Hoest met de verkering?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Allures het volgende:
Vergeten dat ik pizza wilde eten
Nu word het spagetti
Waar is het vleesquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Ik heb deze
Ja en wat is bulgur en p.s. paddenstoelen zijn een schimmel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Ik heb deze
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en wat is bulgur en p.s. paddenstoelen zijn een schimmel.
Over 3 weken zit hij ook aan de bonen spaghettiquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is het vleesje bent geïndoctrineerd door je vriendin
Zag Alexandra daddario, moest even kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je lijkt wel MCH, die moet ook altijd met zijn vriendin tv kijken.
Haha the plot thickensquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je lijkt wel MCH, die moet ook altijd met zijn vriendin tv kijken.
En bij jou dan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even het hoofd wegsjoppen en dan is het wel wat
ja je hebt wel een goeie kop??quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je mijn pens wegshopt, ben ik wel goede partij.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jezelf niet zo tekort. Beetje zelfvertrouwen meneer dame
Ik haat je niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef Halimede het volgende:
Bij mij hoef je alleen mijn persoonlijkheid te shoppen
Best wel.quote:
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
...steeds lichter wordende ogen.
Als ik een vrouw was wist ik het welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wel.
Sterke kaaklijn, goede baard. Weinig rimpels. Donker haar, steeds lichter wordende ogen.
Doe eens een foto posten danquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wel.
Sterke kaaklijn, goede baard. Weinig rimpels. Donker haar, steeds lichter wordende ogen.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.
Oei. Wat had die meneer?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was laatst ook bij Dr. House; liep niet zo goed af voor die man.
Sletjequote:
Ik een paar cm extraquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou zo graag een betere persoonlijkheid willen kopen.
De katholieken kunnen zoiets tochquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou zo graag een betere persoonlijkheid willen kopen.
Gaat best goed dan met zijn 'vrouw zijn'.quote:
Zou gratis en voor niets een bekertje zaad slikkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Wat had die meneer?
[..]
Sletje
Blijf uit m'n DMquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat best goed dan met zijn 'vrouw zijn'.
Ivm werk en mijn aanhoudend schijtposten gedurende 10 jaar niet slim.quote:
SOWquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou gratis en voor niets een bekertje zaad slikken
Uit je DM, maar in je anus was toch je verzoek?quote:
Alleen als het Missy met een strapon isquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit je DM, maar in je anus was toch je verzoek?
Van mij mag ze.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als het Missy met een strapon is
Jawel hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze daar voor openstaan, denk je?
Geen idee of mijn zonden vergeven gaan wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:08 schreef Allures het volgende:
[..]
De katholieken kunnen zoiets toch
Iets met biechten en wat weesgegroetjes en dan is alles weer ok
Zij hoeft niet open te staan daarvoor, Faxie wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze daar voor openstaan, denk je?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij hoeft niet open te staan daarvoor, Faxie wel.
Ga ervoor tijger.quote:
Voldoende glijmiddel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is je poesje al gevonden?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pizza van de Appie hier.quote:
Snap ik wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Mensen zijn wel echt heel slecht in katten herkennen. Het is heel fijn dat mensen meedenken en ons bellen, maar tot nu toe bellen ze elke keer voor katten die er absoluut niet op lijken. Bijna allemaal kortharige katten, en dan oprecht van oranje, bruin tot donkergrijs. Ik snap het echt niet. Niet exact herkennen van een vreemde kat begrijp ik, maar lang of kort haar lijkt me op z'n minst een makkelijke.
Dit is onze kat:
[ afbeelding ]
Dit zijn dan katten waarvoor ze ons bellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes van de buurvrouw herken je toch welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik herken ook alleen Dikkie. Zelfs de kat van de buurvrouw die ik iedere dag zie, zou ik niet uit een rij van 10 katten kunnen halen.
Enige poes die ik zou herkennen is die van een ex, omdat die nogal opvallend was.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poes van de buurvrouw herken je toch wel
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poes van de buurvrouw herken je toch wel
Ik heb het idee dat jullie het niet over de miauwende variant hebben nuquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige poes die ik zou herkennen is die van een ex, omdat die nogal opvallend was.
Correct.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat jullie het niet over de miauwende variant hebben nu
Gewoon een beetje knabbelen aan de andere zijdequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Ex had bieflappen aan een kant.
Vuilakje dat je bent.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knabbelen aan de andere zijde
Een stad verderop?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat iemand m mee heeft genomen/gejat. Ik hoop t niet, maar zou er wel rekening mee houden dat je je kat niet meer terug krijgt.
Dat soort katten zijn razend populair, raszuiver of niet.
Heb je er overigens aan gedacht bij je oude huis te kijken/zoeken?
Had het over lichaamslengte voor deze ene keerquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, daar kom je niks tekort toch?
Weet ik stiekem welquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had het over lichaamslengte voor deze ene keer![]()
![]()
Nee Hali vindt me een ukkiequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is onzeker over zijn kleine voeten en wil graag een maat groter.
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste Tinder-profiel in tijden. Petra vrachtwagenchauffeur van 32 met een tattoo: "wees zuinig op m'n meissie"
Meteen superlike gegeven
M'nquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste Tinder-profiel in tijden. Petra vrachtwagenchauffeur van 32 met een tattoo: "wees zuinig op m'n meissie"
Meteen superlike gegeven
Petra mooie verbastering van Peter.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meteen superlike gegeven
Een arm zo te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?
Stond er dan niet: "wees zuinig op mijn aarsje"?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op haar onderrug getatoeëerd zodat je het niet vergeet tijdens de daad?
Klinkt als een topper.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een arm zo te zien.
Ze heeft een kind; en ze rookt
Geilquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een arm zo te zien.
Ze heeft een kind; en ze rookt
Zo een van 155quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1,61 was ze; dus die kun je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |