quote:
Greet wil meer, maar krijgt zn zin nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
Had gekund maar jammer en helaas kwam het bij mij niet op sorryquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.
Maar als het echt was geweest waren er wel 2 naar de boot vertrokken.
Ja lijkt mij ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SLquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
Zo hard regende het ook niet. Noahs ark kunnen ze niet bouwen want Erik is weg, Dus Gerrit met een schaap naar de boot zie ik niet gelijk gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te zeggen. Het is aan alles te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SL
Dit was echt een goeie Ttquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Nu moet hij weer met zijn boner richting boot.
Dank je.quote:
Dat is heel normaal hoor. Ze is een vrije meid en heeft nog humor ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
Franny is compleet gestoord.. Nu wil ze weer gewoon gaan drinken ... EN vraagt of Merel hun gehoord heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |