quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je gaat toch niet naast een ander stel neuken ? of ben ik preuts![]()
Dat is geen sex?quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:53 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dat Merel en Jessie vanavond geen sex hebben gehad. Alleen wat fingerspitzengefühl en sjorwerk
Beneden voor de start moet hij voor de camera 6 opnames maken, nu ga ik voor de eerste keer naar boven, tweede, derde etc.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:49 schreef Paco55 het volgende:
Hij gaat die berg op. Maar zes keer doet hij van z'n leven niet
Zo maken ze TV voor de massaquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beneden voor de start moet hij voor de camera 6 opnames maken, nu ga ik voor de eerste keer naar boven, tweede, derde etc.
Konden zich tijdens de tv opnames en zo close zich toch niet geheel beheersen, dus een beetje stiekem.quote:
UIt eindelijk worden ze allebei genaaid door Talpaquote:Op woensdag 5 juni 2019 01:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Konden zich tijdens de tv opnames en zo close zich toch niet geheel beheersen, dus een beetje stiekem.
[ afbeelding ]
Hij neemt zijn eigen macaronimaaltijd mee, ook dit ontbijtspul? Want anders moet hij honger lijden en haalt hij de 6 keer niet natuurlijkquote:
ach ja z'n moedertje, dat Alp d'Huzes is een groot ego gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk van wel, op z'n tandvlees des noods. Ter ere van zijn moeder![]()
Jessie kust haar nu steeds, dus zal welquote:Op woensdag 5 juni 2019 07:02 schreef goldback het volgende:
[..]
is die Merel zo wanhopig dat ze die man nog steeds wilt
Deed ik in UTO1 ook (je hoort hem bijna zeggen zo vaak als hij dat gebruikt), daar neukte ik ook het meest onaantrekkelijke ranzigste botoxwijfje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie kust haar nu steeds, dus zal wel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:35 schreef lonneberga het volgende:
Zo,is die kwijl eindelijk vertrokken?
Van mij mag hij bij de eerste bocht al tegen het asfalt flikkeren.
Ik had het veel meer Brandon gegund om te gaan,die is nog nergens geweest,en meneer Adje heeft steeds leuke tripjes.
Ja en iedereen moest weten welke heldendaad hij gaat verrichten, hij bonkte op alle huisjes zodat iedereen waardig afscheid kon nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:35 schreef lonneberga het volgende:
Zo,is die kwijl eindelijk vertrokken?
Van mij mag hij bij de eerste bocht al tegen het asfalt flikkeren.
Ik had het veel meer Brandon gegund om te gaan,die is nog nergens geweest,en meneer Adje heeft steeds leuke tripjes.
Maar Adje gaat een prestatie neerzetten, alleen Adje is toch belangrijk...quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Michael had het nog over dat sneeuwballen-incident. Toen Adje zo kwaad was dat zijn nachtrust onderbroken werd. Vond ik wel een goeie.
Ja, ze kan hem wel opvreten, over een poosje heeft ze spijt dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op woensdag 5 juni 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel doet maar niet al te veel lippenstift op, ze moet natuurlijk de hele dag kussen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
Best wel fijn Adje loze streams paar dagen![]()
![]()
![]()
![]()
Laat hem maar aan Gerrit denken tijdens het fietsen, dan is hij zo boven op de berg
Dat is de tendens hier op Fok/ in de cos. Kritiek op en demoniseren van. Het is ook de tendens in de samenleving. Hard/gemeen is sterk en zacht/lief is zwak. Ach. Neem het ze maar niet kwalijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:10 schreef Nietmag het volgende:
Begrijp die kritiek op Adriaan hier niet zo... Geef t je te doen wat ie van plan is op die berg. Tja, tis een kronkelhoofd maar zn motieven lijken me oprecht... maar zal wel.
iedereen zijn/ haar mening ook veilig vanachter je pc/ laptopquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is de tendens hier op Fok/ in de cos. Kritiek op en demoniseren van. Het is ook de tendens in de samenleving. Hard/gemeen is sterk en zacht/lief is zwak. Ach. Neem het ze maar niet kwalijk.
![]()
Wat hij van plan is op die berg, tja, hij "denkt" dat hij zich geweldig heeft voorbereid, maar dat is hij natuurlijk niet. Het grote doel, geld ophalen voor kankeronderzoek, hebben we hem niet meer over gehoord, het is allemaal "ik wil 6 keer de berg op " Hij houdt er volgens mij totaal geen rekening mee dat er straks heel erg veel mensen op die berg zijn, en dat hij de tamelijk onbekende Adje van Utopia zal zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:10 schreef Nietmag het volgende:
Begrijp die kritiek op Adriaan hier niet zo... Geef t je te doen wat ie van plan is op die berg. Tja, tis een kronkelhoofd maar zn motieven lijken me oprecht... maar zal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |