh sorry bedoelde het niet zo'
Wat is er nou mis dan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:10 schreef Allures het volgende:
Ik moet even opgevrolijkt worden hoor
Ben best heel sip over mijn date. Hij was echt heel leuk en nu wil ik de hele tijd appen zo van 'oh sorry bedoelde het niet zo'
DPD?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn pakketje ligt nu al 3 dagen " Received at international processing center " te zijn. Super vervelend.
Dus?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een leuke tas gezien. Maar heb er al 15. Minstens.
15 is niks. treat yourself.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Boobs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een leuke jurk gezien. Maar mijn boobs zijn te groot. Dus dan kan ik 'm kopen en dan moet ik 'm laten aanpassen in de taille.
Zo leuk is ie dan weer niet.
Het is aangemeld bij DHL, maar moet eerst nog aan hun gegeven worden vanuit dat international processing center. Meh.quote:
Kan er best 1 bij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Is dat niet zo ongeveer t zelfdequote:Op donderdag 6 juni 2019 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is aangemeld bij DHL, maar moet eerst nog aan hun gegeven worden vanuit dat international processing center. Meh.
Dan wat? Maar ja, denk het, want komt er nog steeds op neer dat ik niet weet hoe lang het allemaal duurt.quote:
DPD en DHL. Is dat niet t zelfde bedrijf?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan wat? Maar ja, denk het, want komt er nog steeds op neer dat ik niet weet hoe lang het allemaal duurt.
zo'n berichtje sturen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet tegen beter weten in dan?
Verstandigquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
zo'n berichtje sturen?
Ja ik doe het ook niet
In plaats daarvan kom ik tegen jullie zeuren hoe kut het is
Geeeeeen ideequote:Op donderdag 6 juni 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
DPD en DHL. Is dat niet t zelfde bedrijf?
But why?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eigenlijk eentje wegdoen.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd fijn als je een velletje van je lip wilt trekken en je halve gezicht afpelt.
niet van die enge dingen gaan zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eigenlijk eentje wegdoen.
Of mannenquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:44 schreef Allures het volgende:
[..]
niet van die enge dingen gaan zeggen
Straks mag ik ook alleen nieuwe jurken als ik er 1 weg doe...
Begrijpelijk. Iedereen wil naar Utrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trein staat nu al 10 minuten stil vlak voor Utrecht
Iedereen moet er langs, dat is echt iets heel anders.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Iedereen wil naar Utrecht.
KOOP DIE TAS!quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een fashion cheque dus dan zou het tasje maar vijf euro zijn.
kijk als ik het was zou ik zeggen dat dit dus voorbestemd was. Dat ik praktisch geld bij kreegquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een fashion cheque dus dan zou het tasje maar vijf euro zijn.
Maar je gaat het dus doen? Weg uit NL?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Hopelijk krijg ik deze week nog een salaris voorstel en details over verhuisvergoeding etc.
Eerste maand of twee waarschijnlijk heen en weer reizen, daarna goede kans dat ik die kant op ga.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je gaat het dus doen? Weg uit NL?
Nederland is toch de kutste plek op aarde volgens de gemiddelde FvD stemmer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je gaat het dus doen? Weg uit NL?
Dat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Iedereen wil naar Utrecht.
Dat niet. Wel allebei Duits dus dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
DPD en DHL. Is dat niet t zelfde bedrijf?
Ah!quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat niet. Wel allebei Duits dus dat verklaart een boel.
Maar Duitsers zijn juist zo fucking degelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat niet. Wel allebei Duits dus dat verklaart een boel.
Amerika beste land op aardequote:Op donderdag 6 juni 2019 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is toch de kutste plek op aarde volgens de gemiddelde FvD stemmer.
Maar ze leven nog wel in de jaren 70 dus qua IT gaat natuurlijk alles fout. Dit zou zomaar over heel Duitsland kunnen gaan:quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar Duitsers zijn juist zo fucking degelijk.
Onweerquote:
Ja fuck dat, heb tot 2 uur geen oog dicht gedaanquote:
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zat er dus voorheen serieus aan te denken om daarheen te verhuizen ooit. Maar het klimaat daar is wel fucked up, next level fucked up.
Vond het wel wat hebben eigenlijk. Ergens in Bumfuck, Idaho. Een hutje. Beetje chillen. Beestjes hebben, af en toe jagen. Maar goed.quote:
Maar als je jezelf dan in je voet schiet, ben je wel de lul.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben eigenlijk. Ergens in Bumfuck, Idaho. Een hutje. Beetje chillen. Beestjes hebben, af en toe jagen. Maar goed.
Moonshine zuipen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben eigenlijk. Ergens in Bumfuck, Idaho. Een hutje. Beetje chillen. Beestjes hebben, af en toe jagen. Maar goed.
Grote kans dat ik inderdaad ergens in de wildernis beland met een fucked up been, terwijl een cougar mijn gezicht van mijn schedel afknaagt ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je jezelf dan in je voet schiet, ben je wel de lul.
Met een uitkering van 50 dollar per maand. En word je nog afgeknald door een spree shooter ook.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Grote kans dat ik inderdaad ergens in de wildernis beland met een fucked up been, terwijl een cougar mijn gezicht van mijn schedel afknaagt ja.
Ging er wel van uit dat ik met Hollandse VOC mentaliteit daar wel een klein fortuintje bij elkaar kon harken eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een uitkering van 50 dollar per maand. En word je nog afgeknald door een spree shooter ook.
Ja, dus alles gebeurt nog op papier. Bankzaken doen ze vaak ook nog indienen bij de bank. Echt mateloos ouderwets en t duurt lang.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar Duitsers zijn juist zo fucking degelijk.
Ja ditquote:Op donderdag 6 juni 2019 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ze leven nog wel in de jaren 70 dus qua IT gaat natuurlijk alles fout. Dit zou zomaar over heel Duitsland kunnen gaan:
https://speld.nl/2019/06/05/uwv-krijgt-computers/
En niet ziek worden want als je een paracetamolletje nodig hebt ga je failliet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
American dreamAls je maar hard genoeg werkt
Dat is FREEDOM!quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat de VS waarschuwt voor reizen naar Europa vanwege aanslagen, maar zelf dan op het werk of school of in de bioscoop of in een club overhoop geknald worden
Wel handig voor mijn buurtgenoten, die hoeven alleen maar even de grens over voor slecht beveiligde geldautomaten vol Duitse euro's en dan lekker met de gejatte Audi terug naar Kanaleneiland. Easy German Money.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus alles gebeurt nog op papier. Bankzaken doen ze vaak ook nog indienen bij de bank. Echt mateloos ouderwets en t duurt lang.
Denk dat de benzine duur is want die komen nu gewoon hierheenquote:Op donderdag 6 juni 2019 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel handig voor mijn buurtgenoten, die hoeven alleen maar even de grens over voor slecht beveiligde geldautomaten vol Duitse euro's en dan lekker met de gejatte Audi terug naar Kanaleneiland. Easy German Money.
Ja, maar dat valt allemaal niet onder terrorisme. Dus dat is niet erg.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat de VS waarschuwt voor reizen naar Europa vanwege aanslagen, maar zelf dan op het werk of school of in de bioscoop of in een club overhoop geknald worden
Ja, het zoveelste amendment of zoiets. Dat moet je respecteren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is FREEDOM!Je snapt er ook niets van! COMMUNIST!
![]()
Heb jij wel eens bij Shein besteld?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:56 schreef Allures het volgende:
Ik kreeg serieus laatst ook een bericht van iemand of ik interesse had in een baan
Nog nooit gehad
Wel van recruiters en zo maar nog nooit gewoon direct van iemand
Ik vond het nogal wat
Zo goed ben ik niet
Ja was er heel snel al en paste prima. Je moet altijd even naar de foto's kijken in de reviews.quote:
Overmorgen.quote:
Hmmm dat is niet bestquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:04 schreef Allures het volgende:
Ik had geloof ik iets met een lage rug, net boven bhbandje op de foto
Nou je zag mijn bil gewoon
Nja ik wilde eigenlijk zaterdag maar de weersvoorspelling is wel echt matig. Zal nog wel even overleggen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Overmorgen.
Gaan jullie zaterdag of zondag? Zondag komt Cali ook dacht ik. Wel zo gezellig.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:04 schreef Allures het volgende:
Ik had geloof ik iets met een lage rug, net boven bhbandje op de foto
Nou je zag mijn bil gewoon
grote kans trouwens dat we er beide dagen wel zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik wilde eigenlijk zaterdag maar de weersvoorspelling is wel echt matig. Zal nog wel even overleggen.
Ja heb zaterdag met een maat afgesproken, zondag met cali, en maandag met een andere vriendin (als ik het dan nog trek).quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
grote kans trouwens dat we er beide dagen wel zijn.
comateus weekend!quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja heb zaterdag met een maat afgesproken, zondag met cali, en maandag met een andere vriendin (als ik het dan nog trek).
En dan heb ik morgenavond een 'etentje' met twee van mijn oudste maatjes in Venlo, eentje gaat trouwen dus die wilde met de andere twee dingen doorspreken.quote:
Getuige?quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan heb ik morgenavond een 'etentje' met twee van mijn oudste maatjes in Venlo, eentje gaat trouwen dus die wilde met de andere twee dingen doorspreken.
Dag beste vriend (na @haags_kwartiertje en @Budapestenaar )quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:40 schreef MCH het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik heb genoten van een welverdiende vakantie.
Primaquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dag beste vriend (na @:haags_kwartiertje en @:budapestenaar )
Nou, zou ik raar vinden, zie hem maar een of twee keer per jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |