quote:
Greet wil meer, maar krijgt zn zin nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
Had gekund maar jammer en helaas kwam het bij mij niet op sorryquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.
Maar als het echt was geweest waren er wel 2 naar de boot vertrokken.
Ja lijkt mij ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SLquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
Zo hard regende het ook niet. Noahs ark kunnen ze niet bouwen want Erik is weg, Dus Gerrit met een schaap naar de boot zie ik niet gelijk gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te zeggen. Het is aan alles te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SL
Dit was echt een goeie Ttquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Nu moet hij weer met zijn boner richting boot.
Dank je.quote:
Dat is heel normaal hoor. Ze is een vrije meid en heeft nog humor ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
Franny is compleet gestoord.. Nu wil ze weer gewoon gaan drinken ... EN vraagt of Merel hun gehoord heeft...
Fran geilt op die dingetjes. Wil altijd weten of ze gehoord of geroken is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
Franny is compleet gestoord.. Nu wil ze weer gewoon gaan drinken ... EN vraagt of Merel hun gehoord heeft...
Nagels met happy endquote:
Morgenvroeg om 6u dacht ikquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die groenvreter(Adriaan) weg?.............
Het stinkt hier. "Ben ik dat?" Wanneer krijgt die ransbak weer bezoek?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Fran geilt op die dingetjes. Wil altijd weten of ze gehoord of geroken is.
om 6 uur straksquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die groenvreter(Adriaan) weg?.............
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk rot hij voor altijd op, enge hypocriete error Viequheuhn
Jij bent preuts. Niks mis mee maar boring op een echte partyquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je gaat toch niet naast een ander stel neuken ? of ben ik preuts![]()
Nou nou, geen error genot?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
Dat is helemaal niet erg. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Ze zijn allemaal vrij.....lees ik steeds hier.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
enge sekte wordt hetquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Ze zijn allemaal vrij.....lees ik steeds hier.![]()
En nee, je bent niet preuts, de normen vervagen, zeg maar.
ik denk van wel, op z'n tandvlees des noods. Ter ere van zijn moederquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Paco55 het volgende:
Hij gaat die berg op. Maar zes keer doet hij van z'n leven niet
Het is een vreemd verschijnsel waar ik na een verblijf in Liverpool ook ineens een scouse achtig accent hadquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
enge sekte wordt het
ze hebben nu allemaal dezelfde toon met praten, dat vind ik wel zoiets vreemds ende interessant
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik ga te bed, met de blijde gedachte dat ik niet zo'n freggle als Franny of zo'n lapzwans als Gerrit heb gebaard.![]()
Doehoei Adriaan: succes met je lichaam.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat is geen sex?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:53 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dat Merel en Jessie vanavond geen sex hebben gehad. Alleen wat fingerspitzengefühl en sjorwerk
Beneden voor de start moet hij voor de camera 6 opnames maken, nu ga ik voor de eerste keer naar boven, tweede, derde etc.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Paco55 het volgende:
Hij gaat die berg op. Maar zes keer doet hij van z'n leven niet
Zo maken ze TV voor de massaquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beneden voor de start moet hij voor de camera 6 opnames maken, nu ga ik voor de eerste keer naar boven, tweede, derde etc.
Konden zich tijdens de tv opnames en zo close zich toch niet geheel beheersen, dus een beetje stiekem.quote:
UIt eindelijk worden ze allebei genaaid door Talpaquote:Op woensdag 5 juni 2019 01:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Konden zich tijdens de tv opnames en zo close zich toch niet geheel beheersen, dus een beetje stiekem.
[ afbeelding ]
Hij neemt zijn eigen macaronimaaltijd mee, ook dit ontbijtspul? Want anders moet hij honger lijden en haalt hij de 6 keer niet natuurlijkquote:
ach ja z'n moedertje, dat Alp d'Huzes is een groot ego gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk van wel, op z'n tandvlees des noods. Ter ere van zijn moeder![]()
Jessie kust haar nu steeds, dus zal welquote:Op woensdag 5 juni 2019 07:02 schreef goldback het volgende:
[..]
is die Merel zo wanhopig dat ze die man nog steeds wilt
Deed ik in UTO1 ook (je hoort hem bijna zeggen zo vaak als hij dat gebruikt), daar neukte ik ook het meest onaantrekkelijke ranzigste botoxwijfje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie kust haar nu steeds, dus zal wel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:35 schreef lonneberga het volgende:
Zo,is die kwijl eindelijk vertrokken?
Van mij mag hij bij de eerste bocht al tegen het asfalt flikkeren.
Ik had het veel meer Brandon gegund om te gaan,die is nog nergens geweest,en meneer Adje heeft steeds leuke tripjes.
Ja en iedereen moest weten welke heldendaad hij gaat verrichten, hij bonkte op alle huisjes zodat iedereen waardig afscheid kon nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:35 schreef lonneberga het volgende:
Zo,is die kwijl eindelijk vertrokken?
Van mij mag hij bij de eerste bocht al tegen het asfalt flikkeren.
Ik had het veel meer Brandon gegund om te gaan,die is nog nergens geweest,en meneer Adje heeft steeds leuke tripjes.
Maar Adje gaat een prestatie neerzetten, alleen Adje is toch belangrijk...quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Michael had het nog over dat sneeuwballen-incident. Toen Adje zo kwaad was dat zijn nachtrust onderbroken werd. Vond ik wel een goeie.
Ja, ze kan hem wel opvreten, over een poosje heeft ze spijt dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op woensdag 5 juni 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel doet maar niet al te veel lippenstift op, ze moet natuurlijk de hele dag kussen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
Best wel fijn Adje loze streams paar dagen![]()
![]()
![]()
![]()
Laat hem maar aan Gerrit denken tijdens het fietsen, dan is hij zo boven op de berg
Dat is de tendens hier op Fok/ in de cos. Kritiek op en demoniseren van. Het is ook de tendens in de samenleving. Hard/gemeen is sterk en zacht/lief is zwak. Ach. Neem het ze maar niet kwalijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:10 schreef Nietmag het volgende:
Begrijp die kritiek op Adriaan hier niet zo... Geef t je te doen wat ie van plan is op die berg. Tja, tis een kronkelhoofd maar zn motieven lijken me oprecht... maar zal wel.
iedereen zijn/ haar mening ook veilig vanachter je pc/ laptopquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is de tendens hier op Fok/ in de cos. Kritiek op en demoniseren van. Het is ook de tendens in de samenleving. Hard/gemeen is sterk en zacht/lief is zwak. Ach. Neem het ze maar niet kwalijk.
![]()
Wat hij van plan is op die berg, tja, hij "denkt" dat hij zich geweldig heeft voorbereid, maar dat is hij natuurlijk niet. Het grote doel, geld ophalen voor kankeronderzoek, hebben we hem niet meer over gehoord, het is allemaal "ik wil 6 keer de berg op " Hij houdt er volgens mij totaal geen rekening mee dat er straks heel erg veel mensen op die berg zijn, en dat hij de tamelijk onbekende Adje van Utopia zal zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:10 schreef Nietmag het volgende:
Begrijp die kritiek op Adriaan hier niet zo... Geef t je te doen wat ie van plan is op die berg. Tja, tis een kronkelhoofd maar zn motieven lijken me oprecht... maar zal wel.
Eensch!quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat hij van plan is op die berg, tja, hij "denkt" dat hij zich geweldig heeft voorbereid, maar dat is hij natuurlijk niet. Het grote doel, geld ophalen voor kankeronderzoek, hebben we hem niet meer over gehoord, het is allemaal "ik wil 6 keer de berg op " Hij houdt er volgens mij totaal geen rekening mee dat er straks heel erg veel mensen op die berg zijn, en dat hij de tamelijk onbekende Adje van Utopia zal zijn.
Het is gewoon een griezelige vent, die zijn emoties en frustraties absoluut niet in de hand heeft, met als voorbeeld het idiote, agressieve en intimiderende gedrag tegen Mylene. Ik denk dat Adje, als hij weer in de buitenwereld terecht komt, heel wat hulp nodig heeft.
Heeft Adje het zo achtergelaten?quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie kijkt in vertwijfeling naar het overvolle aanrecht.
Mogge kanjerquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, je wordt op je wenken bedient!
niet alleen die pre workout, ook de afwasquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
Adje heeft een pre workout voor Lex achtergelaten op het aanrecht.
't is net zo'n studentenflat, wordt pas schoongemaakt als de afwas vanzelf begint te bewegenquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:51 schreef krabje het volgende:
hoe lang zal ze dit schoonmaken en opruimen volhouden?is toch onbegonnen werk.
Niet lang denk ik net als alle anderen en ik geef haar groot gelijk als ze stopt is toch geen beginnen aan zoquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:51 schreef krabje het volgende:
hoe lang zal ze dit schoonmaken en opruimen volhouden?is toch onbegonnen werk.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net zo'n studentenflat, wordt pas schoongemaakt als de afwas vanzelf begint te bewegen
Daar is ook ooit een schoonmaakploeg een heledag bezig geweest en toen was het nog niet eens klaar.quote:
Pas geleden is er ook zo'n helper in het nieuws gekomen ivm oplichting.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:09 schreef Bestweldonker het volgende:
De messias Jessie gaat buiten tienduizenden mensen helpen met crypto en blockchain.
Als hij doet waar hij goed in is, gaat het een succes worden....
ja maar ze is heel erg gegroeid hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Woehahahaha heeft ze weer zo'n laffe stinkerd in haar bed![]()
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen maar vindt het twee viezerikken bijelkaar!quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Woehahahaha heeft ze weer zo'n laffe stinkerd in haar bed![]()
[ afbeelding ]
qua inkomen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar ze is heel erg gegroeid hoor
Dat scheelt, gelukkig is zijn er niet veel manen, volle maan halfvolle maan rooie maan :pquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:04 schreef sjampoeh het volgende:
jes wil 1000e per maan in btc investeren ?
Bij een oud werkgever hadden ze een goede en effectieve methode voor niet opgeruimde dingen in de bedrijfs keuken/kantine ging het direct de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net zo'n studentenflat, wordt pas schoongemaakt als de afwas vanzelf begint te bewegen
Er wordt te veel nadruk op gelegdquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Franny, innig verstrengeld met Gerrit in haar bed kijkt omhoog naar de camera en zegt: maar errit, we zijn toch vrienden?...Dacht je anders zegt gerrit. Franny: dat het duidelijk is.
Nee Franny we trappen er niet in. Jullie zijn niet alleen vrienden die knuffelen.
Het valt erg op. Minstens 3x per dag roept Franny dat ze vrienden is met Gerrit.quote:
Ja, waarom, geen ideequote:Op woensdag 5 juni 2019 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het valt erg op. Minstens 3x per dag roept Franny dat ze vrienden is met Gerrit.
En met je vrienden deel je ook je bed natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het valt erg op. Minstens 3x per dag roept Franny dat ze vrienden is met Gerrit.
Ja bbrrrr en Die Ger is echt zo stalker volgens mij waar je niet van af komt als je hem eenmaal hebt aangehaald.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar vindt het twee viezerikken bijelkaar!
Vanmorgen dan dat overdreven smakken van Jessie en Merel, dat viel ook niet opquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat kost zo bitcoin eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:03 schreef sjampoeh het volgende:
jes heeft een nieuw business plan. bitcoins van de bv
Ik had al langer het idee dat hij maar wat lult.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hij doet interessant maar gebruikt toch regelmatig verkeerde woorden volgens mij.
Gebruikte net portfolio maar volgens mij is het portefeuille.
Block-chaine gebruikte hij bij het scannen van een QR code, maar dat is dataopslag die voor iedereen inzichtelijk is die er bij aangesloten is.
Ja echt creap eerste klas.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bbrrrr en Die Ger is echt zo stalker volgens mij waar je niet van af komt als je hem eenmaal hebt aangehaald.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hij doet interessant maar gebruikt toch regelmatig verkeerde woorden volgens mij.
Gebruikte net portfolio maar volgens mij is het portefeuille.
Block-chaine gebruikte hij bij het scannen van een QR code, maar dat is dataopslag die voor iedereen inzichtelijk is die er bij aangesloten is.
Ja, zag kleffie en beffie gisteren ook in een keer weer samen zitten en Jessie gaf haar een paar maal een kus op haar voorhoofdquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmorgen dan dat overdreven smakken van Jessie en Merel, dat viel ook niet op![]()
Ja, dat zagen we al bij Shel, ook toen het uit was blijf hij maar achter haar aan lopen.quote:
quote:
Ga der gelijk een paar kopenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
op dit moment.....
https://btcdirect.eu/nl-nl/bitcoin-koers
[ afbeelding ]
Hij praat daar graag over omdat hij zich daar in verdiept en dan interessant kan doen met voor anderen onbegrijpelijke termen, DAT is het hele eieren eten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]ze staan 4000 in de min en willen dan investeren in de bitcoin hoe dan
Hij hoopt waarschijnlijk op 'n sponsordeal door er veel over te lullenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij praat daar graag over omdat hij zich daar in verdiept en dan interessant kan doen met voor anderen onbegrijpelijke termen, DAT is het hele eieren eten.
Ja, hij denkt het mannetje er in de zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij praat daar graag over omdat hij zich daar in verdiept en dan interessant kan doen met voor anderen onbegrijpelijke termen, DAT is het hele eieren eten.
Eigenlijk is het een stumper!quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we al bij Shel, ook toen het uit was blijf hij maar achter haar aan lopen.
Toen neukte hij Franny maar bleef toch achter Shel aan, mede denk ik door Hiske die hem hoop gaf![]()
Nu is hij waar |Franny is
En de vergelijking met de investering in het sanitair gebouw 2 mnd geleden... Is nog niet klaar , zorg eerst eens dat iets af komt stelletje idiotenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
Je stopt geen geld in crypto als je het volgende week nodig hebt.
Hoor wat je zegt droplul, jullie staan rROOD!!!!!
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:26 schreef Bramenstruik het volgende:
in UTO 1 was het klompjes goud, en nu bitcoin
En 'n dure Spaanse Ham, die hij heeft verneukt tot op het bot. En de kaviaar, wat geen kaviaarquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:26 schreef Bramenstruik het volgende:
in UTO 1 was het klompjes goud, en nu bitcoin
ja echt hoor, snotneus is hetquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n dure Spaanse Ham, die hij heeft verneukt tot op het bot. En de kaviaar, wat geen kaviaar
was![]()
![]()
Het mag van papa en mama hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het mannetje er in de zijn.
Ja, het wordt tijd dat hij die taaie navelstreng eens doorbijtquote:
onze NGO medewerkster pur sangquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
Die rooie vind het helemaal leuk, lekker later met gemeenschapsgeld beleggen in vastgoed en bitcoins
Nee, geen idee. En ik noem ze liever het maffiakoppelquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:39 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben wel benieuwd waarom ineens weer die ommekeer is bij t koningskoppel. Iemand wat opgevangen na de sl toen pappie en mammie aan t hek waren ?
Ik vind het wel leuk zo een er tussen die zegt wat ze denkt en boven al tegen een persoon in durft te gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel zo'n vals kreng,die Ophra Winfrey.
Ja, het schuim is zelf zo gek, ze blijven komen en kopenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:44 schreef sjampoeh het volgende:
utopia is verkopen, verkopen,verkopen. schuim een poot uitdraaien
pruimtabakquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:45 schreef chufi het volgende:
Wat eet een kauwbooi? hamburgers, tacos mais
vuurwaterquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pruimtabakook een goeie. Of voor de sier een mondharmonica,
Ja, al die goede doelen projecten van iedereen. Denk dat ze er thuis geen moment ooit over hebben na gedacht.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
definities zwerver van his: iemand die er vies uitziet, zich niet wast, alchohol
2 daklozen en veel zwervers in utopia
Mailbox stroomt nu volquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef sjampoeh het volgende:
jessie wil een oproep doen. z'n eerste vriendinnetje terug vinden
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
definities zwerver van his: iemand die er vies uitziet, zich niet wast, alchohol
2 daklozen en veel zwervers in utopia
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar, nooit gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef sjampoeh het volgende:
ah de pianist v hiske
klassieke muziek onder de aandacht brengen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef Crabapple het volgende:
Hiske schiet door in haar 'liefdadigheid', oproep mensen die foto's kwijt zijn en dan kijken of anderen die foto hebben... Pfff
Gm Cos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie geld wil betalen, de helft van de groep wil niet mee betalen aan de pianoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vuurgevecht met echte pistolen en scherpquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pruimtabakook een goeie. Of voor de sier een mondharmonica,
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vuurgevecht met echte pistolen en scherp [ afbeelding ]
Ja, al het geld is daar bodemloosquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
Dat zakgeld in Utopia is een bodemloze put
Mooi he, die neemt geen blad voor de mondquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
jens: ik hoef niet, stik maar in je kutpiano
ga zelf wat omzetten muts en tracteer je utopianen op een pianoconcert a 250 euriesquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:51 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil dat t van iedereen z'n zakgeld afgaat![]()
[ afbeelding ]
Das echt niet fijn, wij thuis in 1972 brand gehad door kortsluiting, woonde net 6 weken in onsquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Wat voel je als je brand hebt gehad en je bent alles kwijt ook je foto's
Ze wil een oproep gaan doen aan mensen die alles kwijt zijn en dan hoopt ze dat er mensen zijn die zich willen melden
Dan wil ze kijken of er mensen zijn die misschien wel zo foto hebben.
Ze wil kijken hoe groot hun bereik onder de mensen is
Hoorde ik het toch goed, had ik ook getikt maar zag toen schijt piano staan dus euhhhhhhhhquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
jens: ik hoef niet, stik maar in je kutpiano
Zelfs 'n mail van Moscovich, dat Jessie 'n straatverbod krijgt voor 'n bepaalde wijk in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs 'n mail van Moscovich, dat Jessie 'n straatverbod krijgt voor 'n bepaalde wijk in Amsterdam
Ja echt he, hij doet gewoon wat hij wil, moet een ander eens doenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:58 schreef chufi het volgende:
Jessie heeft weer iets nieuws besteld.. zonder overleg weer ..
Zullen ze daarom weer zo kleffie en beffie doenquote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs 'n mail van Moscovich, dat Jessie 'n straatverbod krijgt voor 'n bepaalde wijk in Amsterdam
Die hoopt nog eens op groepsex......vraagt ook altijd aan andere of ze erbij mag zijn......haar ultieme Utopia droom.....waarschijnlijk kom je daar niet mee binnen dus gewoon wat anders bedacht.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Fran geilt op die dingetjes. Wil altijd weten of ze gehoord of geroken is.
Die had het beste met Kim Holland mee kunnen gaanquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hoopt nog eens op groepsex......vraagt ook altijd aan andere of ze erbij mag zijn......haar ultieme Utopia droom.....waarschijnlijk kom je daar niet mee binnen dus gewoon wat anders bedacht.
Ze hoopt op 'n Gangbang in Metrostation Waterloopleinquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hoopt nog eens op groepsex......vraagt ook altijd aan andere of ze erbij mag zijn......haar ultieme Utopia droom.....waarschijnlijk kom je daar niet mee binnen dus gewoon wat anders bedacht.
Inderdaad, die zit echt in het verkeerde programma......doen wat ze het liefst doet en te bewonderen is op filmpjes......quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had het beste met Kim Holland mee kunnen gaan
Ger vroeg er net naar, ze hadden het nodig zei |Frannyquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel alweer lurken aan 'n blikje RedBull
Hiske krijgt altijd dingen die anderen ook hebben en daardoor niet hoeven te werkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
o ik kan niet meer, zegt His
Het is haar in de rug geschoten door de witte tent
[ afbeelding ]
zogenaamd vergeten om de overgebleven drank en fris mee terug te gevn aan de leverancier..quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Soms wil ik mensen best wel slaan bij haar heb ik dat ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:51 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil dat t van iedereen z'n zakgeld afgaat![]()
[ afbeelding ]
interessant maken grotendeels is en blijft het gokwerk en heel veel gebakken luchtquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:13 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Jessi nog vooronderzoek doen naar de BTCs? Hij is er al dag en nacht mee bezig
interessant maken grotendeels is en blijft het gokwerk en heel veel gebakken luchtquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:13 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Jessi nog vooronderzoek doen naar de BTCs? Hij is er al dag en nacht mee bezig
Frikandellen fixatiequote:Op woensdag 5 juni 2019 10:11 schreef mazaru het volgende:
Lex zegt dat ze echt niet WEER macaroni of rijst gaat eten.
Je vergeet dat gedram van Jessie over de BTCquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
krijgen we hele dag dat gezeik van dat ze moeten trainen en goed eten ?
Of hopeloze elementen die zo een verblijfsvergunning willenquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hoopt op 'n Gangbang in Metrostation Waterlooplein
Dat mens spoort echt niet. Ze doet alsof ze al jaren binnen isquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:15 schreef goldback het volgende:
[..]
interessant maken grotendeels is en blijft het gokwerk en heel veel gebakken lucht
[..]
Frikandellen fixatie
snap niet dat ze gelijk naar haar luisteren, volgens mij moeten ze Fayquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mens spoort echt niet. Ze doet alsof ze al jaren binnen is
Sommige leven erop net zoals ik mijn bakkie koffie wil smorgens.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is ook vreselijk Dot, ik gun dat niemand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie geld wil betalen, de helft van de groep wil niet mee betalen aan de piano
Alleen bij Hiske komt het zo 'niet gemeend' over.
Pff heftig hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Das echt niet fijn, wij thuis in 1972 brand gehad door kortsluiting, woonde net 6 weken in ons
nieuwe huis. Echt alles foetsie, foto's, camera's van m'n overleden vader, net als al zijn graflinten
en andere herrinneringen. Dit gun ik echt niemand.
Is ook bekend in wat voor clip?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:55 schreef snetje het volgende:
Shelley hoort nu dat Franny in en clip mag dansen ...ze kijkt Franny in ene weer aan ..dat wordt weer slijmen zo..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel veel sterktequote:Op woensdag 5 juni 2019 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze week 51 jaar geleden dat hij begraven is 2 Juni (op zijn verjaardag)
Sherry wordt de Flufferquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:33 schreef snetje het volgende:
Oh dat is snel ...Shelley praat nu al met Franny...nu is het wachten of ze ook mee mag doen in de clip..
Ik snap dat ook niet, alsof Shell preuts is aangelegd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
Shelley zeikerd hou is op met je misplaatste jaloezie, vreem mens!
Sherry die met Gerrit lag te krikken, terwijl ze thuis nog 'n vriendje hadquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, alsof Shell preuts is aangelegd.
Franny, doe gewoon wat je wil, dat doet Shel ook!
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sherry die met Gerrit lag te krikken, terwijl ze thuis nog 'n vriendje had![]()
Krom hèquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sherry die met Gerrit lag te krikken, terwijl ze thuis nog 'n vriendje had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |