SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Wattimena vertegenwoordigt ons landje
Man man man man man.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Wattimena vertegenwoordigt ons landje
Man man man man man.![]()
Krijg nu al zure oprispingen, maar dat kan ook door de kroketbroodjes komen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Krijg nu al zure oprispingen, maar dat kan ook door de kroketbroodjes komen.![]()
Ik denk dat ik alle varianten nu wel heb gehad, maar er gaat niks boven de frikandelbroodjes inderdaad ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan me onmogelijk opladen voor dit toernooi. Desondanks; Azië, Polen en Tsjechië boven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
eens. Ben jij een worstenbroodjes of saucijzenbroodjesman?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.U MAD?![]()
Saucijzenbroodje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
eens. Ben jij een worstenbroodjes of saucijzenbroodjesman?![]()
Ik stel overigens voor dat we iedereen, die ook maar een poging waagt om voor Nederland te juichen, royeren en in de zak van Sinterklaas meeverschepen naar Spanje. Het is onmogelijk dat je je op een normale dag ertoe kan zetten om voor de zeer irritante ADHD-stuiterkneus Wattimena te juichen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eens, maar je hebt er altijd een recalcitrante tussen zitten. Ik ben het dit keer niet overigens, steun je initiatief volledig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik stel overigens voor dat we iedereen, die ook maar een poging waagt om voor Nederland te juichen, royeren en in de zak van Sinterklaas meeverschepen naar Spanje. Het is onmogelijk dat je je op een normale dag ertoe kan zetten om voor de zeer irritante ADHD-stuiterkneus Wattimena te juichen.U MAD?![]()
Ach in een alternatief universum waar hij niet zo snel was afgezakt hadden we nu Benito gehadYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hot take: Liever Van de Pas dan Wattimena.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
Ach in een alternatief universum waar hij niet zo snel was afgezakt hadden we nu Benito gehad♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hot take: Liever Van de Pas dan Wattimena.U MAD?![]()
Dat weten @Mani89 en @wimderon beter. Ik stel mezelf al tevreden met de gedachte dat Jeffrey de Zwaan op normale basis volgend jaar op de barricades mag staan voor Nederland.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Justin haalt zijn oude niveau niet meer, chronische vetzucht heeft zijn gewrichten verwoest.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds leesquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?![]()
Hopelijk heeft hij dan zijn schoolcarriere niet te snel opgegevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds leesYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hoe oud is dat jong, 17? En dan nu al zoveel fysieke gebreken. Zou er dan geen enkel familielid zijn die denkt: Hey Justin, vreet eens wat minder joh dan heb je ook niet zoveel last van dingen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds leesU MAD?![]()
Worstelt ie nou nog steeds met de CITO toets?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij dan zijn schoolcarriere niet te snel opgegevenU MAD?![]()
Denk dat het aan zijn worp ligtquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe oud is dat jong, 17? En dan nu al zoveel fysieke gebreken. Zou er dan geen enkel familielid zijn die denkt: Hey Justin, vreet eens wat minder joh dan heb je ook niet zoveel last van dingen.![]()
Jaaaaaaa World CupHet mooiste toernooi van het jaar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
DRT / Stel je vragen aan darter Jeffrey de Zwaan!
Erg jammer dat de onsympathieke users uit andere subfora ons feestje verpesten met irritante vragen. Ik hoop dat ze allemaal een DRT-ban krijgen.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
niks gezien. Zo nogeens ff op groot scherm terugkijken.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
In Japan meer dan het kwadraatquote:Maar beter darten ho maar
Die spelers van Gibraltar negeren elkaar volkomen (zelfs na gewonnen legs)You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Wauw dat was een grotemannenbeurt die laatste
Altijd mooi als Zjak zegt dat iets geblokkeerd is en ze het toch rakenquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw dat was een grotemannenbeurt die laatsteYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Altijd mooi als Zjak zegt dat iets geblokkeerd is en ze het toch rakenAlsof ze meeluisteren
Ga ik ook proberen. Eerst even 4 bier omkiepenquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb hierom gelachen (na 4 bier)
Stijn en ik zitten klaar voor Zuid-Afrika.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met hun grote speren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn en ik zitten klaar voor Zuid-Afrika.![]()
Outsiders, nou ja outsiders, favorieten voor de titel![]()
get outtahere
Stuur me een quote-alert voor België v Hong Kong please. Ik kijk pas morgenavond als het mooie Polen tegen het mooie Tsjechië speelt en het sympathieke Engeland tegen de mooie Filipijnen aantreedt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn en ik zitten klaar voor Zuid-Afrika.
Als de walgelijke Wattimena aantreedt, gooi ik uiteraard een afstandsbediening door mijn beeldscherm heen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Vurnon is iets te veel aan het jammeren. Niet nodig.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Walgelijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het ringetje in de kin bij Vurnon?![]()
Ik hoopte te lezen dat België aan de beurt was, maar je maakt gewoon reclame voor de walgelijke alleen op het WK mazzelende klootzak Petersen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het was uitermate vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoopte te lezen dat België aan de beurt was, maar je maakt gewoon reclame voor de walgelijke alleen op het WK mazzelende klootzak Petersen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met elke vezel in mijn lijf wil ik mijn afschuw voor die kansloze Zuid-Afrikaanse act uitspreken.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nieuw-Zeeland had toch vroegah ook zo'n ouwe snor?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh ik weet het alweer, Warren Perry. Denk ik.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Huilie. Is toch leuk manquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met elke vezel in mijn lijf wil ik mijn afschuw voor die kansloze Zuid-Afrikaanse act uitspreken.Anders moet je alleen zondagavond kijken
Als kale vetzak een in de spiegel kijk-dansje opvoeren. Dan ben je ver heen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Mensen die geen fan zijn van Big Dick Petersen![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Bij dezen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef KennyPowers het volgende:
@:heywoodu REEKS
Eventueel aan die van 2017 en 2018 vastVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Als iemand ff een gil geeft als Brazilië begint zou ik dat ernstig waarderen, wij staan er alvast voor 100% achter en zitten met het broekje op de enkels.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
nou verschrikkelijk iddquote:![]()
staat met kopspelden van zn moeder dr naaidoos te gooien of watSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
#freeronnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Die ziet er inderdaad niet fit uit. Altijd wat met die jongen. De Belgische variant van Van Tergouw.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef KennyPowers het volgende:
@:el-stinho
het begint
(en dimitri is ziek)♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ziek zijn en nog wat klasse tonen, Dimigod.
Jammer dat de vervelende Huybrechts sier loopt te maken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nou inderdaadquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezus, Dimitri ziet er wel heel bleek uit![]()
Maar wel een 136 finish uitgooien
nooit geweten dat je 31 uitsprak als Forty-oneSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
https://youtu.be/JSrAzR3jDPY?t=57quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Als iemand ff een gil geeft als Brazilië begint zou ik dat ernstig waarderen, wij staan er alvast voor 100% achter en zitten met het broekje op de enkels.![]()
Je afscheidstoernooi zou je maar moeten spelen met deze Nilsson prutserYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:18 schreef KennyPowers het volgende:
Je afscheidstoernooi zou je maar moeten spelen met deze Nilsson prutser
U zei?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:18 schreef KennyPowers het volgende:
Je afscheidstoernooi zou je maar moeten spelen met deze Nilsson prutserReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hahaha die tweede Braziliaan, wat is dat voor iets?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nilsson is geen prutser. Spoel je mond, gaarne.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:18 schreef KennyPowers het volgende:
Je afscheidstoernooi zou je maar moeten spelen met deze Nilsson prutser♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Weet ik maar hij begon met 25 en 21 scores en ik was bang dat hij het voor de sympathieke Caris ging verpesten, maar inmiddels is hij de betere speler deze wedstrijdquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nilsson is geen prutser. Spoel je mond, gaarne.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Dan is het goed, makker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weet ik maar hij begon met 25 en 21 scores en ik was bang dat hij het voor de sympathieke Caris ging verpesten, maar inmiddels is hij de betere speler deze wedstrijd♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ze willen nog niet echt valle.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha die tweede Braziliaan, wat is dat voor iets?![]()
revanche voor de WK-finale van 1958. Dan moet het eigenlijk 5-2 worden
Sjonnie Kleeten schijt zijn broek weer eens vol op het grote podium.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen dank jongensquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
Engeland favoriet maar ik zie kansen voor Wales en Noord-IerlandYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Zuid-Afrika / Nieuw Zeeland / Singapore / Japan in de halve finaleYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hoe doet Oskar het?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:29 schreef KennyPowers het volgende:
"Je ziet hem groeien, Schindler!"
- Zjak♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eerste 2-3 legs matig, toen hoge finish (147 of zo) en goed uitgespeeld (daarom die quote)quote:
Hongarije was het slechtste van de avondYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ach, arme Oskar. Ook al niet op een WK2020-plek (gelukkig niet).quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Eerste 2-3 legs matig, toen hoge finish (147 of zo) en goed uitgespeeld (daarom die quote)
Hongarije was het slechtste van de avond
Wel #freeClemens♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
heywoodu
![]()
Helemaal vergeten naar Brazilië te kijken
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gewonnen met 83 gemiddeld was geen bijzonder potje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal vergeten naar Brazilië te kijken![]()
heywoodu
![]()
quote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik ben het Spaanse volkslied al aan het zingen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Speciaal voor @wimderon 4,5 minuut Boris Koltsov.
https://twitter.com/OfficialPDC/status/1137026292484890624♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zong kan beter in zijn eentje gaan gooien met die koekenbakker van een Liu.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
177quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Zong kan beter in zijn eentje gaan gooien met die koekenbakker van een Liu.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Amerikaantjes zitten niet op darten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Larry Butler terug
en dat chinese vrouwtje terug.
En een beetje snel graagSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Larry Butler terug
en dat chinese vrouwtje terug.
En een beetje snel graagYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Nee ze hadden vorige keer toch zo'n klein vrouwtje erbij? Super enthousiast was diequote:Leuk om naar te kijken
Ja staat een gifje in post 2 geloof ikquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ze hadden vorige keer toch zo'n klein vrouwtje erbij? Super enthousiast was dieLeuk om naar te kijken
Ja diequote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja staat een gifje in post 2 geloof ik
Ik heb zelf ook maar een klein stukje kunnen zienquote:
Best veel verrassingen nogMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh genot, Prijs en Kleetun en Dolan eruit geflikkerd, lekker manLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Italië v Canada gaat een tragedie worden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.![]()
Zou Trumpy McTrumpface hier ook nog wat opruiends over getweet hebben?
date Taylor niet meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Daten?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.
Je spelt PSVCL verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je hoeft je eigen gevoel niet te projecteren als de waarheid, ouwe reus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
VDV had niet meegekund met de Chinezen, dikke padLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Heeft krokethoofd al wat te zeiken gehad over Barry?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede kans dat hij op de WMP terechtkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
VDV had niet meegekund met de Chinezen, dikke pad♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het sporten heeft hij weer gelaten voor wat het is zo te zienquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
VDV had niet meegekund met de Chinezen, dikke pad![]()
Dat gehuil over Part, dat is al 10 jaar niet meer om aan te gluren, en daarvoor was het ook al een overschatte vleeshomp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit gaat echt heel slecht worden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waar ben jij wereldkampioen dartsen geworden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Dat gehuil over Part, dat is al 10 jaar niet meer om aan te gluren, en daarvoor was het ook al een overschatte vleeshomp.![]()
![]()
Voor de geïnteresseerden: het is de Oedipus Mannenliefde gewordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik pak gewoon een Brand premium pilsener.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Voor de geïnteresseerden: het is de Oedipus Mannenliefde gewordenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
100e op Order of Merit. Toe maarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Murschell heeft wel een gigantische sterkte of niet![]()
Lood om oud ijzer. Ik tel af naar de kraker Polen v Tsjechië.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog niet voor wie ik moet zijn♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Micheletti stond laatst nog op het randje van de Euro Tour.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met 1,5 jaar tourkaart en pending.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100e op Order of Merit. Toe maar♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dawson Murschell kan er HE-LE-MAAL NIKS VANReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eitje voor Polen toch als Ratatattatatajski meedoet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Ik tel af naar de kraker Polen v Tsjechië.
Pils drink ik eigenlijk alleen nog maar in groepen somsquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een Brand premium pilsener.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sedlacek onderschattenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eitje voor Polen toch als Ratatattatatajski meedoet.![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk zijn brilquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100e op Order of Merit. Toe maar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Polen gaat wel winnen, ja. Kanik kan ook wel goed darten. Sedlacek is de hoop van Tsjechië, maar Jirkal kan ook wel aardig mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eitje voor Polen toch als Ratatattatatajski meedoet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Polen gaat wel winnen, ja. Kanik kan ook wel goed darten. Sedlacek is de hoop van Tsjechië, maar Jirkal kan ook wel aardig mee.
Zit vaker in de gym dan Vincent.quote:twitter:DawsonMurschell twitterde op woensdag 13-03-2019 om 11:41:06Been a couple years since being in the gym regularly but happy I can still at least get 100kg 😂 crazy how much you lose when you don’t go for a while. Maybe this video will get me going again 😜 shoutout to @SuperTed180 for the prime spotting skills https://t.co/N7u4w7iNef reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die dikke pizzabakker lijkt qua stijl erg veel op Kevin Moensj.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel jammer dat de sympathieke Filipijntjes tegen Engeland spelen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
https://twitter.com/yannickdevos7/status/1135919714293518336quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Die dikke pizzabakker lijkt qua stijl erg veel op Kevin Moensj.
Yannick heeft Kerkrade op zijn dak gekregen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Haha oké, trieste kneus!! 😂quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/yannickdevos7/status/1135919714293518336
Yannick heeft Kerkrade op zijn dak gekregen.
Ik denk dat het het beste is dat ze jou heel snel opsluiten negatieve randdebiel.
23 jaar, maar gedraagt zich en ziet eruit als een 12 jarige😂😂😂
Zielige flikker!You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Mooi is dat? Echt schitterend, allemaal mannetjes van middelbare leeftijd die uit hun kot worden gelokt door een autistsch joch. Het blijft een merkwaardig medium, dat twitter. @wimderonquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Yannick heeft Kerkrade op zijn dak gekregen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kwallekopquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Yannick heeft Kerkrade op zijn dak gekregen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: