quote:
Greet wil meer, maar krijgt zn zin nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
Had gekund maar jammer en helaas kwam het bij mij niet op sorryquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef spapaars het volgende:
Fake liefdes met fake seks had ook gekund als tt
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Greet wil meer, maar krijgt zn zin niet
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je zelfs niet loslaten tussen een kudde schapen.
Maar als het echt was geweest waren er wel 2 naar de boot vertrokken.
Ja lijkt mij ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SLquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo echt? Ze zijn vrienden.Wat moeten ze op/in de boot?
Zo hard regende het ook niet. Noahs ark kunnen ze niet bouwen want Erik is weg, Dus Gerrit met een schaap naar de boot zie ik niet gelijk gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te zeggen. Het is aan alles te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht net Gerrit tegen Merel zeggen of dat ie zou blijven ... SL
Dit was echt een goeie Ttquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Nu moet hij weer met zijn boner richting boot.
Dank je.quote:
Dat is heel normaal hoor. Ze is een vrije meid en heeft nog humor ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
Franny is compleet gestoord.. Nu wil ze weer gewoon gaan drinken ... EN vraagt of Merel hun gehoord heeft...
Fran geilt op die dingetjes. Wil altijd weten of ze gehoord of geroken is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
Franny is compleet gestoord.. Nu wil ze weer gewoon gaan drinken ... EN vraagt of Merel hun gehoord heeft...
Nagels met happy endquote:
Morgenvroeg om 6u dacht ikquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die groenvreter(Adriaan) weg?.............
Het stinkt hier. "Ben ik dat?" Wanneer krijgt die ransbak weer bezoek?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Fran geilt op die dingetjes. Wil altijd weten of ze gehoord of geroken is.
om 6 uur straksquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die groenvreter(Adriaan) weg?.............
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk rot hij voor altijd op, enge hypocriete error Viequheuhn
Jij bent preuts. Niks mis mee maar boring op een echte partyquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je gaat toch niet naast een ander stel neuken ? of ben ik preuts![]()
Nou nou, geen error genot?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
Dat is helemaal niet erg. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Ze zijn allemaal vrij.....lees ik steeds hier.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je gaat toch niet naast een ander stel neuken ? of ben ik preuts![]()
enge sekte wordt hetquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Ze zijn allemaal vrij.....lees ik steeds hier.![]()
En nee, je bent niet preuts, de normen vervagen, zeg maar.
ik denk van wel, op z'n tandvlees des noods. Ter ere van zijn moederquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Paco55 het volgende:
Hij gaat die berg op. Maar zes keer doet hij van z'n leven niet
Het is een vreemd verschijnsel waar ik na een verblijf in Liverpool ook ineens een scouse achtig accent hadquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
enge sekte wordt het
ze hebben nu allemaal dezelfde toon met praten, dat vind ik wel zoiets vreemds ende interessant
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik ga te bed, met de blijde gedachte dat ik niet zo'n freggle als Franny of zo'n lapzwans als Gerrit heb gebaard.![]()
Doehoei Adriaan: succes met je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |