Neuh, deze is wel aan vervanging toe. Soms valt ie opeens uit en de geluidskaart is ook kaduuk. Op zich is 7 jaar voor een Macbook volgens mij best een prima levensduurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je in je oude MacBook nog 8GB en een SSD prikken. Ik ben nog prima tevreden met m’n priv 2012 MBP met SSD en 16GB.
Jammer, mij bevallen ze wel. Heb nu moeite met de toetsen van mijn 2011 MBP als ik die ooit eens gebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple stopt mogelijk met Butterfly keyboard
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple stopt mogelijk met Butterfly keyboard
Ja, dat kun je in iCloud zo instellenquote:Op maandag 8 juli 2019 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer ik tegenwoordig een account neem bij een website, kies ik voor een door Apple zelf gegenereerd wachtwoord. Handig, want je hoeft geen sterke wachtwoorden te bedenken. Maar het probleem waar ik tegen aanloop, is dat ik vervolgens mijn wachtwoord niet weet wanneer ik op mijn iPhone wil inloggen op die site, omdat mijn iPhone dat wachtwoord niet kent. Zijn daar handige manieren voor (bijvoorbeeld je iMac-sleutelhanger koppelen aan je iPhonesleutelhanger)?
Mh, das dan wel weer kak.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:58 schreef DKUp het volgende:
Nieuw toetsenbord zou eind dit jaar komen, maar dat lijkt dan volgend jaar te worden.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, deze is wel aan vervanging toe. Soms valt ie opeens uit en de geluidskaart is ook kaduuk. Op zich is 7 jaar voor een Macbook volgens mij best een prima levensduurMijn iPhone's beginnen vaak na 2/3 jaar makken te vertonen
https://support.apple.com/en-gb/HT204904quote:Command-R is still the recommended way to start up from macOS Recovery. This combination makes sure that the installation isn't associated with your Apple ID, which is important if you're selling or giving away your Mac.
Bedankt, maar die verwijzen naar dezelfde recovery mode uiteindelijk, en daar kom ik niet verder.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:39 schreef NedKelly het volgende:
Misschien zijn deze artikelen over wat te doen bij verkoop handiger, die geven een andere optie aan:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201065
https://support.apple.com/nl-nl/HT208496
Denk dat mijn plaatje ook van een oudere versie wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef NedKelly het volgende:
Ah ik zag zo op het eerste gezicht dat het plaatje bovenaan een andere optie gaf, ik had het alleen snel gescand.
Fijn dat het opgelost lijkt!
Dat heeft een onafhankelijke reparatie-zaak hier me ooit uitgelegd. Om de accu te vervangen moeten ze het scherm van het toestel halen, dit gebeurt met een soort zuignap onder druk en een al beschadigd scherm zal daar inderdaad door breken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:56 schreef Junkie het volgende:
Ik dus afgelopen week naar Microfix geweest in Amsterdam. Maar ze wouden door regels van Apple de batterij niet repareren zonder ook het scherm te repareren.![]()
![]()
En het scherm repareren kost 171,10. Met als reden als ze hem openen dat het scherm dan verder kan barsten.![]()
Apple kennende zal het me niks verbazen dat ze nog gelijk hebben ook......quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:56 schreef Junkie het volgende:
Ik heb een iPhone 7 met een slechte battery (73%) en ik heb een enkele barst in de rechter bovenhoek.
En wou enkel die batterij via de officile manier laten repareren want die begint wel irritant te worden van hoe snel hij leeg is. En het is dan geen 29 euro meer, maar 49 euro en vond dat nog wel te doen.
En via de Apple support website zag dat Microfix ook een gecertificeerde reparateur was. En dat de wachtrij daar niet lang is zoals bij de Apple Store in het centrum.
Ik dus afgelopen week naar Microfix geweest in Amsterdam. Maar ze wouden door regels van Apple de batterij niet repareren zonder ook het scherm te repareren.![]()
![]()
En het scherm repareren kost 171,10. Met als reden als ze hem openen dat het scherm dan verder kan barsten.![]()
Apple begint echt vervelend te worden.En ze gebruiken alle trucjes om je tegen te zitten en je maar richting de beslissing te duwen om een nieuwe telefoon te kopen.
Ik vind dit ook een valide reden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat heeft een onafhankelijke reparatie-zaak hier me ooit uitgelegd. Om de accu te vervangen moeten ze het scherm van het toestel halen, dit gebeurt met een soort zuignap onder druk en een al beschadigd scherm zal daar inderdaad door breken.
In mijn geval ging het overigens om een oud toestel waarvan hij zelf al zei dat het niet meer de moeite was, dus het was hem niet om die extra reparatie te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |